Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 4
    • Groups 0

    Best posts made by dofour

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Είμαι κάτοχος 5 μήνες ακριβώς του Citroen C4 cross, της Full έκδοσης Shine Pack με ηλιοροφή, 130 ίπποι, βενζίνη, χειροκίνητο κιβώτιο.
      Είμαι οδηγός που δεν λατρεύω τα γκάζια αλλά την οικονομία οπότε θα σας περιγράψω αξιόπιστη μέτρηση κατανάλωσης σύμφωνα με αυτό τον τύπο οδήγησης. Επίσης θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό που έχω για να μου πει κάποιος κάτοχος αν ισχύει κάτι διαφορετικό στο δικό του μοντέλο.
      Καταρχήν πριν από την αγορά του είχα καταλήξει σε 2 μοντέλα στα οποία ήμουν ακριβώς στο 50-50 να αποφασίσω, στο C4 και στο CHR. Το δεύτερο κυρίως για την οικονομία του και τη σχεδίαση. Για το C4 φανταζόμουν ότι θα απείχε πολύ στην κατανάλωση από το CHR αλλά θα το θυσίαζα άνετα για την ηλιοροφή, την άνεση, τους άπλετους χώρους και το φως στην καμπίνα. Όσο για τη σχεδίαση δεν υστερεί σε τίποτα από το CHR.
      Μέχρι στιγμής έχω κάνει 5000 χλμ σε 5 μήνες, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την άνεση και την απόκριση του στην επιτάχυνση. Όσον αφορά την κατανάλωση ισχύουν τα εξής:

      1. Ημερήσιες εκδρομές Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική και πάλι πίσω από τον ίδιο δρόμο(περίπου 200χλμ), οπότε και ίσες υψομετρικές διαφορές, κυρίως από βουνά καίει 4,9 lt όσες φορές κι αν το έκανα. Μία φορά κατάφερα να κάνω μια απόσταση 100χλμ (Νικήτη-Θεσσαλονίκη) με κατανάλωση 4,2lt. Οι παραπάνω διαδρομές είναι σε επαρχιακό δρόμο
      2. Ταξίδι Θεσσαλονίκη - Λαύριο και πίσω (περίπου 1100χλμ) με ταχύτητα που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 140km/h η κατανάλωση ήταν 6,0lt.
      3. Διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη της θεσσαλονίκης όπου δεν υπάρχουν λεωφόροι και χωρίς χρήση του περιφερειακού, το ρεζερβουάρ αντέχει περίπου 600-620 χλμ και η κατανάλωση είναι 8.0lt ακατέβατα. Αν γίνεται χρήση του περιφερειακού μέσα σε αυτή τη διάρκεια του ρεζερβουάρ στην καλύτερη περίπτωση η κατανάλωση κατεβαίνει στα 7.8lt

      Πιθανά Προβλήματα και θα ήθελα να μου πει κάποιος κάτοχος αν δεν του συμβαίνει ή έτσι είναι κατασκευαστικά όπως μου είπαν από τη Citroen.

      1. Αν μια ή δύο ημέρες δεν κινήσω το αυτοκίνητο τότε για να δουλέψει το Start/Stop θα πρέπει να κάνω για τις επόμενες 3 ημέρες τουλάχιστον 50χλμ διαδρομή καθημερινά για να ξαναδουλέψει. Αυτό δοκιμασμένο χωρίς χρήση aircondition. Κοινώς μου δουλεύει σπάνια.
        Η απάντηση από την αντιπροσωπεία ήταν ότι έτσι είναι το σύστημα του Start/Stop της Citroen και θέλει σίγουρα 150χλμ να φορτίσει ξανά. Το άφησα ερωτηματικό για να ρωτήσω σε άλλη αντιπροσωπεία ή κάποιον άλλον κάτοχο.
      2. Στο ταξίδι προς Αθήνα, όταν η ταχύτητα υπερέβαινε τα 130χλμ ακουγόταν ένα ισχυρό βουητό σαν σφύριγμα και αυτό με κλειστά τα παράθυρα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έτυχε να κάνω κάποια άλλη διαδρομή που να αναπτύξω ταχύτητα >130χλμ

      Κατά τα άλλα δεν το μετάνοιωσα και είμαι ικανοποιημένος, χαίρομαι να το οδηγώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μετά από σχεδόν 2μηνη αναζήτηση αυτοκινήτου για τη σύζυγο και γνωρίζοντας πολύ καλά το πόσο στρεβλή είναι η αγορά αυτή τη στιγμή, τελικά παραγγείλαμε προχθές ένα C4 C-Cross 1.5HDi ΕΑΤ8 Shine Pack Rouge Elixier συν ηλιοροφή, το καλό ηχοσύστημα και τα μπλε Ambience θερμαινόμενα καθίσματα.

      Ο αρχικός στόχος ήταν το C5 Aircross και πιο συγκεκριμένα αυτό αλλά ο κάτοχος αποδείχθηκε εντελώς αναξιόπιστος (εώς καραγκιόζης βασικά) και μας ανάγκασε να κατευθυνθούμε σε καινούριο και να μην ξαναμπλέξουμε με μεταχειρισμένα. Ως καινούριο το C5 έτσι όπως το θέλουμε είναι σε χρήματα που δε θέλαμε να δώσουμε στην παρούσα φάση και για κάποιο λόγο η σύζυγος ξετρελάθηκε με το σχήμα του C4 οπότε και το κλείσαμε με συνοπτικές διαδικασίες.

      Υπήρχε ένα έτοιμοπαράδοτο Shine Pack 1.5 ΕΑΤ8 με μόνο έξτρα το Highway Assist αλλά εάν δεν έβαζα ηλιοροφή θα έσκαγα οπότε αναγκαστικά τώρα αναμονή 6 μηνών.

      Έχω επαφή με τα περισσότερα μοντέλα του Ομίλου και γενικά το συγκεκριμένο drivetrain θεωρώ είναι κορυφή τηρουμένων των αναλογιών. Ακόμα και σε βαρύτερα αυτοκίνητα όπως το 3008 ή το DS7 μου έχει φάνει επαρκές και ιδιαίτερα αγχολυτικό. Για το τυπικό της υπόθεσης το έκανα χθες και ένα test drive που απλά επιβεβαίωσα αυτά που ήδη είχα στο μυαλό μου. Το αμάξι του test drive έδειχνε 5.8λτ μέση μακράς διαρκείας και παρά τα 17.5Κ χλμ τέτοιας χρήσης ήταν εντελώς αθόρυβο και χωρίς σημάδια κόπωσης. Γενικά φαίνεται να έχει γίνει καλή δουλειά στο θέμα της συναρμογής και των υλικών.

      Παραδοσιακά βέβαια ως κλασικό Citroen έχει κάτι ακατανόητες επιλογές...5.5" πίνακας οργάνων (που στην πράξη να είμαι ειλικρινής δε με ενόχλησε παρόλο που είμαι συνηθισμένος στο πληρέστατο virtual cockpit του Cupra) κι ενώ παράλληλα σου δίνει heads up display. Νομίζω θα ήταν πολύ καλύτερα να έδινε ένα παλιό καλό παραδοσιακό αναλογικό πίνακα και να τελειώνε η υπόθεση. Επίσης μεγάλο φάουλ τα στενόψηλα λάστιχα...απαράδεκτη διάσταση 195/60/18. Μπορεί να κάνει δουλειά σε ρύπους και άνεση αλλά τόσο αισθητικά όσο και οικονομικά όταν έρθει η ώρα της αλλαγής είναι φάουλ. Στην πρώτη ευκαιρία μάλλον θα αλλαχθούν σε 215/55/18 και εάν δεν τα παίρνει η 6.5αρα ζάντα, θα αλλαχθούν και οι ζάντες μαζί. Άλλο μεγάλο φάουλ και αυτό ισχύει για ολο τον Όμιλο είναι το μετριότατο UI του infotainment. Είναι σχεδόν ίδιο με το 208 του 2016 της μάνας μου και το βάζουν αυτούσιο μέχρι και στα E-Tense των 50Κ. Πολύ φτωχό σε λειτουργίες, μέτρια ανάλυση, μάλλον αργό στην απόκριση αλλά τέλος πάντως you win some you lose some στα ±30Κ. Τέλος απ' το test drive επιβεβαίωσα την "ειδική" ανάρτηση αλλά γενικά νομίζω υπερβάλλουν λίγο ως προς την αποτελεσματικότητά της. Ναι είναι τρομερά άνετο, είναι μαλακό, είναι αγχολυτικό αλλά δεν διαφέρει ιδιαίτερα στον τρόπο που περνάει τις ανωμαλιές σε σχέση με κάποιο ανταγωνιστικό με συμβατική ανάρτηση. Αυτο που παρατήρησα όμως και είναι πραγματικά σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία είναι η ηχομόνωση. Ίσως καλύτερη από αρκετά premium hatchbacks αυτή τη στιγμή.

      Αυτά...και εν αναμονή του καλοκαιριού...

      Με αυτά που ακούω νιώθω τυχερός που το παρήγγειλα με το που βγήκε, το παρέλαβα σε 4 μήνες χωρίς να λείπει τίποτα από τον φουλ εξοπλισμό.
      Καταρχήν Καλοτάξιδο και καλή αναμονή. Όντως η επιλογή είναι κορυφαία ειδικά στην ηλιοροφή, δεν τη χορταίνω!!!!
      Όσον αφορά την ανάρτηση θα διαφωνήσω, το έχω πάει σε χωματόδρομους σε λάσπες, ελάχιστο κούνημα έχω καταλάβει. Επίσης από ηχομόνωση νομίζω ότι είναι φυσιολογικά τα επίπεδα, δεν θεωρώ ότι δεν ακούω τίποτα. Μέτά από 6 μήνες δεν το έχω μετανοιώσει, πάλι το ίδιο θα έπαιρνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @sabas_thess said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Μια κόκκινη κουκλάρα στην κάτω Τούμπα πριν κάνα 6μηνο. Ο ιδιοκτήτης την τσουλούσε αργά και βασανιστικά. Σαν εκείνες τις γκόμενες που πάνε επίτηδες αργά γιατί ξέρουν ότι τις κοιτάμε και θέλουν να επιτείνουν το βασανιστήριο! Ειδικά στο κόκκινο είναι αδιαμφισβήτητα ένα όχημα που σπάει τα άλατα στον αυχένα εμφανισιακά...

      Ωραίο και το κόκκινο αλλά το δικό μου το απολαμβάνω, Μαύρο full εκδοση με ηλιοροφή και το μοναδικό που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη εδώ και 7 μήνες 🕶
      Σχεδόν έχω δει όλα τα χρώματα να κυκλοφορούν, Κόκκινο και μαύρο είναι τα πιο όμορφα και λευκό το χειρότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @mastros said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Είμαι κάτοχος τ c4 c cross και όταν ξεκινάω τ αυτοκίνητο ανάβει αυτόματα κ ο κλιματισμός.πως απενεργοποίειται αυτό; Ίσως είναι χαζή ερώτηση αλλά δεν το καταφέρνω όσες δοκιμές κ αν έκανα,κάθε φορά που βάζω μπρος τ αμάξι ανοίγει αυτόματα κ ο κλιματισμός

      Κι εγώ δεν ήξερα στην αρχή για ποιο λόγο το κάνει. Τελικά το κόλπο είναι να έχεις τελείως κλειστό τον αέρα δηλαδή το μεσαίο κουμπί Auto στρίψτο τέρμα αριστερά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dofour
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr