Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 4
    • Groups 0

    dofour

    @dofour

    9
    Reputation
    3
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dofour Unfollow Follow

    Best posts made by dofour

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
      Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
      Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
      Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:

      1. Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
      2. Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
      3. Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt

      Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.

      1. Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
        Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο.
      2. Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ

      Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μετά από σχεδόν 2μηνη αναζήτηση αυτοκινήτου για τη σύζυγο και γνωρίζοντας πολύ καλά το πόσο στρεβλή είναι η αγορά αυτή τη στιγμή, τελικά παραγγείλαμε προχθές ένα C4 C-Cross 1.5HDi ΕΑΤ8 Shine Pack Rouge Elixier συν ηλιοροφή, το καλό ηχοσύστημα και τα μπλε Ambience θερμαινόμενα καθίσματα.

      Ο αρχικός στόχος ήταν το C5 Aircross και πιο συγκεκριμένα αυτό αλλά ο κάτοχος αποδείχθηκε εντελώς αναξιόπιστος (εώς καραγκιόζης βασικά) και μας ανάγκασε να κατευθυνθούμε σε καινούριο και να μην ξαναμπλέξουμε με μεταχειρισμένα. Ως καινούριο το C5 έτσι όπως το θέλουμε είναι σε χρήματα που δε θέλαμε να δώσουμε στην παρούσα φάση και για κάποιο λόγο η σύζυγος ξετρελάθηκε με το σχήμα του C4 οπότε και το κλείσαμε με συνοπτικές διαδικασίες.

      Υπήρχε ένα έτοιμοπαράδοτο Shine Pack 1.5 ΕΑΤ8 με μόνο έξτρα το Highway Assist αλλά εάν δεν έβαζα ηλιοροφή θα έσκαγα οπότε αναγκαστικά τώρα αναμονή 6 μηνών.

      Έχω επαφή με τα περισσότερα μοντέλα του Ομίλου και γενικά το συγκεκριμένο drivetrain θεωρώ είναι κορυφή τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα και σε βαρύτερα αυτοκίνητα όπως το 3008 ή το DS7 μου έχει φάνει επαρκές και ιδιαίτερα αγχολυτικό. Για το τυπικό της υπόθεσης το έκανα χθες και ένα test drive που απλά επιβεβαίωσα αυτά που ήδη είχα στο μυαλό μου. Το αμάξι του test drive έδειχνε 5.8λτ μέση μακράς διαρκείας και παρά τα 17.5Κ χλμ τέτοιας χρήσης ήταν εντελώς αθόρυβο και χωρίς σημάδια κόπωσης. Γενικά φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλειά στο θέμα της συναρμογής και των υλικών.

      Παραδοσιακά βέβαια ως κλασικό Citroen έχει κάτι ακατανόητες επιλογές...5.5" πίνακας οργάνων (που στην πράξη να είμαι ειλικρινής δε με ενόχλησε παρόλο που είμαι συνηθισμένος στο πληρέστατο virtual cockpit του Cupra) κι ενώ παράλληλα σου δίνει heads up display. Νομίζω θα ήταν πολύ καλύτερα να έδινε ένα παλιό καλό παραδοσιακό αναλογικό πίνακα και να τελειώνε η υπόθεση. Επίσης μεγάλο φάουλ τα στενόψηλα λάστιχα...απαράδεκτη διάσταση 195/60/18. Μπορεί να κάνει δουλειά σε ρύπους και άνεση αλλά τόσο αισθητικά όσο και οικονομικά όταν έρθει η ώρα της αλλαγής είναι φάουλ. Στην πρώτη ευκαιρία μάλλον θα αλλαχθούν σε 215/55/18 και εάν δεν τα παίρνει η 6.5αρα ζάντα, θα αλλαχθούν και οι ζάντες μαζί. Άλλο μεγάλο φάουλ και αυτό ισχύει για ολο τον Όμιλο είναι το μετριότατο UI του infotainment. Είναι σχεδόν ίδιο με το 208 του 2016 της μάνας μου και το βάζουν αυτούσιο μέχρι και στα E-Tense των 50Κ. Πολύ φτωχό σε λειτουργίες, μέτρια ανάλυση, μάλλον αργό στην απόκριση αλλά τέλος πάντως you win some you lose some στα ±30Κ. Τέλος απ' το test drive επιβεβαίωσα την "ειδική" ανάρτηση αλλά γενικά νομίζω υπερβάλλουν λίγο ως προς την αποτελεσματικότητά της. Ναι είναι τρομερά άνετο, είναι μαλακό, είναι αγχολυτικό αλλά δεν διαφέρει ιδιαίτερα στον τρόπο που περνάει τις ανωμαλιές σε σχέση με κάποιο ανταγωνιστικό με συμβατική ανάρτηση. Αυτο που παρατήρησα όμως και είναι πραγματικά σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία είναι η ηχομόνωση. Ίσως καλύτερη από αρκετά premium hatchbacks αυτή τη στιγμή.

      Αυτά...και εν αναμονή του καλοκαιριού...

      Με αυτά που ακούω νιώθω τυχερός που το παρήγγειλα με το που βγήκε, το παρέλαβα σε 4 μήνες χωρίς να λείπει τίποτα από τον φουλ εξοπλισμό.
      Καταρχήν Καλοτάξιδο και καλή αναμονή. Όντως η επιλογή είναι κορυφαία ειδικά στην ηλιοροφή, δεν τη χορταίνω!!!!
      Όσον αφορά την ανάρτηση θα διαφωνήσω, το έχω πάει σε χωματόδρομους σε λάσπες, ελάχιστο κούνημα έχω καταλάβει. Επίσης από ηχομόνωση νομίζω ότι είναι φυσιολογικά τα επίπεδα, δεν θεωρώ ότι δεν ακούω τίποτα. Μέτά από 6 μήνες δεν το έχω μετανοιώσει, πάλι το ίδιο θα έπαιρνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μια κόκκινη κουκλάρα στην κάτω Τούμπα πριν κάνα 6μηνο. Ο ιδιοκτήτης την τσουλούσε αργά και βασανιστικά. Σαν εκείνες τις γκόμενες που πάνε επίτηδες αργά γιατί ξέρουν ότι τις κοιτάμε και θέλουν να επιτείνουν το βασανιστήριο! Ειδικά στο κόκκινο είναι αδιαμφισβήτητα ένα όχημα που σπάει τα άλατα στον αυχένα εμφανισιακά...

      Ωραίο και το κόκκινο αλλά το δικό μου το απολαμβάνω, Μαύρο full εκδοση με ηλιοροφή και το μοναδικό που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη εδώ και 7 μήνες 🕶
      Σχεδόν έχω δει όλα τα χρώματα να κυκλοφορούν, Κόκκινο και μαύρο είναι τα πιο όμορφα και λευκό το χειρότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @mastros said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Είμαι κάτοχος τ c4 c cross και όταν ξεκινάω τ αυτοκίνητο ανάβει αυτόματα κ ο κλιματισμός.πως απενεργοποίειται αυτό; Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά δεν το καταφέρνω όσες δοκιμές κ αν έκανα,κάθε φορά που βάζω μπρος τ αμάξι ανοίγει αυτόματα κ ο κλιματισμός

      Κι εγώ δεν ήξερα στην αρχή για ποιο λόγο το κάνει. Τελικά το κόλπο είναι να έχεις τελείως κλειστό τον αέρα δηλαδή το μεσαίο κουμπί Auto στρίψτο τέρμα αριστερά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour

    Latest posts made by dofour

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μια κόκκινη κουκλάρα στην κάτω Τούμπα πριν κάνα 6μηνο. Ο ιδιοκτήτης την τσουλούσε αργά και βασανιστικά. Σαν εκείνες τις γκόμενες που πάνε επίτηδες αργά γιατί ξέρουν ότι τις κοιτάμε και θέλουν να επιτείνουν το βασανιστήριο! Ειδικά στο κόκκινο είναι αδιαμφισβήτητα ένα όχημα που σπάει τα άλατα στον αυχένα εμφανισιακά...

      Ωραίο και το κόκκινο αλλά το δικό μου το απολαμβάνω, Μαύρο full εκδοση με ηλιοροφή και το μοναδικό που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη εδώ και 7 μήνες 🕶
      Σχεδόν έχω δει όλα τα χρώματα να κυκλοφορούν, Κόκκινο και μαύρο είναι τα πιο όμορφα και λευκό το χειρότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @mastros said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Είμαι κάτοχος τ c4 c cross και όταν ξεκινάω τ αυτοκίνητο ανάβει αυτόματα κ ο κλιματισμός.πως απενεργοποίειται αυτό; Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά δεν το καταφέρνω όσες δοκιμές κ αν έκανα,κάθε φορά που βάζω μπρος τ αμάξι ανοίγει αυτόματα κ ο κλιματισμός

      Κι εγώ δεν ήξερα στην αρχή για ποιο λόγο το κάνει. Τελικά το κόλπο είναι να έχεις τελείως κλειστό τον αέρα δηλαδή το μεσαίο κουμπί Auto στρίψτο τέρμα αριστερά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μετά από σχεδόν 2μηνη αναζήτηση αυτοκινήτου για τη σύζυγο και γνωρίζοντας πολύ καλά το πόσο στρεβλή είναι η αγορά αυτή τη στιγμή, τελικά παραγγείλαμε προχθές ένα C4 C-Cross 1.5HDi ΕΑΤ8 Shine Pack Rouge Elixier συν ηλιοροφή, το καλό ηχοσύστημα και τα μπλε Ambience θερμαινόμενα καθίσματα.

      Ο αρχικός στόχος ήταν το C5 Aircross και πιο συγκεκριμένα αυτό αλλά ο κάτοχος αποδείχθηκε εντελώς αναξιόπιστος (εώς καραγκιόζης βασικά) και μας ανάγκασε να κατευθυνθούμε σε καινούριο και να μην ξαναμπλέξουμε με μεταχειρισμένα. Ως καινούριο το C5 έτσι όπως το θέλουμε είναι σε χρήματα που δε θέλαμε να δώσουμε στην παρούσα φάση και για κάποιο λόγο η σύζυγος ξετρελάθηκε με το σχήμα του C4 οπότε και το κλείσαμε με συνοπτικές διαδικασίες.

      Υπήρχε ένα έτοιμοπαράδοτο Shine Pack 1.5 ΕΑΤ8 με μόνο έξτρα το Highway Assist αλλά εάν δεν έβαζα ηλιοροφή θα έσκαγα οπότε αναγκαστικά τώρα αναμονή 6 μηνών.

      Έχω επαφή με τα περισσότερα μοντέλα του Ομίλου και γενικά το συγκεκριμένο drivetrain θεωρώ είναι κορυφή τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα και σε βαρύτερα αυτοκίνητα όπως το 3008 ή το DS7 μου έχει φάνει επαρκές και ιδιαίτερα αγχολυτικό. Για το τυπικό της υπόθεσης το έκανα χθες και ένα test drive που απλά επιβεβαίωσα αυτά που ήδη είχα στο μυαλό μου. Το αμάξι του test drive έδειχνε 5.8λτ μέση μακράς διαρκείας και παρά τα 17.5Κ χλμ τέτοιας χρήσης ήταν εντελώς αθόρυβο και χωρίς σημάδια κόπωσης. Γενικά φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλειά στο θέμα της συναρμογής και των υλικών.

      Παραδοσιακά βέβαια ως κλασικό Citroen έχει κάτι ακατανόητες επιλογές...5.5" πίνακας οργάνων (που στην πράξη να είμαι ειλικρινής δε με ενόχλησε παρόλο που είμαι συνηθισμένος στο πληρέστατο virtual cockpit του Cupra) κι ενώ παράλληλα σου δίνει heads up display. Νομίζω θα ήταν πολύ καλύτερα να έδινε ένα παλιό καλό παραδοσιακό αναλογικό πίνακα και να τελειώνε η υπόθεση. Επίσης μεγάλο φάουλ τα στενόψηλα λάστιχα...απαράδεκτη διάσταση 195/60/18. Μπορεί να κάνει δουλειά σε ρύπους και άνεση αλλά τόσο αισθητικά όσο και οικονομικά όταν έρθει η ώρα της αλλαγής είναι φάουλ. Στην πρώτη ευκαιρία μάλλον θα αλλαχθούν σε 215/55/18 και εάν δεν τα παίρνει η 6.5αρα ζάντα, θα αλλαχθούν και οι ζάντες μαζί. Άλλο μεγάλο φάουλ και αυτό ισχύει για ολο τον Όμιλο είναι το μετριότατο UI του infotainment. Είναι σχεδόν ίδιο με το 208 του 2016 της μάνας μου και το βάζουν αυτούσιο μέχρι και στα E-Tense των 50Κ. Πολύ φτωχό σε λειτουργίες, μέτρια ανάλυση, μάλλον αργό στην απόκριση αλλά τέλος πάντως you win some you lose some στα ±30Κ. Τέλος απ' το test drive επιβεβαίωσα την "ειδική" ανάρτηση αλλά γενικά νομίζω υπερβάλλουν λίγο ως προς την αποτελεσματικότητά της. Ναι είναι τρομερά άνετο, είναι μαλακό, είναι αγχολυτικό αλλά δεν διαφέρει ιδιαίτερα στον τρόπο που περνάει τις ανωμαλιές σε σχέση με κάποιο ανταγωνιστικό με συμβατική ανάρτηση. Αυτο που παρατήρησα όμως και είναι πραγματικά σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία είναι η ηχομόνωση. Ίσως καλύτερη από αρκετά premium hatchbacks αυτή τη στιγμή.

      Αυτά...και εν αναμονή του καλοκαιριού...

      Με αυτά που ακούω νιώθω τυχερός που το παρήγγειλα με το που βγήκε, το παρέλαβα σε 4 μήνες χωρίς να λείπει τίποτα από τον φουλ εξοπλισμό.
      Καταρχήν Καλοτάξιδο και καλή αναμονή. Όντως η επιλογή είναι κορυφαία ειδικά στην ηλιοροφή, δεν τη χορταίνω!!!!
      Όσον αφορά την ανάρτηση θα διαφωνήσω, το έχω πάει σε χωματόδρομους σε λάσπες, ελάχιστο κούνημα έχω καταλάβει. Επίσης από ηχομόνωση νομίζω ότι είναι φυσιολογικά τα επίπεδα, δεν θεωρώ ότι δεν ακούω τίποτα. Μέτά από 6 μήνες δεν το έχω μετανοιώσει, πάλι το ίδιο θα έπαιρνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
      Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
      Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
      Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:

      1. Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
      2. Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
      3. Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt

      Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.

      1. Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
        Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο.
      2. Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ

      Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Η Allure θα έρχεται χωρίς 3D, χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος, χωρίς 10' οθόνη και κάτι άλλα, αυτά θα υπάρχουν στην Allure plus μαζί με Adaptive control που δεν υπήρχε.

      Βενζίνη 130 ίππους και μηχανικό κιβώτιο  23600 Allure και 25000 Allure Plus

      Το βασικότερο για εμένα είναι ότι σταματούν την Ηλιοροφή σε όλα τα Allure  οπότε bye bye 2008. Ο βασικότερος λόγος που με κρατούσε σε αυτό, οπότε καρφί για C-HR

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Καλησπέρα σε όλους

      Γράφω 1η φορά στο forum και θα έλεγα ότι είμαι λίγο άσχετος με τα αυτοκίνητα. Παρότι κάτοχος και οδηγός Pegeuot 307 για 19 χρόνια δεν έχω εμπειρία με άλλα αυτοκίνητα (πλην ενός Opel Record caravan) και ούτε ποτέ ασχολήθηκα με οποιοδήποτε θέμα αφορά το αυτοκίνητο.

      Με το 307 (2002) 1600άρι 270.000 χλμ ποτέ δεν αντιμετώπισα κανένα σοβαρό μηχανολογικό πρόβλημα και κανένα απολύτως ηλεκτρολογικό. Την οδήγησή μου θα την έλεγα συντηρητική. Ξεκίνησα να μπαίνω στην διαδικασία αντικατάστασης εδώ και 2 χρόνια αλλά μετά από κάποια td απογοητεύομαι σε σύγκριση πάντα με το δικό μου. Ίσως διότι θεωρώ ότι μετά από 20 χρόνια θα έβλεπα τεράστιες διαφορές. Κι όμως θα μου πείτε, όλη αυτή η ηλεκτρονική επανάσταση τι είναι? Καθότι πληροφορικός στο επάγγελμα θα έλεγα ότι δεν εμπιστεύομαι καθόλου όλα αυτά τα συτήματα παρά μόνο τα μάτια μου και τα αντανακλαστικά μου. Πραγματικά θα προτιμούσα το μόνο ηλεκτρικό προσόν να ήταν τα παράθυρα αλλά δεν γίνεται. Δεν θα σταθώ όμως σε αυτό.

      Όταν είδα το 2008 το ερωτεύτηκα και αποφάσισα να κάνω ένα td. Κανόνισα την ίδια ημέρα να κάνω td το 2008 (100 άλογα βενζίνη διέθεταν και ο πωλητής επέμενε ότι είναι ικανοποιητικά), το CH-R και το Kona Hybrid.

      Έκανα λοιπόν ακριβώς την ίδια διαδρομή με μια πολύ μεγάλη ανηφόρα για να μπορέσω να συγκρίνω την κατανάλωση και το τράβηγμα.

      1ο td το CHR  Hybrid, φοβερή ορατότητα μπροστά, απελπιστικό πίσω. Κοιτούσες πίσω και απόλυτο σκοτάδι, σαν φορτηγάκι. Την ανηφόρα την ανέβηκα χαλαρά με 140. Μετά από 30χλμ και στυλ οδήγησης για td μέση κατανάλωση 4,9lt οπότε μέσα στην πόλη λογικά πολύ λιγότερο

      2o td το 2008 allure. Μέσα πιο νεανικό και μοντέρνο από το CH-R. Παρμπρίζ χμμμ τι παραθυράκι είναι αυτό?  (συνήθισα με το 307 μάλλον). Τιμόνι κανένα πρόβλημα στον σωματότυπό μου. Την ανηφόρα την ανέβηκα 120 αγκωμαχώντας, προσπέραση νταλίκας πατούσα γκάζι και παρακαλούσα να ανέβει (χώρια το lag).  Μετά από 30χλμ και στυλ οδήγησης για td μέση κατανάλωση 6,6lt οπότε μέσα στην πόλη λογικά πολύ περισσότερο.

      3ο td Kona Hybrid. Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες διότι πολύ πλαστικουριά. παρόλα αυτά ην ανηφόρα την ανέβηκα με 130.  Μετά από 30χλμ και στυλ οδήγησης για td μέση κατανάλωση 5,2lt οπότε μέσα στην πόλη λογικά λιγότερο.

      Αρχίζουν οι προβληματισμοί και εδώ και θα ήθελα τη βοήθειά σας.

      Ο πιο μεγάλος προβληματισμός μου είναι ο κινητήρας όλων των νέων αυτοκινήτων, τι διάρκεια ζωής θα έχει ένα πιστονάκι 1.0 ή 1.2.  Από φίλους με ανταλλακτικά ακούω ότι στα 40.000χλμ παίρνεις τον κινητήρα στο χέρι, από όλους του γνωστούς με tiguan έχει γίνει πραγματικότητα.

      Δεύτερος προβληματισμός. Με το 307 πατώ το γκάζι και απογειώνεται με μηδενικό λαγκάρισμα. Σε όσα καινούργια έχω οδηγήσει υπάρχει μια χρονοκαθυστέρηση 1-2 δευτερόλεπτα, οφείλεται στο ηλεκτρικό γκάζι?

      Τρίτος προβληματισμός η κατανάλωση. Περίμενα πολύ χαμηλότερη στο 2008, το δικό μου σε ανοιχτό δρόμο καίει 7.8lt  και ένα καινούργιο αμάξι 6.6;  δηλαδή τι γίνεται μέσα στην πόλη;

      Είμαι λοιπόν στο 50-50 μεταξύ 2008 και CH-R

      Το CH-R για τον εξωτερικό του σχεδιασμό, την πολύ καλή θέση οδήγησης και φυσικά για την οικονομία και τον 1800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα. Αρνητικό το σκοτάδι πίσω και ότι δεν έχει ηλιοροφή

      Το 2008 διότι θέλω οπωσδήποτε ηλιοροφή και άπλετο φως στην καμπίνα, την εξωτερική σχεδίαση, την εμπειρία μου και την εμπιστοσύνη μου τόσα χρόνια από Pegeuot. Αρνητική η κατανάλωση που είδα.

      Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά αν κάποιος από εσάς έχει το χειροκίνητο κιβώτιο βενζίνης με τα 130 άλογα ας με διαφωτίσει με την πραγματική του κατανάλωση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr