-
@dimsabas said in Honda HR-V 2021:
Με το καλό!
Το παραλαμβάνω σε 14 μέρες.
Ζίκο το αγόρασες και εσύ;
-
@mastoras78 said in Honda HR-V 2021:
Άντε με το καλό Γιατρέ μου! Χρωματάρα! Αυτό που ανέβασες μου κάνει λίγο σε DS7 χωρίς να σπάει καρπό όμως
Εκεί στις ζάντες και στις πίσω χειρολαβές το σπάει λιγουλακι. Να τόσο δα!
-
@lap said in Honda HR-V 2021:
@dimsabas said in Honda HR-V 2021:
Με το καλό!
Το παραλαμβάνω σε 14 μέρες.
Ζίκο το αγόρασες και εσύ;
Συγχωρεμένος γιατί έγραψες στις 3 το πρωί. Χαχαχα!
-
Με το καλό να παραλάβεις και καλοτάξιδο.
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο, πρόσφατα το είδα από κοντά, καλοσχηματισμένο και με ωραίες καμπύλες, δεν μοιάζει καθόλου με Ιαπωνικό! Σαν Ευρωπαικό είναι. -
Με το καλό, γρήγορα, αβίαστα και αβαδιστα!
Το χρωματακι αυτό τα ψιλο-σπαει... από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ;
Θα το πάρω σε Kawasaki!
-
@panormus772 said in Honda HR-V 2021:
Μετά από 2η δοκιμή 45' λεπτών και σε εθνική οδό, έβαλα παραγγελία το HRV Advance σε χρώμα chaki sand pearl (ήμουν μεταξύ αυτού και του περλέ λευκού).
Προς ώρας,εκτιμώμενη παράδοση σε 11 μήνες,προκαταβολή 1.000 ευρώ (επιστρεπτέα μέχρι και πριν τον εκτελωνισμό),δώρα πατάκια, κάλυμμα/σκαφάκι πορτμπαγκάζ (από τα γνήσια αξεσουάρ) και 3 service δώρο.Ίσως καταφέρω και τα μπροστινά μαρσπιέ. Χωρίς τα δώρα, 300 ευρώ έκπτωση.Κι ο θεός βοηθός..
(τουλάχιστον η προκαταβολή επιστρέφεται και την ύστατη στιγμή..)
Υ.Γ. Αν ελευθερωθεί-ακυρωθεί άλλο χρώμα (εκτός μαύρου) ή και elegance νωρίτερα,θα με ειδοποιήσουν αν το θέλω.
Όταν βρεις λίγο χρόνο, γράψε τις εντυπώσεις σου από το τέστ ντραιβ.
Παρατήρησες κάποιο μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό; -
@teo-mak said in Honda HR-V 2021:
Όταν βρεις λίγο χρόνο, γράψε τις εντυπώσεις σου από το τέστ ντραιβ.
Παρατήρησες κάποιο μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό;Εσυ να παρεις Evo και αστα αυτα
-
Με το καλό η παραλάβή! Αν βρεις χρόνο ήθελα να ρωτήσω τι αισθηση δίνει το σύστημα μετάδοσης. Είναι σαν CVT?
-
@dimsabas said in Honda HR-V 2021:
@lap said in Honda HR-V 2021:
@dimsabas said in Honda HR-V 2021:
Με το καλό!
Το παραλαμβάνω σε 14 μέρες.
Ζίκο το αγόρασες και εσύ;
Συγχωρεμένος γιατί έγραψες στις 3 το πρωί. Χαχαχα!
Διψούσα, ήπια, έγραψα, ξεράθηκα.
-
@dublin said in Honda HR-V 2021:
Με το καλό, γρήγορα, αβίαστα και αβαδιστα!
Το χρωματακι αυτό τα ψιλο-σπαει... από τα καλύτερα που έχω δει ποτέ;
Θα το πάρω σε Kawasaki!
Ουαου, ρισπεκτ!!!! Τέλεια
-
@panormus772 said in Honda HR-V 2021:
Οδήγησα προχθές το HRV για ένα 25λεπτο (συνολικά ~10km διαδρομή μεταξύ Αμαρουσίου και Μελισσίων).
Προσωπικά μου έδειξε πολύ καλύτερη υλοποίηση full υβριδικού από τα renault και toyota.Χωρίς πολύ κίνηση (και με αρχικά λίγο ανηφορική διαδρομή),έφτασα εύκολα τα 4,1lt στο γυρισμό,ξεκινώντας από 11(!) και χωρίς να προσέχω ιδιαίτερα τον τρόπο οδήγησης μου (με το yaris cross ήμουν πιο προσεκτικός για να πετύχω κάτω από 5). Άνετο (κοπανάει λιγότερο απ'όλα κι από το suzuki μου,μόνο η corolla και το chr ήταν έναν πόντο πιο άνετα),το πιο σβέλτο από τα υβριδικά που οδήγησα (το πάτησα και 1-2 φορές,στο sport mode).
Δύο μείον: 1) Το πρώτο είναι το υποβραχιόνιο που ενώ είναι αρκούντως φαρδύ,είναι ακίνητο (βέβαια καλύτερο από το fiesta που είχα και από του yaris cross που τέσταρα,αλλά όχι σαν του scross μου που είναι κινούμενο και το πιο βολικό) και πιο σημαντικό 2) το τιμόνι, που το αισθάνθηκα πιο ελαφρύ -ακόμη και σε sport mode- από το scross,αλλά ακόμα κι από τα toyota! Ο.κ., δεν ανέπτυξα ταχύτητα μεγάλη για να δω αν γίνεται βαρύτερο και πιο σαφές,αλλά όταν πήρα το suzuki μου να γυρίσω σπίτι, φάνηκε η διαφορά.
Γενικά,για εμένα,φαίνεται ανώτερο απ'όσα full hybrid οδήγησα ως τώρα,κάθεσαι ψηλότερα απ'όλα τα φουλ υβριδικά,άψογη ορατότητα,άνετο και σχετικά ήσυχο (στις 2-3 απότομες επιταχύνσεις ακούς το βουητό,όμως δεν είναι τόσο έντονο όπως στο jazz και τόσο απόκοσμο όσο περιγράφουν στις δοκιμές). Αισθάνεσαι ότι το αμάξι ανήκει στην παραπάνω κατηγορία,προς τα c-suv.Υ.Γ. Όταν μιλήσαμε με τον πωλητή για προκαταβολή,προσφορές κ.τ.λ., μου λέει 1000 ευρώ προκαταβολή και δώρα 1)φυμέ τζάμια πίσω 2)το 1ο service και 3)τις πινακίδες (ο.κ., εκεί κι ο ίδιος είπε κουνώντας το κεφάλι, δεν είναι και μεγάλο ποσό 100€,αλλά το κάνουμε...)
@teo-mak
Αυτή ήταν η 1η εντύπωση εντός πόλης (κι ίσως γι αυτό μου φάνηκε πιο ελαφρύ απ'ότι περίμενα το τιμόνι,ενώ στο sport στην εθνική απέκτησε αξιοσημείωτα βελτιωμένη αίσθηση).
Ήθελα να το τεστάρω και σε ανοιχτό δρόμο (ευτυχώς πέτυχα λίγη κίνηση στην εθνική έως Καλυφτάκη), για να δω θόρυβο και κύλιση,άνεση σε σχέση με το Scross που έχω. Στα δύο τελευταία είναι εμφανώς καλύτερο και στα του θορύβου-ηχομόνωσης,αν "σανιδώσεις" κάνει θόρυβο περισσότερο από το αν επιταχύνεις με τον ίδιο ρυθμό στο suzuki,αλλά σε σταθερή ταχύτητα km/h έχει καλύτερη ηχομόνωση η καμπίνα (μετρήσιμη όχι μόνο υποκειμενικά,αλλά με εφαρμογή decibel στο κινητό,στον ίδιο δρόμο και με τα δύο αμάξια με διαφορά 1 ώρας το ένα απ'το άλλο). Ο.κ., η εφαρμογή δεν είναι και κάτι τέρμα αξιόπιστο,όπως ένα καλό ντεσιμπελόμετρο,όμως έχεις ένα μέτρο σύγκρισης. Για παράδειγμα στα 130km/h σταθερά στο suzuki μου κατέγραψε78-79db,ενώ το Honda 76-77db.Μικρή ίσως διαφορά,αλλά αισθητή ιδίως στον τροχασμό και στους αεροδυναμικούς θορύβους.Γενικά,αν και παρόμοιας κατηγορίας αυτοκίνητα με ελάχιστες διαφορές στις διαστάσεις τους,στο HRV αισθάνθηκα πως οδηγώ και σε ανοιχτό δρόμο παραπάνω κατηγορίας αμάξι.
-
@kostis20 said in Honda HR-V 2021:
Με το καλό η παραλάβή! Αν βρεις χρόνο ήθελα να ρωτήσω τι αισθηση δίνει το σύστημα μετάδοσης. Είναι σαν CVT?
Ναι,στην ουσία είναι σαν CVT σε μια ελαφρώς βελτιωμένη -για τα γούστα μου- έκδοση σε σχέση με τον toyota chr,corolla.
Στην επιτάχυνση κάνει θόρυβο έντασης μεγαλύτερης από το yaris cross,αλλά σου δίνει την όποια αίσθηση ότι ανταποκρίνεται κάπως στην αύξηση της ταχύτητας.
Για να είμαι δίκαιος, το κιβώτιο της Renault (στο arkana full hybrid) μου φάνηκε το πιο ήσυχο και λίγο πιο ομαλής λειτουργίας στην επιτάχυνση.
Και σίγουρα δεν πλησιάζει κανένα από αυτά τα κιβώτια των full hybrid, την αίσθηση κι απόκριση σε γρήγορη οδήγηση ενός διπλοσύμπλεκτου η ενός καλού χειροκίνητου.Αλλά από τα full hybrid crossover, το ΗRV είναι αυτό που έχει -και το αντιλαμβάνεσαι κιόλας- τις καλύτερες επιδόσεις (εξαιρουμένων των 2λιτρων υβριδικών Toyota.)
-
Που βλέπετε το CVT σε κάτι τέτοιο;
-
Δεν είπαμε οτι είναι CVT.Είπαμε οτι σου δίνει την αίσθηση CVT.
-
Κατ' αρχάς καλορίζικο, να βοηθήσω λίγο, με την εμπειρία μου, μετά από 18.500 km με το αντίστοιχο σύστημα στο jazz.
Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων, όπως έχει ειπωθεί, το ηλεκτρομοτέρ κινεί το αυτοκίνητο από τα 0 έως τά 185 (κοντέρ) 181 πραγματικά χιλιόμετρα που το δοκίμασα. Αποκλειστικά με μπαταρία δουλεύει έως τά 40-45 με ευνοϊκές συνθήκες. Ακόμα και στα στα 130 μπορεί να κινηθεί με την μπαταρία, σε δρόμο με ελαφριά κλίση που θέλεις απλώς να επιταχύνεις ελαφρά.
Η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα σε απευθείας μετάδοση, γίνεται θεωρητικά από τα 80-120 km, αλλά στην πράξη δουλεύει από τα 60-140. Η τελική σχέση (σύμφωνα με την τελική σχέση μετάδοσης που δίνει η Honda), είναι περίπου 35 km στις 1.000 στροφές. Δηλαδή εμπλέκεται από τίς 1.700 έως τις 4.100 περίπου.
Το ρελαντί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ ψηλά, ξεκινάει από 2.200 όταν είναι κρύο και δουλεύει, (όταν δουλεύει) σε ρελαντί, κοντά στις 1.700 όπως έχουν μετρήσει στο εξωτερικό. Ο συμπλέκτης που συνδέει τον βενζινοκινητήρα με τους τροχούς, δεν έχω βρει ακόμα τι συμπλέκτης είναι. Οι περισσότερες αναφορές κάνουν λόγο για πολύδισκο.
Η μετάβαση από τον ένα κινητήρα στον άλλο δεν γίνεται ποτέ αισθητή, μόνο αν δεις τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων το βλέπεις. Όταν ταξιδεύεις στην εθνική οδό, παράδειγμα με 130, ο βενζινοκινητήρας κινεί το αυτοκίνητο, αν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι για να κατεβάσεις στα 120, σβήνει το μοτέρ και μόλις το ξαναπατήσεις ελαφρά για να επιταχύνεις στα 130, εμπλέκεται πάλι ο βενζινοκινητήρας, χωρίς να γίνεται αισθητό. Αν από την άλλη έχεις ενεργοποιημένο το σύστημα για να ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα, στις ίδιες συνθήκες, αν το αυτοκίνητο κόψει ταχύτητα γιατί έχει μπροστά του εμπόδιο, δεν σβήνει τον κινητήρα, αλλά συνεχίζει να είναι συνδεδεμένο με τους τροχούς και επιταχύνει με τις ίδιες συνθήκες. Αν με ενεργοποιημένο το σύστημα στην προηγούμενη περιγραφή, η ταχύτητα πέσει στα, π.χ. 60 km τότε τρελαίνεται και το παίρνει πατριωτικά, με αποτέλεσμα να δουλεύει ο βενζινοκινητήρας στα όρια του, για να ανακτήσει την ταχύτητα που έχεις ορίσει, δυστυχώς δεν ρυθμίζεται αυτό, αλλά αναγκάζεσαι να πατήσεις ελαφρά φρένο για να απενεργοποιηθεί προσωρινά η ταχύτητα που έχεις ορίσει, επιταχύνεις εσύ ανθρώπινα μέχρι τα 110 και του δίνεις εντολή να κρατήσει την ταχύτητα των 130.
Γενικά είναι αθόρυβο αυτοκίνητο σε κανονικές συνθήκες και το ακούς μόνο όταν ζητάς ακαριαία επιτάχυνση, νιώθοντας παράλληλα ένα δυνατό χτύπημα στην πλάτη όταν επιταχύνεις γρήγορα. Στην γρήγορη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά από το ηλεκτρομοτέρ.
Το αυτοκίνητο θεωρητικά δεν έχει launch control, αλλά αν έχεις πατημένο το φρένο με το αριστερό και τέρμα γκάζι με το δεξί και αφήσεις το φρένο, εκτοξεύεται, κάπως έτσι μέτρησαν επιτάχυνση σε κάτω από 9 δευτερόλεπτα. Μάλλον μακρηγορώ, όπως έγραψε και ένας φίλος στο εγγλέζικο φόρουμ πολύ ποιητικά: "η αδαής ευδαιμονία της λειτουργίας του είναι η καλύτερη λύση για να το απολαύσεις"
-
Φίλε ektoras, πολύ χρήσιμο post...
Αν έβαζες και παραγράφους θα ήταν πολύ πιο ευκολοδιάβαστο...
Φιλικά πάντα...
-
1700 στροφες δεν πρέπει να είναι ρελαντί με την έννοια ότι δεν έχει λόγο να έχει ρελαντί. Κάτι κάνει και σε αυτές τις στροφές, το πιο πιθανό να παράγει ρεύμα για την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα.
-
@antoniokon said in Honda HR-V 2021:
Φίλε ektoras, πολύ χρήσιμο post...
Αν έβαζες και παραγράφους θα ήταν πολύ πιο ευκολοδιάβαστο...
Φιλικά πάντα...
Ελπίζω να το βελτιωσα σε κάποιο βαθμό
-
@super-t said in Honda HR-V 2021:
1700 στροφες δεν πρέπει να είναι ρελαντί με την έννοια ότι δεν έχει λόγο να έχει ρελαντί. Κάτι κάνει και σε αυτές τις στροφές, το πιο πιθανό να παράγει ρεύμα για την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα.
Ρελαντί δεν έχει, αλλά όποτε δουλεύει δουλεύει ψηλά
-
@ektoras said in Honda HR-V 2021:
@super-t said in Honda HR-V 2021:
1700 στροφες δεν πρέπει να είναι ρελαντί με την έννοια ότι δεν έχει λόγο να έχει ρελαντί. Κάτι κάνει και σε αυτές τις στροφές, το πιο πιθανό να παράγει ρεύμα για την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα.
Ρελαντί δεν έχει, αλλά όποτε δουλεύει δουλεύει ψηλά
Ναι, όποτε λειτουργεί σαν γεννήτρια ακολουθεί συγκεκριμένο τρόπο που μάλλον ξεκινά από 1700 στροφές.
Honda HR-V 2021