-
Αν αυτός ο άνθρωπος έχει γνώση και ξέρει κάτι από μέσα από τον Σ και ισχύει το 40.000, οι άνθρωποι είναι τρελοί. Κανένας δεν θα πάει να πάρει Honda Civic. Θα έχει την ίδια πορεία με το jazz και το Hrv. Δεν μπορω να καταλάβω. Αν το έβγαζαν ηλεκτρικο, πόσο θα το τιμολογούσαν, 55.000? Το Madza 3, το CX-30, το Corolla, το CH-R, το Lexus UX, ολα τα παραπάνω είτε ειναι full hybrid είτε είναι Made in Japan, ειτε και τα 2 βλεπε Lexus. και έχουν τιμη πολύ κατω απο τα 40. Και δεν μπαινω στην διαδικασια να συγκρίνω Ευρωπαικά ή Κορεάτικα. Πολυ καλο το Civic αλλα οχι 40.000 ρε. 34.000 με τα χίλια ζόρια.
-
To Civic -δυστυχώς για την Ελλάδα- έχει και τα τρία: και made in Japan και δίλιτρο και full hybrid.
-
Και Σαρακάκης. Έχει καρέ στον άσσο. Σας κέρδισα!
-
@stavtsim said in Honda Civic:
Το προηγούμενο είχε ίδια τιμή με το hrv. Άλλαξε το hrv σε υβριδικό με 34000 κ το civic σε υβριδικό κάπου εκεί έπρεπε να ήταν...
Το hrv όμως έχει μικρότερο κινητήρα λιγότερα άλογα. Από την άλλη είναι σε εμπορική κατηγορία ενώ το σιβικ όχι. Από την άλλη αμάξια σαν το σκαρί του σιβικ δεν υπάρχουν πλέον σχεδόν καθόλου. Το 40Κ είναι υπερβολικό αλλά και εγώ εκεί το περιμένω.
Πολύ καλά τα νούμερα που ανακοινώνουν και σε επιδόσεις και κυρίως σε κατανάλωση.
https://www.autogreeknews.gr/nea/nea-montela/honda/oi-epidoseis-kai-i-katanalosi-toy-neoy-honda-civic
Προσωπικά αν βάλουμε στην άκρη το χαμηλό μπασιμο στο αμάξι που είναι θεμα για ψηλούς οδηγούς αν αγόραζα αμάξι σε αυτά τα λεφτά θα το είχα στην 3 αδα σίγουρα -
Αυτό με το "μπάσιμο" ποτέ δεν το κατάλαβα. Μια φορά μπαίνεις και μια βγαίνεις, σε κάθε διαδρομή, δηλαδή μερικά δευτερόλεπτα. Η οδήγηση όμως μπορεί να κρατήσει ώρες και εκεί το χαμηλότερο κέντρο βάρους και η καλύτερη συμπεριφορά κάνουν την διαφορά! Είναι αστείο να τα θυσιάσεις όλα αυτά για μερικά δευτερόλεπτα μπες-βγες. Αν είσαι ντιλιβεράς που βγαίνει από το αυτοκίνητο κάθε 5-10 λεπτά, ή αν βάζεις-βγάζεις παιδικά καθισματάκια συνέχεια, αλλάζει αυτό.
-
Όντως έτσι είναι για το hrv..Παρόλο αυτά όταν είχε βγει το civic το είχαν ίδια τιμή με το hrv, με όλα τα καινούργια συστήματα που είχε βγάλει τοτε στο civic με τούρμπο κ το hrv πρέπει να ήταν κ 2 χρόνων αμάξι..Επειδή κοίταγα το hrv απόρησα που προσφερε πιο πολλά το civic κ σαν νέο ήταν κ πιο φθηνό να σου πω...Ε κάπως έτσι πίστευα ότι θα κινηθούν κ τώρα, ίσως με λίγη αυξημένη τιμή στο civic..Ότι είναι χαμηλό, σαν πιο σπορ είναι όντως, για άτομα πάνω τα 50 που μπορεί να έχουν θέμα με μέση κ γόνατα είναι θέμα..Γι αυτό πάνε πολλοί στα suv
-
Εξαρτάται από το ύψος και τα κιλά το μπασιμο αν είσαι 1.80 και 70 κιλά όλα καλά τα βλέπεις. Αν είσαι +1.90 και +110 κιλά τα λες διαφορετικά....δεν είναι και πολύ ευχάριστο για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου να μπαίνεις καθημερινά πάντα με συγκεκριμένο τρόπο για να μην βρίσκει το κεφάλι σου ή να σπας τον λαιμό σου και να ψάχνεις λαβές για να βγεις....
-
This post is deleted! -
@tkin73 said in Honda Civic:
Εξαρτάται από το ύψος και τα κιλά το μπασιμο αν είσαι 1.80 και 70 κιλά όλα καλά τα βλέπεις. Αν είσαι +1.90 και +110 κιλά τα λες διαφορετικά....δεν είναι και πολύ ευχάριστο για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου να μπαίνεις καθημερινά πάντα με συγκεκριμένο τρόπο για να μην βρίσκει το κεφάλι σου ή να σπας τον λαιμό σου και να ψάχνεις λαβές για να βγεις....
Πως σε νοιώθω και με νοιώθεις..
Ασκήσεις Κομανέτσι για να μπεις και να βγείς, ιδιαίτερα στον λαιμό...
-
@tkin73 said in Honda Civic:
Εξαρτάται από το ύψος και τα κιλά το μπασιμο αν είσαι 1.80 και 70 κιλά όλα καλά τα βλέπεις. Αν είσαι +1.90 και +110 κιλά τα λες διαφορετικά....δεν είναι και πολύ ευχάριστο για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου να μπαίνεις καθημερινά πάντα με συγκεκριμένο τρόπο για να μην βρίσκει το κεφάλι σου ή να σπας τον λαιμό σου και να ψάχνεις λαβές για να βγεις....
Αν είναι κάποιος 1,80 και 70 κιλά πρέπει να εισαχθεί σε νοσοκομείο λόγω ανορεξίας. Οι περισσότεροι είστε νέοι στο φόρουμ, αλλά όταν κάναμε συναντήσεις πριν 15 χρόνια, δεν γινόταν δεχτός στην ταβέρνα φορουμίτης κάτω από 90 κιλά. Όποιος δεν έτρωγε και δεν έπινε, έτρωγε ban...
-
@realzeus said in Honda Civic:
@tkin73 said in Honda Civic:
Εξαρτάται από το ύψος και τα κιλά το μπασιμο αν είσαι 1.80 και 70 κιλά όλα καλά τα βλέπεις. Αν είσαι +1.90 και +110 κιλά τα λες διαφορετικά....δεν είναι και πολύ ευχάριστο για τα επόμενα χρόνια της ζωής σου να μπαίνεις καθημερινά πάντα με συγκεκριμένο τρόπο για να μην βρίσκει το κεφάλι σου ή να σπας τον λαιμό σου και να ψάχνεις λαβές για να βγεις....
Αν είναι κάποιος 1,80 και 70 κιλά πρέπει να εισαχθεί σε νοσοκομείο λόγω ανορεξίας. Οι περισσότεροι είστε νέοι στο φόρουμ, αλλά όταν κάναμε συναντήσεις πριν 15 χρόνια, δεν γινόταν δεχτός στην ταβέρνα φορουμίτης κάτω από 90 κιλά. Όποιος δεν έτρωγε και δεν έπινε, έτρωγε ban...
Έτσι σε θέλω! Πρέπει να μπουν όρια σε αυτό το φόρουμ! Εγώ θα έλεγα να μην γράφουν καν οι λιποσαρκοι!
-
Ευτυχώς που υπάρχουν και οι λεπτοί σε αυτόν τον κόσμο για να τρώτε εσείς οι χοντροί και οι ευρυστερνοι
-
4,55μ. μήκος, 1,80μ. πλάτος,αύξηση μεταξονίου κατά 3,5εκ.,410λτ. χώρος αποσκευών
Ο δημοσιογράφος είναι 1.90μ. ύψος. Στα 150χλμ. οδήγησης -χωρίς να προσέχει ιδιαίτερα με το γκάζι-, έκαψε 4 έως 5lt/100km.Λέει πως έχουν βελτιώσει ηχομόνωση,πολύ καλό σύστημα δνσης και εκτός από επιλογή mode eco ή sport έχει και individual με δικές σου ρυθμίσεις (σε τιμόνι,απόκριση γκαζιού κ.ά.). Άνετο και σπορτίφ, για μείωση βάρους το καπώ είναι από αλουμίνιο και η πόρτα του πορτμπαγκάζ από ειδική ρητίνη.
Στην Ιταλία θα ξεκινά από ~34.000 ευρώ (χωρίς τις προσφορές/επιδοτήσεις). +1000 ευρώ για την 2η έκδοση και +3000 από την 2η για την 3η έκδοση,έως 38.000 max.). Από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο στις εκθέσεις -
@panormus772 said in Honda Civic:
4,55μ. μήκος, 1,80μ. πλάτος,αύξηση μεταξονίου κατά 3,5εκ.,410λτ. χώρος αποσκευών
Ο δημοσιογράφος είναι 1.90μ. ύψος. Στα 150χλμ. οδήγησης -χωρίς να προσέχει ιδιαίτερα με το γκάζι-, έκαψε 4 έως 5lt/100km.Λέει πως έχουν βελτιώσει ηχομόνωση,πολύ καλό σύστημα δνσης και εκτός από επιλογή mode eco ή sport έχει και individual με δικές σου ρυθμίσεις (σε τιμόνι,απόκριση γκαζιού κ.ά.). Άνετο και σπορτίφ, για μείωση βάρους το καπώ είναι από αλουμίνιο και η πόρτα του πορτμπαγκάζ από ειδική ρητίνη.
Στην Ιταλία θα ξεκινά από ~34.000 ευρώ (χωρίς τις προσφορές/επιδοτήσεις). +1000 ευρώ για την 2η έκδοση και +3000 από την 2η για την 3η έκδοση,έως 38.000 max.). Από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο στις εκθέσειςhttps://www.youtube.com/watch?v=WD2_TQ8ZCBo
Youtube VideoΜιλάνε στα reviews για εξαιρετικό αυτοκίνητο
-
Δείχνει την έκδοση sport και την top advance (με ηλιοροφή)
11 αερόσακοι από τη βασική έκδοση και μέσα στην πόλη κατανάλωση 3,5, εκτός 4,9. Λέει αρκετές φορές ότι είναι η καλύτερη 2λιτρη full hybrid υλοποίηση της αγοράς (καλύτερο κι από τον 2λιτρο της toyota ) με την υψηλότερη (41%) θερμιδική απόδοση.Πολύ ομαλοποιημένη η απόδοση της ισχύος όταν ζητηθεί,χωρίς κενά στο πάτημα του γκαζιού και τονίζει κι αυτός την βελτίωση στην ηχομόνωση.
-
Δεν νομίζω κανένας να αμφέβαλε ότι θα ήταν ένα εξαιρετικό όχημα. Παραμένει όμως δύσκολος στόχος για την ανατολική βαλκανική χερσόνησο...
-
Με αυτά που διαβάζουμε άρα πάμε για 36-37 η πρώτη έκδοση.Καθολα βελτιωμένο φόρτωσε μπαταρία αλλά ελάχιστο έξτρα βάρος! Εξαιρετική μηχανολογική υλοποίηση.
-
Μηχανικά το αμάξι θα είναι όχι απλά άψογο, αλλά θα προσεγγίζει το τέλειο.
Και βασικά αν το σκεφτούμε καλύτερα, στη σημερινή εποχή, αν μια τέτοια υλοποίηση τιμολογείται κάτω από τις 40.000, το λες και φτηνό!
Δεν υπερβάλλω, έβλεπα προ λίγου τιμές διάφορων μοντέλων hybrid και μη και απόρησα με τις τιμές που παίζουν. Για παράδειγμα έβλεπα στο περιοδικό που μας φιλοξενεί δοκιμή του νέου astra με 130 άλογα, αυτόματο σε καλή έκδοση (χωρίς όμως εξηλεκτρισμό) να τιμολογείται στα 39.900! Μα είμαστε καλά ρε παιδιά; Ποιος αγοράζει πλέον τόσο ακριβά αυτοκίνητα;Εμένα δε μου αρέσει καθόλου η μούρη του civic όμως.
-
-
Σε μερικά από τα ευρωπαϊκά Honda sites έχει τιμές πάντως.
Ιταλία από €34000, Ισπανία από €32000, Αυστριά από €33000.
Honda Civic