Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 617
    • 618
    • 619
    • 620
    • 621
    • 661
    • 662
    • 619 / 662
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    13234
    146820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      john13pre @kkostask last edited by

      @kkostask said in PEUGEOT FORUM:

      Για κάποιο άγνωστο λόγο το συγκεκριμένο μοντέλο πάσχει σε τοπ μάουντ….έχω το 100αρι και τα έχω αλλάξει ήδη 3 φορές. Και πάλι ενίοτε κάνει θόρυβο. Άποψη μου, μην ασχολείσαι άλλο.

      Το 100αρι οικονομικό;;; Πετρέλαιο έχεις λογικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by kkostask

        Το 100άρι πετρέλαιο έχω…πολύ οικονομικό. Με μεικτή χρήση τώρα τον χειμώνα είμαι στο 5,4…..όταν άλλαξα τα μπροστινά αμορτισέρ έβαλα τις εργοστασιακές βάσεις. Έτριζαν από την πρώτη μέρα ειδικά σε αριστερή στροφή. Μετά από 10000χλμ έβαλα άφτερμάρκετ για 40κ. Τις ξανάλλαξα πάλι με αφτερμάρκετ και τον τελευταίο μήνα πάλι ακούγονται αν και πολύ λίγο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 last edited by panormus772

          O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)

          https://media.ndp.awsmpsa.com/file/30/4/timokatalogos-anotatis-lianikis-timis-peugeot-january-2022.814304.pdf

          Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.

          Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).

          Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.

          gatoz alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @panormus772 last edited by

            @panormus772 said in PEUGEOT FORUM:

            O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)

            https://media.ndp.awsmpsa.com/file/30/4/timokatalogos-anotatis-lianikis-timis-peugeot-january-2022.814304.pdf

            Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.

            Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).

            Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.

            νταξ. βλακειες
            το φεβ 3008 με τα 225 εχει διαφορα με το 300 και τη τετρα λιγοτερο απο χιλιαρικο. χαχαχ. καμμενο μοντελο.

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @panormus772 last edited by

              @panormus772 said in PEUGEOT FORUM:

              O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)

              https://media.ndp.awsmpsa.com/file/30/4/timokatalogos-anotatis-lianikis-timis-peugeot-january-2022.814304.pdf

              Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.

              Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).

              Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.

              Τα ηλεκτρικα, αν παρατηρησες, πηραν λιγοτερη αυξηση τιμης σε σχεση με τα συμβατικα?

              P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 @alexandros-k last edited by panormus772

                @alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:

                @panormus772 said in PEUGEOT FORUM:

                O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)

                https://media.ndp.awsmpsa.com/file/30/4/timokatalogos-anotatis-lianikis-timis-peugeot-january-2022.814304.pdf

                Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.

                Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).

                Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.

                Τα ηλεκτρικα, αν παρατηρησες, πηραν λιγοτερη αυξηση τιμης σε σχεση με τα συμβατικα?

                Nαι.
                Βρήκα έναν τιμοκαταλογο πριν ένα έτος (17/11/2020) και οι αυξήσεις στα ΜΕΚ ειναι 6-7πλασιες σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά!!
                Π.χ. 208 allure+ 130 ΕΑΤ8 από 24.900 σε 27.200, GT 130 ΕΑΤ8 από 27.900 σε 30.200.. 2300€ αύξηση.. 😵 ενώ τα αντίστοιχα EV από 36.900 και 38.900 σε 37.300 κ 39.300, μόλις 400€ αύξηση
                Παρομοίως και στο 2008 όπου εκεί είναι αύξηση +2.800 στα GT με 130 και 155hp και πάλι μόλις 400€ στα ηλεκτρικά αδέρφια τους..
                -Αν μπορέσω αύριο από τον υπολογιστή θα ποστάρω όλο τον παλιό τιμοκατάλογο..
                Είναι ξεκάθαρο νομίζω τι πάει να γίνει..

                Υ.Γ. Τι να πεις μετά στην Τοyota που κάνει πάρτι με τις τιμές της και στον Σ που θέλει για τα υβριδικά Honda 30.000+ και να κάνει αυξήσεις 7 κι 8 κατοστάρικα ή στους Κορεάτες που δίνουν 1.6 turbo, 4κυλινδρο 198hp(Κοna), 25-26.000 €
                Y.Γ.2 Στο 3008 βλέπω στο 1.2 130 hp grip κατι αυξησεις 3600€ !!, ενώ στα phev αυξηση 500€ και μέχρι και μείωση (!) σε 2 εκδόσεις..

                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k @panormus772 last edited by

                  @panormus772 said in PEUGEOT FORUM:

                  Είναι ξεκάθαρο νομίζω τι πάει να γίνει..

                  Αυτο σκεφτηκα κι εγω και μου το επιβεβαιωσες . Ευχαριστω γιατρε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Δεν είναι ακριβώς έτσι.
                      Απλά τα ηλεκτρικά είναι μικρός αριθμός στις γραμμές παραγωγής και έτσι η έλλειψη τσιπ δεν τα επηρεάζει τόσο.
                      Τα θερμικά πρέπει να βγούν ως παραγωγή και θα πληρωθούν ακριβότερα τα υλικά τους και αντίστοιχα θα αγοραστούν ακριβότερα.

                      Οταν ηρεμήσει η κατάσταση , θα έχουμε προσφορές και εκπτώσεις .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Και η active plus diesel του νέου 308 24400 σε χειροκίνητο…άντε βγάλε άκρη….🤣

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @kkostask last edited by

                            @kkostask said in PEUGEOT FORUM:

                            Και η active plus diesel του νέου 308 24400 σε χειροκίνητο…άντε βγάλε άκρη….🤣

                            Σωστά αλλά Πεζώ και χειροκίνητο = έγκλημα, ειδικά στο νέο 308.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Και το αυτόματο 26600…με τα σημερινά δεδομένα το λες και ευκαιρία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!

                                Δεν το εχω ψαξει , αλλά νομιζω και η Οπελ που εχει τους ιδιους κινητηρες δεν εκανε τετοιες αυξησεις....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • georgemit
                                  georgemit @lap last edited by

                                  @lap said in PEUGEOT FORUM:

                                  Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.

                                  Ο παράγοντας που δεν έχει μπει στην εξίσωση ακόμα πιστεύω πως είναι ο εξής:
                                  τα αυτοκίνητα ναι μεν ακρίβυναν σε έναν ποσοστό λόγω αύξησης των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης οφείλεται στους ίδιους τους κατασκευαστές που ανέβασαν τις τιμές λόγω της έλλειψης αυτοκινήτων. Δλδ έχω 50 αυτοκίνητα που τα πουλούσα 22.000 το ένα και τα πουλάω εκ του ασφαλούς 26.000 γιατί σίγουρα θα βρω 50 άτομα να τα αγοράσουν και δε θα μου μείνουν στο ράφι.
                                  Υπενθυμίζω την αύξηση της τιμής και των μεταχειρισμένων. Ακρίβυναν λόγω της έλλειψης καινούριων στην αγορά.
                                  Γι αυτό πιστεύω σθεναρά πως οι τιμές θα επανέλθουν μόλις αποκατασταθεί η προσφορά. Δε νομίζω ότι πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου συνωμοσίας ώστε να μας φαίνονται φθηνά τα ηλεκτρικά.

                                  i30 160 N line!

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in PEUGEOT FORUM:

                                    Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!

                                    Τι λες βρε γείτονα! 562.000 με 558.000 είναι οι πωλήσεις Toyota vs Peugeot (Q3 που είχα δεί, δεν έχω δει τελικά για το 2021 ακόμη)! Αν βάλεις μαζί και τον παλιό PSA πάνε εξαιρετικά, και Ελλάδα είναι πρώτοι με διαφορά.

                                    Και Stellantis πάει καλά, απλά δεν τους βάζω ακόμη μαζί, καθώς το Ιταλικό γκρουπ δεν έχει κοινά προϊόντα ακόμη (εδώ η Opel ακόμη δεν έχει απορροφηθεί/απορροφήσει πλήρως τα κοινά οφέλη).

                                    Με 308/Astra και 408 που έρχεται άμεσα, μόνο καλύτερα μπορούν να πάνε..

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap @georgemit last edited by lap

                                      @georgemit said in PEUGEOT FORUM:

                                      @lap said in PEUGEOT FORUM:

                                      Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.

                                      Ο παράγοντας που δεν έχει μπει στην εξίσωση ακόμα πιστεύω πως είναι ο εξής:
                                      τα αυτοκίνητα ναι μεν ακρίβυναν σε έναν ποσοστό λόγω αύξησης των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης οφείλεται στους ίδιους τους κατασκευαστές που ανέβασαν τις τιμές λόγω της έλλειψης αυτοκινήτων. Δλδ έχω 50 αυτοκίνητα που τα πουλούσα 22.000 το ένα και τα πουλάω εκ του ασφαλούς 26.000 γιατί σίγουρα θα βρω 50 άτομα να τα αγοράσουν και δε θα μου μείνουν στο ράφι.
                                      Υπενθυμίζω την αύξηση της τιμής και των μεταχειρισμένων. Ακρίβυναν λόγω της έλλειψης καινούριων στην αγορά.
                                      Γι αυτό πιστεύω σθεναρά πως οι τιμές θα επανέλθουν μόλις αποκατασταθεί η προσφορά. Δε νομίζω ότι πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου συνωμοσίας ώστε να μας φαίνονται φθηνά τα ηλεκτρικά.

                                      Η σκέψη σου είναι απόλυτα λογική.

                                      Θυμάμαι όμως μια συγκεκριμένη εταιρία που προσπαθούσε να πουλήσει diesel οχήματα και πως τους έβαζαν στόχους. Αυτό μου είπε κάποτε ένας πωλητής τους. Ότι και αν ήθελε ο πελάτης έπρεπε να πουλήσουν το diesel. Μάλιστα πήγαινε εξαιρετικά καλα η ελληνική αγορά σε αυτό και έπεφταν τρελά μπόνους.

                                      Στο σκεπτικό σου θα συμπλήρωνα τον κλαδο της ενέργειας. Χωρίς σταθεροποίηση του δεν γίνεται καμία πρόβλεψη. Είναι βασικός παράγοντας η ενέργεια για την παραγωγή και μεταφορά ακόμα μια των πρώτων υλων

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @dublin last edited by

                                        @dublin said in PEUGEOT FORUM:

                                        Τι λες βρε γείτονα! 562.000 με 558.000 είναι οι πωλήσεις Toyota vs Peugeot (Q3 που είχα δεί, δεν έχω δει τελικά για το 2021 ακόμη)! Αν βάλεις μαζί και τον παλιό PSA πάνε εξαιρετικά, και Ελλάδα είναι πρώτοι με διαφορά.

                                        Μα δεν μίλησα για πωλήσεις! Είπα ότι έχει μείνει πίσω σε τεχνολογία κινητήρων, οπότε το πρόστιμο που τρώει το μετακυλίει (όπως ΟΛΟΙ) στον αγοραστή και άρα στην τελική τιμή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πουλάει (κάτι το οποίο μας είναι παντελώς αδιάφορο για όλους τους κατασκευαστές εκτός εαν έχουμε μετοχές).

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Δουβλίνε μην αφήνεις τους μπαταριόπληκτους να βγάζουν γλώσσα...

                                          Γερά γερά για την ΠιΕσΑ...

                                          Αλλωστε η ΠιΕσΑ έχει πιάσει τους στόχους για τους ρύπους για όλην την ΕΥΡΩ 6 περίοδο από το 2020...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                            Αλλωστε η ΠιΕσΑ έχει πιάσει τους στόχους για τους ρύπους για όλην την ΕΥΡΩ 6 περίοδο από το 2020...

                                            Σωστά! οπότε τώρα το μόνο που μένει είναι να φτιάξει και αξιόπιστα αυτοκίνητα....αχαχα😊

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 617
                                            • 618
                                            • 619
                                            • 620
                                            • 621
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 619 / 662
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr