Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cupra Terramar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cupra Terramar
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    92
    8653
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @skg1958 last edited by katafractos17

      @skg1958 said in Cupra Terramar:

      @katafractos17 said in Cupra Terramar:

      @skg1958 said in Cupra Terramar:

      Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία

      Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
      Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό. 😁 Και με περισσότερα άλογα. 🐎

      Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη

      Χαζομάρα να μη βάλουν τον ηλεκτροκινητήρα πίσω, έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει μια μορφή τετρακίνησης.
      Βέβαια είναι διαφορετική υλοποίηση και η πλατφόρμα μπορεί να μην το υποστηρίζει.

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        skg1958 @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in Cupra Terramar:

        @skg1958 said in Cupra Terramar:

        @katafractos17 said in Cupra Terramar:

        @skg1958 said in Cupra Terramar:

        Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία

        Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
        Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό. 😁 Και με περισσότερα άλογα. 🐎

        Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη

        Χαζομάρα να μη βάλουν τον ηλεκτροκινητήρα πίσω, έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει μια μορφή τετρακίνησης.
        Βέβαια είναι διαφορετική υλοποίηση και η πλατφόρμα μπορεί να μην το υποστηρίζει.

        Και στο Tiguan το ίδιο συμβαίνει

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lapin @skg1958 last edited by

          @skg1958 said in Cupra Terramar:

          @katafractos17 said in Cupra Terramar:

          @skg1958 said in Cupra Terramar:

          Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία

          Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
          Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό. 😁 Και με περισσότερα άλογα. 🐎

          Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη

          Καλά δεν υπάρχει σύγκριση. Μόνος λόγος για να επιλέξει κανείς το PHEV είναι το φορολογικό/οικονομικό πλεονέκτημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Οδοιπορικό με Cupra Terramar 2.0 VZ στην Ανδαλουσία

            https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/odoiporiko-me-cupra-terramar-2-0-vz-stin-andaloysia/

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jim64 last edited by

              Το Formentor εχει πιο ελαφρυ τιμονι, ειναι πιο χαμηλο, βγαινει και σε 333hp στην πιο γρηγορη (και κατα τη γνωμη μου απο τα καλυτερα sport SUV, σιγουρα το καλυτερο σε αυτη την κατηγορια τιμης).

              To Terramar εχει φτιαχτει για να γινει το sport SUV στην κατηγορια D, δυσκολο εργο αλλά κατα τη γνωμη μου εχει αρκετα να προσφερει ακομα και στη βασικη εκδοση.

              Formentor φτιαχνεται Βαρκελώνη στην Cupra, το Terramar στην Ουγγαρια στην Audi, στην γραμμη του Q3. Προκειται για premium κατασκευη, πιο "ωριμη".

              Το 265 vs το 272 hybrid ειναι διαφορετικα αυτοκινητα. Σε Cupra mode το 2ο δεν ειναι μακριά από το πρωτο. Αλλά εχουν φτιαχτει για διαφορετικες συνθηκες οδηγησης, εχω οδηγησει και τα 2, προτιμησα το 2ο. Μετά από 11.000 χλμ ειμαι στα ..3.7 lit/100 χλμ, τα πιο πολλα ταξιδια σε εθνικη οδο. Για 3 χρονια ειχα και το Formentor στα 150 άλογα, πιο "ευπλαστο" στα χερια του οδηγου, πιο "μυτερό", πιο "επιθετικο" αλλά διαφορετικο. Συνολικα το Terramar προσπαθει να ισορροπησει στο DNA της Cupra για πιο ωριμο κοινο, ισως και ηλικιακα. Κατα τη γνωμη μου το καταφερνει. Μεταμορφώνεται απο ενα ησυχο Eco mode σε κατι τελειως διαφορετικο (ελέω και DCC) με το γνωστό κουμπί στο τιμόνι. Δειτε ελληνικά reviews.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                sabas_thess last edited by

                Έχω μια σοβαρή ενσταση και μια ήπια.

                Το Terramar έχει νορμάλ χώρους και μέγεθος C, καμία σχέση με D. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω είναι περισσότεροι στο Formentor (ναι και όμως)! Γενικά είναι πολύ μέτρια η εκμετάλλευση χώρων του Terramar. Αυτή είναι η σοβαρή ένσταση.

                Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες. Πέρα όλων των άλλων θεωρώ ότι όσα λιγότερα υλικά "συνδέονται" στη καμπίνα τόσο καλύτερη και η ποιότητα συναρμογής. Σε αυτά τα λεφτά φυσικά.

                Αν τα ανωτέρω δεν είχαν διαπιστωθεί τώρα θα οδηγούσα ένα μαύρο Terramar σε custom παραγγελία καθώς στα 40k δεν είχε ούτε BS (τουλάχιστον όταν πρωτοήρθε).

                "I am what you made me", D.V.

                katafractos17 K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 @sabas_thess last edited by

                  @sabas_thess said in Cupra Terramar:

                  Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες.

                  Εμένα αντίθετα, αυτό είναι ένα κομμάτι που με έχει κερδίσει πολύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapelis @sabas_thess last edited by

                    @sabas_thess said in Cupra Terramar:

                    Έχω μια σοβαρή ενσταση και μια ήπια.

                    Το Terramar έχει νορμάλ χώρους και μέγεθος C, καμία σχέση με D. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω είναι περισσότεροι στο Formentor (ναι και όμως)! Γενικά είναι πολύ μέτρια η εκμετάλλευση χώρων του Terramar. Αυτή είναι η σοβαρή ένσταση.

                    Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες. Πέρα όλων των άλλων θεωρώ ότι όσα λιγότερα υλικά "συνδέονται" στη καμπίνα τόσο καλύτερη και η ποιότητα συναρμογής. Σε αυτά τα λεφτά φυσικά.

                    Αν τα ανωτέρω δεν είχαν διαπιστωθεί τώρα θα οδηγούσα ένα μαύρο Terramar σε custom παραγγελία καθώς στα 40k δεν είχε ούτε BS (τουλάχιστον όταν πρωτοήρθε).

                    Οι χώροι του Terramar πίσω είναι σίγουρα μεγαλύτεροι. Κάνε παρακαλώ μια επισκόπηση στις μετρήσεις. Επίσης αυτό το 345 λίτρα πορτ μπαγκαζ στο Phev Formentor πραγματικά απορώ πως δίνουν go ahead να τα βάλουν παραγωγή όταν σχεδιάζουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Ξέρεις πόσα υβριδικά λεξους παλιά είχαν αστείο χώρο αποσκευών...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kapelis last edited by

                        Να οδηγείς 4.5 μέτρα αυτοκίνητο και να ακούς πορτ μπαγκαζ κάτω από 400 λίτρα. Κάτι έχει χαλάσει στην πιάτσα. Παίρνω mx5 τελικά, να είμαι συνειδητοποιημένος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 @criuser last edited by

                          @criuser said in Cupra Terramar:

                          Ξέρεις πόσα υβριδικά λεξους παλιά είχαν αστείο χώρο αποσκευών...

                          Χρέπια. 😁

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sabas_thess last edited by sabas_thess

                            Δεν με νοιάζει τι λένε οι μετρήσεις. Στη πράξη οι χώροι του είναι μέτριοι για "C". Κρίμα την ομορφιά του. Είναι και υπερκοστολογημένο.

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 5 / 5
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr