-
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
4500€ κάτω η τιμή του phev terramar
https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/cupra_psalidizei_tis_times_sta_phev_montela_eos_4_500_to_ofelos_pinakas-7839296/Λογικο ειναι αμα πουλησε 1
3η θέση το 2024 στα phev, δεν το λες και άσχημα
Το terramar?
Σύνολο cupra, το terramar τώρα ήρθε, λογικά ταξινομήσεις το 2024 θα έχει μόνο για τα test drive.
Ισχύουν εκπτώσεις για όλη την γκάμα phev, από 3000-4500€. -
@a-d-p said in Cupra Terramar:
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
4500€ κάτω η τιμή του phev terramar
https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/cupra_psalidizei_tis_times_sta_phev_montela_eos_4_500_to_ofelos_pinakas-7839296/Λογικο ειναι αμα πουλησε 1
3η θέση το 2024 στα phev, δεν το λες και άσχημα
Το terramar?
Σύνολο cupra, το terramar τώρα ήρθε, λογικά ταξινομήσεις το 2024 θα έχει μόνο για τα test drive.
Ισχύουν εκπτώσεις για όλη την γκάμα phev, από 3000-4500€.Cupra formentor Phev κυκλοφορουν αρκετα. Terramar ψαχνω και δεν εχω δει.
-
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
@ntinaras said in Cupra Terramar:
@a-d-p said in Cupra Terramar:
4500€ κάτω η τιμή του phev terramar
https://www.caranddriver.gr/byuing_guide/arthro/cupra_psalidizei_tis_times_sta_phev_montela_eos_4_500_to_ofelos_pinakas-7839296/Λογικο ειναι αμα πουλησε 1
3η θέση το 2024 στα phev, δεν το λες και άσχημα
Το terramar?
Σύνολο cupra, το terramar τώρα ήρθε, λογικά ταξινομήσεις το 2024 θα έχει μόνο για τα test drive.
Ισχύουν εκπτώσεις για όλη την γκάμα phev, από 3000-4500€.Cupra formentor Phev κυκλοφορουν αρκετα. Terramar ψαχνω και δεν εχω δει.
Το formentor κυκλοφορεί από το 2021.
Το terramar ήρθε 14 Νοεμβρίου 2024, λογικό είναι να μην βλέπουμε, όχι ότι θα πουλήσει περισσότερα από το formentor -
Εγώ τελικά προτιμώ το Formentor!
Αν και με αυτά που διαβάζω στο forum για τα καινούργια αυτοκίνητα έχω ξενερώσει αφάνταστα και με βλέπω όταν αλλάξω να πάρω παλιότερης γενιάς. Για να βάλεις aircondition μπαίνεις από το "tablet" στο τάδε μενού, κ.λπ. Το άλλο που διάβασα και τρελάθηκα εντελώς: ανεβάζεις λέει ταυτότητες (!), διπλώματα, κλπ, στο application για να ξεκλειδώσουν λειτουργίες και άλλα απίστευτα πράγματα για εμάς που δεν είμαστε πιτσιρικάδες.
Αυτά δεν είναι αυτοκίνητα, αυτά είναι σαχλαμαροgadgets... Αίσχος! -
@lapin said in Cupra Terramar:
Εγώ τελικά προτιμώ το Formentor!
Αν και με αυτά που διαβάζω στο forum για τα καινούργια αυτοκίνητα έχω ξενερώσει αφάνταστα και με βλέπω όταν αλλάξω να πάρω παλιότερης γενιάς. Για να βάλεις aircondition μπαίνεις από το "tablet" στο τάδε μενού, κ.λπ. Το άλλο που διάβασα και τρελάθηκα εντελώς: ανεβάζεις λέει ταυτότητες (!), διπλώματα, κλπ, στο application για να ξεκλειδώσουν λειτουργίες και άλλα απίστευτα πράγματα για εμάς που δεν είμαστε πιτσιρικάδες.
Αυτά δεν είναι αυτοκίνητα, αυτά είναι σαχλαμαροgadgets... Αίσχος!Η ταυτότητα χρειάζεται για να αποκτήσεις πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω του app στο κινητό, δεν είναι απαραίτητο να το κάνεις αν δεν χρησιμοποιείς την εφαρμογή στο κινητό.
-
@lapin said in Cupra Terramar:
Εγώ τελικά προτιμώ το Formentor!
Αν και με αυτά που διαβάζω στο forum για τα καινούργια αυτοκίνητα έχω ξενερώσει αφάνταστα και με βλέπω όταν αλλάξω να πάρω παλιότερης γενιάς. Για να βάλεις aircondition μπαίνεις από το "tablet" στο τάδε μενού, κ.λπ. Το άλλο που διάβασα και τρελάθηκα εντελώς: ανεβάζεις λέει ταυτότητες (!), διπλώματα, κλπ, στο application για να ξεκλειδώσουν λειτουργίες και άλλα απίστευτα πράγματα για εμάς που δεν είμαστε πιτσιρικάδες.
Αυτά δεν είναι αυτοκίνητα, αυτά είναι σαχλαμαροgadgets... Αίσχος!Η ταυτοτητα ειναι μονο για να ενεργοποιησεις το απομακρυσμενο κλειδωμα και ξεκλειδωμα του αυτοκινητου.
Αν σε χαλαει αυτο, φανταζομαι δεν εχεις ουτε λογαριασμο τραπεζας με ebanking? -
Αν είναι μόνο για το απομακρυσμένο κλείδωμα τότε μικρό το κακό. Απλώς δεν το ενεργοποιείς. Το θέμα όμως με τις βασικές λειτουργίες μέσω infotainment ενοχλεί και εμένα και τους περισσότερους θεωρώ και είναι και ένα θέμα που αντί να αυξάνει μειώνει την ασφάλεια στην οδήγηση.
-
Το δεύτερο που βλέπω στο δρόμο.
-
για tavascan υπαρχει σχετικο τοπικ?
-
-
-
-
-
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
-
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
-
Το phev δεν απαλλάσσεται κατά το ήμισυ απο το τελος ταξινομησης?
-
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
ΕΤΤ η απάντηση.
Το ένα έχει φουλ φίλτρου, ενώ το άλλο πληρώνει το 1/4 του κανονικού και είναι και 1500 κυβικά.Λιανική τιμή προ φόρων έχουν 39100 και 40800 αντίστοιχα,
Με τους φόρους γίνεται 51500 και 66000 αντίστοιχα, άρα το VZ πληρώνει 13000 παραπάνω φόρους -
@stefan147 said in Cupra Terramar:
Το phev δεν απαλλάσσεται κατά το ήμισυ απο το τελος ταξινομησης?
Κατά 75%.
-
Σωστά παιδιά.
Έχετε δίκιο. -
@katafractos17 said in Cupra Terramar:
@skg1958 said in Cupra Terramar:
Είχα πάει να το δω από κοντά , μου άρεσε πολύ περισσότερο από το Tiguan αλλά δεν υπάρχει diesel έκδοση . Η βενζίνης με τα 265 άλογα και μερικά έξτρα ξεπερνά τις 65.000 οπότε με το κόστος αυτό πήγα σε άλλη κατηγορία
Εντύπωση προκαλεί αντίθετα, ότι η VZ έκδοση του PHEV με τα 272 άλογα βγαίνει στα 51,5Κ και αν προσθέσει κάποιος τα Intelligent Drive και Matrix Led πάει στα 54,8Κ.
Δηλαδή το PHEV βγαίνει πιο φθηνό.Και με περισσότερα άλογα.
Του λείπει όμως η τετρακίνηση που για μένα είναι το πιο σημαντικό. Μπορεί το PHEV να έχει λίγα άλογα περισσότερα αλλά αυτό με τα 265 άλογα είναι πολύ πιο ζωντανό στον δρόμο. Έκανε test drive και τα δύο φίλος και κατευθείαν πήγε στο 265 χωρίς καμία σκέψη
Cupra Terramar