-
@ken11 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Negative - Relatively poor performance in the dry with extended dry braking and heavy understeer in dry handling.
Ποσο θα πρεπει να λαβω υποψη την αρνητικη κρητικη στο tyrereviews περι υστερησης στο στεγνο,εντονης υποστροφης και μετριο φρεναρισμα στο στεγνο?
Έτσι όπως το γράφεις φαίνεται σαν να έχει μία αρνητική κριτική,οπότε ασχολίαστο!
Αν έχει κάμποσες αρνητικές,τότε μάλλον ισχύει αυτή η αδυναμία. -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση
Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.
Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.
Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζει -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση
Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.
Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.
Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζειΈχω τα 002 και στην ζέστη είναι σαφώς καλύτερα.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό όλα τα λάστιχα έχουν υπεραρκετή πρόσφυση
Όχι βέβαια. Η διαφορές είναι μεγάλες και στο στεγνό.
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πάνω από 30 βαθμούς δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα όλα τα λάστιχα με οριακή οδήγηση θα τείνουν να γλιστρήσουν-σφυριξουν νωρίτερα.
Δεν είναι απόλυτο αυτό. Παλιά Bridgestone (τα ορθόδοξα, τα κούτσουρα), χαζοσπίναραν στον κρύο καιρό. Στην ζέστη βεντούζωναν.
Μεταξύ κοντι,μπριτζ,μισελιν , Uniroyal,χανκοοκ με τις ανάλογες πιέσεις εγώ στο στεγνό δεν είχα θέμα.Αν κάπου διαφοροποιούνται είναι όταν το χάνεις άλλα εξακολουθούν να έχουν πρόσφυση και άλλα λες και πάτησαν νερά.
Από τα παλιά bridg εμπειρία είχα μόνο από τα er300 , όλοι τα βρίζουν εμένα μου άρεσαν πολύ. Πλέον τουλάχιστον τα κοινά λάστιχα δεν αρέσκονται στις υψηλές θερμοκρασίες και χάνουν πρόσφυση μετά από διαδοχικές στροφές στο όριο. Οι δε γόμες που έχουν δεν χρειάζονται καθόλου ζεσταμα,όσο πιο ψυχρός ο καιρός με συννεφιά τόσο καλύτερα είναι στην οδήγηση. Πάντως έχω πάψει να το κυνηγάω με πολύ ζεστή, και τα bridg re002 έχουν το ίδιο θέμα με τα κοντι. Δεν ξέρω για την σειρά s τι παίζειΈχω τα 002 και στην ζέστη είναι σαφώς καλύτερα.
Τα s ή τα adrenaline?
-
Adrenalin (έτσι τα γράφει, χωρίς το "e" στο τέλος, άρα προφανώς όχι στην Αγγλική γλώσσα).
-
Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία. -
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.
Δεν νμζ να ισχυει αυτο. Αλλαξα τα πρωτα PS4 στα 3 χρονια με 60.000 χλμ πανω τους. Οκ στο τελος δεν πατουσαν καλα αλλα πελμα ειχαν. Μετα τα 50 θελαν αρκετη προσοχη.
Στα δευτερα PS4 που φοραω τωρα, εχω 1μιση χρονο με 35.000χλμ και πατανε παρα πολυ καλα. -
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.
Και σε w202 ,w203sc τα ίδια έχω να πω,όχι άσχημα αλλά καμία σχέση με conti π.χ. σε γκρίπ. Ίσως είχαν παρουσιάστει σαν κάτι wow και απογοήτευσαν? Ωραίο πλαϊνό , ωραία αντοχή το πέλμα αλλά οδηγάς γρήγορα πιο σφιγμένα από τα conti sc5 τα οποία ξέρεις ανάλογα την άσφαλτο πόση πρόσφυση έχουν.
Πάντως έχεις δίκιο άσχετα πρόσφυσης ,στη w203sc είχαν καλύτερη αίσθηση από τη w202 που ήταν έως και κακή σε κάποιες φάσεις. Πάντως η bridg δεν βγάζει λάστιχα για πατινάζ όσο και να παλιωσουν-γινουν σλικ -
Να προσθέσω ότι τα μπριτζ αδικουνται όσον αφορά το γκρίπ σε ορισμένο τύπο ασφάλτου και είναι φυσικό λόγω του συνολικά σκληρού σκελετού αλλά ψηλά γράμματα
-
@petran17 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.
Δεν νμζ να ισχυει αυτο. Αλλαξα τα πρωτα PS4 στα 3 χρονια με 60.000 χλμ πανω τους. Οκ στο τελος δεν πατουσαν καλα αλλα πελμα ειχαν. Μετα τα 50 θελαν αρκετη προσοχη.
Στα δευτερα PS4 που φοραω τωρα, εχω 1μιση χρονο με 35.000χλμ και πατανε παρα πολυ καλα.Μεγάλο ρόλο παίζει το αυτοκίνητο, ο τρόπος οδήγησης, οι διαδρομές και η ποιότητα της ασφάλτου. Σχετικά με το τελευταίο, στην Ελλάδα με την εντελώς λεία άσφαλτο (στην Αθήνα έχει και πιο σαγρέ - στην υπόλοιπη χώρα είναι σαν μάρμαρο) σπάνια η φθορά φτάνει σε τέτοιο βαθμό που να απαιτεί αλλαγή. Συνήθως έχει σκληρύνει απλά η γόμα.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@lazarefa said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα adrenalin (Re002) ήταν το πιο αμφιλεγόμενο λάστιχο που έχω βάλει σε διάσταση 225/45/17 (έχω βάλει Bridgestone: 2 φορές τα Re050A, ήταν και πρώτης τοποθέτησης στο αμάξι, 2 φορές τα S001, και τώρα που φοράω εδώ και 40.000χλμ τα Michelin Pilot Sport 4, τα οποία θα αλλαχθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο).
Σχεδόν ποτέ δεν ένιωσα ότι είχα πολύ καλή πρόσφυση με αυτά, ούτε κατακαλόκαιρο με σχετικά πιεσμένη/σβέλτη οδήγηση. Ήταν χειρότερα ακόμα και από τα Re050A, τουλάχιστον στο δικό μου όχημα. Το καλό που είχαν ότι μου κράτησαν πολλά χιλιόμετρα χωρίς να φαγωθεί ανάλογα το πέλμα τους (αλλάχθηκαν μετά από 55.000χλμ σε κάτι λιγότερο από 4 χρόνια).
Στην επόμενη αλλαγή σκέφτομαι τα νέα Bridgestone Potenza Sport, παρότι γενικά δεν έχω παράπονα από τα Michelin Pilot Sport 4, πέρα ίσως από το γεγονός ότι το πέλμα στα μπροστινά έχει φαγωθεί συγκριτικά νωρίτερα από ότι σε όλα τα Bridgestone που έχω βάλει (αναμενόμενα προφανώς, εφόσον λογικά μιλάμε για μαλακότερη γόμα).
Οπότε για κάποιον που γράφει πχ άνω των 15.000χλμ/έτος, φαντάζομαι ότι τα Michelin δεν είναι η καλύτερη επιλογή, εφόσον δεν θέλει να αλλάζει λάστιχα πριν κλείνει τριετία.Καλό είναι να αναφέρουμε και σε τι αμάξι έχουμε την αίσθηση. Σημαντικός παράγων για εξαγωγή συμπερασμάτων.
Και σε w202 ,w203sc τα ίδια έχω να πω,όχι άσχημα αλλά καμία σχέση με conti π.χ. σε γκρίπ. Ίσως είχαν παρουσιάστει σαν κάτι wow και απογοήτευσαν? Ωραίο πλαϊνό , ωραία αντοχή το πέλμα αλλά οδηγάς γρήγορα πιο σφιγμένα από τα conti sc5 τα οποία ξέρεις ανάλογα την άσφαλτο πόση πρόσφυση έχουν.
Πάντως έχεις δίκιο άσχετα πρόσφυσης ,στη w203sc είχαν καλύτερη αίσθηση από τη w202 που ήταν έως και κακή σε κάποιες φάσεις. Πάντως η bridg δεν βγάζει λάστιχα για πατινάζ όσο και να παλιωσουν-γινουν σλικΚάποια ελαστικά έχουν καλύτερη προσαρμογή σε ορισμένους τύπους αυτοκινήτων. Σημαντικός παράγων είναι το βάρος για παράδειγμα που θα φέρει πιο γρήγορα το ελαστικό στην επιθυμητή θερμοκρασία. Επίσης θεωρώ ότι όσο πιο πολυκαιρισμενο είναι ένα ελαστικό τοσο πιο αργά φθάνει στη σωστή θερμοκρασία αλλά ταυτόχρονα ο θερμικός κύκλος απόδοσης του ελαστικού μειώνεται.
-
Ρε παιδιά γιατί βλέπω να μιλάτε για τόσο υψηλές τιμές; 370ευρώ τα matador; Εγώ έβαλα προ ολίγων μηνών τα michelin primacy 4 Η, περσινής παραγωγής, σε διάσταση 205/55/16 και πλήρωσα 340ευρώ μαζί με την αλλαγή.
-
@alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ρε παιδιά γιατί βλέπω να μιλάτε για τόσο υψηλές τιμές; 370ευρώ τα matador; Εγώ έβαλα προ ολίγων μηνών τα michelin primacy 4 Η, περσινής παραγωγής, σε διάσταση 205/55/16 και πλήρωσα 340ευρώ μαζί με την αλλαγή.
Εσύ έβαλες ίσως την πιο διαδομένη διάσταση, η οποία έχει γενικά πολύ καλή τιμή. Οι άλλοι που μιλάνε για πιο ακριβά λάστιχα πιθανότατα έχουν και πιο ακριβές διαστάσεις. Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).Δυστυχώς... καθαρά εμπορικό το ζήτημα. Το ίδιο το προϊόν, δεν τους πολυενδιαφέρει.
-
@manast said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-s said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατί πρέπει να ξέρεις ότι η τιμή ενός ελαστικού εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο διαδομένη είναι η διάσταση του και δευτερευόντως από όλα τα άλλα (μέγεθος, τύπος κτλ).Δυστυχώς... καθαρά εμπορικό το ζήτημα. Το ίδιο το προϊόν, δεν τους πολυενδιαφέρει.
Όσο πιο μαζικά παράγεται ένα ελαστικό τόσο πέφτει η τιμή του.
195-50/15 τσαμπα
195_55/15 τα διπλά λεφτά -
Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6. -
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?
Για να είμαι ειλικρινής αγοράστηκαν βάσει των διθυραμβικών κριτικών που έχουν στα διάφορα tests. Συν τοις άλλοις ήταν ένα απωθημένο εδώ και πολλά χρόνια, να βάλω ένα λάστιχο της σειράς Eagle F1 Assymetric, το οποίο πλέον καλύφθηκε. Τα προηγούμενα λάστιχα ήταν τα πολύ καλά PremiumContact 6, αλλά όπως ξέρεις ο εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.
Στην αλλαγή αυτή ήμουν μεταξύ των Assymetric 6 και των PilotSport 5. Επέλεξα τελικά τα Assy 6, γιατί τα τεστ τα δίνουν ισάξια ή οριακά καλύτερα από τα PS5, ενώ ήταν και λίγο φθηνότερα από τα PS5 και με μεγαλύτερο κουπόνι επιστροφής χρημάτων, οπότε υπήρχε και μια μικρή αλλά όχι ασήμαντη οικονομική διαφορά.
Όπως καταλαβαίνεις δεν τα έχω "δοκιμάσει" ακόμη, καθώς έκαναν μόνο τη διαδρομή από το λαστιχά στο γραφείο. Αλλά στο τεστ του "ζουλήγματος" του πλαϊνού δείχνουν να είναι πολύ άκαμπτα, αντίστοιχα των PC6.
-
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Σήμερα φόρεσε τα νέα του πατούμενα το Focus μου:
Goodyear Eagle F1 Assymetric 6, 225/45/17 94Y XL, DOT13/22.
Σε καλή τιμή για τετράδα (εκεί που έχουν πάει οι τιμές) με 4 άτοκες με κάρτα. Bonus που μειώνουν την τελική τιμή τα 30 Ευρώ επιστροφή από τη Goodyear και τα 40 Ευρώ που πούλησα τα παλιά (αρκετά χρησιμοποιημένα, αλλά όχι τελειωμένα) PC6.Καλη επιλογη. Εχουν σκληρα πλαινα, οπως εχω ακουσει?
Για να είμαι ειλικρινής αγοράστηκαν βάσει των διθυραμβικών κριτικών που έχουν στα διάφορα tests. Συν τοις άλλοις ήταν ένα απωθημένο εδώ και πολλά χρόνια, να βάλω ένα λάστιχο της σειράς Eagle F1 Assymetric, το οποίο πλέον καλύφθηκε. Τα προηγούμενα λάστιχα ήταν τα πολύ καλά PremiumContact 6, αλλά όπως ξέρεις ο εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.
Στην αλλαγή αυτή ήμουν μεταξύ των Assymetric 6 και των PilotSport 5. Επέλεξα τελικά τα Assy 6, γιατί τα τεστ τα δίνουν ισάξια ή οριακά καλύτερα από τα PS5, ενώ ήταν και λίγο φθηνότερα από τα PS5 και με μεγαλύτερο κουπόνι επιστροφής χρημάτων, οπότε υπήρχε και μια μικρή αλλά όχι ασήμαντη οικονομική διαφορά.
Όπως καταλαβαίνεις δεν τα έχω "δοκιμάσει" ακόμη, καθώς έκαναν μόνο τη διαδρομή από το λαστιχά στο γραφείο. Αλλά στο τεστ του "ζουλήγματος" του πλαϊνού δείχνουν να είναι πολύ άκαμπτα, αντίστοιχα των PC6.
Tα Assymetric 3 και 5 δεν ειχαν σκληρα πλαινα . Οποτε αφου ηθελες Assymetric, καλυτερα που εβαλες αυτα τωρα. Ειναι τα καλυτερα απο οσα εχουν βγει μεχρι τωρα
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]