Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 154
    • 155
    • 58 / 155
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    187
    3083
    244760
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab @ken11 last edited by

      @ken11 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Negative - Relatively poor performance in the dry with extended dry braking and heavy understeer in dry handling.

      Ποσο θα πρεπει να λαβω υποψη την αρνητικη κρητικη στο tyrereviews περι υστερησης στο στεγνο,εντονης υποστροφης και μετριο φρεναρισμα στο στεγνο?

      Έτσι όπως το γράφεις φαίνεται σαν να έχει μία αρνητική κριτική,οπότε ασχολίαστο!
      Αν έχει κάμποσες αρνητικές,τότε μάλλον ισχύει αυτή η αδυναμία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg @realzeus last edited by

        @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση

        Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.

        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.

        Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.

        Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
        Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζει

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus @w202-amg last edited by

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση

          Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.

          Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.

          Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
          Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζει

          Έχω τα 002 και στην ζέστη είναι σαφώς καλύτερα.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg @realzeus last edited by

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση

            Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.

            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.

            Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.

            Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
            Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζει

            Έχω τα 002 και στην ζέστη είναι σαφώς καλύτερα.

            Τα s ή τα adrenaline?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Adrenalin (έτσι τα γράφει, χωρίς το "e" στο τέλος, άρα προφανώς όχι στην Αγγλική γλώσσα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lazarefa last edited by

                Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
                Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
                Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
                Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                P O 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petran17 @lazarefa last edited by

                  @lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                  Δεν νμζ να ισχυει αυτο. Αλλαξα τα πρωτα PS4 στα 3 χρονια με 60.000 χλμ πανω τους. Οκ στο τελος δεν πατουσαν καλα αλλα πελμα ειχαν. Μετα τα 50 θελαν αρκετη προσοχη.
                  Στα δευτερα PS4 που φοραω τωρα, εχω 1μιση χρονο με 35.000χλμ και πατανε παρα πολυ καλα.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otokomae @lazarefa last edited by

                    @lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
                    Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
                    Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
                    Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                    Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @otokomae last edited by

                      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
                      Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
                      Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
                      Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                      Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.

                      Και σε w202 ,w203sc τα ίδια έχω να πω,όχι άσχημα αλλά καμία σχέση με conti π.χ. σε γκρίπ. Ίσως είχαν παρουσιάστει σαν κάτι wow και απογοήτευσαν? Ωραίο πλαϊνό , ωραία αντοχή το πέλμα αλλά οδηγάς γρήγορα πιο σφιγμένα από τα conti sc5 τα οποία ξέρεις ανάλογα την άσφαλτο πόση πρόσφυση έχουν.
                      Πάντως έχεις δίκιο άσχετα πρόσφυσης ,στη w203sc είχαν καλύτερη αίσθηση από τη w202 που ήταν έως και κακή σε κάποιες φάσεις. Πάντως η bridg δεν βγάζει λάστιχα για πατινάζ όσο και να παλιωσουν-γινουν σλικ

                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Να προσθέσω ότι τα μπριτζ αδικουνται όσον αφορά το γκρίπ σε ορισμένο τύπο ασφάλτου και είναι φυσικό λόγω του συνολικά σκληρού σκελετού αλλά ψηλά γράμματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @petran17 last edited by

                          @petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                          Δεν νμζ να ισχυει αυτο. Αλλαξα τα πρωτα PS4 στα 3 χρονια με 60.000 χλμ πανω τους. Οκ στο τελος δεν πατουσαν καλα αλλα πελμα ειχαν. Μετα τα 50 θελαν αρκετη προσοχη.
                          Στα δευτερα PS4 που φοραω τωρα, εχω 1μιση χρονο με 35.000χλμ και πατανε παρα πολυ καλα.

                          Μεγάλο ρόλο παίζει το αυτοκίνητο, ο τρόπος οδήγησης, οι διαδρομές και η ποιότητα της ασφάλτου. Σχετικά με το τελευταίο, στην Ελλάδα με την εντελώς λεία άσφαλτο (στην Αθήνα έχει και πιο σαγρέ - στην υπόλοιπη χώρα είναι σαν μάρμαρο) σπάνια η φθορά φτάνει σε τέτοιο βαθμό που να απαιτεί αλλαγή. Συνήθως έχει σκληρύνει απλά η γόμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            otokomae @w202-amg last edited by

                            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
                            Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
                            Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
                            Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.

                            Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.

                            Και σε w202 ,w203sc τα ίδια έχω να πω,όχι άσχημα αλλά καμία σχέση με conti π.χ. σε γκρίπ. Ίσως είχαν παρουσιάστει σαν κάτι wow και απογοήτευσαν? Ωραίο πλαϊνό , ωραία αντοχή το πέλμα αλλά οδηγάς γρήγορα πιο σφιγμένα από τα conti sc5 τα οποία ξέρεις ανάλογα την άσφαλτο πόση πρόσφυση έχουν.
                            Πάντως έχεις δίκιο άσχετα πρόσφυσης ,στη w203sc είχαν καλύτερη αίσθηση από τη w202 που ήταν έως και κακή σε κάποιες φάσεις. Πάντως η bridg δεν βγάζει λάστιχα για πατινάζ όσο και να παλιωσουν-γινουν σλικ

                            Κάποια ελαστικά έχουν καλύτερη προσαρμογή σε ορισμένους τύπους αυτοκινήτων. Σημαντικός παράγων είναι το βάρος για παράδειγμα που θα φέρει πιο γρήγορα το ελαστικό στην επιθυμητή θερμοκρασία. Επίσης θεωρώ ότι όσο πιο πολυκαιρισμενο είναι ένα ελαστικό τοσο πιο αργά φθάνει στη σωστή θερμοκρασία αλλά ταυτόχρονα ο θερμικός κύκλος απόδοσης του ελαστικού μειώνεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-s
                              alexandros-s last edited by

                              Ρε παιδιά γιατί βλέπω να μιλάτε για τόσο υψηλές τιμές; 370ευρώ τα matador; Εγώ έβαλα προ ολίγων μηνών τα michelin primacy 4 Η, περσινής παραγωγής, σε διάσταση 205/55/16 και πλήρωσα 340ευρώ μαζί με την αλλαγή.

                              H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 @alexandros-s last edited by

                                @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Ρε παιδιά γιατί βλέπω να μιλάτε για τόσο υψηλές τιμές; 370ευρώ τα matador; Εγώ έβαλα προ ολίγων μηνών τα michelin primacy 4 Η, περσινής παραγωγής, σε διάσταση 205/55/16 και πλήρωσα 340ευρώ μαζί με την αλλαγή.

                                Εσύ έβαλες ίσως την πιο διαδομένη διάσταση, η οποία έχει γενικά πολύ καλή τιμή. Οι άλλοι που μιλάνε για πιο ακριβά λάστιχα πιθανότατα έχουν και πιο ακριβές διαστάσεις. Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).

                                M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • M
                                  manast @harisma23 last edited by manast

                                  @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
                                  Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).

                                  Δυστυχώς... καθαρά εμπορικό το ζήτημα. Το ίδιο το προϊόν, δεν τους πολυενδιαφέρει.

                                  georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • georgemit
                                    georgemit @manast last edited by

                                    @manast said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    @alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
                                    Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).

                                    Δυστυχώς... καθαρά εμπορικό το ζήτημα. Το ίδιο το προϊόν, δεν τους πολυενδιαφέρει.

                                    Όσο πιο μαζικά παράγεται ένα ελαστικό τόσο πέφτει η τιμή του.
                                    195-50/15 τσαμπα
                                    195_55/15 τα διπλά λεφτά

                                    i30 1.5 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
                                      Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
                                      Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.

                                      alexandros-k fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k @harisma23 last edited by

                                        @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
                                        Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
                                        Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.

                                        Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?

                                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 @alexandros-k last edited by harisma23

                                          @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
                                          Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
                                          Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.

                                          Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?

                                          Για να είμαι ειλικρινής αγοράστηκαν βάσει των διθυραμβικών κριτικών που έχουν στα διάφορα tests. Συν τοις άλλοις ήταν ένα απωθημένο εδώ και πολλά χρόνια, να βάλω ένα λάστιχο της σειράς Eagle F1 Assymetric, το οποίο πλέον καλύφθηκε. Τα προηγούμενα λάστιχα ήταν τα πολύ καλά PremiumContact 6, αλλά όπως ξέρεις ο εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.

                                          Στην αλλαγή αυτή ήμουν μεταξύ των Assymetric 6 και των PilotSport 5. Επέλεξα τελικά τα Assy 6, γιατί τα τεστ τα δίνουν ισάξια ή οριακά καλύτερα από τα PS5, ενώ ήταν και λίγο φθηνότερα από τα PS5 και με μεγαλύτερο κουπόνι επιστροφής χρημάτων, οπότε υπήρχε και μια μικρή αλλά όχι ασήμαντη οικονομική διαφορά.

                                          Όπως καταλαβαίνεις δεν τα έχω "δοκιμάσει" ακόμη, καθώς έκαναν μόνο τη διαδρομή από το λαστιχά στο γραφείο. Αλλά στο τεστ του "ζουλήγματος" του πλαϊνού δείχνουν να είναι πολύ άκαμπτα, αντίστοιχα των PC6.

                                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @harisma23 last edited by

                                            @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
                                            Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
                                            Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.

                                            Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?

                                            Για να είμαι ειλικρινής αγοράστηκαν βάσει των διθυραμβικών κριτικών που έχουν στα διάφορα tests. Συν τοις άλλοις ήταν ένα απωθημένο εδώ και πολλά χρόνια, να βάλω ένα λάστιχο της σειράς Eagle F1 Assymetric, το οποίο πλέον καλύφθηκε. Τα προηγούμενα λάστιχα ήταν τα πολύ καλά PremiumContact 6, αλλά όπως ξέρεις ο εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.

                                            Στην αλλαγή αυτή ήμουν μεταξύ των Assymetric 6 και των PilotSport 5. Επέλεξα τελικά τα Assy 6, γιατί τα τεστ τα δίνουν ισάξια ή οριακά καλύτερα από τα PS5, ενώ ήταν και λίγο φθηνότερα από τα PS5 και με μεγαλύτερο κουπόνι επιστροφής χρημάτων, οπότε υπήρχε και μια μικρή αλλά όχι ασήμαντη οικονομική διαφορά.

                                            Όπως καταλαβαίνεις δεν τα έχω "δοκιμάσει" ακόμη, καθώς έκαναν μόνο τη διαδρομή από το λαστιχά στο γραφείο. Αλλά στο τεστ του "ζουλήγματος" του πλαϊνού δείχνουν να είναι πολύ άκαμπτα, αντίστοιχα των PC6.

                                            Tα Assymetric 3 και 5 δεν ειχαν σκληρα πλαινα . Οποτε αφου ηθελες Assymetric, καλυτερα που εβαλες αυτα τωρα. Ειναι τα καλυτερα απο οσα εχουν βγει μεχρι τωρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 58 / 155
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr