-
Δεν πετάω την μπάλα στην εξέδρα, αντιθέτως εσύ την πετάς με κάποια ακραία παραδείγματα όπως αυτό με τη μοναδικότητα της autobahn, προσπαθώντας να μας περάσεις και μια εσανς ανωτερότητας λόγω οδηγικών εμπειριών μπας και σε θαυμάσουμε.
Οπότε σου επιστρέφω τα περί "χαζομαρες" και όλα αυτά τα γλυκά που συνηθίζει ο γραπτός σου λόγος.Απηντησα μια χαρά στο θέμα που έθιξες περί autobahn και του γεγονότος ότι το θέμα συζήτησης είναι το εξής. Ένας οδηγός που πηγαίνει με 140χλμ/ώρα στη μεσαία λωρίδα και κολλάει στον μπροστινό του και αυτος με τη σειρά του που δεν κάνει τέρμα δεξιά για Χ,ψ λόγους, στην ΕΛΛΑΔΑ.
Με τους δικούς της δρόμους,τους δικούς της περιορισμούς στους δρόμους και τους δικούς της εμπειρικούς κανόνες στον τρόπο οδήγησης.Όλα τα άλλα είναι όπως είπα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και προσπάθεια ανάδειξης της προσωπικότητας και των ικανοτήτων της. Άλλωστε για αυτό σε δύο μηνύματα που σχολιάζεις το θέμα και στα δύο απαξιώνεις την προσωπικότητα όσων σου εκφράζουν αντίλογο. Χαρακτηριστικό της ανατροφής σου είναι αυτό!
Επίσης εσύ σχολιασες και ανέφερες μόνος σου, ακριβώς πιο πάνω απο την αναφορά μου, το "150 χλμ/ώρα στη μεσαία λωριδα" με σκοπό την έμμεση αντιδιαστολή στα λεγόμενά μου ότι τα 140 χλμ/ώρα στη μεσαία λωρίδα στην Ελλάδα είναι πέρα από τη νομική, πρακτική και εμπειρική λογική. Προσεθεσες μάλιστα και άλλα 10χλμ/ώρα έτσι για να αναδείξεις το ανώτερο του πράγματος μιας άλλης χώρας και άλλων συνθηκών μοναδικών σε όλο τον πλανήτη.
Τέλος πάντων σε θαυμάσαμε,είσαι εξαιρετικός, γεμάτος εμπειρίες, διαφωνούμε άντε γεια τωρα
-
Είσαι Α - Ν - Ι - Κ -Η - Τ - Ο - Σ !
Edit. Προσωπικές επιθέσεις απαγορεύονται. Δέχεστε παρατήρηση. Admin
-
-
150/140 στην μεσαία λωρίδα δεν είναι πρακτικό και λογικό σε καμία χώρα της Ευρώπης, κυρίως γιατί είναι παράνομο μιας και το μέγιστο όριο είναι κάπου στα 130. Εξαίρεση η Γερμανία.
-
Προσωπικά πάω πάντα στην μεσαία λωρίδα (εφόσον κινούμαι με ταχύτητες Ε.Ο ταξιδίου, δηλαδή άνω των 110χαω), ακόμα και όταν ταξιδεύω με 140χαω στην μεσαία πάω και αριστέρα μόνο για προσπεράσεις. Αυτά σε συνθήκες λίγης/μέτριας κίνησης. Γενικά αριστέρα αποφεύγω να πηγαίνω, εκτός εαν στην μεσαία πάνε καροτσάκι με 100χαω καμια 10αρια+ αυτοκίνητα.
-
Μετα απο γενική κατακραυγή, προτροπή του dimsabas να μην ξεφτιλίζω το αμάξι (τον ευχαριστώ btw γιατί αυτός μου το είχε προτείνει), και παρατήρηση του γιού μου "σε περνάνε παππούδες με αλτζχάιμερ" αποφάσισα να πηγαίνω με 120 μινιμουμ
@harisma ελεος λιγο με τις autobahn. Δεν είμαστε τσοπανηδες, εχουμε και εμείς πάει εξωτερικο. Στη Γερμανία υπάρχει πραγματι ενας σεβασμός στους κανόνες, αλλά εκεί εχω δεί τους χειρότερους οδηγους στη ζωή μου. Σαν γιδια πάνε. Οι Ελληνες είμαστε οντως λιγο αναρχος και "ανυπότακτος" λαος, αλλά σαν οδηγοι απο αποψης ικανοτητας είμαστε καλύτεροι.
-
@azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@harisma ελεος λιγο με τις autobahn. Δεν είμαστε τσοπανηδες, εχουμε και εμείς πάει εξωτερικο. Στη Γερμανία υπάρχει πραγματι ενας σεβασμός στους κανόνες, αλλά εκεί εχω δεί τους χειρότερους οδηγους στη ζωή μου. Σαν γιδια πάνε. Οι Ελληνες είμαστε οντως λιγο αναρχος και "ανυπότακτος" λαος, αλλά σαν οδηγοι απο αποψης ικανοτητας είμαστε καλύτεροι.
Έλεος, γιατί; Σε ενόχλησε κάτι από αυτά που είπα; Μήπως τα πράγματα είναι διαφορετικά από αυτό που περιέγραψα; Μπράβο σου λοιπόν που πήγες κι εσύ στο εξωτερικό. Φαντάζομαι παρατηρώντας τους ξένους, κατέληξες στο συμπέρασμα ότι είναι σωστό να πηγαίνεις με 100 στη μεσαία λωρίδα...
Όσο για το πόσο κακοί οδηγοί ή γίδια είναι οι Γερμανοί και πόσο καλύτεροι είμαστε εμείς, έχεις κάποια στοιχεία που το υποστηρίζουν; Είναι ας πούμε χειρότεροι οι δείκτες των ατυχημάτων στη Γερμανία από την Ελλάδα; Αλλά τί να ξέρουν αυτοί, που είχαν προπολεμικά τις πρώτες σύγχρονες εθνικές οδούς παγκοσμίως; Εμείς ξέρουμε καλύτερα γιατί είμαστε ταλεντάρες και πήγαμε από το πεζό δύο και το γαϊδούρι κατευθείαν στα GTi...
-
@dimsabas said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
https://www.drive.gr/news/kosmos-asfaleia/sernontai-i-pane-aera-oi-germanoi-stin-autobahn
Ρε συ Ζίκο, πιστεύεις ότι ξέρουν τι τους γίνεται;
Αφού όπως τα γραφουν το 1% των οδηγών στους δρόμους αυτούς οδηγεί με υψηλές ταχύτητες και το 99% μέχρι τα 130-140 χλμ/ώρα πρέπει να τους διορθώσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας τους.
ΕΧΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.....Γενικά από όσο διαβάζω για λόγους περιβαλλοντικούς θα τελειώσει και η autobahn όπως την ξέραμε.
-
@fanis75 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Προσωπικά πάω πάντα στην μεσαία λωρίδα (εφόσον κινούμαι με ταχύτητες Ε.Ο ταξιδίου, δηλαδή άνω των 110χαω), ακόμα και όταν ταξιδεύω με 140χαω στην μεσαία πάω και αριστέρα μόνο για προσπεράσεις. Αυτά σε συνθήκες λίγης/μέτριας κίνησης. Γενικά αριστέρα αποφεύγω να πηγαίνω, εκτός εαν στην μεσαία πάνε καροτσάκι με 100χαω καμια 10αρια+ αυτοκίνητα.
Αυτος ειναι ο πλεον αποδεκτος παγκοσμίως τρόπος. Στην αριστερή μονο για προσπεραση. Δεν εχει να κανει με αποψεις. Ειναι κανονας της ασφαλους οδηγησης. Τωρα πως γινεται θεμα αυτο το αυτονόητο δεν μπορώ να το αντιληφθω. Απο την αλλη θα μου πεις, βρισκομαστε στην χωρα των χεραδων και απο τις ελαχιστες που μπορει μια πορεια διαμαρτυρίας δεκα ατομων να παραλυσει το κεντρο της πρωτευουσας...
-
Για αυτό σήμερα πρωί μια σκουπιδιάρα μας πήγε καρότσι για 15χλμ στην αριστερή λωρίδα με 85….
-
@azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Μετα απο γενική κατακραυγή, προτροπή του dimsabas να μην ξεφτιλίζω το αμάξι (τον ευχαριστώ btw γιατί αυτός μου το είχε προτείνει), και παρατήρηση του γιού μου "σε περνάνε παππούδες με αλτζχάιμερ" αποφάσισα να πηγαίνω με 120 μινιμουμ
@harisma ελεος λιγο με τις autobahn. Δεν είμαστε τσοπανηδες, εχουμε και εμείς πάει εξωτερικο. Στη Γερμανία υπάρχει πραγματι ενας σεβασμός στους κανόνες, αλλά εκεί εχω δεί τους χειρότερους οδηγους στη ζωή μου. Σαν γιδια πάνε. Οι Ελληνες είμαστε οντως λιγο αναρχος και "ανυπότακτος" λαος, αλλά σαν οδηγοι απο αποψης ικανοτητας είμαστε καλύτεροι.
Ειλικρινα εχεις οδηγήσει στη Γερμανία και έχεις βγάλει αυτο το συμπέρασμα?
Εκτός πραγματικότητας τελείως... -
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@dimsabas said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
https://www.drive.gr/news/kosmos-asfaleia/sernontai-i-pane-aera-oi-germanoi-stin-autobahn
Ρε συ Ζίκο, πιστεύεις ότι ξέρουν τι τους γίνεται;
Αφού όπως τα γραφουν το 1% των οδηγών στους δρόμους αυτούς οδηγεί με υψηλές ταχύτητες και το 99% μέχρι τα 130-140 χλμ/ώρα πρέπει να τους διορθώσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας τους.
ΕΧΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.....Γενικά από όσο διαβάζω για λόγους περιβαλλοντικούς θα τελειώσει και η autobahn όπως την ξέραμε.
Έχω οδηγήσει εκεί κάνα τετράωρο, αθροιστικά. Και δεν έτρεχα. Πώς να κρίνω; Πού να ξέρω; Αυτοί έκαναν έρευνα, λέει.
-
@dimsabas said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@dimsabas said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
https://www.drive.gr/news/kosmos-asfaleia/sernontai-i-pane-aera-oi-germanoi-stin-autobahn
Ρε συ Ζίκο, πιστεύεις ότι ξέρουν τι τους γίνεται;
Αφού όπως τα γραφουν το 1% των οδηγών στους δρόμους αυτούς οδηγεί με υψηλές ταχύτητες και το 99% μέχρι τα 130-140 χλμ/ώρα πρέπει να τους διορθώσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας τους.
ΕΧΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.....Γενικά από όσο διαβάζω για λόγους περιβαλλοντικούς θα τελειώσει και η autobahn όπως την ξέραμε.
Έχω οδηγήσει εκεί κάνα τετράωρο, αθροιστικά. Και δεν έτρεχα. Πώς να κρίνω; Πού να ξέρω; Αυτοί έκαναν έρευνα, λέει.
Ο γύρος, ως συνήθως τα παρουσιάζει όπως τον βολεύει... Στη συγκεκριμένη περίπτωση η έρευνα έβγαλε ότι το 77% των γερμανών οδηγών πάει με ταχύτητες ως 130 Km/h. Σημειώστε ότι μιλάμε για πραγματικές ταχύτητες (τα 130 πραγματικά είναι 135+ κοντερατα). Δηλαδή σχεδόν ο ένας στους τέσσερις οδηγούς πάει με ταχύτητες πάνω από 130 Km/h. είναι σαφέστατα πιο γρήγορα από εμάς, στατιστικά βλέποντας το. Σε κάθε περίπτωση, προφανώς και η έρευνα του IW είναι πολύ σοβαρή και κλάσεις μεγέθους πιο έγκυρη από ότι εμπειρίες και εντυπώσεις μπορεί να έχει ο καθένας μας.
Εγώ από την άλλη παρεθεσα την εμπειρία μου μετά από πάνω από δέκα ταξίδια στη Γερμανία, όλα με νοικιασμένα αυτοκίνητα και με τουλάχιστον 5.000 Km ως οδηγός σε autobahnen μόνο. Η έρευνα του IW σίγουρα δίνει ακλόνητα αριθμητικά στοιχεια. Η δική μου εμπειρία μπορεί να προσφέρει μόνο κάποια ποιοτικά στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο οδήγησης (τα οποία και παρέθεσα).
Όσο για την αστεία δήλωση ότι οι γερμανοί είναι γίδια κι εμείς είμαστε πιο ικανοί ως οδηγοί, θα πω ότι οι γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι θεωρούνται οι πιο ασφαλείς (το γράφει και το σχετικό άρθρο του IW). Πόσο μάλλον αν συνυπολογίσουμε και τα εκτεταμένα κομμάτια χωρίς όριο ταχύτητας...
-
Σε δρόμους τύπου ΒΟΑΚ, ειδικά ΒΟΑΚ, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πατήσω ΛΕΑ επειδή κάποιος θέλει να περάσει, δε πα να βαράει κόρνες, να ανάβει φώτα, να βγάλει οπλο κλπ. Καταρχήν επειδή κανένας νόμος δεν με υποχρεώνει. Δεν θα πατήσω επειδή σε πάρα πολλά σημεία τα κλαδιά δέντρων, οι καλαμιές εμποδίζουν την ορατότητα κι επειδή θα έχω σχεδόν μηδαμινό χρόνο αντίδρασης αν πεταχτεί κάποιο ζώο ή αν είναι στροφή και έχει καμιά πέτρα ή άλλο εμπόδιο στη ΛΕΑ.
Αντίθετα βάζω τον εαυτό μου πολύ συχνά στη θέσει αυτού που θέλει να προσπεράσει. Ποτέ δεν θα κορνάρω στον άλλο να πάει δεξιά. Θα περάσω όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες από το αντίθετο ρεύμα. -
Στην Μαλακάσα πριν μία εβδομάδα προσπερνάω ένα μπλε renault πηγαίνοντας στην αριστερή λωρίδα κανονικά και μετά ξαναμπαίνω μεσαία. Ο φίλος με το renault σιγά-σιγά επιταχύνει και αυτός βρισκόμενος στη συνέχεια αριστερά και ξαφνικά πίσω μου ένα άσπρο smart με πινακίδα που αρχίζει από Β (την θυμάμαι ολόκληρη) και οδηγούσε μία κοπέλα, μπαίνει απότομα μπροστά από το renault κάνοντας αριστερά και τον κόβει. Εγώ νόμιζα ότι τράκαραν. Το Renault έκανε φώτα κόρναρε κατέβασε παράθυρο και την έβρισε και απομακρύνεται Και η κοπέλα κολλάει πισω μου σε απόσταση μικρότερη από δύο μέτρα για πάνω από ένα λεπτό. Κορνάρω, πατάω μία alarm τίποτα. Πηγαίνω δεξιά και κόβω περίπου στα 80 χιλιόμετρα. Προσπερνάει και φεύγει καπάκι στην έξοδο για Ωρωπό. Ήμουν στο τσακ να πάρω το 112. Παρενόχλησε δύο αυτοκίνητα σε δύο λεπτά.
-
Κουβέντα θα ήθελε να πιάσει...
-
Ο γύρος γράφει ότι διαβάζει.
Το λάθος που έκανα ήταν το 99%..Σύμφωνα με το άρθρο είναι το 89%
Το 89% των οδηγών στην autobahn ταξιδευει ΕΩΣ ΤΑ 140χλμ/ωρα
Το υπόλοιπο 10% εως τα 160 χλμ/ώρα και το 1% άνω των 160 χλμ/ώρα.Συνεπώς 9/10 αυτοκίνητα ΔΕΝ ταξιδεύουν γρηγορότερα από τα 140χλμ/ώρα.
-
@lap said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Ο γύρος γράφει ότι διαβάζει.
Το λάθος που έκανα ήταν το 99%..Σύμφωνα με το άρθρο είναι το 89%
Το 89% των οδηγών στην autobahn ταξιδευει ΕΩΣ ΤΑ 140χλμ/ωρα
Το υπόλοιπο 10% εως τα 160 χλμ/ώρα και το 1% άνω των 160 χλμ/ώρα.Συνεπώς 9/10 αυτοκίνητα ΔΕΝ ταξιδεύουν γρηγορότερα από τα 140χλμ/ώρα.
Γύρε, μάλλον πρέπει να έχεις πρόβλημα όρασης, γιατί ΔΕΝ γράφεις ότι διαβάζεις, αλλά οτι θες.
Έγραψες ότι το 99% των αυτοκινήτων οδηγεί ως 130-140. Εγώ σε διόρθωσα και έγραψα ότι το 77% οδηγεί ως 130. Τα οποία υπενθυμίζω ότι είναι πραγματικά χιλιόμετρα, δηλαδή ανάλογα με το αυτοκίνητο, κοντεράτα 135-140. Υπάρχει αντίρρηση επί αυτών;Το άρθρο στο pdf του IW έχει ως βασικό σημείο αναφοράς τα 130 km/h, πιθανώς επειδή αυτό είναι το ανώτατο ευρωπαϊκό όριο ταχύτητας σε αυτοκινητοδρομους.
Εσύ βέβαια για άλλη μια φορά, επειδή δεν θες να παραδεχτείς το λάθος σου (ή μάλλον επιθυμείς να το κάνεις να φαίνεται μικρότερο) διαλέγεις ένα άλλο όριο και ξεχνάς τι έγραψες. Keep up the good work!
-
@kostis20 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
@azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:
Μετα απο γενική κατακραυγή, προτροπή του dimsabas να μην ξεφτιλίζω το αμάξι (τον ευχαριστώ btw γιατί αυτός μου το είχε προτείνει), και παρατήρηση του γιού μου "σε περνάνε παππούδες με αλτζχάιμερ" αποφάσισα να πηγαίνω με 120 μινιμουμ
@harisma ελεος λιγο με τις autobahn. Δεν είμαστε τσοπανηδες, εχουμε και εμείς πάει εξωτερικο. Στη Γερμανία υπάρχει πραγματι ενας σεβασμός στους κανόνες, αλλά εκεί εχω δεί τους χειρότερους οδηγους στη ζωή μου. Σαν γιδια πάνε. Οι Ελληνες είμαστε οντως λιγο αναρχος και "ανυπότακτος" λαος, αλλά σαν οδηγοι απο αποψης ικανοτητας είμαστε καλύτεροι.
Ειλικρινα εχεις οδηγήσει στη Γερμανία και έχεις βγάλει αυτο το συμπέρασμα?
Εκτός πραγματικότητας τελείως...Ναι φίλε μου, εχω παει πολλες φορες Γερμανια και εχω οδηγήσει και σε autobahns και σε αστικούς - επαρχιακους δρόμους, και το μόνο που με εντυπωσιασε ειναι η ποιοτητα του οδικου δικτυου. Κατα τα άλλα είδα σχεδον οτι βλεπουμε και εδω. Και αργα στην αριστερη να πανε (ενταξει αυτο μια φορα μονο για να ειμαι ειλικρινης), και να αλλαζουν λωριδες αποτομα χωρις ιδιατερη προσοχη, και να σε κοβουν, και μου εδωσαν την εντυπωση οτι πανε σαν να εχουν παρωπιδες χωρις περιφερειακη οραση και αντιληψη. Μαλλον χρειαζονται Tesla για να τους πηγαινει αυτο.
-
Το λάθος μου το ανέφερα και έχει να κάνει με το ποσοστό.
Κατά τα άλλα ξέρω να διαβάζω καλά και πιστεύω να αναλύω αρκετά καλά. Επίσης η οραση μου είναι αυτή που είναι. Δεν χρειάζομαι την ανάλυση και γνωμη ενός αρχιτέκτονα για να μου πει τι όραση έχω. Αν θα αλλάξω κουζίνα θα σε συμβουλεύτω. Για τα μάτια μου λογικα θα πάω σε οφθαλμίατρο.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν είναι αυτά που είπα.
9/10 αυτοκίνητα ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΊΝΟΥΝ τα 140 χλμ/ώρα.
Όταν αναφέρουμε μονο την ανώτατη τιμή, αυτό γίνεται διότι μέχρι αυτή την τιμή υπάρχει η περίπτωση να υπάρχουν πολλές διακυμάνσεις. Δηλαδή τη συχνότητα εμφάνισης των διαφόρων τιμων και το εύρος μεταξύ τους μέσα σε αυτό το ποσοστό που αναφέρω, δεν τα εξετάζω στο ποσταρισμα μου. Δεν έχω άλλωστε κανένα στοιχείο που να με βοηθήσει για κάτι τετοιο, οπότε εξετάζω μονο την ανώτατη τιμή και αυτήν αναφέρω.Έτσι λοιπόν, θέτοντας στην ανάλυση μας ως ανώτατη τιμή τα 140χλμ/ώρα και σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που αναφέρει το άρθρο, αθροιστικά διαπιστώνουμε ότι το 89% δηλαδή 9/10 αυτοκίνητα ταξιδεύουν με ταχύτητες ΕΩΣ τα 140 χλμ/ώρα.
Απλό και εύκολο. Εκτός αν κάνω κάποιο λάθος στα νούμερα, τότε οκ.Άλλωστε και πριν η έρευνα εμπλουτίσει την γνώση μας περί autobahn, έθεσα αυτό το όριο χιλιομέτρων ως παράλογο για κίνηση στην μεσαία λωρίδα στην Ελλάδα, απαιτώντας να κινηθεί οποίος βρίσκεται στη μεσαία προς τα δεξιά αντί να βγει το αυτοκίνητο με τα 140 χλμ/ωρα στην αριστερή λωρίδα. Εσύ στηριχθηκες σε αυτην την αποψη και σε άλλα ποστς και ξεκίνησες την εξιστόρηση των εμπειριών σου για την autobahn και τις υψηλότερες ταχύτητες σε υψηλή συχνότητα με σκοπό να μάθουμε εμείς οι μπουρτζόβλαχοι και "ανίκητοι" για το πως είναι οι σωστοί οδηγοί και με τι ταχύτητες ταξιδεύουν χωρίς πρόβλημα.
Ούτε εξετάζω το αυθαίρετο συμπέρασμα των κονταρισιων κτλ διότι δεν ξέρω το ερωτηματολόγιο ή τη μεθοδο εξαγωγής αποτελεσμάτων της έρευνας.
Αν έχεις τέτοιο στοιχείο και το αναφέρει η έρευνα τότε γίνεται δεκτόΌλα τα άλλα κατά την ταπεινή και ανόητη όπως αφήνεται να νοηθεί άποψη μου, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και μια κεκαλυμμένη προσπάθεια εν μέρη αναδιπλωσης στα πυροτεχνήματα αυταρεσκιας που διαβάσαμε περί εμπειριών κτλ.
Αυτά τα ολίγα!
Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας