-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμφωνώ 100% (νομίζω το έγραψα πιο πάνω)...το e 2008 είναι απίστευτη ευκαιρία σε leasing, έχει το ίδιο κόστος με Puma ή Yaris Cross (αν και έχει μεγαλύτερη προκαταβολή)...τόσο φτηνό είναι σε leasing που το σκέφτομαι ακόμα!
Φάνη, το leasing σε ηλεκτρικά (αν βρεις μοντέλα βέβαια πλέον έτσι οπως ειναι η κατάσταση) ειναι σε αρκετά καλές τιμές αν συνδυαστεί με την επιδότηση και δεν εχεις το άγχος για την διατήρηση της μπαταρίας σε καλά επίπεδα. Ενα πράγμα όμως που χρειάζεται προσοσχή ειναι η παράδωση του οχήματος, αν έχει γρατζουνιές κτλ οι εταιρίες σε αναγκάζουν να πληρώσεις τις ζημιούλες αυτές αρα θα πρέπει να προβλεφθεί και αυτό το κόστος στο σύνολο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάνη, το leasing σε ηλεκτρικά (αν βρεις μοντέλα βέβαια πλέον έτσι οπως ειναι η κατάσταση) ειναι σε αρκετά καλές τιμές αν συνδυαστεί με την επιδότηση και δεν εχεις το άγχος για την διατήρηση της μπαταρίας σε καλά επίπεδα. Ενα πράγμα όμως που χρειάζεται προσοσχή ειναι η παράδωση του οχήματος, αν έχει γρατζουνιές κτλ οι εταιρίες σε αναγκάζουν να πληρώσεις τις ζημιούλες αυτές αρα θα πρέπει να προβλεφθεί και αυτό το κόστος στο σύνολο.
Για αυτό το είπα γιατί το 2008 e είναι από τα ελάχιστα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα! Όσο για τις ζημιές, ισχύει για όλα τα leasing. Οπότε το συγκρίνω ότι ως ιδιώτης αντί πχ να πάρεις ένα Βιτάρα με leasing με το ίδιο μίσθωμα παίρνεις 2008 e και ετοιμοπαράδοτο. Δηλαδή με ίδιο μίσθωμα ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τα διπλάσια χρήματα!! Για αυτό λέω ότι συμφέρει. Αλλά πολύ συγκεκριμένα αμάξια, πχ. το Τέσλα δεν συμφέρει, δεν έχει καλό μίσθωμα συγκριτικά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή έχουμε περισσότερους πλούσιους παρά φτωχούς;
Όλες αυτές οι bmw και οι merc που κυκλοφορούν είναι φθηνότερες από ένα tesla;
Νομίζω σε ηλεκτρικό αν κρίνουμε από τις τιμές των υπόλοιπων θα το έλεγες και ευκαιρία. -
Και σε πολικές θερμοκρασίες τα ηλεκτρικά!!
https://www.drive.gr/news/kosmos/venturi-antarctica-proto-ilektriko-ohima-gia-exereynisi-stoys-poloysΝα πάρουμε και στην Αττική τέτοια για οταν χιονίζει.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george1977 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα συμφωνήσω με το Φάνη . Το e-2008 για αγορά δεν είναι καθόλου value for money.
Όμως για leasing το πραγματικό κόστος (βάζοντας την φορολογική εξοικονόμηση) είναι στο επιπεδο ενός toyota yaris cross active. (πραγματικό γεγονός απο την ίδια εταιρία leasing)Συμφωνώ 100% (νομίζω το έγραψα πιο πάνω)...το e 2008 είναι απίστευτη ευκαιρία σε leasing, έχει το ίδιο κόστος με Puma ή Yaris Cross (αν και έχει μεγαλύτερη προκαταβολή)...τόσο φτηνό είναι σε leasing που το σκέφτομαι ακόμα!
Έαν είναι ελευθέρος επαγγελματίας ή μπορεί να το πάρει σαν στέλεχος να το πάρει με κλειστά μάτια (έχει συντελέστη 1,50 στην φορολογική απόσβεση όποτε είναι εξοικονόμηση 0,5*ποσό leasing * φορολογικό συντελεστή)
Το μόνο που θα φορτωθείς είναι να το φορτίζεις κάθε Σαββάτο ή Κυριακή.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και σε πολικές θερμοκρασίες τα ηλεκτρικά!!
https://www.drive.gr/news/kosmos/venturi-antarctica-proto-ilektriko-ohima-gia-exereynisi-stoys-poloysΝα πάρουμε και στην Αττική τέτοια για οταν χιονίζει.
Τα έχουμε γράψει πολύ πριν το Drive:
https://cartalk.gr/ilektriko-scholiko-stin-alaska-kykloforei-40/
-
Aυτό μου θυμίζει τη διαφήμιση της Καραγιάννη με τις γούνες : 'για να πάρεις γούνα σήμερα δε θες λεφτά, μυαλό θέλεις'.
-
-
-
Να σας φέρω και λίγο στην Ελληνική πραγματικότητα
-
Τα έχω πει αυτά προ ετών. Όταν υπάρχει τεράστιο έλλειμα θέσεων στάθμευσης, και βάζεις φορτιστές για τα ανύπαρκτα μέχρι στιγμής ηλεκτρικά, χωρίς να κόβεις πρόστιμο σε όποιο συμβατικό ιχ παρκάρει εκεί ή και ηλεκτρικό όταν το τελευταίο παρκάρει ΧΩΡΙΣ να φορτίζει, αυτά συμβαίνουν. Περιμένω πότε οι οδηγοί θα πιαστούν μπούκλα με μπούκλα για μια θέση.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάνη, το leasing σε ηλεκτρικά (αν βρεις μοντέλα βέβαια πλέον έτσι οπως ειναι η κατάσταση) ειναι σε αρκετά καλές τιμές αν συνδυαστεί με την επιδότηση και δεν εχεις το άγχος για την διατήρηση της μπαταρίας σε καλά επίπεδα. Ενα πράγμα όμως που χρειάζεται προσοσχή ειναι η παράδωση του οχήματος, αν έχει γρατζουνιές κτλ οι εταιρίες σε αναγκάζουν να πληρώσεις τις ζημιούλες αυτές αρα θα πρέπει να προβλεφθεί και αυτό το κόστος στο σύνολο.
Για αυτό το είπα γιατί το 2008 e είναι από τα ελάχιστα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα! Όσο για τις ζημιές, ισχύει για όλα τα leasing. Οπότε το συγκρίνω ότι ως ιδιώτης αντί πχ να πάρεις ένα Βιτάρα με leasing με το ίδιο μίσθωμα παίρνεις 2008 e και ετοιμοπαράδοτο. Δηλαδή με ίδιο μίσθωμα ένα αυτοκίνητο που κοστίζει τα διπλάσια χρήματα!! Για αυτό λέω ότι συμφέρει. Αλλά πολύ συγκεκριμένα αμάξια, πχ. το Τέσλα δεν συμφέρει, δεν έχει καλό μίσθωμα συγκριτικά.
Βγαίνει η νεα επιδότηση για ηλεκτρικά από την όποια ο ιδιώτης θα πάρει πίσω όλη την προκαταβολή πρακτικά.
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωραίο!
Ωραίο πραγματικά!
Αυτήν την τριπλέτα φως που έχει στο καπό στο κέντρο τι την έχουν βάλει και μου θυμίζει TOTAL RECALL με τον Σβατζενέγκερ??? -
Σα τροπέτο από Fiat Tipo είναι....
-
Και θα ήθελα να δω κάποιον πάνω από 1.75μ 70 κιλά, να μπαινοβγαίνει στο τροπέτο...
-
Τώρα γιατί να χαλάσει κάποιος λεφτά να εξελίξει αυτή την βλακεία ? Έκανε κάποιος δλδ έρευνα αγοράς και είδε ότι λείπουν τρίκυκλα αυτοκίνητα και υπάρχουν προοπτικές ? Είτε με την μία ρόδα εμπρός είτε με την μία ρόδα πίσω μια βλακεία και μισή .
-
Να φτιάξουν ένα τρίκυκλο ηλεκτρικό τύπου mp3 piaggio με καμπίνα σαν τα σκούτερ της BMW, θα ήταν ότι πρέπει για αστική μετακίνηση.
Αυτά που βλέπουμε το μακρύ και κοντό πολυεστερικό σκάφος πανω σε ηλεκτρικό οριζόντιο ποδήλατο καθενός που ψάχνει για ιδιωτικό ή δημόσιο "ΕΣΠΑ", είναι για να περνάει η ώρα... -
Εμπειρία από Mach-e (όχι προσωπική, μεταφέρω):
Αθηνα-Πυργος, 2 άτομα. Όταν θα έφτανε Πύργο κάποιες διαδρομές εκεί (για τσεκ ειδικών για ράλι).
Ξεκίνημα με 150 σταθερά μόλις άνοιξε ο δρόμος με μπαταρία στο 100%. Στο ΣΕΑ στην Πάχη 87%. Ταχύτητα στο 120 πλέον και άφιξη στον Πύργο με 4%. Υπάρχουν 4 σημεία φόρτισης όπου δεν μπόρεσε να φορτίσει το αυτοκίνητο οπότε φόρτισε από κάποια οικιακή παροχή.
Το τσεκ των ειδικών έννοειται με θερμικό, το mach-e φόρτισε τη νύχτα και η επιστροφή έγινε κανονικά.Ξέρω (και συμφωνώ), ας προγραμμάτιζε φορτίσεις καθ οδόν να μην τα πάθαινε αυτά και ας ήξερε πως πληρώνεις, τι εφαρμογές πρέπει να κατεβάσεις κτλ. Όπως και να είχε, ακόμα και αν έκανε ο,τι χρειαζεται, τη διαδρομή αλλά και το τσεκ των ειδικών μαζί, δε νομίζω να τα έβγαζε δίχως αρκετο range anxiety.
Φαντάζομαι κααααποια στιγμή θα κάτσει να κανω πλοηγός σε ράλι* με κάποιο ηλεκτρικό οπότε θα νιώσω και εγώ αυτή την ανωτερότητα, την οποία εφόσον υπάρχει με χαρά να την παραδεχτω.
*Eννοειται σαν safety car σε ανάβαση θα τρελαινε τον οποιονδήποτε, λόγω ροπής και ελάχιστης χρήσης σε σχέση με το ράλι που κανείς όλη τη διαδρομή.
-
Από τη στιγμή που πηγαίνει αυτός ο γνωστός σου με 150 ενώ το όριο σε αυτοκινητόδρομους είναι 130:
1ον αποτελεί δημόσιο κίνδυνο, τα όρια υπάρχουν για συγκεκριμένο σκοπό!! Θα έπρεπε να το ξέρει καλύτερα από εμάς μιας και ασχολείται με την ασφάλεια σε αγώνες.
2ον διαδρομή 200χλμ (Βερολίνο-Λειψία) ξεκινάω με 100% και φτάνω με 20%, με Zoe!! Το ξαναλέω με Zoe, όχι Mach-e. Αλλά πηγαίνω με 100-110χλμ στην εθνική.
3ον κατά 99% όταν έχεις ένα ηλεκτρικό με τόσα άλογα, καρφώνεις το γκάζι ανα τμήματα για να νοιώσεις την ροπή (εγώ θα το έκανα), και αυτό το κάρφωμα καταναλώνει ίσως 2πλάσια ποσότητα ενέργειας.Οπότε, αν έχει κάποιο eco mode το αυτοκίνητο και το ενεργοποιήσει και το βγάζει μόνο για καμιά προσπέραση, τότε θα έφτανε άνετα με ένα 20% μπαταρίας.
Έχει ειπωθεί άπειρες φορές, η παρούσα τεχνολογική κατάσταση επιτρέπει την οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις υπό προϋποθέσεις. Αν έχεις νταλκάδες και θες να τρέξεις και να φτάσεις μισή ώρα νωρίτερα, τότε χρησιμοποίησε θερμικό.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης