Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 27 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    13540
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Εγώ θα ήθελα να προσθέσω στα + των κιβωτίων με μετατροπέα ροπής τη συμπεριφορά τους στο πολύ χιόνι ,στο ξεκίνημα αλλά και όταν κοντεύεις να μείνεις με αφορμή μια βόλτα με αρκετό χιόνι χθές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ataim
        ataim @kostis20 last edited by

        @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

        Μεγάλος σεβασμός στη Toyota δε λέω ...Αλλά η αίσθηση του eCVT δε παλεύεται με τίποτα.Ειλικρινα έχω προσπαθήσει αλλά δε.γινετε.

        Εγώ έκανα ένα μήνα σχεδόν να το συνηθίσω, χειμερινός κολυμβητής πιο εύκολα γίνεσαι, σε αποζημιώνει όμως τελικά και με το παραπάνω όταν κατανοήσεις την λογική του. Αν η μετάδοση είχε τα διπλά άλογα θα ήταν ακόμα καλύτερα βέβαια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kostis20 last edited by

          Mετα το manual του Mazda παιδιά τι να προσπαθήσω....Δεν έχει κανένα νόημα.
          Ακόμα και στο κατέβασμα της Κηφισίας το πρωι πάλι το Mazda θα διάλεγα...

          S .SPIROS. 0 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • S
            spi_duster @kostis20 last edited by

            @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

            Mετα το manual του Mazda παιδιά τι να προσπαθήσω....Δεν έχει κανένα νόημα.
            Ακόμα και στο κατέβασμα της Κηφισίας το πρωι πάλι το Mazda θα διάλεγα...

            Οκ μιλας για οτι πιο κοντινο απο την Ιαπωνια στο στυλ της μπεμπε. Παω Πασσο.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • .SPIROS. 0
              .SPIROS. 0 @kostis20 last edited by

              @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

              Mετα το manual του Mazda παιδιά τι να προσπαθήσω....Δεν έχει κανένα νόημα.
              Ακόμα και στο κατέβασμα της Κηφισίας το πρωι πάλι το Mazda θα διάλεγα...

              αν προτιμας οποιοδηποτε manual εναντι ενος εντελως χαλαρωρικου αυτοματου σε μποτιλιαρισμα...

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 @.SPIROS. 0 last edited by

                @spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:

                @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                Mετα το manual του Mazda παιδιά τι να προσπαθήσω....Δεν έχει κανένα νόημα.
                Ακόμα και στο κατέβασμα της Κηφισίας το πρωι πάλι το Mazda θα διάλεγα...

                αν προτιμας οποιοδηποτε manual εναντι ενος εντελως χαλαρωρικου αυτοματου σε μποτιλιαρισμα...

                Μα το κιβώτιο είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Οι κινήσεις για την αλλάγη ταχυτήτων γίνονται τόσο αυτόματα πλέον απο το σώμα που δεν χρειάζονται σκέψη.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @kostis20 last edited by

                  @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                  Μα το κιβώτιο είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Οι κινήσεις για την αλλάγη ταχυτήτων γίνονται τόσο αυτόματα πλέον απο το σώμα που δεν χρειάζονται σκέψη.

                  Συμπλέκτης? Πόδι? Δεν σε κουράζει να πρέπει να πατήσεις 100 φορές συμπλέκτη σε μισή ώρα?

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  K T 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kostis20 @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

                    @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                    Μα το κιβώτιο είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Οι κινήσεις για την αλλάγη ταχυτήτων γίνονται τόσο αυτόματα πλέον απο το σώμα που δεν χρειάζονται σκέψη.

                    Συμπλέκτης? Πόδι? Δεν σε κουράζει να πρέπει να πατήσεις 100 φορές συμπλέκτη σε μισή ώρα?

                    Όχι καθόλου.Ουτε που το σκέφτομαι.Ειναι αυτοματοποιημένες κινήσεις που ελέγχονται από ειδικά μέρη του εγκεφάλου.Μυοσκελετικα προβλήματα δεν έχω ευτυχώς προς το παρόν.Δεν με πήραν και τα χρόνια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teo-mak @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

                      @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                      Μα το κιβώτιο είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Οι κινήσεις για την αλλάγη ταχυτήτων γίνονται τόσο αυτόματα πλέον απο το σώμα που δεν χρειάζονται σκέψη.

                      Συμπλέκτης? Πόδι? Δεν σε κουράζει να πρέπει να πατήσεις 100 φορές συμπλέκτη σε μισή ώρα?

                      Πλέον η επιλογή αυτοκινήτου με συμπλέκτη για βαριά αστική χρήση φαντάζει κάπως....:)))

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits @teo-mak last edited by piliourits

                        @teo-mak said in Toyota Yaris Cross:

                        @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

                        @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                        Μα το κιβώτιο είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Οι κινήσεις για την αλλάγη ταχυτήτων γίνονται τόσο αυτόματα πλέον απο το σώμα που δεν χρειάζονται σκέψη.

                        Συμπλέκτης? Πόδι? Δεν σε κουράζει να πρέπει να πατήσεις 100 φορές συμπλέκτη σε μισή ώρα?

                        Πλέον η επιλογή αυτοκινήτου με συμπλέκτη για βαριά αστική χρήση φαντάζει κάπως....:)))

                        Το πέτυχες ακριβώς!
                        Είναι ΦΕΤΙΧ για κάποιους, το γουστάρουν, τη βρίσκουν με αυτό που άλλοι πονάνε και υποφέρουν... 😀

                        Κι άντε με κάποια καλά, συνήθως ακριβότερα αυτοκίνητα, με ωραία κιβώτια που όταν είναι καινούρια χλάτσ και χλούτσ... όταν παλιώσει το ρημάδη και έχει φάει το περισσότερο ψωμί του ο συμπλέκτης και πας ένα γύρο το Πήλιο, ή ένα Λάρισα-Γιάννενα, σε δρόμους με νταλίκες, να τη δω τη μαγκια...

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostis20 @piliourits last edited by kostis20

                          @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

                          @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                          Μεγαλύτερη κούραση θα ήταν να ανεχθώ το eCVT...

                          Κωστή, εσύ έχεις το Μάζντα ή σε μπερδεύω με άλλον;
                          Το χεις ζήσει το Μάζντα (που έχει κορυφαίο χειροκίνητο) με το Aisin κιβώτιο; όχι να πας μια βόλτα, να το ζήσεις, και σε μποτιλιάρισμα, και σε στροφές, και σε δύσκολα πάρκινγκ και παντού για μήνες... θα άλλαζες γνώμη!

                          Το Mazda δεν έχει το 8αρι Aisin έχει παλιότερο εξαρι .Το οποίο μου φάνηκε πολύ μέτριο και δεν ταίριαζε με το κινητήρα του Mazda ειδικά όταν πίεσα λιγάκι.Με το χειροκίνητο πάντως δε ζοριζομαι καθόλου στις περιπτώσεις που αναφέρεις.Και δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω ελέγχο και αμεσότητα για παραπάνω άνεση.Εκτος αν μιλάμε για κάποιο καλό αυτόματο κιβώτιο.Το dct του fiat πχ είναι πολύ άμεσο και συνεργάζεται τέλεια με το κινητήρα του.Το ίδιο και το 8αρι της Stelvio.Τα CVT και τα eCVT όχι.

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @kostis20 last edited by

                            @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                            @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

                            @kostis20 said in Toyota Yaris Cross:

                            Μεγαλύτερη κούραση θα ήταν να ανεχθώ το eCVT...

                            Κωστή, εσύ έχεις το Μάζντα ή σε μπερδεύω με άλλον;
                            Το χεις ζήσει το Μάζντα (που έχει κορυφαίο χειροκίνητο) με το Aisin κιβώτιο; όχι να πας μια βόλτα, να το ζήσεις, και σε μποτιλιάρισμα, και σε στροφές, και σε δύσκολα πάρκινγκ και παντού για μήνες... θα άλλαζες γνώμη!

                            Το Mazda δεν έχει το 8αρι Aisin έχει παλιότερο εξαρι .Το οποίο μου φάνηκε πολύ μέτριο και δεν ταίριαζε με το κινητήρα του Mazda ειδικά όταν πίεσα λιγάκι.Με το χειροκίνητο πάντως δε ζοριζομαι καθόλου στις περιπτώσεις που αναφέρεις.Και δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω ελέγχω και αμεσότητα για παραπάνω άνεση.Εκτος αν μιλάμε για κάποιο καλό αυτόματο κιβώτιο.Το dct του fiat πχ είναι πολύ άμεσο και συνεργάζεται τέλεια με το κινητήρα του.Τα CVT και τα eCVT όχι.

                            Το 6αρι το έζησα απ το 2015 μέχρι φέτος στο σεντάν 6 και το γούσταρα τόσο που όταν το βρήκα σε άλλο πιο οικονομικό αμάξι εδώ, το ξαναγόρασα...
                            Η αμεσότητα που λες. Αν είναι σημαντικό για σένα να νιώθεις νεύρο και να οδηγείς "νευρικά" συνεχώς, προφανώς θα το πετύχεις καλύτερα με το χειροκίνητο συμπλέκτη, "φθείροντας" σε κάθε πάτημα τα υλικά του. Κιβώτια σαν το Aisin θα τα νιώσεις πολύ πιο "νευρικά" όταν τα βάλεις στις χειροκίνητες αλλαγές, ενώ τα σεντάν 6 μήνες μετά το δίκο μου με τον 2.3λτ, είχαν και χαρτογράφηση με διακόπτη σαν τις Άλφα που τα βελτίωνε κι άλλο. Τα κιβώτια αυτά τα ρυθμίζουν να είναι smooth, αυτό ζητάνε διεθνώς οι αγοραστές τους απ' τα αυτόματα, άλλες κουλτούρες...
                            το CHR έχω οδηγήσει μερικές φορές, είναι σαφώς υποδεέστερο (θα έλεγα και με διαφορά) του Aisin στις ρεπριζ, μάλλον όμως μέσα στα φανάρια της πόλης και τα μποτιλιαρίσματα, είναι το "τέλειο".

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Όλα φθηρονται και το aisin έχει δαχτυλίδια συμπλέκτων και όχι μόνο ένα. Και selenoids έχει και πλακέτα και λάδια και αντλίες και τα πάντα όλα.
                              Είναι άνετο, καλό κτλ.
                              Αλλά ας σταματησει το παραμύθι του απλού συνόλου χωρίς προβλήματα. Όλα τα αυτόματα φθηρονται και χαλάνε όπως και τα χειροκίνητα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              piliourits S gatoz 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @lap last edited by

                                @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                Όλα φθηρονται και το aisin έχει δαχτυλίδια συμπλέκτων και όχι μόνο ένα. Και selenoids έχει και πλακέτα και λάδια και αντλίες και τα πάντα όλα.
                                Είναι άνετο, καλό κτλ.
                                Αλλά ας σταματησει το παραμύθι του απλού συνόλου χωρίς προβλήματα. Όλα τα αυτόματα φθηρονται και χαλάνε όπως και τα χειροκίνητα.

                                Ότι είναι από ύλη φθείρεται.
                                Δεν είναι αθάνατο. Άλλο η φυσιολογική φθορά.
                                Αλλά η "αμεσότητα" του χειροκίνητου είναι μεγαλύτερη γιατί έχει υλικά τριβής, αναλώσιμα προορισμένα να τριφτούν και να αντικατασταθούν.
                                Τέλος πάντων, έχω την αίσθηση πως κακώς απαντάω και I should know better by now...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Το γνωρίζεις ότι σε κάθε σχέση που αλλάζει το κιβώτιο σου έχει δαχτυλίδια συμπλέκτη;
                                  Το γνωρίζεις αυτό;

                                  Έχει λάδι και μετατροπέα στην έξοδο προς τον άξονα που συνδέεται με τους τροχούς, μέσα του όμως έχει συμπλέκτες

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Για να προσφέρουμε σωστή ενημέρωση

                                    alt text

                                    Τα δαχτυλίδια αυτά τρίβονται!!!!

                                    Στην φώτο όλα τα εξαρτήματα που (κάποια απο αυτά) μπορούν να χαλάσουν με μεγάλο κόστος επισκευης.

                                    Σε αυτό που βολεύει το κλασικό αυτόματο είναι στην πολλαπλασιαστικη ιδιότητα του μετατροπέα και στο ότι βοηθά πολυ στο μποτιλιάρισμα ή εκτός δρόμου. Δηλαδή έχει αρκετά καλά αλλά το μήνυμα ότι δε φθείρεται και δε χαλάει είναι λάθος.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      super-t @lap last edited by

                                      @lap said in Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων:

                                      Όλα φθηρονται και το aisin έχει δαχτυλίδια συμπλέκτων και όχι μόνο ένα. Και selenoids έχει και πλακέτα και λάδια και αντλίες και τα πάντα όλα.
                                      Είναι άνετο, καλό κτλ.
                                      Αλλά ας σταματησει το παραμύθι του απλού συνόλου χωρίς προβλήματα. Όλα τα αυτόματα φθηρονται και χαλάνε όπως και τα χειροκίνητα.

                                      solenoid, από την λέξη σωλήνας (σωληνοειδές), όχι σέλινο.

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Ναι βρε Λαπ, αλλά αυτά "φυσιολογικά" δεν θα φθαρούν "ποτέ" σε σημείο αντικατάστασης εφόσον το κιβώτιο λειτουργεί σε νορμάλ συνθήκες.
                                        Αυτοί οι συμπλέκτες λειτουργούν on-off για τα εξαρτήματα εντός του κιβωτίου, ψύχονται και λιπαίνονται εκ σχεδιασμού, είναι μηχανολογικά διαφορετικό πράγμα από τον ξηρό ΔΙΣΚΟ ΤΡΙΒΗΣ μεταξύ κιβωτίου και στροφαλοφόρου, που "τρίβεις" εσύ κατ' επιλογή όσο προτιμάς σε κάθε αλλαγή που κάνεις... ο όρος "συμπλέκτης" περιγράφει δύο εντελώς διαφορετικές λειτουργίες διαφορετικών εξαρτημάτων για διαφορετικό σκοπό.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @super-t last edited by

                                          @super-t said in Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων:

                                          @lap said in Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων:

                                          Όλα φθηρονται και το aisin έχει δαχτυλίδια συμπλέκτων και όχι μόνο ένα. Και selenoids έχει και πλακέτα και λάδια και αντλίες και τα πάντα όλα.
                                          Είναι άνετο, καλό κτλ.
                                          Αλλά ας σταματησει το παραμύθι του απλού συνόλου χωρίς προβλήματα. Όλα τα αυτόματα φθηρονται και χαλάνε όπως και τα χειροκίνητα.

                                          solenoid, από την λέξη σωλήνας (σωληνοειδές), όχι σέλινο.

                                          Σωστά, το t9 το άλλαξε.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @lap last edited by

                                            @lap said in Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων:

                                            Όλα φθηρονται και το aisin έχει δαχτυλίδια συμπλέκτων και όχι μόνο ένα. Και selenoids έχει και πλακέτα και λάδια και αντλίες και τα πάντα όλα.
                                            Είναι άνετο, καλό κτλ.
                                            Αλλά ας σταματησει το παραμύθι του απλού συνόλου χωρίς προβλήματα. Όλα τα αυτόματα φθηρονται και χαλάνε όπως και τα χειροκίνητα.

                                            λαπη σε συνθηκες απολυτης ταλαιπωριας φθειρεται και ενα aisin.
                                            μονο που θα φτασει σε σημειο προβληματος οταν η υπολοιπη κατασκευη εχει γινει ηδη κονσερβα τονου.

                                            #milf-a-man

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 27 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr