Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 427
    • 899
    • 900
    • 425 / 900
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17991
    406936
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Βέβαια τα ευρωπαϊκά όρια μπορούν να αλλάξουν προς το συμφέρον των ευρωπαίων κατασκευαστών εφόσον υπάρξει απειλή εκτός Ευρώπης.
      Αυτό που οφείλουν να κάνουν οι ευρωπαίοι είναι να προωθήσουν την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα πόλης και αλλά και τα υβριδικά.
      Γενικά ηλεκτροκίνηση και μόνο τουλάχιστον για κάμποσα χρόνια ακόμα δε θα υπάρξει λόγω υποδομών.
      Άλλωστε οι Ιάπωνες που είναι αρκετά χρόνια μπροστά δεν είναι χαζοί στο να ψάχνονται με τα εναλλακτικά καύσιμα. Αν δε μπορεί ολόκληρη Ιαπωνία να εξηλεκτριστεί μετρημένες είναι οι χώρες της ΕΕ που θα μπορούσαν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        Johnny 0 last edited by

        Εμας να μας αφήσουν στην ησυχία μας, να μειώσουν τον εφκ της βενζίνης όσο είναι αυτός του πετρελαίου, και να πηγαίνουμε με τα σαραβαλακια μας όσο κρατήσουνε στην ησυχία μας. Δε παράγουμε ούτε βίδα αυτοκινήτου, δε μας ενδιαφέρει. Ούτε θα σώσουμε εμείς τον πλανήτη, είμαστε μια μικρή χώρα, που κακως παράτησε και το λιγνίτη.
        Όσο για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, τα θέλει ο μώλος τους, το τραίνο θα περάσει και κάθονται στις ράγες:
        https://cartalk.gr/byd-kalei-tous-kinezous-enothoun-stin-kataktisi-tis-dysis/

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Στην Ελλάδα υπάρχει ένας στόλος 6.600.000 οχημάτων, μέσης ηλικίας 17 ετών και πωλούνται περίπου 100.000 καινούρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο, τα μισά απ αυτά λιανική.
          Λίγες χιλιάδες (μονοψήφιο) απ αυτά είναι ηλεκτρικά μπαταριοκίνητα.
          Έστω ότι σε 10 χρονια αποκλειστούν οι πωλήσεις θερμικών. Και κάθε χρόνο σχεδόν διπλασιάζονται οι πωλήσεις μπαταριοκίνητων.
          Πότε θα εξαφανιστούν πλήρως τα θερμικά μας;

          Και μιλάμε μόνο για τα ΙΧ μας, τα φορτηγά ούτε κατά διάνοια...

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @piliourits last edited by

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Στην Ελλάδα υπάρχει ένας στόλος 6.600.000 οχημάτων, μέσης ηλικίας 17 ετών και πωλούνται περίπου 100.000 καινούρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο, τα μισά απ αυτά λιανική.
            Λίγες χιλιάδες (μονοψήφιο) απ αυτά είναι ηλεκτρικά μπαταριοκίνητα.
            Έστω ότι σε 10 χρονια αποκλειστούν οι πωλήσεις θερμικών. Και κάθε χρόνο σχεδόν διπλασιάζονται οι πωλήσεις μπαταριοκίνητων.
            Πότε θα εξαφανιστούν πλήρως τα θερμικά μας;

            Και μιλάμε μόνο για τα ΙΧ μας, τα φορτηγά ούτε κατά διάνοια...

            Προφανως θα αργησουν να εξαφανιστουν τελειως απο τους δρομους τα θερμικα, ακομα και αν σταματησουν να πωλουνται πχ το 2035. Θα συνεχισουν να πωλουνται μεταχειρισμενα, ειτε ποιοτικο, ειτε σαπακια εισαγωμενα
            Παντως, 10 χρονια ειναι μεγαλο χρονικο διαστημα, ειδικα τωρα που βρισκομαστε σε σημειο καμπης και τρεχουν οι τεχνολογικες εξελιξεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @Johnny 0 last edited by

              @johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Όσο για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, τα θέλει ο μώλος τους, το τραίνο θα περάσει και κάθονται στις ράγες:
              https://cartalk.gr/byd-kalei-tous-kinezous-enothoun-stin-kataktisi-tis-dysis/

              Εεε όσο βγάζουν τα ηλεκτρικά σε τέτοιες τιμές, καλά να πάθουν!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo @fanis75 last edited by elteo

                @johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Όσο για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, τα θέλει ο μώλος τους, το τραίνο θα περάσει και κάθονται στις ράγες:
                https://cartalk.gr/byd-kalei-tous-kinezous-enothoun-stin-kataktisi-tis-dysis/

                Σιγά μην τους φοβηθούν. Αν θέλουν αμερικανοί και Ευρωπαίοι μπορούν να προστατέψουν τα συμφέροντα τους. Σου κοπανανε έναν φόρο και ένα τέλος στην τιμή και στο κάνουν ασύμφορο. Και καλά θα κάνουν για μένα γιατί οι Κινέζοι παίζουν ύπουλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Εμ δεν γίνεται έτσι το διεθνές εμπόριο. Σου κοπανανε και οι άλλοι ποσόστωση στην πρώτη ύλη και άντε γεια.

                  Θέλει προσοχή και μελέτη τι μέτρα προστατευτισμού θα χρησιμοποιήσεις μη σου γυρίσει μπούμερανγκ.

                  Όλα είναι μια ισορροπία και δούναι λαβείν

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @lap last edited by

                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Εμ δεν γίνεται έτσι το διεθνές εμπόριο. Σου κοπανανε και οι άλλοι ποσόστωση στην πρώτη ύλη και άντε γεια.

                    Θέλει προσοχή και μελέτη τι μέτρα προστατευτισμού θα χρησιμοποιήσεις μη σου γυρίσει μπούμερανγκ.

                    Όλα είναι μια ισορροπία και δούναι λαβείν

                    καλως ή κακως, σε αυτον ακριβως τον δρομο βαδιζουμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo @lap last edited by

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Εμ δεν γίνεται έτσι το διεθνές εμπόριο. Σου κοπανανε και οι άλλοι ποσόστωση στην πρώτη ύλη και άντε γεια.

                      Θέλει προσοχή και μελέτη τι μέτρα προστατευτισμού θα χρησιμοποιήσεις μη σου γυρίσει μπούμερανγκ.

                      Όλα είναι μια ισορροπία και δούναι λαβείν

                      Ειδικά οι Κινέζοι έχουν πολλούς όρους για να πουλάς στην χώρα τους. Ας το δουν τώρα και από την άλλη μεριά το παιχνίδι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jammamon last edited by

                        Λοιπόν για να ξέρουμε που βρισκόμαστε:
                        Το νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα προβλέπει συνολική ισχύ των δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης στα 800 MW για το 2030 ώστε να καλύψει το στόχο διείσδυσης.

                        Προφανώς σε αυτή την ισχύ πρέπει να προστεθούν και οι ιδιωτικοί σταθμοί σε κατοικίες-επιχειρήσεις, όμως δεν πρόκειται για ένα απαγορευτικό ή υπερβολικό νούμερο, αλλά μάλλον διαχειρίσιμο.

                        Συγκριτικά, η ισχύς των ΑΠΕ προβλέπεται να φτάσει πολύ πάνω από τα 20 GW το 2030, μαζί με 7,7 GW σταθμούς φυσικού αερίου, 5,5 GW μονάδες αποθήκευσης συν τα μεγάλα υδροηλεκτρικά. Όλα αυτά έναντι μιας συνολικής ζήτησης για ρεύμα που σήμερα βρίσκεται κάτω από 10 GW.

                        Κατ' επέκταση, σε όρους ισχύος τα πράγματα είναι διαχειρίσιμα, υπάρχει βέβαια η τεχνική πολυπλοκότητα σε όρους δικτύου.

                        Αν προεκτείνουμε τις προβλέψεις του ΕΣΕΚ στη φόρτιση για 100% ηλεκτροκίνηση στη χώρα στο απώτερο μέλλον, τότε θα χρειαστούν εντελώς μπακαλίστικα 2,5 GW για τη δημόσια φόρτιση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Αν είναι τόσο φιλόδοξο το πλάνο που θα υπερκαλύπτει όπως λέγεται τη ζήτηση για ποιο λόγο εν έτη 2023, 7 χρόνια πριν αυτό το πλάνο έχουμε θέματα πτώσης ρεύματος όταν συσσωρεύεται η ζήτηση;

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jammamon last edited by

                            Προφανώς η ζήτηση θα ανέβει ως τότε. Επίσης έχουμε και τη φιλοδοξία να γίνουμε εξαγωγέας ενέργειας. Κατά τα άλλα αυτό είναι το σχέδιο, εγώ απλά λέω ότι αν υλοποιηθεί τότε η φόρτιση θα είναι κομπλέ. Αν είναι καλή ιδέα ή όχι άλλο θέμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dettol @panos2171 last edited by dettol

                              @panos2171 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Αν είναι τόσο φιλόδοξο το πλάνο που θα υπερκαλύπτει όπως λέγεται τη ζήτηση για ποιο λόγο εν έτη 2023, 7 χρόνια πριν αυτό το πλάνο έχουμε θέματα πτώσης ρεύματος όταν συσσωρεύεται η ζήτηση;

                              υποθετω διοτι τα νουμερα που αναφερει ειναι τα συνολικα ετησια και οχι η στιγμιαια ζητηση σε ωρες αιχμης. Παντως ειχα δει πολυ προσφατα αρθρο που ανεφερε οτι στις ζεστες μεσογειακες χωρες, δεν υπηρξε προβλημα διαθεσιμοτητας ενεργειας, διοτι οι ωρες αιχμης σε εναν καυσωνα (μεσημεριανες) εξυπηρετουνται και απο ΑΠΕ.
                              Ισως στην χωρα μας το προβλημα που οντως ειδαμε να υπαρχει σε καποιες περιοχες φετος, να ειναι μεταφορας της ηλεκτρικης ενεργειας και οχι διαθεσιμοτητας;

                              edit: link του αρθρου
                              https://www.reuters.com/sustainability/climate-energy/solar-power-rescue-europes-energy-system-weathers-extreme-heat-2023-08-07/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jammamon last edited by

                                Πρόβλημα μεταφοράς όπως λες, αλλά περισσότερο στο χρόνο όχι στο χώρο. Η αποθήκευση θα επιτρέψει στην τεράστια παραγωγή των φ/β τα μεσημέρια να απλωθεί λίγο μέσα στο 24ωρο και να πιάσει και την ώρα αιχμής 8-10 το βράδυ.
                                Βεβαίως θα τις πληρώσουμε τις μπαταρίες αυτές, αλλά τι να κάνεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Γιατί να μην τις πληρώσουμε;
                                  Αφού έχουμε τόσο φθηνό τιμολόγιο;

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris last edited by

                                    Δεν αρκεί να υπάρχει φορτιστής για να φύγεις με τη μπαταρία του ηλεκτρικού σου αυτοκινήτου "γεμάτη". Χρειάζεται και λίγη… τύχη! Αυτό τουλάχιστον δείχνει μελέτη σύμφωνα με την οποία ο ένας στους πέντε οδηγούς που επιχειρεί να φορτίσει σε δημόσιο σημείο φόρτισης αποτυγχάνει!

                                    Βενζίνη και πάλι βενζίνη...μακριά από ηλεκτρικά!!!!😊

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      https://www.naftemporiki.gr/afieromata/the-n-society/1506400/giati-tha-ginei-poly-akrivi-i-ilektriki-energeia/

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @criuser last edited by

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        https://www.naftemporiki.gr/afieromata/the-n-society/1506400/giati-tha-ginei-poly-akrivi-i-ilektriki-energeia/

                                        εκ πρωτης οψεως (δεν ειμαι ειδικος στον χωρο), ειναι λογικα ολα αυτα που λεει. Δεν ειμαι σε θεση να κρινω την σημασια των "ξηραντικων", αλλα και αυτο λογικο μοιαζει. Αυτο ομως που σιγουρα πιστευω ειναι οτι επειδη ξοδευονται πολλα χρηματα στο συγκεκριμενο πεδιο, η αγορα θα βρει την "ακρη" ωστε να αντιμετωπισει αδιεξοδα. Επισης, πρακτικα νομιζω οτι ολοι συμφωνουμε πως δεν υπαρχει αλλη βιωσιμη εναλλακτικη αφου τα ορυκτα καυσιμα ειναι πεπερασμενα.

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ataim
                                          ataim @dettol last edited by

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          https://www.naftemporiki.gr/afieromata/the-n-society/1506400/giati-tha-ginei-poly-akrivi-i-ilektriki-energeia/
                                          . Επισης, πρακτικα νομιζω οτι ολοι συμφωνουμε πως δεν υπαρχει αλλη βιωσιμη εναλλακτικη αφου τα ορυκτα καυσιμα ειναι πεπερασμενα.

                                          Πραγματικά αυτές οι συζητήσεις με ξεπερνούν. Έχουμε απεριόριστη παροχή βενζίνης; Αν όχι τότε τι συζητάμε;

                                          Οποίοι περάσουν το συντομότερο σε απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα θα μπορέσουν να επιβιώσουν, οι υπόλοιποι θα γυρίσουν σε εποχές προ βιομηχανικής επανάστασης.
                                          Στο σύντομο μέλλον όλα τα μικρα οχήματα θα ηλεκτροποιηθουν, ενώ τα μεγαλύτερα όπως αεροπλάνα, πλοία, κλπ τα οποία χρειάζονται υψηλά μεγέθη ενέργειας θα χρησιμοποιούν τεχνολογία κυψελών υδρογόνου. Αυτό είναι το μόνο βιώσιμο μέλλον το οποίο βασίζεται σε ανανεωσιμους πόρους.

                                          C diego1960 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            https://www.sofokleousin.gr/mit-neos-typos-skyrodematos-apothikeyei-energeia

                                            Είπαμε όσο τους πιέζουν ξαφνικά εμφανίζονται πρακτικές και εύκολες τεχνολογικές λύσεις.

                                            Μεγάλα τα συμφέροντα σε κάθε πλευρά

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 425 / 900
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr