-
Νομίζω δεν υπάρχει σχετικό νήμα. Αν υπάρχει παρακαλώ να σβηστεί.
Με 30.000 (με την επιδότηση) παίρνεις ένα καλά εξοπλισμένο ηλεκτρικό με 204ps, 0-100 σε 7,2 sec, χώρους Leon/Golf, καλή συμπεριφορά στο δρόμο και πραγματική αυτονομία 300 με 350 km. Εδώ που έχουν φτάσει οι τιμές στα συμβατικά, το λες και καλή περίπτωση για ηλεκτρικό...
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-CUPRA-Born-204-PS_226533.asp
-
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
-
@iceman7 said in Cupra Born:
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
Μπα.. αυτά είναι κοινά στο γκρουπ, όπως το infotainment που βγήκε πέρυσι και έχει θέματα σε όλες τις μάρκες του ομίλου.
Δες και αυτό για να καταλάβεις το χάος..
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-moves-idUSKCN24D0IY
-
@dublin said in Cupra Born:
@iceman7 said in Cupra Born:
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
Μπα.. αυτά είναι κοινά στο γκρουπ, όπως το infotainment που βγήκε πέρυσι και έχει θέματα σε όλες τις μάρκες του ομίλου.
Δες και αυτό για να καταλάβεις το χάος..
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-moves-idUSKCN24D0IY
Δημιουργείς εντυπώσεις με αποσπασματικές πληροφορίες. Το vag έχει αλλάξει στρατηγική σε θέματα software, προγραμματισμού κλπ. Τα έχει πάρει από τη vw και έχει δημιουργήσει ένα κέντρο εξέλιξης υπό τον έλεγχο κυρίως της Audi και δευτερευόντως της Porche, για όλο τον όμιλο. Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μιλάμε πάντα.
Όπως λένε τα δημοσιεύματα έχει προσλάβει πολύ κόσμο και τα αναδιοργανώνει όλα από τα αρχή. Φυσικά τα αποτελέσματα θα αργήσουν να φανούν, οι Γερμανοί έτσι κι αλλιώς δε φημίζονται για την ταχύτητά τους, με το ραχάτι τους δουλεύουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι το '25 που οι ίδιοι έχουν θέσει σαν ορόσημο, θα έχουν λύσει τα παιδικά προβλήματα και θα παρουσιάσουν κάτι καλό. -
@andya3 said in Cupra Born:
@dublin said in Cupra Born:
@iceman7 said in Cupra Born:
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
Μπα.. αυτά είναι κοινά στο γκρουπ, όπως το infotainment που βγήκε πέρυσι και έχει θέματα σε όλες τις μάρκες του ομίλου.
Δες και αυτό για να καταλάβεις το χάος..
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-moves-idUSKCN24D0IY
Δημιουργείς εντυπώσεις με αποσπασματικές πληροφορίες. Το vag έχει αλλάξει στρατηγική σε θέματα software, προγραμματισμού κλπ. Τα έχει πάρει από τη vw και έχει δημιουργήσει ένα κέντρο εξέλιξης υπό τον έλεγχο κυρίως της Audi και δευτερευόντως της Porche, για όλο τον όμιλο. Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μιλάμε πάντα.
Όπως λένε τα δημοσιεύματα έχει προσλάβει πολύ κόσμο και τα αναδιοργανώνει όλα από τα αρχή. Φυσικά τα αποτελέσματα θα αργήσουν να φανούν, οι Γερμανοί έτσι κι αλλιώς δε φημίζονται για την ταχύτητά τους, με το ραχάτι τους δουλεύουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι το '25 που οι ίδιοι έχουν θέσει σαν ορόσημο, θα έχουν λύσει τα παιδικά προβλήματα και θα παρουσιάσουν κάτι καλό.Φυσικά και είναι αποσπασματικό, αν κάτσουμε να αναφέρουμε όλα τα προβλήματα θα θέλαμε ένα ολόκληρο φόρουμ.
Εχουμε 2 θέματα κυρίως, τα προβλήματα στα Golf KAI στο ID.3, που όμως λόγω κοινού hardware και, τουλάχιστον, shared code base ξέρουμε ότι αφορούν όλες τις μάρκες του ομίλου (είχαμε και εδώ κάτι περιπέτειες με Kamiq).
Στο Golf είναι well documented και ξεκίνησαν ήδη με τα πρώτα αυτοκίνητα αφού σταμάτησαν τις παραδόσεις την άνοιξη μέχρι να βρουν το πρόβλημα που δεν έχει καμία σχέση με το infotainment αλλά την αποστολή δεδομένων σε περίπτωση ανάγκης και ατυχήματος που είναι υποχρεωτική από το 2018.
Με περισσότερες λεπτομέρειες και πως αφορούν μοντέλα του ομίλου για 3 χρόνια ενώ η εταιρεία γνώριζε φυσικά.
Και έχουμε και βασικά θέματα infotainment
Και γενικά το i.d3 δεν ήταν τόσο καταπληκτικό όσο έλεγαν
Υπάρχουν πολλές ειδήσεις και προβλήματα για το ID3, όπως το περιβόητο V2.1 upgrade fail που η επίσημη απάντηση ήταν "VW were not aware of any software issues with the ID3 or problems with updates."
Και φτάνουμε στον άνθρωπο που θα έλυνε όλα τα προβλήματα που άντεξε..14 μέρες.
Κάνε ένα μικρό τσεκ στα φόρουμ του εξωτερικού, θα ξαφνιαστείς δυσάρεστα.
Μέχρι το 2025 θα σταματήσουν να πουλάνε αυτοκίνητα δηλαδή;! Καταναλωτές είμαστε, έχουμε δικαιώματα, και τα αυτοκίνητα δεν είναι παιχνιδάκια να γινόμαστε beta testers.
Δεν λέω ότι οι άλλοι δεν έχουν προβλήματα, αλλά αυτοί το έχουν παρακάνει στην έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη. Επίσης δες εδώ τα μπλεξίματα που είχαν άνθρωπο που γράφουν εδώ με την αντιπροσωπεία. Έχουμε διάφορα κατά καιρούς.
-
@dublin said in Cupra Born:
@andya3 said in Cupra Born:
@dublin said in Cupra Born:
@iceman7 said in Cupra Born:
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
Μπα.. αυτά είναι κοινά στο γκρουπ, όπως το infotainment που βγήκε πέρυσι και έχει θέματα σε όλες τις μάρκες του ομίλου.
Δες και αυτό για να καταλάβεις το χάος..
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-moves-idUSKCN24D0IY
Δημιουργείς εντυπώσεις με αποσπασματικές πληροφορίες. Το vag έχει αλλάξει στρατηγική σε θέματα software, προγραμματισμού κλπ. Τα έχει πάρει από τη vw και έχει δημιουργήσει ένα κέντρο εξέλιξης υπό τον έλεγχο κυρίως της Audi και δευτερευόντως της Porche, για όλο τον όμιλο. Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μιλάμε πάντα.
Όπως λένε τα δημοσιεύματα έχει προσλάβει πολύ κόσμο και τα αναδιοργανώνει όλα από τα αρχή. Φυσικά τα αποτελέσματα θα αργήσουν να φανούν, οι Γερμανοί έτσι κι αλλιώς δε φημίζονται για την ταχύτητά τους, με το ραχάτι τους δουλεύουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι το '25 που οι ίδιοι έχουν θέσει σαν ορόσημο, θα έχουν λύσει τα παιδικά προβλήματα και θα παρουσιάσουν κάτι καλό.Φυσικά και είναι αποσπασματικό, αν κάτσουμε να αναφέρουμε όλα τα προβλήματα θα θέλαμε ένα ολόκληρο φόρουμ.
Εχουμε 2 θέματα κυρίως, τα προβλήματα στα Golf KAI στο ID.3, που όμως λόγω κοινού hardware και, τουλάχιστον, shared code base ξέρουμε ότι αφορούν όλες τις μάρκες του ομίλου (είχαμε και εδώ κάτι περιπέτειες με Kamiq).
Στο Golf είναι well documented και ξεκίνησαν ήδη με τα πρώτα αυτοκίνητα αφού σταμάτησαν τις παραδόσεις την άνοιξη μέχρι να βρουν το πρόβλημα που δεν έχει καμία σχέση με το infotainment αλλά την αποστολή δεδομένων σε περίπτωση ανάγκης και ατυχήματος που είναι υποχρεωτική από το 2018.
Με περισσότερες λεπτομέρειες και πως αφορούν μοντέλα του ομίλου για 3 χρόνια ενώ η εταιρεία γνώριζε φυσικά.
Και έχουμε και βασικά θέματα infotainment
Και γενικά το i.d3 δεν ήταν τόσο καταπληκτικό όσο έλεγαν
Υπάρχουν πολλές ειδήσεις και προβλήματα για το ID3, όπως το περιβόητο V2.1 upgrade fail που η επίσημη απάντηση ήταν "VW were not aware of any software issues with the ID3 or problems with updates."
Και φτάνουμε στον άνθρωπο που θα έλυνε όλα τα προβλήματα που άντεξε..14 μέρες.
Κάνε ένα μικρό τσεκ στα φόρουμ του εξωτερικού, θα ξαφνιαστείς δυσάρεστα.
Μέχρι το 2025 θα σταματήσουν να πουλάνε αυτοκίνητα δηλαδή;! Καταναλωτές είμαστε, έχουμε δικαιώματα, και τα αυτοκίνητα δεν είναι παιχνιδάκια να γινόμαστε beta testers.
Δεν λέω ότι οι άλλοι δεν έχουν προβλήματα, αλλά αυτοί το έχουν παρακάνει στην έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη. Επίσης δες εδώ τα μπλεξίματα που είχαν άνθρωπο που γράφουν εδώ με την αντιπροσωπεία. Έχουμε διάφορα κατά καιρούς.
Όταν λέω αποσπασματικές πληροφορίες, εννοώ την ευκολία γενικεύσεων και εξαγωγής συμπερασμάτων από επιμέρους δημοσιεύματα και μεμονωμένα παράπονα κατόχων.
Ο ίδιος ο επικεφαλής της vw έχει παραδεχτεί δημοσίως ότι οδηγεί id3 και θεωρεί ότι υπάρχουν προβλήματα ποιότητας και κατανοεί τα παράπονα των πλατών. Είναι όπως είπε το πρώτο ηλεκτρικό που έφτιαξαν από λευκό χαρτί και σιγά-σιγά θα το βελτιώσουν. Σα να λέει παιδιά sorry, αλλά προς το παρόν αυτό μπορούμε αυτό κάνουμε.
Ο Tavares δήλωσε δημοσίως ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την ποιότητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα που θέλουν να τα επιβάλουν.
Άρα ναι, όποιος πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο τώρα γίνεται b-tester. Αν του κακοφαίνεται ας μην το πάρει.
Φαίνεται να αγνοείς την τεχνολογική πραγματικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, απλώς κρίνεις θεωρητικά, με βάση το ιδανικό.Τώρα τα προβλήματα για τα infotainment σε Golf κλπ τα προσπερνώ. Γνωστά κι αυτά, αλλά ένα σωρό Golf και Kamiq βλέπω στο δρόμο, δεν είναι σταματημένα και μη λειτουργικά.
Άρα πάλι γενικεύεις και δραματοποιείς. Και για τα Peugeot έχουν αναφερθεί στο forum διάφορα συμβάντα για τα infotainment κλπ, ν' αρχίσουμε να γενικεύουμε και να λέμε, τι εταιρεία είναι αυτή που δε σέβεται τον πελάτη και ντροπή της. Αυτή είναι προπαγανδιστική αντιμετώπιση.
Αφού τα βλέπεις τα αυτοκίνητα, έξω στο δρόμο είναι, δεν είναι σταματημένα. Μικροπροβλήματα και ατέλειες πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν.
Προς τιμήν της vw που δήλωσε ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα και θα το βελτιώσει, αρχής γενομένης φαντάζομαι από το Golf.
Και μια και είσαι οργανωμένος να κρατάς αρχείο με τα δημοσιεύματα που κακολογούν τη vw και να τα επισυνάπτεις, μήπως θα μπορούσες να μας επισυνάψεις και κανένα δημοσίευμα από την Peugeot π.χ. που να έχει αναγνωρίσει κάποιο πρόβλημα στα αυτοκίνητά της και να λέει οκ παιδιά, θα το φτιάξω στα επόμενα μοντέλα? -
@andya3 said in Cupra Born:
@dublin said in Cupra Born:
@andya3 said in Cupra Born:
@dublin said in Cupra Born:
@iceman7 said in Cupra Born:
Το id3 εχει διαβαζω τεράστια θεματα software.. εδω θα εχουν φτιάξει;
Μπα.. αυτά είναι κοινά στο γκρουπ, όπως το infotainment που βγήκε πέρυσι και έχει θέματα σε όλες τις μάρκες του ομίλου.
Δες και αυτό για να καταλάβεις το χάος..
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-moves-idUSKCN24D0IY
Δημιουργείς εντυπώσεις με αποσπασματικές πληροφορίες. Το vag έχει αλλάξει στρατηγική σε θέματα software, προγραμματισμού κλπ. Τα έχει πάρει από τη vw και έχει δημιουργήσει ένα κέντρο εξέλιξης υπό τον έλεγχο κυρίως της Audi και δευτερευόντως της Porche, για όλο τον όμιλο. Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μιλάμε πάντα.
Όπως λένε τα δημοσιεύματα έχει προσλάβει πολύ κόσμο και τα αναδιοργανώνει όλα από τα αρχή. Φυσικά τα αποτελέσματα θα αργήσουν να φανούν, οι Γερμανοί έτσι κι αλλιώς δε φημίζονται για την ταχύτητά τους, με το ραχάτι τους δουλεύουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι το '25 που οι ίδιοι έχουν θέσει σαν ορόσημο, θα έχουν λύσει τα παιδικά προβλήματα και θα παρουσιάσουν κάτι καλό.Φυσικά και είναι αποσπασματικό, αν κάτσουμε να αναφέρουμε όλα τα προβλήματα θα θέλαμε ένα ολόκληρο φόρουμ.
Εχουμε 2 θέματα κυρίως, τα προβλήματα στα Golf KAI στο ID.3, που όμως λόγω κοινού hardware και, τουλάχιστον, shared code base ξέρουμε ότι αφορούν όλες τις μάρκες του ομίλου (είχαμε και εδώ κάτι περιπέτειες με Kamiq).
Στο Golf είναι well documented και ξεκίνησαν ήδη με τα πρώτα αυτοκίνητα αφού σταμάτησαν τις παραδόσεις την άνοιξη μέχρι να βρουν το πρόβλημα που δεν έχει καμία σχέση με το infotainment αλλά την αποστολή δεδομένων σε περίπτωση ανάγκης και ατυχήματος που είναι υποχρεωτική από το 2018.
Με περισσότερες λεπτομέρειες και πως αφορούν μοντέλα του ομίλου για 3 χρόνια ενώ η εταιρεία γνώριζε φυσικά.
Και έχουμε και βασικά θέματα infotainment
Και γενικά το i.d3 δεν ήταν τόσο καταπληκτικό όσο έλεγαν
Υπάρχουν πολλές ειδήσεις και προβλήματα για το ID3, όπως το περιβόητο V2.1 upgrade fail που η επίσημη απάντηση ήταν "VW were not aware of any software issues with the ID3 or problems with updates."
Και φτάνουμε στον άνθρωπο που θα έλυνε όλα τα προβλήματα που άντεξε..14 μέρες.
Κάνε ένα μικρό τσεκ στα φόρουμ του εξωτερικού, θα ξαφνιαστείς δυσάρεστα.
Μέχρι το 2025 θα σταματήσουν να πουλάνε αυτοκίνητα δηλαδή;! Καταναλωτές είμαστε, έχουμε δικαιώματα, και τα αυτοκίνητα δεν είναι παιχνιδάκια να γινόμαστε beta testers.
Δεν λέω ότι οι άλλοι δεν έχουν προβλήματα, αλλά αυτοί το έχουν παρακάνει στην έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη. Επίσης δες εδώ τα μπλεξίματα που είχαν άνθρωπο που γράφουν εδώ με την αντιπροσωπεία. Έχουμε διάφορα κατά καιρούς.
Όταν λέω αποσπασματικές πληροφορίες, εννοώ την ευκολία γενικεύσεων και εξαγωγής συμπερασμάτων από επιμέρους δημοσιεύματα και μεμονωμένα παράπονα κατόχων.
Ο ίδιος ο επικεφαλής της vw έχει παραδεχτεί δημοσίως ότι οδηγεί id3 και θεωρεί ότι υπάρχουν προβλήματα ποιότητας και κατανοεί τα παράπονα των πλατών. Είναι όπως είπε το πρώτο ηλεκτρικό που έφτιαξαν από λευκό χαρτί και σιγά-σιγά θα το βελτιώσουν. Σα να λέει παιδιά sorry, αλλά προς το παρόν αυτό μπορούμε αυτό κάνουμε.
Ο Tavares δήλωσε δημοσίως ότι δεν μπορεί να εγγυηθεί την ποιότητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα που θέλουν να τα επιβάλουν.
Άρα ναι, όποιος πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο τώρα γίνεται b-tester. Αν του κακοφαίνεται ας μην το πάρει.
Φαίνεται να αγνοείς την τεχνολογική πραγματικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, απλώς κρίνεις θεωρητικά, με βάση το ιδανικό.Τώρα τα προβλήματα για τα infotainment σε Golf κλπ τα προσπερνώ. Γνωστά κι αυτά, αλλά ένα σωρό Golf και Kamiq βλέπω στο δρόμο, δεν είναι σταματημένα και μη λειτουργικά.
Άρα πάλι γενικεύεις και δραματοποιείς. Και για τα Peugeot έχουν αναφερθεί στο forum διάφορα συμβάντα για τα infotainment κλπ, ν' αρχίσουμε να γενικεύουμε και να λέμε, τι εταιρεία είναι αυτή που δε σέβεται τον πελάτη και ντροπή της. Αυτή είναι προπαγανδιστική αντιμετώπιση.
Αφού τα βλέπεις τα αυτοκίνητα, έξω στο δρόμο είναι, δεν είναι σταματημένα. Μικροπροβλήματα και ατέλειες πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν.
Προς τιμήν της vw που δήλωσε ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα και θα το βελτιώσει, αρχής γενομένης φαντάζομαι από το Golf.
Και μια και είσαι οργανωμένος να κρατάς αρχείο με τα δημοσιεύματα που κακολογούν τη vw και να τα επισυνάπτεις, μήπως θα μπορούσες να μας επισυνάψεις και κανένα δημοσίευμα από την Peugeot π.χ. που να έχει αναγνωρίσει κάποιο πρόβλημα στα αυτοκίνητά της και να λέει οκ παιδιά, θα το φτιάξω στα επόμενα μοντέλα?Τρελό ξέπλυμα κάνεις αδερφέ! Εγώ έκανα την έρευνά μου για τα VW, κάνε εσύ για PSA!
Το πιο πρόσφατο θέμα που γνωρίζω ήταν το δοχείο ουρίας στην προηγούμενη γενιά, γενικά όλες οι εταιρείες έχουν ανακλήσεις και προβλήματα, το είπα, τα ηλεκτρικά Κορεατικα παίρνουν φωτιά! Τα έχουμε πει και αυτά, δεν κάνω επιλεκτική κριτική, αν και προσπαθώ πολύ να πάρω Κορεατικο τελευταία (δεν έχει καθίσει μέχρι στιγμής, θέλουν ακόμη λίγο γυάλισμα για τα γούστα μου) αλλά έχω ποσταρει και εκεί θέματα σοβαρά (στα θερμικά γενικά τα πάνε πολύ καλά).
Επίσης ακόμη και στην Toyota έχω ποσταρει διάφορα recalls και αγωγές (εκατομμυρίων, και μάλιστα το ένα θέμα με το Auris, επειδή το είχαμε το αυτοκίνητο το γνώριζα, κολλαγε το πατάκι στα πεντάλ, απίστευτα επικίνδυνο, Αμερική είχαν θύματα).
Επίσης το θέμα με τα FCA που σταματάγανε στον αυτοκινητόδρομο και σκοτώθηκε κόσμος, όπως στα GM Opel τότε (απίστευτο σκάνδαλο), και τα FCA που το αυτόματο χειρόφρενο δεν έπιανε https://abcnews.go.com/Entertainment/anton-yelchin-killed-jeep-included-rollaway-recall/story?id=39991253
(Σαν φανατικός Trek-ης είχα συγκλονιστεί από την παραπάνω είδηση).
Γενικά μπορώ να σου πω ότι οι τελευταίες γενιές PSA έχουν κάνει άλματα. Κάτοχος Saxo--206-C3 II και 2008 τώρα, μεταξύ πολλών άλλων που έχουν περάσει (αυτά τα έχουμε κρατήσει όλα ) από τα χέρια μας.
Ειδικά η τελευταία γενιά 5008/3008/2008/208 τα θεωρώ τρομερά αξιόπιστα αυτοκίνητα, δεν θα έλεγα το ίδιο 10 χρόνια νωρίτερα, τώρα όμως το λέω.
-
Τι είναι ο trek-ης;
-
-
Ναι, ξεπλένω τη vw για ν' ανέβουν οι μετοχές μου στην εταιρεία.
Απλώς με τα δικά μου μάτια, βλέπω μια εταιρεία που πρωτοπορεί και κάνει μια σοβαρή προσπάθεια να μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, με νέα αυτοκίνητα, νέες πλατφόρμες και τεράστιες επενδύσεις. Που παρόμοιά της δεν έχει κάνει καμία άλλη εταιρεία, ούτε καν η Tesla, 2-3 μοντέλα βγάζει.
Επίσης με τα δικά μου μάτια βλέπω μια εταιρεία που αναγνωρίζει δημοσίως τα λάθη της και με τα infotainment στα συμβατικά και με τα θέματα ποιότητας στο id3. Και λέει οκ παιδιά θα τα βελτιώσω. Δεν τα κρύβει κάτω απ' το χαλί, ούτε το παίζει παλαβή.
Για όλα τα παραπάνω την τιμώ και θεωρώ ότι ξεχωρίζει και ηθικά από τους ανταγωνιστές της (μην αρχίσετε τώρα με το dieselgate, μπορεί εκεί να οφείλονται και οι καλοσύνες της vw τώρα). Δεν μου έρχεται στο μυαλό παρόμοια στάση από άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Τώρα στο προκείμενο, όχι ούτε εγώ θα έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από το vag. Γιατί δεν θέλω να δώσω ένα σκασμό λεφτά για να γίνω b-tester. -
@andya3 said in Cupra Born:
Ναι, ξεπλένω τη vw για ν' ανέβουν οι μετοχές μου στην εταιρεία.
Απλώς με τα δικά μου μάτια, βλέπω μια εταιρεία που πρωτοπορεί και κάνει μια σοβαρή προσπάθεια να μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, με νέα αυτοκίνητα, νέες πλατφόρμες και τεράστιες επενδύσεις. Που παρόμοιά της δεν έχει κάνει καμία άλλη εταιρεία, ούτε καν η Tesla, 2-3 μοντέλα βγάζει.
Επίσης με τα δικά μου μάτια βλέπω μια εταιρεία που αναγνωρίζει δημοσίως τα λάθη της και με τα infotainment στα συμβατικά και με τα θέματα ποιότητας στο id3. Και λέει οκ παιδιά θα τα βελτιώσω. Δεν τα κρύβει κάτω απ' το χαλί, ούτε το παίζει παλαβή.
Για όλα τα παραπάνω την τιμώ και θεωρώ ότι ξεχωρίζει και ηθικά από τους ανταγωνιστές της (μην αρχίσετε τώρα με το dieselgate, μπορεί εκεί να οφείλονται και οι καλοσύνες της vw τώρα). Δεν μου έρχεται στο μυαλό παρόμοια στάση από άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Τώρα στο προκείμενο, όχι ούτε εγώ θα έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από το vag. Γιατί δεν θέλω να δώσω ένα σκασμό λεφτά για να γίνω b-tester.να σου πως ακριβως η φου και ομιλος γενικα νοιαζονται για τον καταναλωτη.
πηρε λοιπον, τελευταια αγορα απο ομιλο φαου φορ εβερ λεμε, ο γιος μου το ιμπιθα το τελευταιο με τα 115.
γραφτηκε μετα απο κατι μηνες στα μεσα οτι ειχε προκληθει θανατος στη πλατφορμα που εκτος απο το ιμπιθα ηταν και το πολο και το φαμπια και δεν ξερω εγω τι αλλο, απο ελλατωματικη λειτουργια της πισω ζωνης.
καποια στιγμη υποχρεωθηκαν απο αυτον τον λογο σε ανακληση. ολων. και πολο και φαμπια και ιμπιθα.
πηραν λοιπον τηλεφωνο τον πιτσιρικα να παει απο εκει να σιαξουν το προβλημα.
το εσιαξαν ως εξης: βαλανε αυτοκολλητο στο ταμπλο να μην καθεται επιβατης πισω.
για ενα εξαμηνο.
τσιμουδια στα μεσα, τσιμουδια.
χαχαχαχ. εσκαγες 18 χιλιαρικο τοτες για διθεσιο ιμπιζα με πισω θεσεις για να βαζεις πατατες και πορτοκαλια μονο. το αλλο με τον τοτο το ξερεις?οι φαου ειναι ξεκαθαρα χωρις μακροχρονιο σεβασμο στον καταναλωτη απο φιλοσοφια και επιλογη ομιλος, η κουλτουρα τους ρε παιδακι μου. βρισκουν φθηνοτερο να πληρωνουν μμε απο το να πραττουν τα καταναλωτικα δεοντα. σε αντιθεση με αυτους, οι αμερικανοι ας πουμε, που ειναι σκληροι καπιταλες και γενικα μλκς, προσεχουν τον καταναλωτη πολυ περισσοτερο και το υπερκερδος το εξασφαλιζουν με καλυτερο προιον και αφτερ σέιλς. ακομη και οι αρρωστημενοι ψυχικα κιτρινιαρηδες ειναι καλυτεροι σε αυτο απο τους συγκεκριμενους φριτζηδες.
-
Η φαου βέ παραδοσιακά μου έβγαζε μια απέχθεια γιατί προτιμούσε να παίζει αθέμιτα έναντι του ανταγωνισμού και νοοτροπία αν μας τσιμπήσουν, κλάιν θα πλερώ. Τα ίδια λίγο πολύ και με τους πελάτες της, είναι μαγαζί που προτιμάει το damage control από το να κάνει το σωστό εξ αρχής. Βοηθάει και που στο Γιούροπ ο Γερμανός κάνει κουμάντο και προσέχει τα παιδιά(εταιρίες) του. Βγάζει όμως και καλά προιόντα στην προσπάθεια της να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό.. τα "κακά" του πρωταθλητισμού..
Οσο για την Stella Artois δε θα πώ τίποτα παραπάνω από το ότι προσπαθεί να αντιγράψει το μπίζνες πλάν της φαου βε και να γίνει ο βεζύρης στη θέση του βεζύρη.. με την ίδια μεθοδολογία κιόλας. Σόρυ για το όφ τόπικ
-
@lapin said in Cupra Born:
Νομίζω δεν υπάρχει σχετικό νήμα. Αν υπάρχει παρακαλώ να σβηστεί.
Με 30.000 (με την επιδότηση) παίρνεις ένα καλά εξοπλισμένο ηλεκτρικό με 204ps, 0-100 σε 7,2 sec, χώρους Leon/Golf, καλή συμπεριφορά στο δρόμο και πραγματική αυτονομία 300 με 350 km. Εδώ που έχουν φτάσει οι τιμές στα συμβατικά, το λες και καλή περίπτωση για ηλεκτρικό...
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-CUPRA-Born-204-PS_226533.asp
Δεν ξέρω από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά από σχεδίαση πολύ μπάνικο... Μου θυμίζει λίγο i20N αλλά και Civic TypeR 3η,4η γενιά. Πολύ επιθετική σχεδίαση.
-
@gatoz said in Cupra Born:
@andya3 said in Cupra Born:
Ναι, ξεπλένω τη vw για ν' ανέβουν οι μετοχές μου στην εταιρεία.
Απλώς με τα δικά μου μάτια, βλέπω μια εταιρεία που πρωτοπορεί και κάνει μια σοβαρή προσπάθεια να μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, με νέα αυτοκίνητα, νέες πλατφόρμες και τεράστιες επενδύσεις. Που παρόμοιά της δεν έχει κάνει καμία άλλη εταιρεία, ούτε καν η Tesla, 2-3 μοντέλα βγάζει.
Επίσης με τα δικά μου μάτια βλέπω μια εταιρεία που αναγνωρίζει δημοσίως τα λάθη της και με τα infotainment στα συμβατικά και με τα θέματα ποιότητας στο id3. Και λέει οκ παιδιά θα τα βελτιώσω. Δεν τα κρύβει κάτω απ' το χαλί, ούτε το παίζει παλαβή.
Για όλα τα παραπάνω την τιμώ και θεωρώ ότι ξεχωρίζει και ηθικά από τους ανταγωνιστές της (μην αρχίσετε τώρα με το dieselgate, μπορεί εκεί να οφείλονται και οι καλοσύνες της vw τώρα). Δεν μου έρχεται στο μυαλό παρόμοια στάση από άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
Τώρα στο προκείμενο, όχι ούτε εγώ θα έπαιρνα τώρα ηλεκτρικό από το vag. Γιατί δεν θέλω να δώσω ένα σκασμό λεφτά για να γίνω b-tester.να σου πως ακριβως η φου και ομιλος γενικα νοιαζονται για τον καταναλωτη.
πηρε λοιπον, τελευταια αγορα απο ομιλο φαου φορ εβερ λεμε, ο γιος μου το ιμπιθα το τελευταιο με τα 115.
γραφτηκε μετα απο κατι μηνες στα μεσα οτι ειχε προκληθει θανατος στη πλατφορμα που εκτος απο το ιμπιθα ηταν και το πολο και το φαμπια και δεν ξερω εγω τι αλλο, απο ελλατωματικη λειτουργια της πισω ζωνης.
καποια στιγμη υποχρεωθηκαν απο αυτον τον λογο σε ανακληση. ολων. και πολο και φαμπια και ιμπιθα.
πηραν λοιπον τηλεφωνο τον πιτσιρικα να παει απο εκει να σιαξουν το προβλημα.
το εσιαξαν ως εξης: βαλανε αυτοκολλητο στο ταμπλο να μην καθεται επιβατης πισω.
για ενα εξαμηνο.
τσιμουδια στα μεσα, τσιμουδια.
χαχαχαχ. εσκαγες 18 χιλιαρικο τοτες για διθεσιο ιμπιζα με πισω θεσεις για να βαζεις πατατες και πορτοκαλια μονο. το αλλο με τον τοτο το ξερεις?οι φαου ειναι ξεκαθαρα χωρις μακροχρονιο σεβασμο στον καταναλωτη απο φιλοσοφια και επιλογη ομιλος, η κουλτουρα τους ρε παιδακι μου. βρισκουν φθηνοτερο να πληρωνουν μμε απο το να πραττουν τα καταναλωτικα δεοντα. σε αντιθεση με αυτους, οι αμερικανοι ας πουμε, που ειναι σκληροι καπιταλες και γενικα μλκς, προσεχουν τον καταναλωτη πολυ περισσοτερο και το υπερκερδος το εξασφαλιζουν με καλυτερο προιον και αφτερ σέιλς. ακομη και οι αρρωστημενοι ψυχικα κιτρινιαρηδες ειναι καλυτεροι σε αυτο απο τους συγκεκριμενους φριτζηδες.
Οι Γερμανοί και οι Γάλλοι έχουν κοινό ότι θεωρούν ότι ο πελάτης δεν έχει ποτέ δίκιο. Σε βλέπω ν' αλλάζεις ήπειρο...
-
Αγαπητέ Gatoz πέρα από την πλάκα. Για να το φιλοσοφήσουμε και λίγο. Έχεις δίκιο. Έτσι λειτουργούν οι Γότθοι και δεν θ' αλλάξουν ποτέ. Και η πλάκα είναι ότι δεν φταίνε οι ίδιοι σαν άτομα, γενικά είναι καλά ανθρωπάκια και λίγο χαζούληδες θα τους χαρακτήριζα. Φταίει ο τρόπος που δουλεύουν.
Έχω δουλέψει στη Γερμανία σε πολύ μεγάλη εταιρεία. Οι εταιρείες τους είναι τεράστιες, επιπέδου κράτους. Όταν απελευθερωθεί ένα project, το σπάνε σε τόσο μικρά κομμάτια και δουλεύουν τόσοι άνθρωποι, που βγαίνει τελικά ότι μπορεί να βγει. Απλώς ο καθένας κάνει τη δουλειά του και βγαίνει κάποιο αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει κανείς να το συντονίσει κεντρικά, ούτε έχει εξουσιοδότηση να το σταματήσει αν κάτι παέι στραβά. Ούτε κανείς έχει εξουσιοδότηση να κάνει αλλαγές πριν ή μετά.
Τα στραβά λοιπόν πχ. σε ένα αυτοκίνητο θα διορθωθούν αν και όταν βγει το facelift και αφού συνεδριάσει καμιά 40αριά φορές το ΔΣ και αφού απολογηθούν καμιά 40αριά φορές στους μετόχους και αν βρεθεί κάποιος να πάρει την ευθύνη για να θίξει το θέμα και αν και αν και αν...
Ένα δύσκαμπτο σύστημα, καλά οργανωμένο μεν, αλλά με όλα τα προβλήματα και τις ατέλειες ενός δύσκαμπτου συστήματος. Δες πως λειτουργεί η ΕΕ και φαντάσου κάτι παρόμοιο. -
Μου θύμισες την περίοδο που εργαζόμουν στην Γερμανία. Όπως τα γράφεις ήταν.
-
@storm said in Cupra Born:
@lapin said in Cupra Born:
Νομίζω δεν υπάρχει σχετικό νήμα. Αν υπάρχει παρακαλώ να σβηστεί.
Με 30.000 (με την επιδότηση) παίρνεις ένα καλά εξοπλισμένο ηλεκτρικό με 204ps, 0-100 σε 7,2 sec, χώρους Leon/Golf, καλή συμπεριφορά στο δρόμο και πραγματική αυτονομία 300 με 350 km. Εδώ που έχουν φτάσει οι τιμές στα συμβατικά, το λες και καλή περίπτωση για ηλεκτρικό...
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-CUPRA-Born-204-PS_226533.asp
Δεν ξέρω από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά από σχεδίαση πολύ μπάνικο... Μου θυμίζει λίγο i20N αλλά και Civic TypeR 3η,4η γενιά. Πολύ επιθετική σχεδίαση.
Ναι δεν έχεις άδικο. Εν τω μεταξύ διαβάζω ότι τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα του ID3. Αυτό ομολογώ πως δεν το περίμενα. Αυτό που περίμενα βέβαια ήταν η καλύτερη οδική συμπεριφορά, που και αυτό ισχύει φυσικά. Γενικά διαβάζω πως σε σύγκριση με το ID3, με το οποίο φτιάχνονται στο ίδιο γερμανικό εργοστάσιο, είναι είτε καλύτερο είτε ισάξιο στα σημεία. Πουθενά κατώτερο όμως. Το έδειξα και στη γυναικά μου και της άρεσε πολύ...
Έχουμε και κλειστό γκαράζ, με παροχή ρεύματος, οπότε ώρες ώρες σου μπαίνουν κάτι περίεργες σκέψεις...! -
Καλοτάξιδο!!!!! χε!χε!!!!
-
https://www.reddit.com/r/cars/comments/1gehz00/challenge_i_will_now_look_around_the_interior_of/
Μιλαμε εχασα καθε ιδεα.
-
@jammamon said in Cupra Born:
https://www.reddit.com/r/cars/comments/1gehz00/challenge_i_will_now_look_around_the_interior_of/
Μιλαμε εχασα καθε ιδεα.
Έκλαψα με την περιγραφή!! Αλλά αναμενόμενα όλα αυτά και ακόμα περισσότερα.
Cupra Born