-
@alexandros-s said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@taxidiwtis
Το συγκεκριμένμο βίντεο είναι απλά διαφημιστικό και διαφωνώ σε πολλά από αυτά που λέει.
Να αναφέρω μερικά:- Δεν είναι και τόσο οικολογικό το να γεμίσει η Ελλάδα λίμνες και λιμνούλες. Το έχω δει στην περιοχή μου. Όπου γίναν τέτοιου είδους έργα το τοπικό κλίμα άλλαξε ριζικά. Επί παραδείγματι να αναφέρω ότι στο Νευροκόπι πλέον δεν παρατηρούνται οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες από τότε που έγινε η λίμνη. Η αιτία είναι ότι το νερό απορροφάει το κρύο πολύ γρήγορα και εμποδίζει την πτώση της θερμοκρασίας.
- Κάθε μετατροπή ενέργειας από μια μορφή σε μια άλλη έχει ως συνέπεια την απώλεια ενός ποσοστού της ενέργειας. Στην προκείμενη περίπτωση έχουμε δυναμική - κινητική - ηλεκτρική και πάλι δυναμική.
- Όσον αφορά τις τοπικές κοινωνίες δε βλέπουν δουλειές χάρη στο έργο παρά μόνο κατά την περίοδο της κατασκευής του. Μετά, αυτού του είδους τα έργα λειτουργούν από τα κεντρικά.
- Η παραγόμενη ενέργεια τελικά δεν ξέρω αν αξίζει. Τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια πάντως συνεισφέρουν πολύ λίγο.
Τώρα γι' αυτά που αναφέρεις εσύ:
- Η ιδέα να έχουμε φορτιστές σε κάθε κολώνα της ΔΕΗ λύνει τα προβλήματα αυτών που έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά δημιουργεί προβλήματα στους πεζούς.
- Η φόρτιση που γίνεται στο μέσο του δρόμου, είναι μπάλωμα ενός προβλήματος. Όχι λύση.
Πρέπει να λυθούν πολλά προβλήματα.
για καποιο λογο, πριν κάποιες ημερες δεν μπορουσα να κανω quote
-
το κλιμα λοιπον έγινε ηπιότερο , μπορεις να εξηγησεις γιατί αυτο είναι χειροτερο ;
-
Στην Αγγλια διαφημιζουν αποδοση τουλάχιστον 70 % , είναι αυτο λίγο ;
Εκει που το 100 % της πλεοναζουσας θα πηγαινε χαμενο , τωρα αποθηκευουμε
το 70 % και μπορουμε να το χρησιμοποιήσουμε ανα πασα στιγμη
πηγη https://www.eesi.org/papers/view/energy-storage-2019
δες τον πίνακα στο μεσο της σελιδας
- Εχασε ή κερδισε τουριστικα η Καρδίτσα απο τη λίμνη Πλαστήρα ;
- "Το ενεργειακό ισοζύγιο το 2020 διαμορφώθηκε σε 29% ΑΠΕ, 36% φυσικό αέριο, 11% λιγνίτης, 6% υδροηλεκτρικά και 18% εισαγωγές."
πηγη https://www.rae.gr/στατιστικά/
Όσον αφορα τα πεζοδρομια συμφωνώ , όμως αυτο ειναι προβλημα χωροταξιας των ελληνικων πόλεων γενικα
Το βιντεο είναι απο κατασκευαστική εταιρια για να διαφημίσει την "πραματεια" της .
Το έβαλα για να δειξω οτι τέτοιες λύσεις δεν είναι κατι απιαστο για τα ελληνικά δεδομένα . Ομως αν σκεφτεις οτι ακόμη και εμεις που είμαστε ουραγοι των εξελιξεων (τεχνολογικών) κανουμε τετοιες προετοιμασιες , έρχονται όντως μεγαλες αλλαγες τα επομενα χρονια στο θεμα "πρασινη ενεργεια " και " ηλεκτροκινηση" -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To εν λόγω βίδεο είναι όντως διαφημιστικό, γι' αυτό και αποκρύβει τα δύο μεγαλύτερα μειονεκτήματα της αντλησιοταμίευσης : το κόστος της παραγώμενης κιλοβατώρας και το γεγονός ότι απαιτεί εφ' όρου ζωής δέσμευση τεράστιων εκτάσεων γης, σε κάποιες περιπτώσεις δε έως και μετακίνηση ολόκληρων οικισμών.
Δεν παραγεται ενεργεια , το συστημα με pump hydro ειναι καθαρος καταναλωτης ...
Το κόστος δεσμευσης της γης το δεχομαστε όμως στην Πτολεμαιδα για την εξορυξη λιγνιτη .. εκει μαλιστα ολοκληρες εκτασεις έχουν μετατραπει σε σεληνιακο τοπιο
Για τους ταμιευτηρες όντως θα δεσμευτουν εκτασεις (χαμηλής αξιας ) , όμως δεν απαγορευονται ο τουρισμός, αθλητισμός και λοιπες παραλημνιες δραστηριότητες ...που θα δώσουν άλλη αξια στη παρακμαζουσα περιοχη ..
Οι οικισμοι θα μετακινηθουν και θα αποζημειωθουν , όπως για παραδειγμα στις εκτασεις που περναει αυτοκινητοδρομος -
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-s said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@taxidiwtis
...Επί παραδείγματι να αναφέρω ότι στο Νευροκόπι πλέον δεν παρατηρούνται οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες από τότε που έγινε η λίμνη.
--το κλιμα λοιπον έγινε ηπιότερο , μπορεις να εξηγησεις γιατί αυτο είναι χειροτερο ;Γιατί αποτελεί παρέμβαση στο φυσικό κλίμα, γιατί συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη που τόσο κόπτονται οι έχοντες οικολογικές ανησυχίες.
Κάθε μετατροπή ενέργειας από μια μορφή σε μια άλλη έχει ως συνέπεια την απώλεια ενός ποσοστού της ενέργειας. Στην προκείμενη περίπτωση έχουμε δυναμική - κινητική - ηλεκτρική και πάλι δυναμική.
--Στην Αγγλια διαφημιζουν αποδοση τουλάχιστον 70 % , είναι αυτο λίγο ;Αυτό το ποσοστό μου φαίνεται υπέρ αισιόδοξο. Το γεγονός ότι το λένε στην Αγγλία πρέπει να προσδώσει περισσότερο κύρος στην εκτίμιση;
Όσον αφορά τις τοπικές κοινωνίες δε βλέπουν δουλειές χάρη στο έργο παρά μόνο κατά την περίοδο της κατασκευής του. Μετά, αυτού του είδους τα έργα λειτουργούν από τα κεντρικά.
--Εχασε ή κερδισε τουριστικα η Καρδίτσα απο τη λίμνη Πλαστήρα ;Ξέρεις πόσες άλλες λίμνες έχουν φτιαχτεί; Όχι. Γιατί ακριβώς δεν έχουν αξιοποιηθεί καθόλου.
Η παραγόμενη ενέργεια τελικά δεν ξέρω αν αξίζει. Τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια πάντως συνεισφέρουν πολύ λίγο.
---"Το ενεργειακό ισοζύγιο το 2020 διαμορφώθηκε σε 29% ΑΠΕ, 36% φυσικό αέριο, 11% λιγνίτης, 6% υδροηλεκτρικά και 18% εισαγωγές."Δηλαδή μια Πτολεμαΐδα που υπολειτουργεί, έβγαλε την διπλάσια ενέργεια από όλα τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια μαζί. Αυτό λέω. Τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια συνεισφέρουν λίγο.
Το βιντεο είναι απο κατασκευαστική εταιρια για να διαφημίσει την "πραματεια" της .
Το έβαλα για να δειξω οτι τέτοιες λύσεις δεν είναι κατι απιαστο για τα ελληνικά δεδομένα . Ομως αν σκεφτεις οτι ακόμη και εμεις που είμαστε ουραγοι των εξελιξεων (τεχνολογικών) κανουμε τετοιες προετοιμασιες , έρχονται όντως μεγαλες αλλαγες τα επομενα χρονια στο θεμα "πρασινη ενεργεια " και " ηλεκτροκινηση"Είμαι υπέρ των πράσινων μορφών ενέργειας. Αυτό που με φοβίζει είναι το να μην έχουμε μέτρο. Και δυστυχώς δεν υπάρχει μέτρο. Επίσης, επιδεικνύουμε μεγάλη αφέλεια όσον αφορά τους κινδύνους. Για παράδειγμα, στην ηλεκτροκίνηση, δε βλέπω να υπάρχει προβληματισμός γύρω από το θέμα της εξόρυξης των απαιτούμενων υλικών. Κάτι αοριστολογίες ακούω μόνο, περί ανακύκλωσης, που όμως δεν πείθουν.
Το να είμαστε πρωτοπόροι στην τεχνολογία δεν έχει μόνο την καλή του όψη. Και οι ΗΠΑ και η Ρωσία ήταν πρωτοπόροι στην πυρινική τεχνολογία και προκάλεσαν μια Χιροσίμα και ένα Τσερνομπίλ. -
Οι τεχνίτες λίμνες πάντως είναι το μόνο που θα μπορέσει να προστατεύσει την χώρα από την επερχόμενη "Σαχαροποιηση" που μετά βεβαιότητας θα έχουμε τα επόμενα χρόνια. Αν βοηθάει στο να παράγουμε και ενέργεια ακόμα καλύτερα.
Όπου έγιναν τέτοιες προσπάθειες μόνο θετικό αντίκτυπο είχαν στις τοπικές κοινωνίες.
-
Σαχαροποιηση;
Αν αυξάνεται το co2 στην ατμόσφαιρα τότε γεμίζουν δάση τα εδάφη.
Εκτός αν εννοείς τις πυρκαγιές που δεν έχουν αφήσει δεντρο για δέντρο.. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σαχαροποιηση;
Αν αυξάνεται το co2 στην ατμόσφαιρα τότε γεμίζουν δάση τα εδάφη.
Εκτός αν εννοείς τις πυρκαγιές που δεν έχουν αφήσει δεντρο για δέντρο..Θεωρώ πως η αύξηση της μέσης θερμοκρασίας σε συνδιασμο με τις πυρκαγιές θα οδηγήσουν την χώρα σε πιο θερμό κλίμα.
-
Στη χώρα μας υπάρχουν κοντά στις 100 τεχνητές λίμνες. Είναι ζήτημα αν έχουν αξιοποιηθεί τουριστικά 3-4 εξ' αυτών.
-
Ιδού τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Αστυνομίας και του Λιμενικού -χαχα έχω κλάψει!!! θα κυνηγάνε τους παραβάτες με το Ami?
-
Στην Χάλκη θα πάνε . Θα τους πιάνουν γιατί είναι αθόρυβα...
-
Εεε καλά γνωστές οι σχέσεις του Σ. με το Δημόσιο....
Αλλά τα συγκεκριμένα παντελώς ΑΧΡΗΣΤΑ....για ΤΙΠΟΤΑ δεν κάνουν, μόνο για το Λούνα Παρκ. -
Φάνη Αστυπάλαια με την φόλκς και Χάλκη με την Σιτροέν , παίζουν το πείραμα της ηλεκτροκίνησης.
-
Να πάνε Σιτροέν, αλλά ηλεκτρικά της προκοπής, οχι αυτοκινητάκια για παιδιά!! Να δω πως θα ανέβει μια ανηφόρα στην Χάλκη....
-
Γιατί να ανέβει ανηφόρα στην Χάλκη ? Και να ανέβει κάποιος εκεί , τι θα κάνει ? Θα αναγκαστεί να κατέβει μόνος του...
-
Γιατί όταν θες να αστυνομεύσεις πρεπει να μπορείς να πάς παντού με το όχημα και όχι απλά πέρα δώσε σε έναν δρόμο.
Τραγική επιλογή που απλά έγινε λόγω Σ., τίποτε άλλο.
-
Χάλκη, πληθυσμός 478 άτομα
Αστυπάλαια, πληθυσμός 1334 άτομα.Δύο οικοδομικά τετράγωνα στο Παγκράτι ίσως έχουν περισσότερα άτομα από αυτά τα δυο νησιά. Οπότε, πλάκα έχουν αυτά τα προτζεκτς για το PR και τα πρωτοσέλιδα, αλλά ίσως είναι καλύτερα να δοκιμαστούν σε κανονικές ελληνικές πόλεις για πιο ρεαλιστικές συνθήκες ...
-
Εκτός του συμβολικού, δεν χρειάζεται να έχεις Navara για να κάνεις όλες τις δουλειές της αστυνομίας. Μπορεί ένα Ami για απλή επιτήρηση στην πόλη του μικρού νησιού να αρκεί, ή για συγκεκριμένες δουλειές του τμήματος. Δεν είναι όλοι οι αστυνομικοί σε ομάδες κρούσεις, ούτε όλες τους οι υπηρεσίες να καταδιώκουν α λα Mission Impossible διεθνής κακοποιούς στη Χάλκη..
Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και στη Χάλκη έχει και άλλα οχήματα η υπηρεσία εκεί. Επίσης είναι τσάμπα, χωρίς πολλά έξοδα συντήρησης και λειτουργίας, σαν win win situation το βλέπω.
Στο εξωτερικό υπάρχουν άπειρες ομάδες αστυνόμευσης με ποδήλατα, δεν κυνηγάνε τους κακοποιούς στις Άλπεις με αυτά, αλλά για κέντρα πόλεων/πεζόδρομους και χαμηλή παραβατικότητα είναι ότι πρέπει. Το κάθε εργαλείο για την αντίστοιχη δουλειά.
Το έχουμε πει πολλές φορές, ενώ η ηλεκτροκίνηση για την Ηπειρωτική Ελλάδα και για όσους κάνουν συχνά ταξίδια είναι ακόμη τραγελαφος, η ιδιαιτερότητα της χώρας μας με τα μικρά νησάκια, ευνοεί την ανάπτυξη τέτοιων πρότζεκτ. Αν δεν το κάνεις στη Χάλκη και την Αστυπάλαια, που θα το κάνεις; Στη Σαρδηνία και τη Σικελία; Επίσης είναι μέγα εθνικό και κοινωνικό θέμα η βελτίωση ζωής και η καθημερινότητα σε μικρά νησάκια, που η βενζίνη είναι πάνω από 2€ αυτή τη στιγμή.
Με 10 δημοτικα Ami, μπορείς να καλύψεις μεγάλο ποσοστό των αναγκών του εκεί δήμου, ακόμη και πολιτών, και κερδίζεις ησυχία/καθαρότερο αέρα αλλά και οικονομία.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και στη Χάλκη έχει και άλλα οχήματα η υπηρεσία εκεί. Επίσης είναι τσάμπα, χωρίς πολλά έξοδα συντήρησης και λειτουργίας, σαν win win situation το βλέπω.
Σε Χάλκη κι Αστυπάλαια θα καταργήσουν τα μη ηλεκτρικά οχήματα.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και στη Χάλκη έχει και άλλα οχήματα η υπηρεσία εκεί. Επίσης είναι τσάμπα, χωρίς πολλά έξοδα συντήρησης και λειτουργίας, σαν win win situation το βλέπω.
Σε Χάλκη κι Αστυπάλαια θα καταργήσουν τα μη ηλεκτρικά οχήματα.
Αστυπάλαια έχουν και ID3 ήδη, και αυτό να θέλουν να κάνουν, θα καλυφθούν οι ανάγκες σίγουρα. Δεν νομίζω να μείνουν μόνο με 2 Ami..
-
ID.4, για να είμαστε ακριβείς. Ακόμα πιο επιβλητικό. Οπότε λες να δώσουν και κάνα e-C4 στη Χάλκη;
-
Εχουν δώσει ήδη από ότι έχω διαβάσει.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης