-
@kkostask said in PEUGEOT FORUM:
Για κάποιο άγνωστο λόγο το συγκεκριμένο μοντέλο πάσχει σε τοπ μάουντ….έχω το 100αρι και τα έχω αλλάξει ήδη 3 φορές. Και πάλι ενίοτε κάνει θόρυβο. Άποψη μου, μην ασχολείσαι άλλο.
Το 100αρι οικονομικό;;; Πετρέλαιο έχεις λογικά
-
Το 100άρι πετρέλαιο έχω…πολύ οικονομικό. Με μεικτή χρήση τώρα τον χειμώνα είμαι στο 5,4…..όταν άλλαξα τα μπροστινά αμορτισέρ έβαλα τις εργοστασιακές βάσεις. Έτριζαν από την πρώτη μέρα ειδικά σε αριστερή στροφή. Μετά από 10000χλμ έβαλα άφτερμάρκετ για 40κ. Τις ξανάλλαξα πάλι με αφτερμάρκετ και τον τελευταίο μήνα πάλι ακούγονται αν και πολύ λίγο.
-
O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.
Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).
Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.
-
@panormus772 said in PEUGEOT FORUM:
O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.
Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).
Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.
νταξ. βλακειες
το φεβ 3008 με τα 225 εχει διαφορα με το 300 και τη τετρα λιγοτερο απο χιλιαρικο. χαχαχ. καμμενο μοντελο. -
@panormus772 said in PEUGEOT FORUM:
O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.
Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).
Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.
Τα ηλεκτρικα, αν παρατηρησες, πηραν λιγοτερη αυξηση τιμης σε σχεση με τα συμβατικα?
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@panormus772 said in PEUGEOT FORUM:
O σημερινός τιμοκατάλογος (ακόμη να βάλουν το νέο 308..)
Αυτό που παρατηρώ είναι ότι έχουν αυξήσει τόσο τις τιμές στα συμβατικά (diesel και βενζίνη), που αν έχεις χώρο κι υποδομή για οικιακό φορτιστή,υπολογίζοντας και την ισχύουσα επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου (νομίζω 5-6000)σε κάνει να σκέφτεσαι -τα αναλόγως εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών μοντέλα- κάπως περισσότερο την αγορά ηλεκτρικού.
Π.χ. 2008, 3008 σε εκδόσεις allure και πάνω με τους δυνατότερους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες,έρχονται πολύ κοντά με τα ηλεκτρικά "ξαδέρφια" τους. (στο 3008 μάλιστα παίρνεις -με την επιδότηση- την 1η ηλεκτρική με 4X4, αντί για το allgrip των αντίστοιχων ΜΕΚ).
Αρχίζει ήδη να διαμορφώνεται το κλίμα που λέμε,σχεδόν σε όλες τις μάρκες.Το θέμα είναι όμως στην Ελλάδα α) πόσοι μπορούν να φτάσουν σ'αυτό το επίπεδο τιμών (αντί να βολευτούν με το συμβατικό ΜΕΚ με χαμηλότερο εξοπλισμό κι ιπποδύναμη) και β) ακόμη κι αν μπορούν,τι προϋποθέσεις έχουν (χώρους κατοικίας βασικά) για να υποστηρίξουν τη μετακίνηση τους με ηλεκτρισμό.
Τα ηλεκτρικα, αν παρατηρησες, πηραν λιγοτερη αυξηση τιμης σε σχεση με τα συμβατικα?
Nαι.
Βρήκα έναν τιμοκαταλογο πριν ένα έτος (17/11/2020) και οι αυξήσεις στα ΜΕΚ ειναι 6-7πλασιες σε σχέση με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά!!
Π.χ. 208 allure+ 130 ΕΑΤ8 από 24.900 σε 27.200, GT 130 ΕΑΤ8 από 27.900 σε 30.200.. 2300€ αύξηση..ενώ τα αντίστοιχα EV από 36.900 και 38.900 σε 37.300 κ 39.300, μόλις 400€ αύξηση
Παρομοίως και στο 2008 όπου εκεί είναι αύξηση +2.800 στα GT με 130 και 155hp και πάλι μόλις 400€ στα ηλεκτρικά αδέρφια τους..
-Αν μπορέσω αύριο από τον υπολογιστή θα ποστάρω όλο τον παλιό τιμοκατάλογο..
Είναι ξεκάθαρο νομίζω τι πάει να γίνει..Υ.Γ. Τι να πεις μετά στην Τοyota που κάνει πάρτι με τις τιμές της και στον Σ που θέλει για τα υβριδικά Honda 30.000+ και να κάνει αυξήσεις 7 κι 8 κατοστάρικα ή στους Κορεάτες που δίνουν 1.6 turbo, 4κυλινδρο 198hp(Κοna), 25-26.000 €
Y.Γ.2 Στο 3008 βλέπω στο 1.2 130 hp grip κατι αυξησεις 3600€ !!, ενώ στα phev αυξηση 500€ και μέχρι και μείωση (!) σε 2 εκδόσεις.. -
@panormus772 said in PEUGEOT FORUM:
Είναι ξεκάθαρο νομίζω τι πάει να γίνει..
Αυτο σκεφτηκα κι εγω και μου το επιβεβαιωσες . Ευχαριστω γιατρε
-
Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Απλά τα ηλεκτρικά είναι μικρός αριθμός στις γραμμές παραγωγής και έτσι η έλλειψη τσιπ δεν τα επηρεάζει τόσο.
Τα θερμικά πρέπει να βγούν ως παραγωγή και θα πληρωθούν ακριβότερα τα υλικά τους και αντίστοιχα θα αγοραστούν ακριβότερα.Οταν ηρεμήσει η κατάσταση , θα έχουμε προσφορές και εκπτώσεις .
-
Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!
-
Και η active plus diesel του νέου 308 24400 σε χειροκίνητο…άντε βγάλε άκρη….
-
@kkostask said in PEUGEOT FORUM:
Και η active plus diesel του νέου 308 24400 σε χειροκίνητο…άντε βγάλε άκρη….
Σωστά αλλά Πεζώ και χειροκίνητο = έγκλημα, ειδικά στο νέο 308.
-
Και το αυτόματο 26600…με τα σημερινά δεδομένα το λες και ευκαιρία.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!
Δεν το εχω ψαξει , αλλά νομιζω και η Οπελ που εχει τους ιδιους κινητηρες δεν εκανε τετοιες αυξησεις....
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.
Ο παράγοντας που δεν έχει μπει στην εξίσωση ακόμα πιστεύω πως είναι ο εξής:
τα αυτοκίνητα ναι μεν ακρίβυναν σε έναν ποσοστό λόγω αύξησης των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης οφείλεται στους ίδιους τους κατασκευαστές που ανέβασαν τις τιμές λόγω της έλλειψης αυτοκινήτων. Δλδ έχω 50 αυτοκίνητα που τα πουλούσα 22.000 το ένα και τα πουλάω εκ του ασφαλούς 26.000 γιατί σίγουρα θα βρω 50 άτομα να τα αγοράσουν και δε θα μου μείνουν στο ράφι.
Υπενθυμίζω την αύξηση της τιμής και των μεταχειρισμένων. Ακρίβυναν λόγω της έλλειψης καινούριων στην αγορά.
Γι αυτό πιστεύω σθεναρά πως οι τιμές θα επανέλθουν μόλις αποκατασταθεί η προσφορά. Δε νομίζω ότι πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου συνωμοσίας ώστε να μας φαίνονται φθηνά τα ηλεκτρικά. -
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Είναι απλό, η Peugeot (και όλο το γκρουπ) έχει μείνει πίσω στο θέμα των κινητήρων, δεν έχει υβριδικά (εκτός των πανακριβων phev στις ναυαρχίδες) και οι κινητήρες είναι πλέον ξεπερασμένοι άρα οι εκπομπές CO2 είναι στον "θεό" και το πρόστιμο μεγάλο. Οπότε τους συμφέρει να πουλάνε ηλεκτρικά. Το εαν θα ακολουθήσουν την υβριδικότητα ή θα πάνε κατευθείαν σε EV μένει να το δούμε. Πάντως τα θερμικά PSA είναι παράλογα ακριβά και καθόλου καλή αγορά πλέον....άκου €27.000 για βασική έκδοση του 208...αχαχαχα....γελάνε και οι πέτρες!
Τι λες βρε γείτονα! 562.000 με 558.000 είναι οι πωλήσεις Toyota vs Peugeot (Q3 που είχα δεί, δεν έχω δει τελικά για το 2021 ακόμη)! Αν βάλεις μαζί και τον παλιό PSA πάνε εξαιρετικά, και Ελλάδα είναι πρώτοι με διαφορά.
Και Stellantis πάει καλά, απλά δεν τους βάζω ακόμη μαζί, καθώς το Ιταλικό γκρουπ δεν έχει κοινά προϊόντα ακόμη (εδώ η Opel ακόμη δεν έχει απορροφηθεί/απορροφήσει πλήρως τα κοινά οφέλη).
Με 308/Astra και 408 που έρχεται άμεσα, μόνο καλύτερα μπορούν να πάνε..
-
@georgemit said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Πρέπει να έχουν ποσοστά από τις πωλήσεις ηλεκτρικών και για αυτό ανεβάζουν τόσο πολύ τα θερμικά ώστε να πουλήσουν ως leasing τα ηλεκτρικά. Ίσως βγαίνουν και φθηνότερα τα ηλεκτρικά με τέτοια αύξηση της τιμής των θερμικών παράλληλα με τις επαυξημένες αποσβέσεις των ηλεκτρικών.
Ο παράγοντας που δεν έχει μπει στην εξίσωση ακόμα πιστεύω πως είναι ο εξής:
τα αυτοκίνητα ναι μεν ακρίβυναν σε έναν ποσοστό λόγω αύξησης των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό της αύξησης οφείλεται στους ίδιους τους κατασκευαστές που ανέβασαν τις τιμές λόγω της έλλειψης αυτοκινήτων. Δλδ έχω 50 αυτοκίνητα που τα πουλούσα 22.000 το ένα και τα πουλάω εκ του ασφαλούς 26.000 γιατί σίγουρα θα βρω 50 άτομα να τα αγοράσουν και δε θα μου μείνουν στο ράφι.
Υπενθυμίζω την αύξηση της τιμής και των μεταχειρισμένων. Ακρίβυναν λόγω της έλλειψης καινούριων στην αγορά.
Γι αυτό πιστεύω σθεναρά πως οι τιμές θα επανέλθουν μόλις αποκατασταθεί η προσφορά. Δε νομίζω ότι πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου συνωμοσίας ώστε να μας φαίνονται φθηνά τα ηλεκτρικά.Η σκέψη σου είναι απόλυτα λογική.
Θυμάμαι όμως μια συγκεκριμένη εταιρία που προσπαθούσε να πουλήσει diesel οχήματα και πως τους έβαζαν στόχους. Αυτό μου είπε κάποτε ένας πωλητής τους. Ότι και αν ήθελε ο πελάτης έπρεπε να πουλήσουν το diesel. Μάλιστα πήγαινε εξαιρετικά καλα η ελληνική αγορά σε αυτό και έπεφταν τρελά μπόνους.
Στο σκεπτικό σου θα συμπλήρωνα τον κλαδο της ενέργειας. Χωρίς σταθεροποίηση του δεν γίνεται καμία πρόβλεψη. Είναι βασικός παράγοντας η ενέργεια για την παραγωγή και μεταφορά ακόμα μια των πρώτων υλων
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
Τι λες βρε γείτονα! 562.000 με 558.000 είναι οι πωλήσεις Toyota vs Peugeot (Q3 που είχα δεί, δεν έχω δει τελικά για το 2021 ακόμη)! Αν βάλεις μαζί και τον παλιό PSA πάνε εξαιρετικά, και Ελλάδα είναι πρώτοι με διαφορά.
Μα δεν μίλησα για πωλήσεις! Είπα ότι έχει μείνει πίσω σε τεχνολογία κινητήρων, οπότε το πρόστιμο που τρώει το μετακυλίει (όπως ΟΛΟΙ) στον αγοραστή και άρα στην τελική τιμή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πουλάει (κάτι το οποίο μας είναι παντελώς αδιάφορο για όλους τους κατασκευαστές εκτός εαν έχουμε μετοχές).
-
Δουβλίνε μην αφήνεις τους μπαταριόπληκτους να βγάζουν γλώσσα...
Γερά γερά για την ΠιΕσΑ...
Αλλωστε η ΠιΕσΑ έχει πιάσει τους στόχους για τους ρύπους για όλην την ΕΥΡΩ 6 περίοδο από το 2020...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Αλλωστε η ΠιΕσΑ έχει πιάσει τους στόχους για τους ρύπους για όλην την ΕΥΡΩ 6 περίοδο από το 2020...
Σωστά! οπότε τώρα το μόνο που μένει είναι να φτιάξει και αξιόπιστα αυτοκίνητα....αχαχα
PEUGEOT FORUM