Καλησπέρα.
Κάτοχος κι εγώ ενός κοκκινόμαυρου αυτόματου x-Envy.
Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στη πόλη με ζητούμενο την ευελιξία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε χώρους.
Μετά από 3.500 km μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει η ευελιξία (το τιμόνι "κόβει" απίστευτα) και η ποιότητα κύλισης για τη κατηγορία (παρά τις 18άρες ζάντες).
Μέση πραγματική κατανάλωση έως σήμερα 6lt/100km.
Το αυτόματο S-CVT πολύ ομαλό και απροβλημάτιστο σε συνθήκες πόλης (υπάρχουν και paddles για "χειροκίνητες" αλλαγές).
Αυτό που ενοχλεί είναι η είσοδος-έξοδος στις πίσω θέσεις.
Γενικώς πολύ καλές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς όμως δε θα έλεγα το ίδιο και για την εμπειρία παράδοσης. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε με χρωματικές σκιές σε όλο το καπό, με γρατζουνιά στο πίσω πλαστικό προστατευτικό του φτερού, με γρατζουνιά γύρω από την είσοδο του κλειδιού (πίσω από το τιμόνι), με πρόβλημα στο σκιάδιο συνοδηγού (έκανε θόρυβο στο κατέβασμα σα να έχει σπάσει ο μηχανισμός) και πρόσφατα βγήκε το εμπρός ελατήριο από τη βάση του (Top mount) με αποτέλεσμα να ακούγονται πολύ έντονοι θόρυβοι από την ανάρτηση (για να μη πω για την επικυνδυνότητα).
Το καπό ξαναβάφτηκε στην αντιπροσωπεία (εγγύηση), το σκιάδιο αλλάχθηκε επίσης μέσω εγγύησης, και το ελατήριο αντικαταστάθηκε (εγγύηση επίσης).
Για τις γρατσουνιές δεν έγινε κάτι.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω με νεότερα.
Best posts made by alf1
-
RE: TOYOTA AYGO X
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Καλησπέρα.
Αποφάσισα να μπω κι εγώ στο "club" παραγγέλνοντας το Swiftάκι στην έκδοση GLX με το CVT.
Ελπίζω να βγει στη πράξη όσο οικονομικό (σε κατανάλωση και services) έχω προυπολογίσει.
Έχουμε στοιχεία τιμών σέρβις από κατόχους; (οι τιμές που πήρα από τους dealers κατά την έρευνα αγοράς είχαν διαφορές) -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@monman2 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€...Ξεχνάτε κάτι ,την διαφορά στην αρχική τιμή θα την πάρεις και στην μεταπώληση , οχι όλη μεγάλο μέρος της όμως .
Αλλά το βασικό είναι η κορυφαία παθητική ασφάλεια του yaris , αν συνυπολογίσουμε και οτι τα βοηθήματα οδήγησης της toyota είναι πολύ πιο εξελιγμένα (λιγότερο σπαστικά) αξίζουν τα παραπάνω €.Συμφωνώ με όλα αυτά.
Όμως στη πράξη υπάρχει και μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που λέγεται budget αγοράς. Εγώ ήμουν οριακά στα 18.000€. Και έκανα υπέρβαση για να φτάσω τα 18.900 του GLX CVT. Τα περίπου 21.300 το Μάρτιο (τώρα έχει φτάσει σχεδόν 22.000) του αντίστοιχα εξοπλισμένου Yaris ήταν άπιαστο όνειρο.
Έτσι η σκέψη μου για σύγκριση απέκτησε απλά θεωρητική υπόσταση.
Εκτός του οικονομικού όμως, υπήρχαν και άλλοι πρακτικοί λόγοι που επέλεξα Swift όπως:- έψαχνα το απολύτως κοντύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας (για πρακτικούς λόγους) κάτι που μόνο το Swift μου πρόσφερε
- αισθάνθηκα σαφώς καλύτερα στη καμπίνα του Swift, με την έννοια ότι έχει πολύ καλύτερη ορατότητα γύρω γύρω και νιώθεις ότι έχεις ένα παιχνίδι στα χέρια σου, κάτι που βολεύει πολύ τη σύζυγο (που θα το οδηγεί το περισσότερο χρόνο)
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Σίγουρα μιας και θα είναι υβριδικό και αυτόματο θα κοντραρει το yaris σε τιμές.
Άσε που θα είναι κουκλάκι.....την ομορφιά την πλερω
και τώρα κουκλάκι είναι
-
RE: Mazda CX-30
@ss_76 said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Στα χιόνια η τετρακινηση δουλεύει άψογα.Δε χρειάστηκα πουθενά κάλτσες...
Σε συνδυασμό δε με Goodyear vector all season έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος !
Τα ίδια λάστιχα έχουμε και το ίδιο χρώμα...
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Εντυπώσεις από την δοκιμή, έγραψες;
ήταν απελπιστικά σύντομη...
Του 10λεπτου με τον πωλητή μαζί...
Πρόλαβα πάντως να πάρω την αίσθηση από το CVT το οποίο μου φάνηκε μια χαρά για τη χρήση που θα κάνει το αυτοκίνητο (μόνο πόλη), καθώς επίσης και την αίσθηση της ποιότητας κύλισης η οποία ήταν γενικά o.k. με μόνο παράπονο τον κάπως αυξημένο θόρυβο (φαίνεται η απουσία προσεγμένης μόνωσης).
Όσο για το θέμα της πίσω ανάρτησης, για το οποίο είδα ότι γράφονται πολλά, δε με ενόχλησε κάτι στην (πολύ σύντομη) οδήγηση.
Ούτως ή άλλως, οι κρατήρες των ελληνικών δρόμων είναι ικανοί να "ξεμπροστιάσουν" τις περισσότερες αναρτήσεις... -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Καλοταξιδα ρε παιδιά.
Ευχαριστούμε!
Κι εγώ πρόλαβα (οριακά) τη προσφορά του Μαρτίου (Κορφιάτης).
Κι εγώ επίσης δε βιάζομαι γιατί υπάρχουν δύο αυτοκίνητα, σε αντικατάσταση του ενός από αυτά προορίζεται το Swift.
Η αλήθεια είναι πως δόθηκε "μάχη" στο μυαλό μου μεταξύ Swift και Yaris hybrid, αλλά τα επιπλέον 2.500 ευρώ του (αντίστοιχα εξοπλισμένου με το GLX) Yaris Style ήταν εκτός του budget μου... -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€... -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@gtsartsal said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@poliviosfp said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το γνωρίζω κύριε καθηγητά
Το έβαλα για να δείξω γενικά το πόσο πιάνουν και άλλοι οδηγοί μήπως και δεν το πίστευε.
Ξέρω να διαβάζω πολύ καλά.Να δούμε και το φαινόμενο των επικαθίσεων στα άμεσου ψεκασμού πόσο θα επηρεάσουν την κατανάλωση. To 1000ari μας baleno με αποκλειστική χρήση της συζύγου στο Ρέθυμνο με κακές συνθήκες για την κατανάλωση είναι στα 6.4. Του συντέκνου μου το 1.2 hybrid στην ίδια πόλη 1 λίτρο κάτω. Εθνική όταν βγω και πάω χαλαρά 90-100, βγάζει χαμηλά 4αρια.
Όντως, μόνο ο χρόνος θα δείξει αν και δεν τους πολύ φοβάμαι τους Ιάπωνες ιδιαίτερα και για βλάβες κτλ. Λογικά έχει και παγίδα κατακρατησης λαδιού
Σε χαλαρά 90-100 στο 1,2. Βλέπεις 3,5-3,8 σε επίπεδο οδόστρωμα με acc.
Σε χαλαρό 90-100 σε επίπεδο δρόμο.... 3.5 - 4 βλέπω και στο δικό μου mazda cx 30 με 186 και awd, αλλά δυστυχώς λίγοι δρόμοι έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά και δεν είναι και σε καθημερινές μετακινήσεις.
Το 3,5 δεν έχει και πολύ σημασία γιατί δεν αφορά μέση τιμή μιας ολοκληρωμένης διαδρομής, αλλά μόνο κάποια δευτερόλεπτα κίνησης σε ιδανικές συνθήκες.
Μεγαλύτερη σημασία κατά τη γνώμη μου, έχει η μέση τιμή κατανάλωσης που πετυχαίνεις διαχρονικά στη πράξη.
Για παράδειγμα, στο δικό μου 186άρι CX30 (όχι AWD αλλά αυτόματο) έχω σε 13.000km 7,1 μέση κατανάλωση, κάτι που θεωρώ εντυπωσιακό για αυτοκίνητο με δίλιτρο μοτέρ σχεδόν 200 ίππων και 1.600 κιλών και κυκλοφορία εντός Αθήνας το μεγαλύτερο διάστημα του έτους...
Ευελπιστώ το αυτόματο Swiftάκι (όταν το παραλάβω) να βρίσκεται 1 με 1,5 λίτρα κάτω από αυτή τη τιμή (ο skyactiv x έχει βάλει ψηλά τον πήχη...) -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Δηλαδή και εσύ έχεις cx30 2.0 και πειρες και το swift;
Μα τι χόμπυ είναι αυτά που έχετε;
Πλάκα πλάκα όλοι σας κάνετε πολύ καλές επιλογές!Σε απλή μετακίνηση μέχρι 90 χλμ/ώρα, χαλαρές επιταχύνσεις στα φανάρια το χειροκίνητο γράφει 3,3 -3,5 χωρίς a/c. Δοκιμασμένο αυτό για 60 χλμ απόσταση. Υπολογιζε σε παρόμοιο ρυθμό κανένα λίτρο παραπάνω για το αυτόματο.
Το παν είναι να αλλάζεις όταν λέει ο υπολογιστής του αυτοκινητου. Εκμεταλλεύεται τα μέγιστα την ηλεκτρική ροπή και πραγματικά γραφει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Στο αυτόματο θα είναι πολύ εύκολο να το κάνεις αυτό.
Γνήσια γιαπωνεζάκια και τα δύο...
Latest posts made by alf1
-
RE: TOYOTA AYGO X
Καλησπέρα.
Κάτοχος κι εγώ ενός κοκκινόμαυρου αυτόματου x-Envy.
Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στη πόλη με ζητούμενο την ευελιξία, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε χώρους.
Μετά από 3.500 km μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει η ευελιξία (το τιμόνι "κόβει" απίστευτα) και η ποιότητα κύλισης για τη κατηγορία (παρά τις 18άρες ζάντες).
Μέση πραγματική κατανάλωση έως σήμερα 6lt/100km.
Το αυτόματο S-CVT πολύ ομαλό και απροβλημάτιστο σε συνθήκες πόλης (υπάρχουν και paddles για "χειροκίνητες" αλλαγές).
Αυτό που ενοχλεί είναι η είσοδος-έξοδος στις πίσω θέσεις.
Γενικώς πολύ καλές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο.
Δυστυχώς όμως δε θα έλεγα το ίδιο και για την εμπειρία παράδοσης. Το αυτοκίνητο παραδόθηκε με χρωματικές σκιές σε όλο το καπό, με γρατζουνιά στο πίσω πλαστικό προστατευτικό του φτερού, με γρατζουνιά γύρω από την είσοδο του κλειδιού (πίσω από το τιμόνι), με πρόβλημα στο σκιάδιο συνοδηγού (έκανε θόρυβο στο κατέβασμα σα να έχει σπάσει ο μηχανισμός) και πρόσφατα βγήκε το εμπρός ελατήριο από τη βάση του (Top mount) με αποτέλεσμα να ακούγονται πολύ έντονοι θόρυβοι από την ανάρτηση (για να μη πω για την επικυνδυνότητα).
Το καπό ξαναβάφτηκε στην αντιπροσωπεία (εγγύηση), το σκιάδιο αλλάχθηκε επίσης μέσω εγγύησης, και το ελατήριο αντικαταστάθηκε (εγγύηση επίσης).
Για τις γρατσουνιές δεν έγινε κάτι.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέλθω με νεότερα. -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Δηλαδή και εσύ έχεις cx30 2.0 και πειρες και το swift;
Μα τι χόμπυ είναι αυτά που έχετε;
Πλάκα πλάκα όλοι σας κάνετε πολύ καλές επιλογές!Σε απλή μετακίνηση μέχρι 90 χλμ/ώρα, χαλαρές επιταχύνσεις στα φανάρια το χειροκίνητο γράφει 3,3 -3,5 χωρίς a/c. Δοκιμασμένο αυτό για 60 χλμ απόσταση. Υπολογιζε σε παρόμοιο ρυθμό κανένα λίτρο παραπάνω για το αυτόματο.
Το παν είναι να αλλάζεις όταν λέει ο υπολογιστής του αυτοκινητου. Εκμεταλλεύεται τα μέγιστα την ηλεκτρική ροπή και πραγματικά γραφει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Στο αυτόματο θα είναι πολύ εύκολο να το κάνεις αυτό.
Γνήσια γιαπωνεζάκια και τα δύο...
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@gtsartsal said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@poliviosfp said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το γνωρίζω κύριε καθηγητά
Το έβαλα για να δείξω γενικά το πόσο πιάνουν και άλλοι οδηγοί μήπως και δεν το πίστευε.
Ξέρω να διαβάζω πολύ καλά.Να δούμε και το φαινόμενο των επικαθίσεων στα άμεσου ψεκασμού πόσο θα επηρεάσουν την κατανάλωση. To 1000ari μας baleno με αποκλειστική χρήση της συζύγου στο Ρέθυμνο με κακές συνθήκες για την κατανάλωση είναι στα 6.4. Του συντέκνου μου το 1.2 hybrid στην ίδια πόλη 1 λίτρο κάτω. Εθνική όταν βγω και πάω χαλαρά 90-100, βγάζει χαμηλά 4αρια.
Όντως, μόνο ο χρόνος θα δείξει αν και δεν τους πολύ φοβάμαι τους Ιάπωνες ιδιαίτερα και για βλάβες κτλ. Λογικά έχει και παγίδα κατακρατησης λαδιού
Σε χαλαρά 90-100 στο 1,2. Βλέπεις 3,5-3,8 σε επίπεδο οδόστρωμα με acc.
Σε χαλαρό 90-100 σε επίπεδο δρόμο.... 3.5 - 4 βλέπω και στο δικό μου mazda cx 30 με 186 και awd, αλλά δυστυχώς λίγοι δρόμοι έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά και δεν είναι και σε καθημερινές μετακινήσεις.
Το 3,5 δεν έχει και πολύ σημασία γιατί δεν αφορά μέση τιμή μιας ολοκληρωμένης διαδρομής, αλλά μόνο κάποια δευτερόλεπτα κίνησης σε ιδανικές συνθήκες.
Μεγαλύτερη σημασία κατά τη γνώμη μου, έχει η μέση τιμή κατανάλωσης που πετυχαίνεις διαχρονικά στη πράξη.
Για παράδειγμα, στο δικό μου 186άρι CX30 (όχι AWD αλλά αυτόματο) έχω σε 13.000km 7,1 μέση κατανάλωση, κάτι που θεωρώ εντυπωσιακό για αυτοκίνητο με δίλιτρο μοτέρ σχεδόν 200 ίππων και 1.600 κιλών και κυκλοφορία εντός Αθήνας το μεγαλύτερο διάστημα του έτους...
Ευελπιστώ το αυτόματο Swiftάκι (όταν το παραλάβω) να βρίσκεται 1 με 1,5 λίτρα κάτω από αυτή τη τιμή (ο skyactiv x έχει βάλει ψηλά τον πήχη...) -
RE: Mazda CX-30
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@alf1 said in Mazda CX-30:
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Καλημέρα σε ολους.
Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να αναβαθμιστεί δωρεάν η συνδεσιμότητα και στα μοντέλα του 2021?
Υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστεί με χρέωση?ΟΙ τιμές του σέρβις που κυμαίνονται?
Το Φεβρουάριο έδωσα 185€ για το 1ο service.
Για το άλλο ερώτημα, θα με ενδιέφερε πολύ κι εμένα να μάθω, μιας και το δικό μου είναι μοντέλο του 21Στο σέρβις που έκανες , δεν ρώτησες αν υπάρχει περιπτωση?
Δε γνώριζα τότε για την αναβάθμιση
-
RE: Mazda CX-30
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
Καλημέρα σε ολους.
Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει περίπτωση να αναβαθμιστεί δωρεάν η συνδεσιμότητα και στα μοντέλα του 2021?
Υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστεί με χρέωση?ΟΙ τιμές του σέρβις που κυμαίνονται?
Το Φεβρουάριο έδωσα 185€ για το 1ο service.
Για το άλλο ερώτημα, θα με ενδιέφερε πολύ κι εμένα να μάθω, μιας και το δικό μου είναι μοντέλο του 21 -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Σίγουρα μιας και θα είναι υβριδικό και αυτόματο θα κοντραρει το yaris σε τιμές.
Άσε που θα είναι κουκλάκι.....την ομορφιά την πλερω
και τώρα κουκλάκι είναι
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Και να αλλάξει πανάκριβο θα ειναι...οπότε τι μας νοιάζει;;;;
Σωστός;
το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι πιο ακριβό...
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
δε νομίζω να αλλάξει το Swift πριν από τα μέσα του 2023 (το νωρίτερο)
Και εμφανισιακά (μετά και το μικρό facelift του 2020) δείχνει πολύ σύγχρονο σχεδιαστικά και πολύ πιο όμορφο και φρέσκο από αρκετά πιο πρόσφατα μοντέλα. -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Σε νεότερο πίνακα βέβαια δεν υπάρχει καν swift. Οπότε ας περιμένουμε την έκπληξη των γιαπωνέζων. (ελπίζω να μη σκάσει και δω yaris rebadged)
Λογικά, το b-suv hev του '24 θα είναι το Swift Cross.Yaris re badged έβγαλε ήδη η Mazda (το 2). Θα ήταν λίγο υπερβολικό να το κάνει και η Suzuki.
Ήδη δείχνει λίγο περίεργο να βλέπεις ένα Yaris με τα σήματα της Mazda... -
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
@monman2 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@alf1 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Τα δύο αυτοκίνητα μοιάζουν σε αρκετά πράγματα. Το yaris πιο high tech αλλά το swift αποδίδει σχεδόν το ίδιο σε κατανάλωση. Τα 2500 ευρώ πολύ αργά θα έκαναν απόσβεση με βάση την διαφορά στην κατανάλωση. Εάν κάνουν και ποτέ ανάλογα τους δρόμους που θα οδηγούνται.
Το yaris έχει μικρότερους χώρους επιβατών, το swift μεγαλύτερους.
Το yaris έχει μεσαίο αερόσακο. Το swift δεν έχει.
Και τα δύο έχουν παρόμοιες επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορα.
Σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι οι βασιλιάδες της πόλης.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα +2.500€ θα αργήσουν πολύ να αποσβεστούν από το κέρδος στη κατανάλωση. Συγκεκριμένα στα 6+ χρόνια με 11.000 χιλιόμετρα το χρόνο που εγώ κάνω κατά μέσο όρο και με τιμή βενζίνης στα 1,80€ (και όχι στα 2€+ που βρίσκεται αυτό το διάστημα).
Η διαφορά πάντως υπέρ του Yaris είναι υπαρκτή και φαίνεται (από αναφορές κατόχων, reviews κλπ) να πλησιάζει κατά μέσο όρο τα 2lt/100km, ειδικά σε κατ εξοχήν αστικές διαδρομές (αναφέρομαι σε Yaris hybrid CVT vs Swift CVT). Και αυτό είναι πολύ λογικό, δε μπορεί να συγκριθεί στα ίσια ένα mild hybrid με ένα full hybrid σύστημα (δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε).
Όμως λόγω της διαφοράς στη τιμή, εξαλείφεται το πλεονέκτημα της καλύτερης κατανάλωσης του Yaris.
Εκτός αν κάποιος κάνει 20.000 το χρόνο στη πόλη και η τιμή της βενζίνης δε ξαναπέσει κάτω από τα 2€...Ξεχνάτε κάτι ,την διαφορά στην αρχική τιμή θα την πάρεις και στην μεταπώληση , οχι όλη μεγάλο μέρος της όμως .
Αλλά το βασικό είναι η κορυφαία παθητική ασφάλεια του yaris , αν συνυπολογίσουμε και οτι τα βοηθήματα οδήγησης της toyota είναι πολύ πιο εξελιγμένα (λιγότερο σπαστικά) αξίζουν τα παραπάνω €.Συμφωνώ με όλα αυτά.
Όμως στη πράξη υπάρχει και μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που λέγεται budget αγοράς. Εγώ ήμουν οριακά στα 18.000€. Και έκανα υπέρβαση για να φτάσω τα 18.900 του GLX CVT. Τα περίπου 21.300 το Μάρτιο (τώρα έχει φτάσει σχεδόν 22.000) του αντίστοιχα εξοπλισμένου Yaris ήταν άπιαστο όνειρο.
Έτσι η σκέψη μου για σύγκριση απέκτησε απλά θεωρητική υπόσταση.
Εκτός του οικονομικού όμως, υπήρχαν και άλλοι πρακτικοί λόγοι που επέλεξα Swift όπως:- έψαχνα το απολύτως κοντύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας (για πρακτικούς λόγους) κάτι που μόνο το Swift μου πρόσφερε
- αισθάνθηκα σαφώς καλύτερα στη καμπίνα του Swift, με την έννοια ότι έχει πολύ καλύτερη ορατότητα γύρω γύρω και νιώθεις ότι έχεις ένα παιχνίδι στα χέρια σου, κάτι που βολεύει πολύ τη σύζυγο (που θα το οδηγεί το περισσότερο χρόνο)