Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:
- Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
- Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
- Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt
Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.
- Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο. - Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ
Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!