-
Πάντως ο δρόμος στον οποίο έγινε το τεστ ντράιβ είναι μόνο για δοκιμές αρμάτων...ακόμα και αυτά θα έτριζαν.....
-
@andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Πάντως η κατανάλωση 7.8 αλλά ακόμη και η 5.9, δεν δείχνουν να έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Λίγο παραπάνω ο Πάνος εγραψε για 4.4 μέση, αλλά δεν θυμάμαι ποιον κινητήρα έχει. Προφανώς η κατανάλωση στα test drive δεν είναι αντιπροσωπευτικη.
Αυτό για το τρίξιμο πάντως ακούγεται ανησυχητικό.
Ας μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος...Όντας κάτοχος ντίζελ παρόμοιου όγκου με το c4 θα πω ότι το 5.9 είναι κοντά στην πραγματικότητα , άλλωστε τόσο είχα εγώ και ξέρω πως το πήγα, και με την λογική ότι ήταν αυτόματο. Το 7.8 είναι εκτός λογικής ντίζελ των κιλών του c4 ενώ το 4.4 σε αυτόματο επιτυγχάνεται μόνο με αυγό στο πόδι ή όταν έχουμε ...ουριο άνεμο.
-
Διευκρινίζω ότι το αυτοκίνητο ήταν αθόρυβο και σε κύλιση και αεροδυναμικά, όταν πέρναγε από τους αρμούς και την χαλασμένη άσφαλτο κοπάναγε και έτριζε ,συγκεκριμένα μπροστά αριστερά στην κολώνα και κάπου πίσω δεξιά , σύμπτωση ακριβώς στα ίδια σημεία που τρίζει το yaris , μόνο που ξέρω γιατί , κάποια βλακεία έκανε η carglass όταν μου άλλαξαν παρμπρίζ και πίσω με είχε φιλήσει ένα suv τριών τόνων ,3500€ ζημιά...
-
Στα καινούριας τεχνολογίας επιβατικά ντίζελ, ανάλογα το σενάριο χρήσης και το μέγεθος, η μέση κατανάλωση παίζει από 5και κάτι ως 6και κάτι. Μπορεί να παει κάποιος μια διαδρομή να πατήσει και τα 7 λίτρα, ή μια άλλη να δει και 4λτ.
Αλλά ο μέσος όρος με αρκετά χλμ θα είναι λίγο πάνω από 5 με λίγο κάτω από 7λτ στα 100χλμ.Το C4 είναι το πιο καινούριο απ όλα, αεροδυναμικό, στο στρώσιμο είναι, αν έχει κι ελαφρύ προοδευτικό πόδι ο οδηγός του, θα δει 4.4λτ σε ομαλές ευνοϊκές διαδρομές, δεν είναι και τίποτα δύσκολο κι ας φαίνεται εξωπραγματικό σε βενζινοκίνητους.
-
@monman2 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@georgemit said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το 195/60 δε το λες και χαμηλοπρόφιλο.
Ίδιο πλαϊνό έχει είτε με 18αρα είτε με 15αρα.εγω λεω οτι φταίνε τα ελαστικά και ναι θα ήθελα να κάνω δοκιμή ενα με 16άρες , το λεω για καλό ...έτσι...γιατί αν δεν φταίνε τα ελαστικά
Δεν νομίζω ότι θα άλλαζε κάτι με διαφορετικούς τροχούς.
-
@realzeus said in CITROEN C4 III mod 2021:
@monman2 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@georgemit said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το 195/60 δε το λες και χαμηλοπρόφιλο.
Ίδιο πλαϊνό έχει είτε με 18αρα είτε με 15αρα.εγω λεω οτι φταίνε τα ελαστικά και ναι θα ήθελα να κάνω δοκιμή ενα με 16άρες , το λεω για καλό ...έτσι...γιατί αν δεν φταίνε τα ελαστικά
Δεν νομίζω ότι θα άλλαζε κάτι με διαφορετικούς τροχούς.
20% διαφορά στο πλαινό 11,7 εναντι 14 cm λες να μη μετραει;
-
Τόση μεγάλη διαφορά έχει;
-
-
Θέμα της σκληρότητα του πλαϊνού είναι περισσότερο, παρά του μεγέθους του. Πάντως μπορεί να ήταν παραφουσκωμένα τα λάστιχα.
-
Οι δρόμοι που περιγράφεις και με αεροπλάνο να περάσεις από πάνω θα ακούγεται θόρυβος από το δρόμο. Έτυχε να περάσω με το C4 το Καλοκαίρι και σε κάποιο σημείο από τους δρόμους που περιγράφεις ακούγεται συγκεκριμένος θόρυβος λες και έχεις πάθει λάστιχο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κορυφαίο στην ηχομόνωση.
-
Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:- Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
- Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
- Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt
Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.
- Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο. - Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ
Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!
-
Για το θέμα του στάρτ-στοπ είναι έτσι. Αν δεν είναι φορτισμένη επαρκώς η μπαταρία , όπως όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πάνω από 33 βαθμούς , το στάρτ-στοπ δεν δουλεύει.
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει και δείκτης που στο εξηγεί.
Για το δεύτερο θέμα δεν έχω το αμάξι οπότε δεν ξέρω να σου απαντήσω.
-
Αυτό με το s/s -μετά από μεγάλη ακινησία- συμβαίνει σχεδόν σ'ολες τις μάρκες,όχι μόνο στη Citroen.
-
@dofour said in CITROEN C4 III mod 2021:
Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:- Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
- Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
- Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt
Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.
- Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο. - Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ
Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!
Φίλε οι καταναλώσεις για βενζίνη αν είναι ρεαλιστικές είναι παραπάνω από καλές. Τουλάχιστον εξαιρετικές. Και εγώ μεταξύ των 2 ήμουν. Θα έπαιρνα το CHR αλλά πίσω είναι σαν φυλακή για τα 2 μικρά παιδιά. Oδηγησα και τα 2 όπως και σχεδόν όλα τα b suv της κατηγορίας. Κανένα δεν έχει την ποιότητα κύλησης / ηχομόνωση του C4. Έχω κλείσει 3,5 μήνες αναμονή. Ακόμα δεν έχουν εικόνα. Περιμένω ένα shine 130 benzina λευκό.
-
Για το start and stop ισχύει. Για το 2ο το έχω πάει μέχρι 168 εθνική και δεν έχω θέματα θορύβου.
Και τώρα κάτι άσχετο. Είμαι κάτοχος και εγω περί τους 6 μήνες. Και προχθές πήρα 2 αντιπροσωπείες να ρωτήσω τιμή του συγκεκριμένου αμαξιού, βενζίνη 130 ίπποι shine pack με έξτρα δέρμα χειροκίνητο. Η απάντηση που έλαβα ήταν 2000 € πάνω από την αγορά του και παράδοση Ιούνιο! Τελικά την αγορά αυτή μπορείς να την πεις και επένδυση…ούτε χρηματιστήριο να έπαιζα..
-
Σταματήστε αν αγοράζετε να πέσουν οι τιμές.
Μας έχουν τρελάνει, αν είναι δυνατόν!
-
Lap θεωρείς ότι συμφέρει τις εταιρείες αυτό που γίνεται ?
Ξέρεις πόσο λιγότερες πωλήσεις θα κάνουν το 2021 , ενώ οι μισθοί θα πέφτουν , τα έξοδα θα τρέχουν , οι ανανεώσεις των μοντέλων το ίδιο, που τώρα ίσως πάνε πίσω , η θα πουλήσουν λιγότερο τα τρέχοντα μοντέλα .Οι προμηθευτές των εργοστασίων , δεν χάνουν παραγωγή και πωλήσεις ?
Κανένα δεν συμφέρει αυτή η ανακατωσούρα .
Γιατί ακόμα και αν κάποιος έχει απόθεμα εμπορεύματος και πουλήσει ακριβά , το κέρδος του θα γίνει κόστος για την επόμενη αγορά που θα είναι πιο ακριβή.
-
Έχω την αίσθηση ότι υπάρχει εξτρα καπελάκι με δικαιολογία την αύξηση των πρώτων υλών
-
Επιβεβαιώνω τις καταναλώσεις για το 130 benzina πιο πάνω. Βρήκα έναν ιδιοκτήτη με 7000km. Μέχρι τα 120 σε ταξίδι παίζει στα 5,5 με σταθερό πόδι. Αν το τρέξεις μεταξύ 7-8. Του φαίνεται υπερβολικά οικονομικό. Μοναδική παραφωνία μετά τα 130 κάποιες φορές ακούει κάτι από την περιοχή των σινεμπλοκ. Νομίζω το έχει αναφέρει κ άλλο παιδί εδώ μέσα δεν ξέρω αν πήρε απάντηση απο αντιπροσωπία.
-
Τόσο καταναλώνει ένα Swift..
Είναι δυνατόν;
CITROEN C4 III mod 2021