-
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@manast said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είσαι ειρωνικός άδικαΚαμμία πρόθεση για ειρωνεία! Παρά-εξήγηση. Θέλω με ακραία παραδείγματα να δηλώσω που οδηγεί η εμμονή του "πόσο συχνά" και "πόσους" αφορά.
-
Σχετικά με τις εκδόσεις του Scross δεν αξίζει να πληρώσεις την GLX για ελάχιστα πράγματα επιπλέον σε σχέση με την GL+.
Στο προηγ.μοντέλο οι διαφορές αν θυμάμαι καλά ήταν α) αισθ.παρκαρίσματος (τους πίσω σου τους βάζουν δώρο και λειτουργούν μια χαρά σχεδόν 5 χρόνια που τους έχω) β) ίδιες ζάντες απλώς με διχρωμία σε μαύρο (κλάιν) γ) κάρτα gps (2o κλάιν,με ελάχιστο κόστος από ίντερνετ την αποκτάς) δ) ημιδερμάτινα καθίσματα (καλοδεχούμενα,αλλά όχι για να πληρώσω τη διαφορά). Στο καινούριο δεν ξέρω τι επιπλέον διαφορές μπορεί να υπάρχουν.
Αυτό βέβαια για το Scross,γιατί στο VItara οι διαφορές GL+ με GLX ήταν αυτές συν κάποιες πιο σημαντικές (αναδιπλ.καθρέπτες,keyless κ.α.).
Τώρα στο νέο scross δεν ξέρω τι διαφορές εξοπλισμού ανάμεσα στις εκδόσεις ισχύουν.
Επίσης το Scross (και το Vit.) μπορεί να έχουν την τετρακίνηση που προσθέτει βάρος και κατανάλωση,αλλά έχουν τόσο βάρος και κατανάλωση,όσο έχουν τα άλλα των κατηγοριών τους χωρίς τετρα.Το Scross έχει μείον που έχουν αναφερθεί πολλές φορές (ηχομόνωση,σχεδιασμό,ποιότητα εσωτερικού -όχι όμως συναρμογή-),αλλά έχει κι αρκετά + που έχουν επίσης χιλιοειπωθεί. Να προσθέσω και κάτι που δεν αναφέρεται συχνά.Έχουν 7 αερόσακους (6+ γονάτου οδηγού) από το 2ο μοντέλο (2016) -ίσως κι από το 1ο του 2013,δεν γνωρίζω σίγουρα-,όταν πολλοί άλλοι πάσχιζαν να έχουν 6 πριν 4-5 χρόνια.Για να μην πω για τα Full Led που είναι στάνταρ από τη 2η εξοπλ. έκδοση από το 2016,όταν άλλοι έδινα τα ledακια ημέρας ως extra εξοπλισμό ακόμη...
-
@manast said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@manast said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είσαι ειρωνικός άδικαΚαμμία πρόθεση για ειρωνεία! Παρά-εξήγηση. Θέλω με ακραία παραδείγματα να δηλώσω που οδηγεί η εμμονή του "πόσο συχνά" και "πόσους" αφορά.
οκ δεκτό μπορεί να παρεξήγησα. ολα καλά. Την άποψη μου την είπα επι του θέματος.
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Σχετικά με τις εκδόσεις του Scross δεν αξίζει να πληρώσεις την GLX για ελάχιστα πράγματα επιπλέον σε σχέση με την GL+.
Στο καινούργιο η διαφορά είναι
- Ζάντες, όπως και στο προηγούμενο
- Ημιδερμάτινο σαλόνι
- 9" οθόνη με 360° camera
- Κεντρικό ηχείο
- Κάποιες διαφορές στη διακόσμηση. Piano black αντί για ματ γύρω από την οθόνη, ασημένιο γύρω από τους κεντρικούς αγωγούς.
Το 3. μάλλον το σημαντικότερο.
-
Εγώ πάντως ξέρω πως η suzuki επειδή ξέρει ότι η τετρακίνηση έχει έξτρα βάρος σχεδίασε την δική της πλατφόρμα όπου ένα τετρακίνητο με turbo, mhev συστημα και όλα μέσα ζυγίζει όσο ένα....peugeot 207!!!
Οπότε υπάρχουν τρόποι να χωρέσεις την τετρακίνηση και τα υβριδικά συστήματα και να κρατήσεις το βάρος πιο χαμηλα από τον ανταγωνισμό
-
@panormus772 έχω την αίσθηση ότι στο νέο μοντέλο έχουν βελτιώσει την ηχομόνωση και τροχασμου και γενικότερα. Για παράδειγμα έχει διπλες τσιμουχες στις πόρτες όπως τα πριμιουμ αυτοκίνητα κτλ.
Εσύ που το γνωρίζεις καλα το αυτοκίνητο ίσως πρέπει να το οδηγήσεις το νεότερο για να μας πεις
Το κεντρικό ηχειο αν είναι μέρος ενός μελετημένου ήχου είναι πολύ καλό συν.
Σας το λέω στα απλά Σουζούκι αλλά στις εκδόσεις glx, αν πειράξεις το equaliser θα μείνετε εντυπωσιασμένοι με το πόσο καλά ηχεία έχουν.
Θυμίζουν αφτερμαρκετ. -
Εδώ ένα σχετικό βιντεάκι, αν και διαφημιστικό.
Αν έχω καταλάβει καλά τα δικινητα αυτοκίνητα έχουν και ηλ. σύστημα πρόσφυσης και esp.
Παρόλα αυτά δεν μπορεί να συγκριθεί με μια σωστή τετρακίνηση.Α σκεφτούμε τώρα πως ένα suv φορτώνεται με μεγάλο βάρος μέσα του... Τότε σε βάζει σε σκέψεις.
Προσοχή στην λεπτομέρεια για τον συντελεστή πρόσφυσης που αναφέρει το βίντεο. Ο οποίος συναντάται ειτε σε κρύο είτε σε πολύ ζεστό περιβάλλον.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όντως οι γωνίες δεν είναι εντυπωσιακές, αλλά τι να κάνεις. Το ψηλώνεις μόνο με μεγαλύτερα λάστιχα on-off. Μετά πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη για αναρτήσεις.
μολις 300 ευρω!
Άντε ρε συ, μόνο 300; Μιλάμε για μεγάλο bargain!
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Για αυτή την περίπτωση καλύτερα η μπροστα κίνηση γιατί έχεις μεγαλύτερους χώρους, μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση (σε ίδιο μοντελο σε διαφορετική εκδοση μιλάω)
Συνήθως οι χώροι είναι ίδιοι (λίγα μοντέλα έχουν διαφορετική χωροταξία, π.χ. Yaris Cross) και η τετρακίνηση είναι επιλεκτική, οπότε αν το πηγαίνεις ως δικίνητο δεν επιβαρύνει την κατανάλωση. Η μόνη επιβάρυνση (σε επιδόσεις και κατανάλωση) είναι από το λίγο αυξημένο βάρος.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όντως οι γωνίες δεν είναι εντυπωσιακές, αλλά τι να κάνεις. Το ψηλώνεις μόνο με μεγαλύτερα λάστιχα on-off. Μετά πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη για αναρτήσεις.
μολις 300 ευρω!
Άντε ρε συ, μόνο 300; Μιλάμε για μεγάλο bargain!
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Για αυτή την περίπτωση καλύτερα η μπροστα κίνηση γιατί έχεις μεγαλύτερους χώρους, μικρότερο βάρος και καλύτερη κατανάλωση (σε ίδιο μοντελο σε διαφορετική εκδοση μιλάω)
Συνήθως οι χώροι είναι ίδιοι (λίγα μοντέλα έχουν διαφορετική χωροταξία, π.χ. Yaris Cross) και η τετρακίνηση είναι επιλεκτική, οπότε αν το πηγαίνεις ως δικίνητο δεν επιβαρύνει την κατανάλωση. Η μόνη επιβάρυνση (σε επιδόσεις και κατανάλωση) είναι από το λίγο αυξημένο βάρος.
κοινα ειναι για βιτ και σκρος
https://eibachshop.com/index.php?p1347,eibach-pro-lift-kit-springs-suzuki-vitara -
Τσίμπησε και 800€ στον τιμοκατάλογο... λόγω ημέρας μάλλον.
(και τέλος και το αυτόματο) -
Δεν έχει αυτόματο;
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τσίμπησε και 800€ στον τιμοκατάλογο... λόγω ημέρας μάλλον.
Και το Βιτάρα τσίμπησε...όλο και πιο απλησίαστο γίνεται!
@iceman7 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν έχει αυτόματο;
Το αυτόματο με τον 1.4 καταργήθηκε (βασικά καταργείτα σταδιακά μέχρι να καταργηθεί τελείως το μοτέρ) και μόνο με το Hybrid. Και σε λίγο τέλος και ο 1.4 mHEV δυστυχώς.
-
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τσίμπησε και 800€ στον τιμοκατάλογο... λόγω ημέρας μάλλον.
Και το Βιτάρα τσίμπησε...όλο και πιο απλησίαστο γίνεται!
@iceman7 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν έχει αυτόματο;
Το αυτόματο με τον 1.4 καταργήθηκε (βασικά καταργείτα σταδιακά μέχρι να καταργηθεί τελείως το μοτέρ) και μόνο με το Hybrid. Και σε λίγο τέλος και ο 1.4 mHEV δυστυχώς.
Τι έγινε με τα SCross και Vitara; Ενδιαφέρονται φίλοι για αγορά σε manual αυστηρά.
-
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι έγινε με τα SCross και Vitara; Ενδιαφέρονται φίλοι για αγορά σε manual αυστηρά.
Εεεε εαν θέλουν κουτάλα εν έτη 2022 ας πρόσεχαν, αλλά χειροκούνε υπάρχουν προς το παρόν μια χαρά, οπότε ας τρέξουν να προλάβουν.
-
@fanis75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι έγινε με τα SCross και Vitara; Ενδιαφέρονται φίλοι για αγορά σε manual αυστηρά.
Εεεε εαν θέλουν κουτάλα εν έτη 2022 ας πρόσεχαν, αλλά χειροκούνε υπάρχουν προς το παρόν μια χαρά, οπότε ας τρέξουν να προλάβουν.
Χαχα! Φαντάσου βαρεμενη παρέα που είμαστε!
Δεν κατάλαβα την συζήτηση, τελειώνουν τα μοντέλα, και μετά μπαίνει παραγγελία, ή καταργούνται πράγματα;
Πήρε το Vitara (πόσο;) και θα πάρει και το S Cross;
Άσχετο, επειδή θα πάρω κάνα δίτροχο τώρα κοντά, μου είπαν και εμένα ότι περιμένουν μεγάλες ανατιμήσεις, στις ήδη μεγάλες ανατιμήσεις. Νομίζω αυτοί που περιμένουν να πέσουν οι τιμές σύντομα, θα απογοητευθουν..
-
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν κατάλαβα την συζήτηση, τελειώνουν τα μοντέλα, και μετά μπαίνει παραγγελία, ή καταργούνται πράγματα;
- Αυξήθηκαν αμφότερα καπου €500-1.000 ανάλογα με την έκδοση.
- Χειροκίνητα υπάρχουν, αλλά κανείς δεν ξέρει για πόσο ακόμα. Υπάρχει έντονη συζήτηση για αμιγώς υβριδικά, αλλά δεν ξέρω εαν ισχύει και από πότε. Προς το παρόν μπορούν να πάρουν χειροκούνα με τον 129αρι, είτε κάποιο από αυτά που είναι στον δρόμο είτε με παραγγελία.
-
... εντάξει ... γιαυτό αυξήθηκαν οι τιμές ...
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
... εντάξει ... γιαυτό αυξήθηκαν οι τιμές ...
Ακριβώς!!! Βάζουν προσφορά, αφού πρώτα αυξήσουν τις τιμές λίγο παραπάνω από την προσφορά....κουτοπόνηροι και εμείς βλάκες που τους τα δίνουμε!
-
Για να λέμε την αλήθεια όμως, οι υπόλοιποι αύξησαν τιμές χωρίς να κάνουν προσφορά μετά... οπότε...
(όποιος το σκέφτεται ας προχωρήσει, δε νομίζω να κρατήσει για καιρό την προσφορά) -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Για να λέμε την αλήθεια όμως, οι υπόλοιποι αύξησαν τιμές χωρίς να κάνουν προσφορά μετά... οπότε...
(όποιος το σκέφτεται ας προχωρήσει, δε νομίζω να κρατήσει για καιρό την προσφορά)Σωστό αυτό, με 2 δικές μου σημειώσεις:
- Ορισμένοι κάνουν προσφορές όταν πας από κοντά. Η Σουζούκι δεν κάνει κάποια έκπτωση.
- Χρεώνει απίστευτα πολλά για PDI οπότε βγάζει και από εκεί.
SUZUKI SX4 SCROSS