-
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Υπάρχει και εταιρικη βούληση για να πουλήσουν ηλεκτρικά τα οποία τα αναθεματισμενα δεν πείθουν κανέναν! Δλδ στα ηλεκτρικά υπάρχει ζήτηση και γι'αυτό κρατούν τις τιμές χωρίς αύξηση; Πρέπει να πιάσει το πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης πασει θυσία....
Αν καταφέρουν να κάνουν πωλήσεις με αυτές τις υπέρογκες αυξήσεις και να διατηρήσουν τις ψευτοπωλησεις στα ηλεκτρικά έχει καλώς....αλλιώς θα αρχίσουν τα black Friday κάθε ... Παρασκευή!
Με τα λεφτά που ζητά πάντως το 308 κάνει το Λεόν να μοιάζει ευκαιρία για όσο δεν έχει 30αρισει και αυτό....Επειδή έκανα παραγγελία LEON πρίν 1 μήνα και μάλιστα 2 ημέρες προτού να γίνει η αύξηση από την SEAT, μου ανακοίνωσαν ότι η αύξηση θα ήταν 400€. Δεν ξέρω αν ήταν προ φόρων, αλλά και μετά φόρων δεν θα πήγαινε στα 30χιλιάρικα.
Εγώ που πήρα με τα FULL EXTREA σε FR PLUS και βγήκε περίπου 27χ. -
Εντάξει ευτυχώς που υπάρχουν και οι εταιρικές πωλήσεις και κρατούν λίγο ζωντανή την αγορά.
Στην περιοχή μου που δεν την λες και μη προνομιούχα ελάχιστα είναι τα αμάξια τελευταίας 3 ετιας -
@fanis75 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@iceman7 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Συγνωμη αλλα ως καταναλωτες ειμασταν και ειμαστε προβατα!
Απαράδεκτες αυξήσεις, κουτσουρεμένος εξοπλισμός και παραδόσεις οτυ Αγίου Φουτσου ανήμερα!
Και παρόλα αυτά κόσμος παραγγέλνει , αγοράζει, δανείζεται και ξοδεύεται για να παει να αγοράσει αμαξι υπό αυτές τις συνθήκες!
Λες και δεν υπάρχει αύριο!Σωστά τα λές, αλλά εαν ο άλλος χρειάζεται αυτοκίνητο τι να κάνει?
Θα μου πείς όλες αυτές οι χιλιάδες που παραγγέλνουν χρειάζονται? Προφανώς όχι και εαν υπήρχε καταναλωτική συνείδηση μαζί με κάποιον φορέα και οι πωλήσεις έπεφταν 70%, οι τιμές θα ακολουθούσαν.
Οπως λες αποκλειεται να εχουν ολοι αναγκη!
Και οι περισσότεροι όσων έχουν αναγκη δεν έχουν λεφτά και πλήττονται περισσότερο από αυτές τις υπερμετρες αυξησεις παντού
Και εγώ θα γουσταρα να αλλαξω και να παω σε 2 νεα υβριδικά (οχι ακόμα ηλεκτρικά) αλλά, ακόμα και με leasing το ένα, δεν θα επιβαρυνθώ τιποτα από αυτό τον εκβιασμό που μας κάνουν μεσω αυτών των τεχνητών πιέσεων και συνεχών αυξήσεων!
Ο μισθός μου και γενικά τα εσοδα μου δεν έχουν ακολουθήσει ούτε κατ ελάχιστον τις αυξήσεις και τις τεχνητές κρίσεις.
Το οτι με εκβιάζουν με αρνητικά επιτόκια να μην έχω ουτε καταθέσεις δεν σημαίνει οτι θα τους τα χαρισω κιόλας ειτε καταναλώνοντας τα πανακριβα αγαθα που χωρις να εχω αναγκη με βάζουν να πάρω ουτε να τους δώσω να παίζουν μεσω δήθεν επενδύσεων και μετοχών αεριτζήδες! -
@polioan said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Υπάρχει και εταιρικη βούληση για να πουλήσουν ηλεκτρικά τα οποία τα αναθεματισμενα δεν πείθουν κανέναν! Δλδ στα ηλεκτρικά υπάρχει ζήτηση και γι'αυτό κρατούν τις τιμές χωρίς αύξηση; Πρέπει να πιάσει το πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης πασει θυσία....
Αν καταφέρουν να κάνουν πωλήσεις με αυτές τις υπέρογκες αυξήσεις και να διατηρήσουν τις ψευτοπωλησεις στα ηλεκτρικά έχει καλώς....αλλιώς θα αρχίσουν τα black Friday κάθε ... Παρασκευή!
Με τα λεφτά που ζητά πάντως το 308 κάνει το Λεόν να μοιάζει ευκαιρία για όσο δεν έχει 30αρισει και αυτό....Επειδή έκανα παραγγελία LEON πρίν 1 μήνα και μάλιστα 2 ημέρες προτού να γίνει η αύξηση από την SEAT, μου ανακοίνωσαν ότι η αύξηση θα ήταν 400€. Δεν ξέρω αν ήταν προ φόρων, αλλά και μετά φόρων δεν θα πήγαινε στα 30χιλιάρικα.
Εγώ που πήρα με τα FULL EXTREA σε FR PLUS και βγήκε περίπου 27χ.Για το χειροκίνητο λες; Αυτό στην Πλας και φουλ έξτρα που πήρες έχει μέχρι και ηλιοροφή! Εντάξει το έχουμε πει και γινόμαστε κουραστικοί η πεζω έχει ξεφύγει τελείως.
Στα 30-31 που ζητά ένα καλό εξοπλισμενο αυτόματο 308 παίρνεις το κουπρα formendor με 150 άλογα πανέμορφο επίσης και με καμιά σχέση χώρους με το 308 και παίζει και σε μια ανταγωνιστική κατηγορία με πολλές πωλήσεις.
Το 308 που αυτή την κατηγορία την κοιτάζει το πολύ ο 1 στους 5 πως θα παίξει μπάλα με αυτές τις τιμές; Τα αμάξια της πεζω έχουν πάρει αύξηση 30& 40% !
Το 208 που είχε 12Κ τώρα κάνει 16Κ! -
Μεγάλη κουβέντα το κομμάτι του καταναλωτισμου, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε αγορές όπως η Ελλάδα για προϊόντα παγκόσμια. Πάρτε παράδειγμα τις χρεώσεις του ίντερνετ και της τηλεφωνίας στην υπόλοιπη Ευρώπη με εδώ, αστεία πράγματα. Όπως ποτέ κανείς δεν νοιαστηκε σε αυτή την χώρα για τον πολίτη, έτσι θα συνεχίσει και μελλοντικά είναι η άποψή μου και έτσι θα συνεχίσει και η κατάσταση στην αυτοκίνηση (και σε όλα τα αγαθά). Αν η αγορά στην Ελλάδα λειτουργούσε με τα όσα μαθαίναμε στα βιβλία του αοθ, τότε ήδη θα έπρεπε να είχαμε καλές προσφορές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στέκονται και περιμένουν να πωληθούν.
Όσον αφορά το λεον τώρα, πρόσφατα πήρα προσφορά από αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης για το χειροκίνητο xcellence plus 1.5 με 130 άλογα, όπου με εξτρά μεταλλικό χρώμα, την 10αρα οθόνη και τα συστήματα ασφαλείας "safe and driving L" (τα ίδια που έχει και το 308 στην allure plus δλδ), μου βγήκε τελική τιμή 26900. Το fr plus με τα παραπάνω θεωρώ θα βγαίνει 1500-2000 χιλιάδες παραπάνω. Οπότε στα ίδια χρήματα με το 308. Μακάρι να φτάσουμε έστω στο σημείο όπου ένα ford puma st line x κόστιζε 23000, αλλά από τα 27000 που έχει φτάσει πλέον το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο. Όλα ανέβηκαν, μην κολλάτε σε 1-2 μάρκες μόνο. -
Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά γιατί στοιχίζουν ακριβά στους κατασκευαστές τους.
Για να πέσουν οι τιμές θα πρέπει να αρχίσουν να παράγονται μαζικά, για να περιοριστεί το κόστος παραγωγής. -
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@polioan said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Υπάρχει και εταιρικη βούληση για να πουλήσουν ηλεκτρικά τα οποία τα αναθεματισμενα δεν πείθουν κανέναν! Δλδ στα ηλεκτρικά υπάρχει ζήτηση και γι'αυτό κρατούν τις τιμές χωρίς αύξηση; Πρέπει να πιάσει το πρότζεκτ της ηλεκτροκίνησης πασει θυσία....
Αν καταφέρουν να κάνουν πωλήσεις με αυτές τις υπέρογκες αυξήσεις και να διατηρήσουν τις ψευτοπωλησεις στα ηλεκτρικά έχει καλώς....αλλιώς θα αρχίσουν τα black Friday κάθε ... Παρασκευή!
Με τα λεφτά που ζητά πάντως το 308 κάνει το Λεόν να μοιάζει ευκαιρία για όσο δεν έχει 30αρισει και αυτό....Επειδή έκανα παραγγελία LEON πρίν 1 μήνα και μάλιστα 2 ημέρες προτού να γίνει η αύξηση από την SEAT, μου ανακοίνωσαν ότι η αύξηση θα ήταν 400€. Δεν ξέρω αν ήταν προ φόρων, αλλά και μετά φόρων δεν θα πήγαινε στα 30χιλιάρικα.
Εγώ που πήρα με τα FULL EXTREA σε FR PLUS και βγήκε περίπου 27χ.Για το χειροκίνητο λες; Αυτό στην Πλας και φουλ έξτρα που πήρες έχει μέχρι και ηλιοροφή! Εντάξει το έχουμε πει και γινόμαστε κουραστικοί η πεζω έχει ξεφύγει τελείως.
Στα 30-31 που ζητά ένα καλό εξοπλισμενο αυτόματο 308 παίρνεις το κουπρα formendor με 150 άλογα πανέμορφο επίσης και με καμιά σχέση χώρους με το 308 και παίζει και σε μια ανταγωνιστική κατηγορία με πολλές πωλήσεις.
Το 308 που αυτή την κατηγορία την κοιτάζει το πολύ ο 1 στους 5 πως θα παίξει μπάλα με αυτές τις τιμές; Τα αμάξια της πεζω έχουν πάρει αύξηση 30& 40% !
Το 208 που είχε 12Κ τώρα κάνει 16Κ!Ναι χειροκίνητο γιατί σε αυτόματο έβγαινε καμία 3000 παραπάνω.
Συμφωνώ με Formentor το οποίο είναι κουκλί! Στα 31000 αλλά χειροκίνητο και αυτό. -
Η ίδια συζήτηση έγινε και όταν βγήκε το 3008….το αποτέλεσμα το ξέρουμε….
-
@kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Η ίδια συζήτηση έγινε και όταν βγήκε το 3008….το αποτέλεσμα το ξέρουμε….
SUV ειναι διαφορετικα, για να δουμε βεβαια τι θα γινει.
-
Ένα δίκιο το έχεις, δεν αντιλέγω….
-
@kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Η ίδια συζήτηση έγινε και όταν βγήκε το 3008….το αποτέλεσμα το ξέρουμε….
Πολύ σωστά, με 2 σημειώσεις:
- το 3008 είναι (ήταν βασικά, τώρα είναι τα Β) στην πιο εμπορική κατηγορία.
- Παίξανε τρελές εκπτώσεις και κάποια στιγμή έπαιρνες 3008 καινούργιο με €22.500!!!
-
@fanis75 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Η ίδια συζήτηση έγινε και όταν βγήκε το 3008….το αποτέλεσμα το ξέρουμε….
Πολύ σωστά, με 2 σημειώσεις:
- το 3008 είναι (ήταν βασικά, τώρα είναι τα Β) στην πιο εμπορική κατηγορία.
- Παίξανε τρελές εκπτώσεις και κάποια στιγμή έπαιρνες 3008 καινούργιο με €22.500!!!
Ακριβώς η μισή κοινωνία έχει αγοράσει 3008 business με 22.500 και η άλλη μισή όταν άλλαξε ο κινητήρας και δίναν το gtline 31K. Στα +40.000 που έχει τώρα δεν νομίζω να πουλά....
Και ακόμα παίζουν εκπτώσεις σε λίγες μέρες φίλος παραλαμβάνει ακτιβ Πλας 1.2 χρώμα με 27.000 από ακύρωση άλλου. -
Κάτι που ξέχασα να γράψω είναι για την στιβαρή κεντρική κονσόλα. Προσπάθησα να την κουνήσω δεν έχω συναντήσει ξανά τόσο καλά πακτωμενη! Δεν κουνήθηκε χιλιοστό δεν ακούστηκε ο παραμικρός τριγμος. Ένας καλός πόντος για την πεζω.
-
@tkin73 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@fanis75 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
@kkostask said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Η ίδια συζήτηση έγινε και όταν βγήκε το 3008….το αποτέλεσμα το ξέρουμε….
Πολύ σωστά, με 2 σημειώσεις:
- το 3008 είναι (ήταν βασικά, τώρα είναι τα Β) στην πιο εμπορική κατηγορία.
- Παίξανε τρελές εκπτώσεις και κάποια στιγμή έπαιρνες 3008 καινούργιο με €22.500!!!
Ακριβώς η μισή κοινωνία έχει αγοράσει 3008 business με 22.500 και η άλλη μισή όταν άλλαξε ο κινητήρας και δίναν το gtline 31K. Στα +40.000 που έχει τώρα δεν νομίζω να πουλά....
Και ακόμα παίζουν εκπτώσεις σε λίγες μέρες φίλος παραλαμβάνει ακτιβ Πλας 1.2 χρώμα με 27.000 από ακύρωση άλλου.Είναι 4ο σε πωλήσεις συνολικά σε όλα τα SUV (3o Stonic/2o C-HR/1o 2008).
-
Διάβαζα χτες για εκπτώσεις στο νέο 308, μόνο για τις εκδόσεις active plus 1.2 και 1.5 hdi. Η πρώτη στα 19.900 και η δεύτερη στα 23.300.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:308 active plus 1.5 hdi manual 130ps 23.300€
2008 active plus 1.5 hdi manual 110ps 26.100€
μόνο γέλιο μου προκαλεί η τιμή του 2008.
-
@georgemit said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
μόνο γέλιο μου προκαλεί η τιμή του 2008.
Το 2008 έχει ξεφύγει πάρα πολύ....δεν υπάρχει η τιμή του...μπαίνει σε χωράφια μεγαλύτερων αυτοκινήτων.
-
Το 2008 allure plus 1.5 eat8 μου είπαν την Παρασκευή 35000! Το αμάξι πριν 1 χρόνο το είχαν αρχική 31.8 και το έδιναν προσφορά ως και 28.5 (και μας φαινόταν και τότε ακριβό)!
Προφανώς στα 35 θα έχει μηδενικές πωλήσεις καθώς αγοράζεις όλα τα αμάξια της επόμενης κατηγορίας και όχι τις βασικές εκδόσεις. -
Τα μισά -και λίγο παραπάνω- 2008 είναι εταιρικές πωλήσεις.
Επίσης,Ο Σ έχει τις 5 από τις πρώτες 6 θέσεις των εταιρικών πωλήσεων.. -
@panormus772 said in Peugeot 308 P5/Mk3 (2021):
Τα μισά -και λίγο παραπάνω- 2008 είναι εταιρικές πωλήσεις.
Επίσης,Ο Σ έχει τις 5 από τις πρώτες 6 θέσεις των εταιρικών πωλήσεων..Ακριβώς και είναι και πολύ βασικές εκδόσεις με κουτάλα. Ένα σωστό 2008 ξεπερνάει τις €30.000 πλέον.
-
Τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει , όπως όλοι ξέρουμε.
Επίσης θέλουν μακρόχρονη αναμονή.
Ολα αυτά κάνουν τις τιμές απλά για ανάγνωση.
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)