Jan 9, 2025, 9:06 AM

@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
…………………………..
…………………….,,.,,,,
Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

για να αναπτυξω τις γνωσεις μου γυρω απο την πολιτικη λες να ανατρεξω στα επεισοδια της φρουτοπιας ή μηπως ειναι πολυ προχωρημενο για αρχαριους;
τωρα που το σκεφτομαι ισως τα στρουμφακια θα ηταν μια καλυτερη πρωτη επαφη με το θεμα, ασε που ειναι επικαιρα λογω του νεου προεδρου της αμερικης. Τι μπλε, τι πορτοκαλι...

Εξαρτάται από το πεδίο.
Για την εγχώρια πολιτική ξεκινάς με το Κωννου και Ελένης στο επεισόδιο που ιδρύει το ΒΥΖΑΝ!
Για τη διεθνή θα έλεγα με το Orange is the new black αλλά μετά τα χθεσινά του σκιώδους πλανητάρχη θα έλεγα ότι πιο κατάλληλη είναι η Καντυ -Καντυ!
Υπάρχει πάντα το στανταρακι του Cruiser ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ αλλά έχει πολύ φορεθεί τελευταία και δεν είναι πρωτότυπο!