-
Δεν βρήκα βίντεο που έβαζε στο ταμπλό ,αλλά αυτό είχα πάρει από τον Σκλαβενίτη και το δοκίμασα. Βασικά παντού το πουλάνε. Νομίζω Λέρου Μέρλιν έχουν και μεγάλο από ότι είδα.
Να πω πως από την πρώτη εβδομάδα αν θυμάμαι σωστά ετριζε το παράθυρο σε κάθε λακούβα. Μόλις το αγόρασα και ετριζε και είχα ξενερώσει. Μου έλεγαν φέρτε το να το ανοίξουμε και άλλα τέτοια. Σιγά μη βάλουν χέρι σε αυτοκίνητο 1 εβδομάδας. Πάω λοιπόν για ψώνια το βλέπω και λέω ας ψεκάζω και ότι γίνει.
Εξαφανίστηκε ο θόρυβος στο παράθυρο ούτε Τσικ. Μετά λέω καθώς ετριζαν αλλά σημεία και πλαστικά με τη ζέστη του καλοκαιριού ας το βάλω και στις σχισμές τους πάνω στο ταμπλό, γύρω από τα γυαλιστερά μαύρα πλαστικά.
Εμένα το πλαστικό πάνω από το κατνραν είναι κουμπωτο δεν είναι ενιαίο. Στον ήλιο ετριζε όταν περνούσα από λακούβες ή όταν το πίεζα. Όταν ψεκασα γύρω γύρω στις σχισμές του, έγινε γρανίτης. Δεν παει να έχει 50 βαθμούς ή -10. Δεν έκανε και δεν κάνει ακομα και σήμερα κιχ.
Από τότε δεν τρίζουν και έχουν περάσει πάρα πολλοί μήνες. Δεν θυμάμαι πόσοι. -
Στο Α3 μου παρ' ότι τα χει τα χρονάκια του δεν τρίζει απολύτως τίποτα. Το ψεκάζω βέβαια κάθε 6μηνο με σπρευ σιλικόνης σε λάστιχα θυρών, παραθύρων κλπ αλλά σε πλαστικά ποτέ.
Να ναι κι αυτό μια διαφορά με το Golf? Πιθανόν. -
Μια ερώτηση παιδιά το IQ.led τι διαφορά έχει με το απλό;
-
@lap said in VW Golf MK 8:
Δεν βρήκα βίντεο που έβαζε στο ταμπλό ,αλλά αυτό είχα πάρει από τον Σκλαβενίτη και το δοκίμασα. Βασικά παντού το πουλάνε. Νομίζω Λέρου Μέρλιν έχουν και μεγάλο από ότι είδα.
Να πω πως από την πρώτη εβδομάδα αν θυμάμαι σωστά ετριζε το παράθυρο σε κάθε λακούβα. Μόλις το αγόρασα και ετριζε και είχα ξενερώσει. Μου έλεγαν φέρτε το να το ανοίξουμε και άλλα τέτοια. Σιγά μη βάλουν χέρι σε αυτοκίνητο 1 εβδομάδας. Πάω λοιπόν για ψώνια το βλέπω και λέω ας ψεκάζω και ότι γίνει.
Εξαφανίστηκε ο θόρυβος στο παράθυρο ούτε Τσικ. Μετά λέω καθώς ετριζαν αλλά σημεία και πλαστικά με τη ζέστη του καλοκαιριού ας το βάλω και στις σχισμές τους πάνω στο ταμπλό, γύρω από τα γυαλιστερά μαύρα πλαστικά.
Εμένα το πλαστικό πάνω από το κατνραν είναι κουμπωτο δεν είναι ενιαίο. Στον ήλιο ετριζε όταν περνούσα από λακούβες ή όταν το πίεζα. Όταν ψεκασα γύρω γύρω στις σχισμές του, έγινε γρανίτης. Δεν παει να έχει 50 βαθμούς ή -10. Δεν έκανε και δεν κάνει ακομα και σήμερα κιχ.
Από τότε δεν τρίζουν και έχουν περάσει πάρα πολλοί μήνες. Δεν θυμάμαι πόσοι.Α ναι, μιλάμε για το WD-40. Κλασσικά!!! Δεν ήξερα για την συγκεκριμένη χρήση... Θα το κάνω στο AUDI μου να το πάρει τσίλικο ο επόμενος...
-
Προσοχή όχι το κλασικό αλλά αυτό με σιλικόνη. Έχει δυο-τρία διαφορετικά
-
Να με συγχωρατε αλλά θα επιμείνω στην ερώτηση μου: Στο εν λόγω Golf που ακριβώς δλδ θα ψεκαζαμε? Στο ταμπλώ που ακριβώς? Δεν είναι κάπως να ριξουμε σπρέι σιλικόνης πάνω στο πλαστικό? Δε θα αφήσει "λεκέ"?
-
Γύρω από αυτά τα πλαστικά που τρίζουν. Στις σχισμές τους. Την γκρυ φασα.
Η σιλικόνη λένε είναι λιπαντικό των πλαστικών. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να δοκιμάσεις σε μια γωνία
-
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
Να δώσω ένα απλό παράδειγμα. Θέλει ο ανήσυχος οδηγός να πάρει ένα σβέλτο μικρομεσαίο. Σκέφτεται ότι το Golf καλό είναι, αλλά δεν είναι Focus στον δρόμο. Έρχεται εκεί το VAG και του λέει: "Φίλε έχουμε το Leon για σένα. 99% Focus στο στρίψιμο, αλλά φτηνότερο." Πάει μετά αυτός που χρειάζεται χώρους και του λένε: "Αδερφέ, για σένα Octavia, χώροι λιμουζίνας." Αυτός που ήθελε Golf θα έπαιρνε Golf έτσι κι αλλιώς, για τα μπλιμπλίκια. Αν θέλει κάτι πιο premium ---> A3. Κανένα από αυτά δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία τους, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα και οι επιλογές σε αμαξώματα, κινητήρες, μετάδοση, εκδόσεις κλπ δίνουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών.
Υπάρχει καμία εταιρία που να προσφέρει το απόλυτο αυτοκίνητο σε ολους τους τομείς?(εξαιρούνται supercars)
Όλες οι εταιρίες που δημιουργούν Group μεταξύ τους μοιράζονται τεχνολογίες κινητηρες κλπ και αλληλοσυμπληρωνονται για να καλύψουν τα γούστα του καταναλωτή, με διάφορες σε σχεδιασμό, στήσιμο, ποιότητα κλπ.
Όχι, δεν υπάρχει το απόλυτο, ούτε καν στα supercars. Αλλά μην μας πρήζετε τώρα για αμαξάκια στυλ Golf...
Το VAG δεν βγάζει μόνο Golf ( αν και γαζώνει και αυτο καλα...πολύ καλά σε κάτι εκδόσεις GTI Clubsport και R....) βγαζει παρα πολλά μοντέλα....!!
Γελάνε κάτι Type R με τα σπορ Golf...
Γελανε?? Μάλλον κλαίνε γιατι δεν μπορούν να πιάσουν το Golf R....
Αν δεν χορταίνουν υπάρχει και το RS3 βέβαια για να ξεκαρδιστουν.
Ψάξε βρες από Γαλλία η απο Ιταλία κανένα γιατί η Γερμανία ρίχνει ξυλο...αλύπητα.
Το ότι κάτι είναι γρήγορο δεν σημαίνει ότι είναι και σπορ απαραίτητα. Το Golf R είναι ένα ταχύ GT, αλλά σπορ με την κλασική έννοια δεν είναι.
-
@lap said in VW Golf MK 8:
Γύρω από αυτά τα πλαστικά που τρίζουν. Στις σχισμές τους. Την γκρυ φασα.
Η σιλικόνη λένε είναι λιπαντικό των πλαστικών. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να δοκιμάσεις σε μια γωνία
Γκρι φασα εννοείς το κομμάτι που είναι γκρι ακριβώς επάνω από τους αεραγωγούς??
-
Ναι στην σχισμή που εφάπτεται με την βάση του ταμπλο. Δοκίμασε σε ένα μικρό σημείο. Θα απέφευγα το σημείο αριστερα με τα touch κουμπιά
-
Κάπως μου κάνει η χαμηλωμένη μούρη του. Και από τιμές, με τον configurator στο site δεν έφτιαξα κάτι αξιοπρεπές κάτω από 25.
Για όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, νομίζω το μεγάλο plus της vw η τυποποίηση σε πλατφόρμες, κινητήρες κλπ που δίνει την δυνατότητα στον όμιλο να βγάζει ένα σωρό μοντέλα γρήγορα. Πολύ σημαντική η συνεισφορά της τα τελευταία 15 χρονια στο downsizing. Αλλά για μένα εξίσου σημαντική η toyota με τα υβριδικά και βέβαια η tesla με τα ηλεκτρικά. -
Το Λεον ειναι vfm.Εξαιρετικο,τελειο για καποιον που του φαινεται ακριβο το Γκολφ.Ειναι ομως και μακρυτερο.
-
@lap said in VW Golf MK 8:
Κοίτα αν βάλεις δάνειο για 4 έτη για να συμπληρώσεις το ποσο και πεις το κρατήσεις 10-12 έτη τότε το επιτόκιο από το δάνειο μια μέρος της δοσης λογικά θα το ισοσκελισεις από την παμφθηνη μετακίνηση μέσα την πόλη. Μετά θα έχεις για 6-8 έτη μόνο "κέρδος" και ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Πλάκα κάνεις ετσι!;!; 12 ετη αυτο;; Στα 5 θα αρχισουν τα μεγαλα εξοδα και στα 12 θα το εχεις πληρωσει αλλη μια φορά!! Εξαιρετικο πακετο για ληζινγκ ή να το δωσεις στην 4ετία.
-
Φάνη75 έχεις θητεία στο Μαντείο των Δελφών, ή το βράδυ ονειρεύεσαι ότι σε προγούμενη ζωή ήσουν η Πυθία? Ή η Κασσάνδρα να πω καλύτερα? Μας έχεις πρήξει ρε φίλε με τα κακά μαντάτα για τα vag. Εντάξει το πιάσαμε το νόημα για τις απόψεις σου, μη βγάζεις και πανώ διαμαρτυρίας σε κάθε συζήτηση. Πω πω νέος Κουτσούμπας μας έλαχε, έξω το ΝΑΤΟ και η ΕΟΚ, εε λάθος το VAG...
-
Ελπίζω να επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα η τιμή.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Φάνη75 έχεις θητεία στο Μαντείο των Δελφών, ή το βράδυ ονειρεύεσαι ότι σε προγούμενη ζωή ήσουν η Πυθία? Ή η Κασσάνδρα να πω καλύτερα? Μας έχεις πρήξει ρε φίλε με τα κακά μαντάτα για τα vag. Εντάξει το πιάσαμε το νόημα για τις απόψεις σου, μη βγάζεις και πανώ διαμαρτυρίας σε κάθε συζήτηση. Πω πω νέος Κουτσούμπας μας έλαχε, έξω το ΝΑΤΟ και η ΕΟΚ, εε λάθος το VAG...
Εαν δεν σου αρέσει μην με διαβάζεις...μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τα VAG...αμάξια του σωρού είναι και ναι το Λεόν θα βγάλει θέματα: μοτέρ, μπαταρία, dsg....εξ'ου και τα 4 χρόνια εγγύηση, δεν είναι μακάκες να δώσουν 11 και να πληρώνουν!
Εαν εσύ με το VW νομίζεις ότι έχεις RR δικαίωμά σου αλλά δεν σημαίνει ότι ισχύει. Και ναι είχα και Golf ανάμεσα στα πολλά που είχα. -
Δε νομίζω ότι προκύπτει από πουθενά ότι το golf θα αντέξει μόνο 4 χρόνια. Ας μην είμαστε υπερβολικοί, μια χαρά στη 10ετία σαν καινούριο θα είναι αρκεί να μην πέσει σε κανίβαλο.
-
@georgemit said in VW Golf MK 8:
Δε νομίζω ότι προκύπτει από πουθενά ότι το golf θα αντέξει μόνο 4 χρόνια. Ας μην είμαστε υπερβολικοί, μια χαρά στη 10ετία σαν καινούριο θα είναι αρκεί να μην πέσει σε κανίβαλο.
Δεν μίλησα για Γκόλφο αλλά για το Λεόν PHEV. Να δούμε στην 10ετία πως θα είναι μπαταρία, ηελκτρονικά, ψηφιακά κλπ. Σίγουρα θα έχουν αλλαχτεί όλα μια φορά μαζί με το DSG και άλλα ψιλά.
-
@fanis75 said in VW Golf MK 8:
@lap said in VW Golf MK 8:
Κοίτα αν βάλεις δάνειο για 4 έτη για να συμπληρώσεις το ποσο και πεις το κρατήσεις 10-12 έτη τότε το επιτόκιο από το δάνειο μια μέρος της δοσης λογικά θα το ισοσκελισεις από την παμφθηνη μετακίνηση μέσα την πόλη. Μετά θα έχεις για 6-8 έτη μόνο "κέρδος" και ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Πλάκα κάνεις ετσι!;!; 12 ετη αυτο;; Στα 5 θα αρχισουν τα μεγαλα εξοδα και στα 12 θα το εχεις πληρωσει αλλη μια φορά!! Εξαιρετικο πακετο για ληζινγκ ή να το δωσεις στην 4ετία.
Έλεος φίλε μου, καταλαβαίνω ότι πρέπει να δικαιολογήσεις μέσα σου τη επιλογή toyota απαξιώνοντας αυτοκίνητα που που έχουν να σου δώσουν κάτι σε επίπεδο αυτοκίνησης, αλλά ας είμαστε και λίγο αντικειμενικοί.
VW Golf MK 8