-
Εκανα ένα προχειρο υπολογισμό με τις τωρινές συνθήκες και θα ηθελα τη γνώμη και τη γνώση σας !
Ας πουμε λοιπόν οτι μιλάμε για το yaris με 11 χρονια εγγύηση . Πες οτι γλιτωνουμε τα τέλη (120€ x 11) 1320€
Εαν εχει μια μεση καταναλωση στο 4.5 και ενα μη υβριδικό εχει 6.3 μιλαμε για 40% οικονομία. Στα 11 χρονια με 6.3 καταναλωση θέλω 13200€ (με 25€/βδομαδα) ενω με υβριδικο θα ήθελα 7920 (13200-40%)
Αρα στα 11 χρονια εχω ένα κερδος στα 6600€ .
Η διαφορά στην αγορά ενός υβριδικού και μη ειναι στα 1400€ (με cvt και τα 2) άρα παμε αμεσώς στα 5200...
Πες οτι θα χρειαστει στα 11 χρόνια αντικατασταση μπαταριας...Ποιο το κόστος της και εγκατάστασης της? Πέρα απ την μπαταρια ποια αλλα μερη του υβριδικου κινητηρα θα ειναι επίφοβα ?
Που θέλω να καταλήξω,μηπως αυτη την οικονομια την πληρώνεις μαζεμένη? -
@xrist0s4 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Πες οτι θα χρειαστει στα 11 χρόνια αντικατασταση μπαταριας...Ποιο το κόστος της και εγκατάστασης της? Πέρα απ την μπαταρια ποια αλλα μερη του υβριδικου κινητηρα θα ειναι επίφοβα ?
Καλημέρα, γιατί να χρειαστεί στα 11 χρόνια μπαταρία; Νομίζω τόσο ακριβώς είναι η εγγύηση που δίνει η Toyota για τις μπαταρίες. Τα παιδιά με τα hybrid θα το γνωρίζουν καλύτερα βέβαια.
Επίσης δεν έχεις υπολογίσει πιθανή αύξηση τιμής βενζίνης σε αυτά τα χρόνια και πιθανές τιμές service σε ένα συνεργείο Toyota σε σχέση με κάποιο άλλο, εκτός ανα αναφέρεσαι σε μη-υβριδικο Yaris πχ. -
Εννοείται πως ΔΕ θα χαλάσει στα 11 χρόνια κι εννοείται πως η τιμή τής βενζίνης θα πάρει την ανιούσα σε βάθος 2032. Επιπλέον, θα έχεις έναν λιγότερο καταπονημένο κινητήρα βενζίνης, αφού θα δουλεύει λιγότερο. Άσε που θα απολαμβάνεις μια πιο πολιτισμένη, ξεκούραστη λειτουργία.
-
Εγραψα πιο πανω με τις τωρινές συνθήκες γιατι στη χωρα μας δεν ξερεις αν απο αυριο βαλουν τελη και στα ηλεκτρικα! Επισης εχω ακουσει και εχω δει κ αγγελίες με υβριδικα γυρω στα 140000χλμ και εχουν κανει αλλαγη στις μπαταριες. Εχει γνωση καποιος το κοστος αλλαγης? εψαχνα στο νετ αλλα δεν βρηκα κατι!
-
Στα 11 χρόνια θεώρησε πως ένα αμάξι έχει αποσβέσει το κόστος αγοράς του. Από κει και πέρα το αν και πόσο ακόμη κινείται, είτε άλλα τόσα χρόνια ή καθόλου, είναι ας πούμε, θέμα τύχης.
Καταλαβαίνω το ερώτημα άλλα πρακτικά είναι αδύνατον να πάρεις απάντηση, τι μπαταρίες θα υπάρχουν σε 11 χρόνια και πόσο θα κοστίζουν.
Το πολύ πολύ να μάθουμε πόσο κοστίζουν σήμερα μπαταρίες για υβριδικά 10ετιας.Επίσης το 6.5λτ για μη υβριδικο είναι μάλλον υπεραισιόδοξο, εκτός κι αν πρόκειται για χιλιάρι στη πόλη. Και όπως γράφτηκε, σίγουρα θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά σε 10 χρόνια, θα αλλάξουν οι τιμές καυσίμων.
-
Χρήστο, δεν είσαι πολύ καλός στα μαθηματικά. Για την κατανάλωση, κάνε την πράξη 13200Χ4,5/6,3. Πόσο σου βγάζει; Όχι 7900, πάντως...
-
Φιλε ΔΕΝ υπάρχει ποιο οικονομικό κάτι εκτός αν πας σε ηλεκτρικό με περιορισμούς λόγω φορτισης και μπαταριων.
Αν δεν σε ενδιαφέρει τιποτα αλλο από ένα αυτοκίνητο εκτός από την οικονομία η TOYOTA είναι ότι καλύτερο
ΥΓ Εγω πάω να κρυφτώ σε καμια τρύπα με τους ελαχιστους από ότι βλέπω που κοιταμε τα αυτοκίνητα με πρώτα κριτήρια σπορ αισθήση, τιμονι, αναρτήσεις, συμπεριφορά στα όρια, ομορφιά και τέτοια ασχετα. Νομίζω πρέπει να βάλουμε και μια κατηγορία πλέξιμο στους 4τροχους. Θα είναι πολύ χρήσιμο σε λίγο που θα γίνουν τα αυτοκίνητα και τελείως αυτόνομα χωρίς καν τιμονια. Να υπάρχει και δευτερο θέμα εκτος της οικονομίας, τι κάνουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Και τώρα που οδηγιούνται ακόμα, μόνο για αυτό μιλάμε αντε και για χώρους και πλαστικά. Ποσο μάλλον σε λίγο που δεν θα οδηγιούνται
-
Το καλό είναι ότι τα toyota έχουν αρχίσει να βαθμολογούνται με άριστα έως λίαν καλώς και στους υπόλοιπους τομείς , ενώ συνεχίζουν να είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και φυσικά τα πιο οικονομικά ως υβριδικά.
Σοβαρό πλεονέκτημα και η συνέχεια και συνέπεια που έχει η εταιρεία που δεν σε κάνουν να ρωτάς αν θα υπάρχουν ανταλλακτικά υβριδικού συστήματος και μπαταρίες σε 11 χρόνια... απλώς έχεις μια έννοια μη χαλάσουν μετά τη λήξη της εγγύηση ...
κάτι προβλήματα που έχουν οι τογιοτεοι.... -
Αντικατάσταση μπαταρίας σε υβριδικό Γιάρις υπολόγιζε 2.500-2.800 ευρώ. Κατανάλωση 6,3 λ/100 χλμ. για συμβατικό αυτόματο βενζινοκίνητο, χλωμό. Η διαφορά είναι μεγαλύτερη.
Το τιπ όμως είναι το εξής : ψάξε για μετάχειρο υβριδικό, συμφέρει. -
1600 νομίζω μου είπαν όταν ρώτησα. Κόστος μπαταρίας
-
Έχει πέσει τόσο? Μιλάμε για μεγάλο παζάρι τότε διότι η μπαταρία σχεδόν είναι χρηματοδοτούμενη από την ατέλεια στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό συμβαίνει και στο Πρίους ΜΚ2 που έχω.
-
@dstou said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Έχει πέσει τόσο? Μιλάμε για μεγάλο παζάρι τότε.
Έτσι θυμάμαι μου είπαν.
Δες και εδω στο 12:57, δεν ξέρω τη γλώσσα αλλά το "μπαταρία" το κατάλαβα.
Επίσης μου είπαν πως δεν αλλάζει ολόκληρη παρά μόνο οποιο κελί έχει θέμα.
https://m.youtube.com/watch?v=sgsjtOM6ZSM -
@harisma23 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Χρήστο, δεν είσαι πολύ καλός στα μαθηματικά. Για την κατανάλωση, κάνε την πράξη 13200Χ4,5/6,3. Πόσο σου βγάζει; Όχι 7900, πάντως...
Ναι εγώ έκανα 13200-40% έτσι όπως το βάζεις βγαινει 9000κ κατι άρα άμα βάλεις κ κόστος αλλαγής μπαταρίας κτλ το ίδιο βγαίνει με ένα συμβατικό με χαμηλή κατανάλωση.
-
-
Η διαφορά κατανάλωσης (σε ίδιες συνθήκες) είναι μεγαλύτερη από αυτή που αναφέρεις.
-
Το Γιάρις είναι εξαιρετικό στον δρόμο (πλησιάζει το Φιέστα)
-
Η μπαταρία έχει 11 χρόνια εγγύηση, δεν θέλει αλλαγή στα 11 χρόνια. Αλλαγή θα χρειαστεί μετά τα 15 και εαν την προσέχεις, κατά πάσα πιθανότητα ποτέ.
-
Τα περισότερα υβριδικα που βλέπεις με αλλαγμένη μπαταρία ήταν Prius & Auris πριν το 2011 που δεν είχαν φίλτρο στον εξαερισμό της μπαταρίας. Επίσης είναι από λάθος χρήση (κυριότερο πρόβλημα το κλείσιμο με αντικείμενα της οπής εξαερισμού και κακη συντήρηση του συστήματος εξαερισμού/ψύξης).
-
-
@fanis75 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
-
Η διαφορά κατανάλωσης (σε ίδιες συνθήκες) είναι μεγαλύτερη από αυτή που αναφέρεις.
-
Το Γιάρις είναι εξαιρετικό στον δρόμο (πλησιάζει το Φιέστα)
-
Η μπαταρία έχει 11 χρόνια εγγύηση, δεν θέλει αλλαγή στα 11 χρόνια. Αλλαγή θα χρειαστεί μετά τα 15 και εαν την προσέχεις, κατά πάσα πιθανότητα ποτέ.
-
Τα περισότερα υβριδικα που βλέπεις με αλλαγμένη μπαταρία ήταν Prius & Auris πριν το 2011 που δεν είχαν φίλτρο στον εξαερισμό της μπαταρίας. Επίσης είναι από λάθος χρήση (κυριότερο πρόβλημα το κλείσιμο με αντικείμενα της οπής εξαερισμού και κακη συντήρηση του συστήματος εξαερισμού/ψύξης).
Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα
Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless? -
-
@tutuyo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα
Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless?Ας τα πάρουμε ένα-ένα:
-
Η κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά μπορει να γίνει (συνεχόμενα) για περίπου 2.5-3χλμ. ΟΜΩΣ, επειδή σε κανονικές συνθήκες ξεκινάς και σταματάς και γ΄νεται ανάκτηση, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί αρκετά. Δλδ. στον Κηφισσό μπορεί να καταφέρεις να κάνεις και πάνω από 3χλμ ηλεκτρικά.
-
Μέχρι 120χαω στην Κορόλα (130 στο νέο Γιάρις) μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά ηλεκτρικά, μετά μπαίνει και το θερμικό μοτέρ στο παιχνίδι θες δεν θές. Και όχι αυτό δεν ρυθμίζεται, τα κανονίζει όλα μόνο του.
-
Δεν καταλαβαίνεις τίποτα όταν μπαίνει ο βενζινοκινητήρας, είναι απίστευτα ομαλό. Το καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο ή την ένδειξη ενέργειας.
-
Γενικά, ανάλογα με τις συνθήκες μπορείς να κινηθείς σε πολύ μεγάλο % ηλεκτρικά, εγώ έχω καταφέρει και 80% κίνηση ηλεκτρικά (σε διαδρομή π.χ. 20χλμ).
-
-
@fanis75 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
@tutuyo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα
Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless?Ας τα πάρουμε ένα-ένα:
-
Η κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά μπορει να γίνει (συνεχόμενα) για περίπου 2.5-3χλμ. ΟΜΩΣ, επειδή σε κανονικές συνθήκες ξεκινάς και σταματάς και γ΄νεται ανάκτηση, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί αρκετά. Δλδ. στον Κηφισσό μπορεί να καταφέρεις να κάνεις και πάνω από 3χλμ ηλεκτρικά.
-
Μέχρι 120χαω στην Κορόλα (130 στο νέο Γιάρις) μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά ηλεκτρικά, μετά μπαίνει και το θερμικό μοτέρ στο παιχνίδι θες δεν θές. Και όχι αυτό δεν ρυθμίζεται, τα κανονίζει όλα μόνο του.
-
Δεν καταλαβαίνεις τίποτα όταν μπαίνει ο βενζινοκινητήρας, είναι απίστευτα ομαλό. Το καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο ή την ένδειξη ενέργειας.
-
Γενικά, ανάλογα με τις συνθήκες μπορείς να κινηθείς σε πολύ μεγάλο % ηλεκτρικά, εγώ έχω καταφέρει και 80% κίνηση ηλεκτρικά (σε διαδρομή π.χ. 20χλμ).
Ευχαριστω!
Φοβερο efficiency, για ακομη μια φορα η Toyota εφευρισκει την αυτοκινηση, ειναι καπου 50 χρονια μπροστα και περιμενει τους αλλους να την φτασουν
-
-
@tutuyo said in
Φοβερο efficiency, για ακομη μια φορα η Toyota εφευρισκει την αυτοκινηση, ειναι καπου 50 χρονια μπροστα και περιμενει τους αλλους να την φτασουν
Πριν αρκετά χρόνια, μια τέτοια πρόταση θα ήταν αρκετή, για να προκαλέσει τρομερό «πόλεμο» και bullying από ιταλόφιλους και λοιπούς «εραστές» της αυτοκίνησης...
-
@fanis75 said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
@tutuyo said in Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?:
Fanis, εχω ενα ερωτηματικο για το ποτε κινεισαι αποκλειστηκα με την μπαταρια. Σορυ αν το εχεις αναφερει αλλου και δεν το προσεξα
Μεχρι καποια ταχυτητα πας μονο ηλεκτρικα? Αυτο αλλαζει, ειναι ρυθμιζομενο?
Τι range εχει αυτο? Θελω να πως εχει παει καποιες μερες (με φουλ κινηση) μονο ηλεκτρικα μεχρι να χρειαστει να εμπλακει και ο βενζινοκινητηρας?
Δλδ σε σταματα-ξεκινα σε πηγμενο Κηφισο, μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος θα κινησαι μονο ηλεκτρικα?
Οταν εμπλεκεται ο βενζινοκινητηρας το καταλαβαινεις στο ποδι, μεταφερονται οι δονησεις ή ειναι seamless?Ας τα πάρουμε ένα-ένα:
- Η κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά μπορει να γίνει (συνεχόμενα) για περίπου 2.5-3χλμ. ΟΜΩΣ, επειδή σε κανονικές συνθήκες ξεκινάς και σταματάς και γ΄νεται ανάκτηση, η απόσταση μπορεί να αυξηθεί αρκετά. Δλδ. στον Κηφισσό μπορεί να καταφέρεις να κάνεις και πάνω από 3χλμ ηλεκτρικά.
Στην δικιά μου πράξη που κινούμαι φουλ κέντρο χωρίς πολλές ευκαιρίες ανάκτησης, δεν είναι θέμα «απόστασης» αλλά εμπειρίας κύλισης. Δηλαδή θέλω να πω δεν έχω καταφέρει ποτέ να πάω 2-3 χλμ σταθερά ηλεκτρικά αλλά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και σταματά ξεκινά πάει ηλεκτρικά, και πχ στις επιταχύνσεις από φανάρια μπαίνει βενζίνη μέσα.
- Μέχρι 120χαω στην Κορόλα (130 στο νέο Γιάρις) μπορείς να κινηθείς αποκλειστικά ηλεκτρικά, μετά μπαίνει και το θερμικό μοτέρ στο παιχνίδι θες δεν θές. Και όχι αυτό δεν ρυθμίζεται, τα κανονίζει όλα μόνο του.
Αυτό το έχω καταφέρει μόνο σε κατηφόρα! Σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δούλευαν πάντα και οι δυο.
- Δεν καταλαβαίνεις τίποτα όταν μπαίνει ο βενζινοκινητήρας, είναι απίστευτα ομαλό. Το καταλαβαίνεις μόνο από το στροφόμετρο ή την ένδειξη ενέργειας.
Διορθώνω: εν κινήσει όντως δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα, αλλά σταματημένος σε κίνηση ή εξαιρετικά αργή κίνηση το καταλαβαίνεις στο πεντάλ και στις δονήσεις. Ειδικά όταν είναι στις 1300 στροφές. Τίποτα περισσότερο βέβαια από ένα συμβατικό αυτοκίνητο που σηκώνει ρελαντί όταν είναι κρύο. Απλά επειδή η κανονικότητα είναι πολύ πιο ήρεμη σου κάνει εντύπωση.
- Γενικά, ανάλογα με τις συνθήκες μπορείς να κινηθείς σε πολύ μεγάλο % ηλεκτρικά, εγώ έχω καταφέρει και 80% κίνηση ηλεκτρικά (σε διαδρομή π.χ. 20χλμ).
Ισχυει σε κάποιες διαδρομές, εγώ γύρω γύρω στο κέντρο έχω απόσταση 50% και χρόνο 70%.
Για να μην παρεξηγηθώ, κάθε μέρα μακαρίζω την Τογιότα και το αμάξι μου, αν δεν το είχα και έκανα αυτές τις διαδρομές με συμβατικό θα είχα τρελαθεί και θα είχα διαλύσει και τα πόδια μου με συμπλέκτες…
-
Σκεφτείτε πως για ένα καπρίτσιο των φορομπηχτων, δεν αγοράζει κανείς το αμάξι με 200cc παραπάνω, που θα ήταν η μέρα με τη νύχτα με ό,τι άλλο παρόμοιο σε αυτή τη κατηγορία τιμής (αν και προσωπικά έχω μεγάλη ένσταση στην ΤΟΥΟΤΑ αυτής της γενιάς με τους χώρους).
Υβριδικό toyota , αξίζει τελικά?