-
Δεν μπορεί ο άνθρωπος να οδηγήσει καλύτερα από ένα dsg. Αδιαμφισβήτητο και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Εξαιρούνται ειδικές περιπτώσεις.
Όσο βολικό και ξεκούραστο όμως να είναι το αυτόματο. Αν οδηγείς πολλά χρόνια χειροκίνητο, όπως εγώ. Κάποιες στιγμές το βαριέσαι το αυτόματο. Θες να συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση.
Δεν είναι ίδια αίσθηση ν' αλλάζεις στο αυτόματο με τ' αυτάκια και να παίζεις με το λεβιέ στο χειροκίνητο. Να νιώθεις την ταχύτητα να κουμπώνει στο χέρι σου.
Αν κάποιος δεν έχει εμπειρίες με χειροκίνητο όμως και δεν είναι μαθημένος, αυτόματο και μόνο αυτόματο.
-
@vagkirk said in Ford Puma 2019:
@cirus welcome back!!!!!!!
Ακόμη και ένα παλιάς κοπής 5άρι αυτόματο της Mercedes σε sport mode το προτιμώ σε στροφιλίκι ακόμη και απο ένα χειροκίνητο Mazda.
όλα καλά μέχρι που έγραψες αυτό! οδήγησα μία c180 '12 με αυτόματο (νομίζω 7αρι) και ένιωσα πιο ταξί και από τα ταξί...
τελοσπαντων γούστα είναι αυτά! -
@lap said in Ford Puma 2019:
Ναι διότι η επιστήμη στηρίζεται στην επιβεβαίωση. Δεν επιβεβαιώνεται η θεωρία . Οπότε καπου υπάρχει ένα κενό. Το εντοπίζω όχι μονάχα εγώ σε οικονομικό όφελος λόγω προσφορών leasing
Για παράδειγμα σε γαλλικά μοτέρ που έχω εμπειρίες, όσα ακολούθησαν το όριο των 30Κ που είχαν μερικά ήταν κουρέλια. Όλα άθλια και χάλια μέσα τους. Όσα έκαναν στα 10-12Κ ήταν ξεκάθαρα σε καλύτερη κατάσταση.
Με το ίδιο λάδι, στο ιδιο μοτέρ παρόμοιας χρονολογίας. Προφανώς όσοι ανοίγουν δεκάδες μοτερ τα βλέπουν καθε μέρα.
Σίγουρα ο καταναλωτής σε πολλές περιπτώσεις είναι ο beta tester και γίνονται πολλές αλλαγές όταν ο κατασκευαστής κάνει λάθος γιατί σαφώς η δοκιμή δε μπορεί να συσχετιστεί με την πραγματικότητα όσες προσομοιώσεις και να κάνουν.
Εγώ είμαι της λογικής ότι λέει ο κατασκευαστής. Προτιμώ το λάθος να είναι του κατασκευαστή παρά του κάθε μάστορα που θέλει να έχει γνώμη χωρίς γνώση επειδή απλά βλέπει διάφορα και βγάζει μια δική του θεωρία. -
Λάθος το να αλλάζεις λάδια δεν υπάρχει.
Οι εμπειρίες πολλών που ανοίγουν και ανακατασκευάζουν έως και χιλιάδες μοτέρ στα τόσα έτη επιφέρει μια εμπειρία που ένας σχεδιαστής κινητήρα είτε δεν έχει, που αμφιβάλλω και πιστεύω πως το γνωρίζουν ή έστω κάποιοι που έχουν εμπειρία, είτε το marketing της εταιρίας το επιβάλει για διάφορους λόγους.
Κάντε ότι θέλετε, αλλά αν υπάρξει σοβαρή αβαρία μη κατηγορείτε τον σχεδιαστή του κινητήρα. Αυτοί γνωρίζουν.
-
Καλησπέρα παιδια επειδή ενδιαφέρομαι για το ford puma st line μπορείτε να μου πείτε αν έχετε την καλοσυνη να μου καταθέσει οποίος θέλει τι προβληματα του έχει βγάλει μέχρι τωρα. Χωρίς διάθεση ωραιοποιησης αν γίνεται. Την γυμνή αλήθεια. Επίσης και από κατανάλωση μέσα στην πολη τι σας έχει δείξει μεχρι τωρα. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων.
-
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Καλησπέρα παιδια επειδή ενδιαφέρομαι για το ford puma st line μπορείτε να μου πείτε αν έχετε την καλοσυνη να μου καταθέσει οποίος θέλει τι προβληματα του έχει βγάλει μέχρι τωρα. Χωρίς διάθεση ωραιοποιησης αν γίνεται. Την γυμνή αλήθεια. Επίσης και από κατανάλωση μέσα στην πολη τι σας έχει δείξει μεχρι τωρα. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων.
Kαλησπέρα φίλε μου,,με το καλό να το επιλέξεις και να απολαύσεις την κάθε διαδρομή με το Puma!
Είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου από τον μάρτιο και έχω κάνει ήδη 8κ χιλιόμετρα! Το αμάξι είναι απόλαυση σε όλα του! Ένα χαρακτηριστικό που συμβαίνει σε όλους είναι ένας μεταλλικός ήχος όταν πατάς στατικά το γκαζάκι(εμένα προσωπικά ακολουθούσε ο ήχος και εν κινήση στις χαμηλές,αλλάχτηκε στην εγγύηση η τουρμπίνα ,λύθηκε στο εν κινήση ,,στατικά υπάρχει! Το διαπίστωσα και σε άλλα Puma οπότε φυσιολογικό)!
Ειναι αρκετά ποιοτικό μέσα και εντυπωσιακό έξω! Κάποια τριξίματα στα χερούλια στις πόρτες υπάρχει με το μπασάκι του ήχουν αλλά κάποια παιδιά έχουν κάνει μόνωση σε ειδικά μαγαζιά ή έχουν πάει στην αντιπροσωπεία και κάπως το διόρθωσαν!
κατανάλωση είμαι στα 6,5 (sti line x 155 ps) μέση! Όπως και να έχει ένα test drive θα σου δείξει αν είναι για σένα ή όχι!
-
Βρε παιδια γυρισα απο τέστ ντραιβ. Μεχρι 4η ταχύτητα και 70 χλμ στο 125 puma σε περιαστικη διαδρομή είχα κατανάλωση 8 και κάτι πως πετυχαινετε 6αρια κατανάλωση;
-
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Βρε παιδια γυρισα απο τέστ ντραιβ. Μεχρι 4η ταχύτητα και 70 χλμ στο 125 puma σε περιαστικη διαδρομή είχα κατανάλωση 8 και κάτι πως πετυχαινετε 6αρια κατανάλωση;
Σίγουρα το μηδένισες;
-
@andya3 said in Ford Puma 2019:
Δεν μπορεί ο άνθρωπος να οδηγήσει καλύτερα από ένα dsg. Αδιαμφισβήτητο και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Εξαιρούνται ειδικές περιπτώσεις.
Όσο βολικό και ξεκούραστο όμως να είναι το αυτόματο. Αν οδηγείς πολλά χρόνια χειροκίνητο, όπως εγώ. Κάποιες στιγμές το βαριέσαι το αυτόματο. Θες να συμμετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση.
Δεν είναι ίδια αίσθηση ν' αλλάζεις στο αυτόματο με τ' αυτάκια και να παίζεις με το λεβιέ στο χειροκίνητο. Να νιώθεις την ταχύτητα να κουμπώνει στο χέρι σου.
Αν κάποιος δεν έχει εμπειρίες με χειροκίνητο όμως και δεν είναι μαθημένος, αυτόματο και μόνο αυτόματο.
Κάνοντας td ένα αυτόματο φορμεντορ (το «ψόφιο» με τα 150 άλογα), στο sport πραγματικά δεν βρήκα τίποτα που να με χαλάει σε σχέση με ένα χειροκίνητο. Νομίζω ότι αν ο κινητήρας είναι γρήγορος και το αμάξι οδηγοκεντρικό το dsg δεν αφήνει πολλά περιθώρια για άλλες ανησυχίες.
-
@famas said in Ford Puma 2019:
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Βρε παιδια γυρισα απο τέστ ντραιβ. Μεχρι 4η ταχύτητα και 70 χλμ στο 125 puma σε περιαστικη διαδρομή είχα κατανάλωση 8 και κάτι πως πετυχαινετε 6αρια κατανάλωση;
Σίγουρα το μηδένισες;
Μπα όχι σίγουρα όχι
-
Παίδες να ρωτήσω κάτι, στο spritmonitor πως ανεβαζουν τα δεδομένα που βλέπουμε;
-
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Βρε παιδια γυρισα απο τέστ ντραιβ. Μεχρι 4η ταχύτητα και 70 χλμ στο 125 puma σε περιαστικη διαδρομή είχα κατανάλωση 8 και κάτι πως πετυχαινετε 6αρια κατανάλωση;
Εχω το focus με τον ιδιο κινητηρα οχι mhev, και μπορω να σου πω οτι τα 6,5 μεσα στην πολη δεν υφισταντε. Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι η καταναλωση επηρεαζετε παρα πολυ απο το πως θα κινηθεις. Θα ελεγα το 8αρι που ειδες ειναι η τιμη που θα βλεπεις επι το πλειστον. Αν ομως κινησε σε κινηση και βρισκεις στην διαδρομη σου ανοιχτο δρομο πχ. ποσειδωνος , κηφισου, τοτε πεφτει αρκετα η καταναλωση και μπορεις να δεις 6,5 αρια,
Γενικα το 8 σε μενα ειναι ο κανονας -
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Παίδες να ρωτήσω κάτι, στο spritmonitor πως ανεβαζουν τα δεδομένα που βλέπουμε;
Μόνος σου. Με το χέρι.
-
Παίδες μέσα στην πολη μέχρι τι κατανάλωση μπορεί να φτάσει οδηγώντας οικονομικά;
-
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Παίδες μέσα στην πολη μέχρι τι κατανάλωση μπορεί να φτάσει οδηγώντας οικονομικά;
Να μας πεις το προφίλ των διαδρομών που κάνεις. Για μένα πόλη είναι 1-2, νεκρά....
-
@baggelistzouros said in Ford Puma 2019:
Καλησπέρα παιδια επειδή ενδιαφέρομαι για το ford puma st line μπορείτε να μου πείτε αν έχετε την καλοσυνη να μου καταθέσει οποίος θέλει τι προβληματα του έχει βγάλει μέχρι τωρα. Χωρίς διάθεση ωραιοποιησης αν γίνεται. Την γυμνή αλήθεια. Επίσης και από κατανάλωση μέσα στην πολη τι σας έχει δείξει μεχρι τωρα. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτερων.
Καλησπέρα φίλε!
Τα θετικά τα ξέρεις ήδη, για αυτό δεν θα αναλωθώ πολύ σε αυτά. Κάτοχος από τον Μάρτιο του 23. 7Κ χιλιόμετρα, ST-LineX 155PS.
-Ελαφρύς ήχος στο τιμόνι σε στροφές με πολύ χαμηλή ταχύτητα (μάλλον κολόνα). Λύθηκε με επίσκεψη και λογικά γρασάρισμα.
-Κόρνα κάηκε. Λύθηκε στην ίδια επίσκεψη.
-Τρίξιμο σε 1-2 πλαστικά. Λύθηκε αλλά επανήλθε σε μικρότερο βαθμό.Κατανάλωση μέσα στην πόλη, με κίνηση, 8 λίτρα. Εκτός πόλης θα δεις και 6. Χωρίς Eco Profile Κτλ, με κανονική/διασκεδαστική σε στιγμές οδήγηση.
-
-
Εκλεισα 2,5χρονια με το Puma μου και 37500χλμ
Η VARTA εργοστασιακή μπαταρία μου τα έπαιξε και κλάταρε (την φορτισα και την ξαναφόρτισα και δεν κρατάει φορτιση πάνω από μια μέρα και πέφτει μετά στα 9-10 volt)
Προφανώς είχε πρόβλημα και ήταν ελατωματική γιατι δεν κρατάνε τόσο λίγο οι μπαταρίες πόσο μάλλον οι εργοστασιακές που βγάζουν 5-6 χρόνια όχι 2,5
Είχε 2 χρόνια εγγύηση οπότε είναι εκτός εγγυησης.
Ομως για να λέμε και τα καλά. Πήγα στο συνεργείο και καλη θέληση της FORD δέχθηκε να μου καλύψει το ογδοντακάτι % και να πληρώσω μόνο 33 ευρώ για ολοκαίνουργια μπαταρία εργοστασιακή VARTA. Υπόψιν ότι οι start & stop είναι πολύ ακριβές και αυτές με εργοστασιακά sn είναι ακόμα πιο ακριβές γιατι κατασκευάζονται με υψηλότερες προδιαγραφές. υπολογίζω σε αντιπροσωπία για αλλαγή και ελεγχο καλής λειτουργίας θα πήγαινε κανα 270ρι εύρω. Αν την έβαζα μόνος μου και έπαιρνα μία μη εργοστασιακή start&stop VARTA πάλι θα μου πήγαινε γύρω στα 120-130. (υποτίθεται αυτές κρατάνε γυρω στα 3 χρόνια).
Δεν βάζω πιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου το έκανε γιατι δεν θέλουν οι ίδιοι αλλιώς θα τους διαφήμιζα. (μαλλον δεν θέλουν να πάνε πολλοί εκτός εγγύηση για το ίδιο θέμα.)
Εγώ να πω ότι όταν σου φερονται έτσι είναι ένας λόγος να είσαι πιστός στην μάρκα. Σε άλλη εταιρεία ξέρω πολύ καλά ότι δεν θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο.
ΥΓ Δεν είμαι πολύ γνώστης των μπαταριων οπότε συγχωρεστε αν τα παραπάνω είναι μη ακριβή και διωρθώστε αν γνωρίζετε καλύτερα από τον γράφων. Εγω πιο πολύ ήθελα να γράψω για την καλή συμπεριφορά μιας εταιρείας σε πελάτη ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ενω δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι.
ΥΓ2 Να πω εδώ ότι ούτε φωναξα, ούτε εβρισα ούτε κλάφτηκα στους ανθώπους. Απλά πήρα ένα τηλ στον τεχνικό συμβουλο του εξουσιοδοτημένου να ρωτήσω πόσο έχει καινούργια και να πω την απογοήτευση που ένιωσα όταν είδα στα 2,5 χρόνια την μπαταρία να μας αφήνει χρόνους εκτός εγγύησης. Και από μόνοι τους οι άνθρωποι είπαν θα κάνουμε ότι μπορούμε καλή τι θέληση να κάνουμε αίτημα στα κεντρικά της Ford να βγάλει ποσοστό να σας καλύψει ένα μέρος αφού είναι εκτός εγγυησης. Δεν ηξεραν πόσο θα γλίτωνα αλλα το προσπάθησαν και τελικά πληρώνω ελάχιστο ποσό
-
Από χθες το αυτοκίνητο όταν ζεσταθεί κι ανάψεις θέρμανση βγάζει μαι περίεργη μυρωδιά, σαν μαγειρευτό φαγητό κατσαρόλας. Κοίταξα ψυγεία και στάθμες όλα ΟΚ, σήκωσα πατάκια όλα ΟΚ, μηχανή ΟΚ.
Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία, το κοιτάει ο υπάλληλος, μπαίνει μέσα, σκύβει στη μηχανή, μου λέει ενδεχομένως κάτι έχει μπει στο αυτοκίνητο και πρέπει να σηκωθεί, να βγουν ποδιές κλπ, πρέπει να κλείσουμε ραντεβού.
Φσυικά ραντέβού από τη νέα χρονιά, οπότε εώς τότε ήμαστε με απολυμαντικά σπρέυ και πουγκάκια αλάτων βανίλιας. -
@famas said in Ford Puma 2019:
Από χθες το αυτοκίνητο όταν ζεσταθεί κι ανάψεις θέρμανση βγάζει μαι περίεργη μυρωδιά, σαν μαγειρευτό φαγητό κατσαρόλας. Κοίταξα ψυγεία και στάθμες όλα ΟΚ, σήκωσα πατάκια όλα ΟΚ, μηχανή ΟΚ.
Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία, το κοιτάει ο υπάλληλος, μπαίνει μέσα, σκύβει στη μηχανή, μου λέει ενδεχομένως κάτι έχει μπει στο αυτοκίνητο και πρέπει να σηκωθεί, να βγουν ποδιές κλπ, πρέπει να κλείσουμε ραντεβού.
Φσυικά ραντέβού από τη νέα χρονιά, οπότε εώς τότε ήμαστε με απολυμαντικά σπρέυ και πουγκάκια αλάτων βανίλιας.Ξενερα. Βαζε το στην ανακυκλωση αερα (φανταζομαι δεν θα μυριζει ετσι) , και καθε τοσο ανοιγε λιγο τα παραθυρα να μπαινει νεος αερας
Ford Puma 2019