-
Δε ξέρω αν είμαι ο μόνος που έχει διαπιστώσει θορύβους (συντονισμούς) από διάφορα μέρη του ταμπλώ...
Ακούγονται κυρίως όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο ή σε εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.
Είναι κρίμα γιατί χαλάει λίγο (στο αυτί) την πολύ στιβαρή αίσθηση που κατά τα άλλα προσφέρει το αυτοκίνητο.
Και είναι προφανές πως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, απλά κάτι "χαζοί" συντονισμοί, πιθανόν από κάποια εσωτερικά κλιπς.
Θα ήθελα να μάθω αν έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος από τους κατόχους κάτι τέτοιο. -
Το 6άρι δεν έχει σχέση με το Μοντέο, αν και τα δύο φορούσαν κάποια περίοδο τον ίδιο βενζινοκινητήρα σε 1.800 και 2.000 κυβικά, τον οποίο είχε σχεδιάσει αρχικά η Μάζντα και είχε εντάξει και η Φορντ στη γκαμα της. Πολλοί μπερδεύονται λόγω των κινητήρων αυτών, αλλά και του γεγονότος ότι το 6άρι ΜΚ1 είχε παραπλήσιες διαστάσεις με το Μοντέο 2, αν και το Μοντέο τελικά ήταν ακόμη μεγαλύτερο και βαρύτερο.
Αντίστοιχα η Μάζντα χρησιμοποιούσε κινητήρες από Φορντ Μοντέο στη γκάμα της. Ήταν ο βενζινοκινητήρας 2.500 V6 που είχε σχεδιάσει η Φορντ, αξιοποιώντας μερικές πατέντες που αγόρασε από Πόρσε, αλλά και τη συνεργασία με τη Κόσγουορθ, αλλά και πετρελαιοκινητήρες Ντουρατόρκ που είχε σχεδιάσει η Φορντ από κοινού με την ΠΣΑ (είναι οι γνωστοί hdi, με άλλο όνομα).
Μετά χώρισαν τα τσανάκια τους. -
@alf1 said in Mazda CX-30:
Δε ξέρω αν είμαι ο μόνος που έχει διαπιστώσει θορύβους (συντονισμούς) από διάφορα μέρη του ταμπλώ...
Ακούγονται κυρίως όταν περνάς από τραχιά άσφαλτο ή σε εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.
Είναι κρίμα γιατί χαλάει λίγο (στο αυτί) την πολύ στιβαρή αίσθηση που κατά τα άλλα προσφέρει το αυτοκίνητο.
Και είναι προφανές πως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, απλά κάτι "χαζοί" συντονισμοί, πιθανόν από κάποια εσωτερικά κλιπς.
Θα ήθελα να μάθω αν έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος από τους κατόχους κάτι τέτοιο.Κατά πάσα πιθανότητα προέρχονται από τα πλαστικά καπάκια που βρίσκονται πίσω από τον εσωτερικό καθρέφτη.
Σε μένα τουλάχιστον υπήρχε μια αντανάκλαση με αποτέλεσμα να νομίζω ότι προερχόταν από το ταμπλό.
Αντιμετωπίζετε εύκολα και συνεπώς δεν είναι ικανό να σου χαλάσει ούτε στο ελάχιστο την εξαιρετική οδηγική εμπειρία. -
@criuser said in Mazda CX-30:
Ιδιοκτησία της φόρντ λέει ήταν ο κινητήρας.
Δηλαδή υπεργολάβος η μάζντα...
Κάτι σαν σοβατζής...Συνεχίζεις να είσαι άσχετος. Οι MZR είναι κινητήρες Mazda, όχι Ford.
-
To link το έλεγε αυτό. Οτι τους έφτιαξε η Μάζντα, αλλά όλο το πρότζεκτ ήταν ιδιοκτησία της Φόρντ..
-
Η φορντ από πολύ παλιά, σαν μεγάλη πολυεθνική, κάνει αουτσούρσινγκ που λένε και στο χωριό μου. Λέει δηλαδή σε κάποιον ' έλα εδώ, πάρε αυτά τα φράγκα και φτιάξε μου αυτό'. Γιατί είτε δεν προλαβαίνει να το κάνει η ίδια, είτε δεν έχει νόημα, είτε δεν το γνωρίζει, και είτε γιατί έτσι θα της βγει φθηνότερα. Το κάνουν κι άλλοι κατά καιρούς, Όλοι βασικά.
-
Αρα καλά είπα , σοβατζής...
-
@criuser said in Mazda CX-30:
Αρα καλά είπα , σοβατζής...
"Σοβατζής" δεν θα ήταν αν έκανε τη λαμαρινοδουλειά;
Αφού έφτιαξε τον κινητήρα η Μάζντα, δεν είναι αυτή "χτίστης-καλουπατζής" και η Φορντ ο "εργολάβος" ; -
Σημασία έχει ποιος έφτιαξε κάτι. Οι MZR είναι Mazda. The end.
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
@criuser said in Mazda CX-30:
Αρα καλά είπα , σοβατζής...
"Σοβατζής" δεν θα ήταν αν έκανε τη λαμαρινοδουλειά;
Αφού έφτιαξε τον κινητήρα η Μάζντα, δεν είναι αυτή "χτίστης-καλουπατζής" και η Φορντ ο "εργολάβος" ;Η Φόρντ είναι ο Κύριος του Εργου και η Μάζντα ο Γενικός Εργολάβος, αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί και όχι χαβαλετζήδες , όπως οι σοβατζήδες...
-
@criuser said in Mazda CX-30:
@piliourits said in Mazda CX-30:
@criuser said in Mazda CX-30:
Αρα καλά είπα , σοβατζής...
"Σοβατζής" δεν θα ήταν αν έκανε τη λαμαρινοδουλειά;
Αφού έφτιαξε τον κινητήρα η Μάζντα, δεν είναι αυτή "χτίστης-καλουπατζής" και η Φορντ ο "εργολάβος" ;Η Φόρντ είναι ο Κύριος του Εργου και η Μάζντα ο Γενικός Εργολάβος, αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί και όχι χαβαλετζήδες , όπως οι σοβατζήδες...
Το θέμα είναι ποιος θέτει τις προδιαγραφές και ποιος έχει την τεχνογνωσία και την πληρότητα να τις εκτελέσει. Η Φορντ μπορεί απλά να ζήτησε έναν κινητήρακαι να έθεσε γενικές προδιαγραφές , μπορεί απλά να έβαλε τα λεφτά της στο πρότζεκτ που παρουσίασε η Μάζντα.
Ο ένας βαζει τα λεφτά του και στην καλύτερη εποπτεύει τους χρόνους και τους πόρους και ο άλλος κάνει την δουλειά.
Αλλιώς δεν στέκει η σύμπραξη. Αν η φορντ ειχε και τα λεφτα και την τεχνογνωσια δεν ειχε τον λογο να παει στην γιαπωνεζικη μαζντα με τα υψηλα κοστη θα το κρατουσε για παρτυ της για να μην της εκλεβε και κανενας την δοξα! -
Έχει λόγο. Η Φορντ κατείχε για 30+ χρόνια ένα σημαντικό μερίδιο στην Μάζντα, περί το 35%. Ακόμη έχει ποσοστό, αν και μικρότερο. Και φυσικά ήταν, και είναι, σχεδόν ανόητο ή και καταστροφικό σε τέτοιου είδους υφιστάμενες συνεργασίες και συναλλαγές να ξεκινήσεις να φτιάξεις από το μηδέν μια ολοκληρωμένη μονάδα, όταν έχεις απεριόριστη πρόσβαση σε μια έτοιμη.
Αν βέβαια η έτοιμη σου ταιριάζει και δεν σου κοστίζει ένα κάρο λεφτά η αγορά της. -
Τελικά εχει βάλει κανείς τον προσθετο φωτισμό στο χώρο για τα ποδια?
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Τελικά εχει βάλει κανείς τον προσθετο φωτισμό στο χώρο για τα ποδια?
Απαιτείται τόσο ξήλωμα για να περαστούν οι καλωδιώσεις, που προσωπικά δεν θα το έβαζα
https://accessorybase.mazda.palmerhargreaves.com/Document/GetDocument/V7055_BDEL_0(Welcome Illumination)_Inst_Pi_0.pdf
Δείχνει όμως όμορφο! -
Σήμερα κατάλαβα γιατί ο Gatoz λέει τη Mazda Ματσουντα...
-
Που να μάθεις ότι τελικά είναι και σκύλος.
-
@antoniokon said in Mazda CX-30:
Σήμερα κατάλαβα γιατί ο Gatoz λέει τη Mazda Ματσουντα...
Έτσι λέγεται στα Ιαπωνικά....ξέρει ο γάτος, δεν τα λέει τυχαία!
-
Ο πρώτος πρόεδρος της Mazda ήταν ο Jijiro Matsuda!
-
Και γενικώς, στις ασιατικές γλώσσες (ακόμη και κάποιες σλαβικές, ουγγρική κ.α. ευρωπαϊκές που κρατάνε από Ασία) δεν κολλάνε ηχητικα διαδοχικα πολλά σύμφωνα, προφέρονται "αυτομάτως" με φωνήεντα που δεν γράφονται ξεχωριστά στα δικά τους αλφαβήτα.
-
Ακριβώς τον ίδιο συντονισμό είχα κι εγώ. πίσω από τον εσωτερικό καθρέφτη.
Ακουμπάει το πλαστικό στο γυαλί.
Το διόρθωσα πανευκολα και πλέον δεν ακούγεται προς το παρόν τίποτα.
Mazda CX-30