-
@skg1958 said in Cupra Terramar:
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη
Χαζομάρα να μη βάλουν τον ηλεκτροκινητήρα πίσω, έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει μια μορφή τετρακίνησης.
Βέβαια είναι διαφορετική υλοποίηση και η πλατφόρμα μπορεί να μην το υποστηρίζει. -
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη
Χαζομάρα να μη βάλουν τον ηλεκτροκινητήρα πίσω, έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει μια μορφή τετρακίνησης.
Βέβαια είναι διαφορετική υλοποίηση και η πλατφόρμα μπορεί να μην το υποστηρίζει.Και στο Tiguan το ίδιο συμβαίνει
-
@skg1958 said in Cupra Terramar:
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη
Καλά δεν υπάρχει σύγκριση. Μόνος λόγος για να επιλέξει κανείς το PHEV είναι το φορολογικό/οικονομικό πλεονέκτημα.
-
Οδοιπορικό με Cupra Terramar 2.0 VZ στην Ανδαλουσία
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/odoiporiko-me-cupra-terramar-2-0-vz-stin-andaloysia/
-
Το Formentor εχει πιο ελαφρυ τιμονι, ειναι πιο χαμηλο, βγαινει και σε 333hp στην πιο γρηγορη (και κατα τη γνωμη μου απο τα καλυτερα sport SUV, σιγουρα το καλυτερο σε αυτη την κατηγορια τιμης).
To Terramar εχει φτιαχτει για να γινει το sport SUV στην κατηγορια D, δυσκολο εργο αλλά κατα τη γνωμη μου εχει αρκετα να προσφερει ακομα και στη βασικη εκδοση.
Formentor φτιαχνεται Βαρκελώνη στην Cupra, το Terramar στην Ουγγαρια στην Audi, στην γραμμη του Q3. Προκειται για premium κατασκευη, πιο "ωριμη".
Το 265 vs το 272 hybrid ειναι διαφορετικα αυτοκινητα. Σε Cupra mode το 2ο δεν ειναι μακριά από το πρωτο. Αλλά εχουν φτιαχτει για διαφορετικες συνθηκες οδηγησης, εχω οδηγησει και τα 2, προτιμησα το 2ο. Μετά από 11.000 χλμ ειμαι στα ..3.7 lit/100 χλμ, τα πιο πολλα ταξιδια σε εθνικη οδο. Για 3 χρονια ειχα και το Formentor στα 150 άλογα, πιο "ευπλαστο" στα χερια του οδηγου, πιο "μυτερό", πιο "επιθετικο" αλλά διαφορετικο. Συνολικα το Terramar προσπαθει να ισορροπησει στο DNA της Cupra για πιο ωριμο κοινο, ισως και ηλικιακα. Κατα τη γνωμη μου το καταφερνει. Μεταμορφώνεται απο ενα ησυχο Eco mode σε κατι τελειως διαφορετικο (ελέω και DCC) με το γνωστό κουμπί στο τιμόνι. Δειτε ελληνικά reviews.
-
Έχω μια σοβαρή ενσταση και μια ήπια.
Το Terramar έχει νορμάλ χώρους και μέγεθος C, καμία σχέση με D. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω είναι περισσότεροι στο Formentor (ναι και όμως)! Γενικά είναι πολύ μέτρια η εκμετάλλευση χώρων του Terramar. Αυτή είναι η σοβαρή ένσταση.
Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες. Πέρα όλων των άλλων θεωρώ ότι όσα λιγότερα υλικά "συνδέονται" στη καμπίνα τόσο καλύτερη και η ποιότητα συναρμογής. Σε αυτά τα λεφτά φυσικά.
Αν τα ανωτέρω δεν είχαν διαπιστωθεί τώρα θα οδηγούσα ένα μαύρο Terramar σε custom παραγγελία καθώς στα 40k δεν είχε ούτε BS (τουλάχιστον όταν πρωτοήρθε).
-
@sabas_thess said in Cupra Terramar:
Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες.
Εμένα αντίθετα, αυτό είναι ένα κομμάτι που με έχει κερδίσει πολύ.
-
@sabas_thess said in Cupra Terramar:
Έχω μια σοβαρή ενσταση και μια ήπια.
Το Terramar έχει νορμάλ χώρους και μέγεθος C, καμία σχέση με D. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω είναι περισσότεροι στο Formentor (ναι και όμως)! Γενικά είναι πολύ μέτρια η εκμετάλλευση χώρων του Terramar. Αυτή είναι η σοβαρή ένσταση.
Η ήπια είναι ότι "προσπαθεί πολύ" σχεδιαστικά. Και αν εξωτερικά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό μέσα κουράζει το μάτι. Πολλά διαφορετικά υλικά/υφές/ποιότητες. Πέρα όλων των άλλων θεωρώ ότι όσα λιγότερα υλικά "συνδέονται" στη καμπίνα τόσο καλύτερη και η ποιότητα συναρμογής. Σε αυτά τα λεφτά φυσικά.
Αν τα ανωτέρω δεν είχαν διαπιστωθεί τώρα θα οδηγούσα ένα μαύρο Terramar σε custom παραγγελία καθώς στα 40k δεν είχε ούτε BS (τουλάχιστον όταν πρωτοήρθε).
Οι χώροι του Terramar πίσω είναι σίγουρα μεγαλύτεροι. Κάνε παρακαλώ μια επισκόπηση στις μετρήσεις. Επίσης αυτό το 345 λίτρα πορτ μπαγκαζ στο Phev Formentor πραγματικά απορώ πως δίνουν go ahead να τα βάλουν παραγωγή όταν σχεδιάζουν.
-
Ξέρεις πόσα υβριδικά λεξους παλιά είχαν αστείο χώρο αποσκευών...
-
Να οδηγείς 4.5 μέτρα αυτοκίνητο και να ακούς πορτ μπαγκαζ κάτω από 400 λίτρα. Κάτι έχει χαλάσει στην πιάτσα. Παίρνω mx5 τελικά, να είμαι συνειδητοποιημένος.
-
@criuser said in Cupra Terramar:
Ξέρεις πόσα υβριδικά λεξους παλιά είχαν αστείο χώρο αποσκευών...
Χρέπια.
-
Δεν με νοιάζει τι λένε οι μετρήσεις. Στη πράξη οι χώροι του είναι μέτριοι για "C". Κρίμα την ομορφιά του. Είναι και υπερκοστολογημένο.
Cupra Terramar