-
Θεωρώ το λιγότερο υποκριτικό Έλληνες δημοσιογράφοι να διαμαρτύρονται για "άγνωστο" ήχο από την στιγμή που κάθε πολυκατοικία και σπίτι στο χωριό έχει κι από ένα σκούτερ δικό του/είτε κοντά του και το ακούει πως δουλεύει κάθε μέρα! Βάζουν εξατμίσεις χωρίς σιγαστήρα σε όλα τα beverly της επαρχίας και του λεκανοπεδίου και διαμαρτύρεται ο κάθε δοκιμαστής ότι "βουίζει" το αυτοκίνητο σε πλήρη επιτάχυνση με γκάζι στο πάτωμα! Ήμαρτον!
Θα μπορούσε να είχε περισσότερη μόνωση για να μην είναι αισθητός ο ήχος επιτάχυνσης, ναι. Όμως τα Decibels δεν είναι τόσο ψηλά, σίγουρα όχι ψηλότερα από τα b-segment hatchbacks δεκαετίας που προέρχονται οι περισσότεροι που ψωνίζουν τώρα αυτοκίνητο. -
Αγαπητοί Toyotaκηδες πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη διαμαρτυρία σας για το κιβώτιο cvt. Πέραν του Ελληνικού και ο διεθνής τύπος διαπιστώνει ότι είναι θορυβώδη.
Να μην το πούνε δηλαδή για να μην στεναχωρηθούν οι ιδιοκτήτες Toyota? Αντιθέτως δουλειά τους είναι να το λένε, για να είναι ψυλιασμένος ο υποψήφιος αγοραστής.Τελικά ο αγοραστής θα αποφασίσει αν τον ενοχλεί τόσο πολύ που να είναι λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Προσωπικά θα με χαροποιούσε αν διάβαζα τα ελαττώματα ενός αυτοκινήτου που με εδιαφέρει να αγοράσω, τα περισσότερα reviews γλύψιμο στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι.
-
Σήμερα Toyoτάκηδες χθες Fordάκηδες αύριο ποιος ξέρει ...
εχουν πάντως κόλλημα πολλοί με το βουητό είναι αλήθεια είναι παράξενο τις πρώτες φορές αλλα μετα το συνηθίζειςΞέρω τι λεω γιατί μετά απο V6 Ford και 5κύλινδρο Volvo
συνήθισα την χροιά των diesel και των τρικύλινδρων βενζίνηςτελικά αυτό που κατάλαβα είναι οτι οι κραδασμοί ενοχλούν και οχι ο ήχος
κραδασμούς σε υβριδικό δεν εχω νοιώσει μεχρι στιγμής δεν ξέρω τι γίνεται όταν θα φτάσει τα 100-150.000 χλμ και θα εχουν "χαλαρώσει ""και "καθίσει" βάσεις κλπ
-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Αγαπητοί Toyotaκηδες πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη διαμαρτυρία σας για το κιβώτιο cvt. Πέραν του Ελληνικού και ο διεθνής τύπος διαπιστώνει ότι είναι θορυβώδη.
Να μην το πούνε δηλαδή για να μην στεναχωρηθούν οι ιδιοκτήτες Toyota? Αντιθέτως δουλειά τους είναι να το λένε, για να είναι ψυλιασμένος ο υποψήφιος αγοραστής.Τελικά ο αγοραστής θα αποφασίσει αν τον ενοχλεί τόσο πολύ που να είναι λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Προσωπικά θα με χαροποιούσε αν διάβαζα τα ελαττώματα ενός αυτοκινήτου που με εδιαφέρει να αγοράσω, τα περισσότερα reviews γλύψιμο στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι.
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Αγαπητοί Toyotaκηδες πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη διαμαρτυρία σας για το κιβώτιο cvt. Πέραν του Ελληνικού και ο διεθνής τύπος διαπιστώνει ότι είναι θορυβώδη.
Να μην το πούνε δηλαδή για να μην στεναχωρηθούν οι ιδιοκτήτες Toyota? Αντιθέτως δουλειά τους είναι να το λένε, για να είναι ψυλιασμένος ο υποψήφιος αγοραστής.Τελικά ο αγοραστής θα αποφασίσει αν τον ενοχλεί τόσο πολύ που να είναι λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Προσωπικά θα με χαροποιούσε αν διάβαζα τα ελαττώματα ενός αυτοκινήτου που με εδιαφέρει να αγοράσω, τα περισσότερα reviews γλύψιμο στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι.
Δεν μπορώ να απαντήσω σαν Toyotaκιας γιατί είμαι απλός οδηγός και έχω αλλάξει πολλές μάρκες.
Ελαττώματα μπορώ να βρω, δε μου αρέσει η κόρνα είναι πολύ ήσυχη, δεν έχει πλαφονιέρα για φως στα πίσω, καθίσματα, ο τεμπέλης είναι μικρός κλπ.
Το κιβώτιο δεν με έχει ενοχλήσει ηχητικά, Ναι δεν δίνει το κάτι παραπάνω στο kickdown και δείχνει το αμάξι ότι ζορίζεται αλλά είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο για οικονομία δεν γίνεται να τα θέλουμε όλα.
Εξάλλου τα decibel είναι ένα μέγεθος που μπορεί να μετρηθεί υπάρχει και εφαρμογή στο κινητό για έναν που δεν έχει κατάλληλα όργανα, ας τα μετρήσουν να μας πούνε οι ειδικοί. -
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Αγαπητοί Toyotaκηδες πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη διαμαρτυρία σας για το κιβώτιο cvt. Πέραν του Ελληνικού και ο διεθνής τύπος διαπιστώνει ότι είναι θορυβώδη.
Να μην το πούνε δηλαδή για να μην στεναχωρηθούν οι ιδιοκτήτες Toyota? Αντιθέτως δουλειά τους είναι να το λένε, για να είναι ψυλιασμένος ο υποψήφιος αγοραστής.Τελικά ο αγοραστής θα αποφασίσει αν τον ενοχλεί τόσο πολύ που να είναι λόγος απόρριψης του αυτοκινήτου. Προσωπικά θα με χαροποιούσε αν διάβαζα τα ελαττώματα ενός αυτοκινήτου που με εδιαφέρει να αγοράσω, τα περισσότερα reviews γλύψιμο στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι.
Όσο θόρυβο κάνει ένα συμβατικό κάνει και το Cross, έλα να μετρήσουμε db να δεις ότι δεν έχει διαφορά, αυτό που συμβαίνει κ ενοχλεί είναι ότι οι στροφές στο kickdown θα πάνε στις 6κ ενώ στο συμβατικό αυτό δεν συμβαίνει γιατί υπάρχει ο περιορισμός του κιβώτιου ταχυτήτων.
Άρα δεν μιλάμε για κάτι θορυβώδες όπως λες εσύ και ο τύπος αλλά για τελείως διαφορετική λειτουργία. Συμβαίνει βέβαια και το αντίθετο, όταν αφήσεις το γκάζι οι στροφές πέφτουν πολύ γρήγορα, καθιστώντας το πιο αθόρυβο, κάτι που πάλι δεν συμβαίνει στο συμβατικό που θα έχει αντίστοιχες της σχέσης του κιβώτιου στροφές.
Να καταλάβουμε επιτέλους ότι είναι μια άλλου τύπου τεχνολογία με τα θετικά της και τα αρνητικά της, μην παρουσιάζουμε όμως ένα χαρακτηριστικό λειτουργίας ως μειονέκτημα γιατί και κάποιος που δεν έχει οδηγήσει ποτέ manual μπορεί αντίστοιχα να πει, άσε πατάω γκάζι και δεν ανεβάζει αμέσως στροφές, μάλλον έχει πρόβλημα....
Επίσης αυτό το toyotakias είναι τουλάχιστον προσβλητικό, οι περισσότεροι εδώ περιγράφουμε τεχνολογίες και οδηγικές εμπειρίες και δεν είμαστε μέτοχοι της Toyota. Αν τυγχάνει κάποιοι αυτή τη στιγμή να έχουν στην κατοχή τους cross η chr δεν σημαίνει τίποτα, πιθανώς έχουν και Miata, A3, η ότι άλλο.
-
Καλά τώρα δε θα τα χαλάσουμε στο Toyotaκιας. Ευφηολόγημα είναι, για να "βαφτίσω" τους οδηγούς Toyota που ενοχλούνται από τα σχόλια για το cvt. Σιγά μην προσβάλλεστε κιόλας, βρισιά είναι? Πέστε με κι εμένα Audiακια, αστείο μου φαίνεται, περισσεύει η ευθιξία σε κάποιους μου φαίνεται...
Ανέφερα γιατί θεωρώ υπερβολικές τις αντιδράσεις-αντιρρήσεις για το θόρυβο του cvt. Όποιος δεν συμφωνεί δικαίωμά του, όπως δεν συμφωνώ κι εγώ με αυτούς που κριτικάρουν τις παρατηρήσεις για το θόρυβο του cvt. -
Εμένα πάντως με ενοχλούν τα CVT, επειδή είναι κοιμισμένα κυρίως στην εκκίνηση από στάση.
-
εμενα δεν μαρέσουν τα αυτόματα γενικά όχι τα cvt μόνο , δεν κάνω διακρίσεις
επίσης δεν μαρέσουν τα Toyota γενικά οπότε με λες και αντι-Toyotakia. Δεν θα προσβληθώ το υπόσχομαι
το cross είναι με διαφορά το ποιο οικονομικο αυτοκίνητο στην κατηγορία και πολύ value for money και γιαυτό πουλάει σαν ζεστό ψωμί ακόμα και με 1 χρόνο παράδοσης.
Για να πετύχει τον στόχο του (καλή τιμή, μέγιστη οικονομία) έχει απαρνηθεί αρκετά πράγματα. (πχ βάρος εξου και η χαμηλώτερη ηχομόνωση και υψηλότερος θόρυβος, η έλειψη πλαφονιέρας πίσω, τεμπέλης παρωδία κτλ)
Αυτον που θέλει το αμάξι για την οικονομία δεν τον νοιάζουν αυτά τα πράγματα και καλά κάνει γιατί πέρνει αυτά που προσφέρει το αμάξι. Και γω σαν 2ο μια χαρά θα το έπαιρνα για την οικονομία και ας μην γουστάρω την TOYOTA. Χέστηκα για τον θόρυβο του CVT .
Βεβαια και να αρνούμαστε τα αρνητικά και να γράφουμε ότι ο τύπος τα βγάζει από την κούτρα του πάλι δεν είναι σωστο, just saying. Ολα τα αυτοκίνητα έχουν αρνητικά και σε κάποιο τομέα θα υστερούν από τον ανταγωνισμό, deal with it.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Εμένα πάντως με ενοχλούν τα CVT, επειδή είναι κοιμισμένα κυρίως στην εκκίνηση από στάση.
@andya3 said in [Toyota Yaris Cross].
Ανέφερα γιατί θεωρώ υπερβολικές τις αντιδράσεις-αντιρρήσεις για το θόρυβο του cvt.
Παραθέτω για να μην ψάχνετε, να δούμε αν ισχύουν τα παραπάνω,
0-60kph
Hybrid 4,75s
Petrol 5,31sNoise idle
Hybrid 22db
Petrol 46dbNoise full throttle
Hybrid 82db
Petrol 89dbΚαι πιο γρήγορο τελικά στην εκκίνηση, και με λιγότερο θόρυβο.
-
Αυτά είναι!
Εγώ οδήγησα μόνο το νέο yaris όχι το cross.
Και πραγματικά το e cvtτου διαφέρει αισθητά από το παλιό yaris hybrid. Δεν φτάνει εύκολα σε κόφτες μένει κάπου στα 3/4 των στροφών. Έτσι δεν ενοχλεί πολύ. -
@cirus
Καλά λες να λέμε τα αρνητικά, όταν είναι όντως αρνητικά, η μετάδοση δεν είναι σε αυτά, είναι η απαράδεκτη ποιότητα υλικών, η μέτρια συναρμογή, η έλλειψη εξοπλισμού και συστημάτων ασφαλείας, ο άχρωμος εσωτερικός διάκοσμος, θα έλεγα και ο 3cyl, αλλά το εξαντλήσαμε σε άλλο επεισόδιο.... -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Αυτά είναι!
Εγώ οδήγησα μόνο το νέο yaris όχι το cross.
Και πραγματικά το e cvtτου διαφέρει αισθητά από το παλιό yaris hybrid. Δεν φτάνει εύκολα σε κόφτες μένει κάπου στα 3/4 των στροφών. Έτσι δεν ενοχλεί πολύ.Εντωμεταξυ ξέρεις αυτό στο jazz που ανεβοκατεβαίνει είναι μόνο στην eu έκδοση, στην japan δεν τους αρέσει. Έπρεπε να ήταν και το cross ετσι με paddles, ώστε να ήταν όλοι ικανοποιημένοι.
-
Αλήθεια; Όχι δεν το γνώριζα αυτό.
Είναι πραγματικά στα πάντα τους βιτσιόζοι. Δεν παίζονται! -
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in [Toyota Yaris Cross]
Μετρήσεις Drive:
0-60: 4,4'' (1.5 χειροκίνητο), 4,5'' (hybrid)
0-80: 6,7'' (1.5 χειροκίνητο), 7,1'' (hybrid)
Από εκεί και πάνω το χάος, αλλά ΟΚ, είναι πιο δυνατό το μη υβριδικό. -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Αλήθεια; Όχι δεν το γνώριζα αυτό.
Είναι πραγματικά στα πάντα τους βιτσιόζοι. Δεν παίζονται!Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και στα ευρωπαϊκά και στα ιαπωνικά
-
@realzeus
Το hybrid πρέπει να το βάλεις σε sport mode, να πατήσεις 10s το trc για να απενεργοποιηθεί πλήρως και στην εκκίνηση μπορείς να δώσεις τέρμα γκάζι και να αφήσεις το φρένο, αν τα κάνεις αυτά δεν υπάρχει περίπτωση να είναι πιο αργό, εκτός βέβαια αν είναι στο 0 η μπαταρία?@ektoras
Για το jazz, κάπου το είχα διαβάσει αυτό άλλο χάθηκα στην μετάφραση, δεν ισχύει, ίσως είχα διαβάσει ότι ζητούσαν να απενεργοποιηθεί ή κάτι τέτοιο. -
Φυσικά και μπορεί να είναι πιο αργό. Απλά θέμα power/weight ratio είναι.
-
Στις εκκινησεις δεν ειναι αργό γιατι στις πραγματικες συνθηκες στο δρομο, κανεις με χειροκινητο δεν περιμενει στο φαναρι με το μοτερ στις 4000 στροφες, ετοιμος για να αναψει το πρασινο. Επιπλεον, βεβαια θα πρεπει να κανει πολυ γρηγορες αλλαγες ταχυτητων για να πλησιασει τα νουμερα που δινει ο κατασκευαστης.
Αντιθετα, στο υβριδικο απλα πατας τερμα το γκαζι.
Οπως και με τις ρεπριζ που με την παραμικρη ευκαιρια για προσπερασμα/"σφηνα" κτλ, παλι απλα πατας το γκαζι χωρις να χανεις χρονο να αλλαξεις ταχυτητα.
-
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Στις εκκινησεις δεν ειναι αργό γιατι στις πραγματικες συνθηκες στο δρομο, κανεις με χειροκινητο δεν περιμενει στο φαναρι με το μοτερ στις 4000 στροφες, ετοιμος για να αναψει το πρασινο.
Είναι που δεν με έχεις γνωρίσει...
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Εμένα πάντως με ενοχλούν τα CVT, επειδή είναι κοιμισμένα κυρίως στην εκκίνηση από στάση.
Συμφωνώ, απλά στα υβριδικά Τογιότα δεν είναι cvt, το έχουμε πει. Είναι e-cvt, δλψ πλανητικό που προσομοιάζει την λειτουργία του cvt και δεν είναι καθόλου κοιμισμένο, μοιάζει αρκετά με κιβώτιο με μετατροπέα (γιατί πλανητικό είναι).
Toyota Yaris Cross