Το Formentor εχει πιο ελαφρυ τιμονι, ειναι πιο χαμηλο, βγαινει και σε 333hp στην πιο γρηγορη (και κατα τη γνωμη μου απο τα καλυτερα sport SUV, σιγουρα το καλυτερο σε αυτη την κατηγορια τιμης).
To Terramar εχει φτιαχτει για να γινει το sport SUV στην κατηγορια D, δυσκολο εργο αλλά κατα τη γνωμη μου εχει αρκετα να προσφερει ακομα και στη βασικη εκδοση.
Formentor φτιαχνεται Βαρκελώνη στην Cupra, το Terramar στην Ουγγαρια στην Audi, στην γραμμη του Q3. Προκειται για premium κατασκευη, πιο "ωριμη".
Το 265 vs το 272 hybrid ειναι διαφορετικα αυτοκινητα. Σε Cupra mode το 2ο δεν ειναι μακριά από το πρωτο. Αλλά εχουν φτιαχτει για διαφορετικες συνθηκες οδηγησης, εχω οδηγησει και τα 2, προτιμησα το 2ο. Μετά από 11.000 χλμ ειμαι στα ..3.7 lit/100 χλμ, τα πιο πολλα ταξιδια σε εθνικη οδο. Για 3 χρονια ειχα και το Formentor στα 150 άλογα, πιο "ευπλαστο" στα χερια του οδηγου, πιο "μυτερό", πιο "επιθετικο" αλλά διαφορετικο. Συνολικα το Terramar προσπαθει να ισορροπησει στο DNA της Cupra για πιο ωριμο κοινο, ισως και ηλικιακα. Κατα τη γνωμη μου το καταφερνει. Μεταμορφώνεται απο ενα ησυχο Eco mode σε κατι τελειως διαφορετικο (ελέω και DCC) με το γνωστό κουμπί στο τιμόνι. Δειτε ελληνικά reviews.