-
@georgemit said in Toyota Corolla 2019:
Οι εργοστασιακες λαμπες led συχνα ξεπερνουν σε διάρκεια ζωης το χρονο ζωης του αυτοκινητου. Αν καει καποια πρόκειται για αστοχία.
Μακάρι αλλά συνάδελφος με chr έκλαψε στην τετραετία και φίλος με crosland στη διετία και ας μην ξεχνάμε και το κόστος σε περίπτωση σύγκρουσης..
-
@monman2 said in Toyota Corolla 2019:
@kawasaki said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα. Σκέφτομαι για αγορά του sedan hybrid για ταξί. Το έχει πάρει κάποιος? Είστε ευχαριστημένοι?
Επίσης εάν με πλήρως φορτισμένη μπαταρία κινηθώ εντός πόλης με ήπιες επιτανχύσεις έως 40 χιλιόμετρα ταχύτητα (για να μην πάρει ο βενζινοκινητήρας) πόσα χιλιόμετρα θα κάνω μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο κατώτατο όριο με αποτέλεσμα να ξαναπάρει μπρος το θερμικό μοτέρ.Μόνο που στην πιάτσα δεν θα κατεβαίνεις να σπρώχνεις και θα είσαι μέσα με το κλίμα να δουλεύει χωρίς να δουλεύει το μοτερ ... τι να λεμε τώρα και δεν πιάσαμε το αυτόματο σασμάν και την ευκολία που προσφέρει . Το μόνο που εχω ένσταση είναι γιατί το sedan όλοι οι ταξιτσίδες που εχω δει το station προτιμούν.
Ναι είναι πιο πρακτικό το station, απλά δεν το έχω συνηθίσει οπτικά και κάπως μου κάνει.
Ως προς την μπαταρία είναι τα ερωτήματα μου. Μην δουλεύει μόνο ηλεκτρικά μια 3-4 χιλιόμετρα και μετά επειδή έχει πέσει η στάθμη της να δουλεύει το θερμικό. Το ιδανικό θα είναι αν δεν το ζορίσω και είμαι κάτω από 40 χιλ/ώρα να δουλεύει μόνο με μπαταρία για καμιά 20αρια χιλιόμετρα. Δεν ξέρω αλλά δύσκολο μου φαίνεται.
Μεταξύ octavia και corolla είμαι για ταξί με χρήση 40% σε αρκετή ανηφόρα κατηφόρα, 30% εντός πόλης, και το υπόλοιπο 30% σε επαρχιακό και εθνικό δρόμο. Πιστεύω σε κατανάλωση θα είναι στα ίδια επίπεδα αν υπολογίσουμε τα +25 λεπτά παραπάνω βενζίνη το λίτρο -
Δεν γίνεται αυτό που γράφεις. Το ηλ. Μοτέρ και ο θερμικός κινητήρας συνεχώς αλληλοσυμπληρώνονται. Δεν κινείσαι μόνο με τον ένα ή τον άλλο. Έχει και ένα έξτρα mode που κινείσαι ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα με χαμηλή ταχύτητα αλλά αυτό είναι πιο πολύ marketing πάρα ουσία
Αυτό που περιγράφεις στο προσφέρει μόνο ενα phev
-
Ασφαλώς και μπορείς να κινείσαι μόνο με τον ηλεκτρικό! Όχι για 20χλμ, εκτός αν έχεις κάθε τόσο κατωφέρειες, αλλά μπορείς να κινείσαι μόνο με την μπαταρία. Το τελευταίο έτος το 52% των χιλιομέτρων μου τα έκανα μόνο τον ηλεκτροκινητήρα.
-
@kawasaki said in Toyota Corolla 2019:
Επίσης εάν με πλήρως φορτισμένη μπαταρία κινηθώ εντός πόλης με ήπιες επιτανχύσεις έως 40 χιλιόμετρα ταχύτητα (για να μην πάρει ο βενζινοκινητήρας) πόσα χιλιόμετρα θα κάνω μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο κατώτατο όριο με αποτέλεσμα να ξαναπάρει μπρος το θερμικό μοτέρ.
Από 2.5-5χλμ, ανάλογα με την κίνηση και την κλίση του δρόμου. Σε απόλυτη ευθεία χωρίς να σταματήσει βγάζει κάπου 3-3.5χλμ. Δεν είναι plug in.
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Έχει και ένα έξτρα mode που κινείσαι ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα με χαμηλή ταχύτητα αλλά αυτό είναι πιο πολύ marketing πάρα ουσία
Δεν είναι μάρκετινγκ, το ανακάλυψα χτές μετά από 1 χρόνο! Σου επιτρέπει να κινηθείς ηλεκτρικά με πιο μεγάλη ταχύτητα και το βασικότερ με περισσότερο πάτημα γκαζιού. Θα τα γράψω αύριο πιο αναλυτικά, γιατί τώρα μόλις μπήκα σπίτι από Χαλκδία και πάω για ύπνο.
-
Πολύ φοβάμαι πως το FL θα περάσει τα 2.800 σε αύξηση. Βασική έκδοση (πέραν των γνωστών αλλαγών σε CVT, ίππους κτλ) κατά πάσα πιθανότητα:
16αρες ζάντες, smart entry, αισθητήρες παρκαρίσματος, ασύρματη φόρτιση κινητού, φώτα LED, διζωνικος κλιματισμός και ίσως καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση μέσης.Βάλτε την νέα μεγαλύτερη οθόνη, αλλαγές στο ρεπριζ, νέα μπαταρία λιθίου με περισσότερα kW, τους 140 ίππους κ.α
τότε είναι πολύ λογικό.
-
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
Πολύ φοβάμαι πως το FL θα περάσει τα 2.800 σε αύξηση. Βασική έκδοση (πέραν των γνωστών αλλαγών σε CVT, ίππους κτλ) κατά πάσα πιθανότητα:
16αρες ζάντες, smart entry, αισθητήρες παρκαρίσματος, ασύρματη φόρτιση κινητού, φώτα LED, διζωνικος κλιματισμός και ίσως καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση μέσης.Βάλτε την νέα μεγαλύτερη οθόνη, αλλαγές στο ρεπριζ, νέα μπαταρία λιθίου με περισσότερα kW, τους 140 ίππους κ.α
τότε είναι πολύ λογικό.
Αν αυτά που λες ήταν επίσημα για βασική έκδοση, τότε θα ακύρωνα τη style για το νέο αύριο!
-
Ακούγονται πολλά, μένω σταθερός στην πεποίθηση/εκτίμηση ότι τιμές Δεκέμβριο, αφίξεις τέλη Μαρτίου.
Για αυτό που ανέφερα πιο πάνω περί εξοπλισμού, πέραν των γνωστών δεν μπορώ να πω με σιγουριά τίποτα. Αλλά έχω ενημερωθεί από έγκυρη πηγή ότι οι εκδόσεις θα συμπτυχθούν και η βασική θα αποκτήσει κάτι παραπάνω.
Αν θα είναι όλα αυτά ή μερικά από αυτά μακάρι να το ήξερα, να αποφάσιζα και εγώ. Αν ωστόσο η βασική τα έχει και πάει ΜΕΧΡΙ 26.000 τότε θα έδινα τα πάντα να ήξερα σίγουρα.
-
Το swace suzuki είναι το κορολα sport touring με σήμα Σουζούκι; Ακριβότερο βγαίνει ξεκινά από 25.500 το Σουζούκι...
-
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Το swace suzuki είναι το κορολα sport touring με σήμα Σουζούκι; Ακριβότερο βγαίνει ξεκινά από 25.500 το Σουζούκι...
Ακριβώς ίδιο αμάξι με μικρότερη εγγύηση. Όμως να πω ότι το Σουζούκι στα ίδα λεφτά έχει λίγο καλύτερο εξοπλισμό από όσο θυμάμαι. Το αντίστοιχο στην Τογιότα πάει περίπου +€2.000.
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Ως προς το θέμα του taxi. Στη Θεσσαλονίκη έχει γεμίσει ο τόπος με taxi Corolla Touring Sport hybrid (SW). Σε λίγο βλέπω να γίνεται το νέο Octavia! Ίσως το έχουν σε καλή τιμή. Όπως και να έχει δείτε καλύτερα αυτό και όχι το sedan καθώς έχει πολύ πιο πρακτικό και με αρκετά περισσότερα λίτρα διαθέσιμο χώρο αποσκευών. Καθαρά πιο επαγγελματική επιλογή, θεωρώ.
Ως προς τον διάλογο πιο επάνω περι εξοπλιστικών εκδόσεων θα διαφωνήσω με τους προλαλλησαντες. Η Style του sdn είναι άριστα εξοπλισμένη και το μόνο που της λείπει είναι βομβητής παρκαρίσματος πίσω τον οποίο στην τελική ζητάς και δώρο. Μακάρι να υπήρχε αντίστοιχη έκδοση στα HB/TS ώστε να μην είσαι αναγκασμένος να πας σε έκδοση GR Sport/Lounge, αντίστοιχα, ώστε να πάρεις biLED και φωτοχρωμικο καθρέπτη εν έτει 2022.
Εύχομαι και ελπίζω να "διορθώσουν" αυτό το λάθος στην εξοπλιστική διαβάθμιση των HB/TS με την έλευση του f/l. Όπως επίσης εύχομαι και ελπίζω το sedan στο f/l να έρχεται πλέον με την (ελαφρύτερη αλλά και πιο αποδοτική) συστοιχία μπαταριών Λιθίου!
Υπάρχει style στο ΗΒ και έχει bi Led, φωτοχρωμικό δεν είμαι σίγουρος.
-
Λοιπόν αυτό που έγραψα εχτές ότι "ανακάλυψα" μετά από 1 χρόνο!!!
Στη ένδειξη οδήγησης ανάλογα με το πόσο δυντά πατάς το γκάζι χωρίζει την μπάρα σε 3 περιοχές όπως φαίνεται και στην φωτογραφία:
- Περιοχή EV: το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά
- Περιοχή ECO: το αυτοκίνητο κινείται υβριδικά αλλά με στόχο την οικονομία
- Περιοχή Power: το αυτοκίνητο κινείται υβριδικά με στόχο τις "επιδόσεις".
Το πόσο πάτημα γκαζιού απαιτείται για κάθε περιοχή έχει σχέση και με το πρόγραμμα οδήγησης (π.χ. στο Eco το γκάζει είναι εκνευριστικά αναίσθητο και πρέπει να το πατήσεις πολύ για να πάει ακόμα και στην περιοχή Eco) αλλά προφανώς όσο περισσότερο γκάζι πατάς τόσο περισσοτερο "ανεβαίνει" η μπάρα στν επόμενη περιοχή.
Αυτό που "ανακάλυψα" προχτές είναι ότι με ενεργοποιημένη την λειτουργία EV (από τον σχετικό διακόπτη) το αυτοκίνητο κινείται ηλεκτρικά και πέραν της περιοχής EV στην μπάρα που σημαίνει ότι μπορείς να πατήσεις περισσότεορ γκάζι και να κινηθείς πιο ανθρώπινα, πάλι όμως τελείως ηλεκτρικά.
Δλδ ενώ με κανονική λειτουργία μόλις πατήσεις λιγο παραπάνω γκάζι και η μπάρα βγεί από την EV περιχοή παίρνει μπροστά ο θερμικός, με την λειτουργία EV επιλεγμένη ο θερμικός δεν παίρνει μπροστά παρά μόνο όταν η μπάρα μπει στην περιοχή Power. Αυτό διευκολύνει πάρα πολύ την ηλεκτρική κίνηση (για λίγα χλμ προφανώς) μέσα στην πόλη.
-
Να κάνω μία ερώτηση για αυτό το Corrola Hybrid;
Μην με παρεξηγήσετε όμως γιατί είναι κάτι που μου έχει τύχει αρκετές φορές τις τελευταίες βδομάδες.Όσες φορές έχω βρει μπροστά μου τέτοιο Corolla πάει απελπιστικά αργά. Και είναι πολλές οι φορές. Και έτυχε και χθες σε άδειο δρόμο.
Δηλαδή πάνε με ταχύτητες κάτω από 40km/h. Είτε αφορά κάποια λεωφόρο (π.χ. Λεωφόρος Πεντέλης, Λεωφόρος Παπανικολή) είτε αφορά δρόμους σε γειτονιές. Σαν να σέρνονται με το ζόρι.Υπάρχει κάποιος λόγος που τα οδηγούν με αυτό το τρόπο;
-
@storm said in Toyota Corolla 2019:
Να κάνω μία ερώτηση για αυτό το Corrola Hybrid;
Μην με παρεξηγήσετε όμως γιατί είναι κάτι που μου έχει τύχει αρκετές φορές τις τελευταίες βδομάδες.Όσες φορές έχω βρει μπροστά μου τέτοιο Corolla πάει απελπιστικά αργά. Και είναι πολλές οι φορές. Και έτυχε και χθες σε άδειο δρόμο.
Δηλαδή πάνε με ταχύτητες κάτω από 40km/h. Είτε αφορά κάποια λεωφόρο (π.χ. Λεωφόρος Πεντέλης, Λεωφόρος Παπανικολή) είτε αφορά δρόμους σε γειτονιές. Σαν να σέρνονται με το ζόρι.Υπάρχει κάποιος λόγος που τα οδηγούν με αυτό το τρόπο;
δε σερονται, απλά επιλέγουν οι οδηγοι να πανε οικοομικα και να αξιοποιησουν την οικονομια του αυτοκινητου και το βλεπουν σαν παιχνιδι ποσο "ηλεκτρικα" μπορω να κινηθουν.
ΥΓ: τα όρια ταχύτητας σε στενά από την άλλη ειναι κάτω των 40 οπότε πάνε και με το νόμο σωστά
-
@storm said in Toyota Corolla 2019:
Υπάρχει κάποιος λόγος που τα οδηγούν με αυτό το τρόπο;
Πολλοί λόγοι:
- Είναι ηλίθιοι
- Είναι τσιγκούνηδες
- Προσπαθούν να πετύχουν την μέγιστη οικονομία
- Είναι γέροι
- Δεν ξέρουν να οδηγούν
- Αδιαφορούν για τους άλλους οδηγούς
Βέβαια ΟΛΑ τα παραπάνω τα παρατηρώ καθημερινά ανεξαρτήτως αυτοκινήτων...μάλιστα τα πιο μεγάλα και γρήγορα πάνε απελπιστικά αργά γιατι καίνε τον πάτο τους μόλις πατήσεις λίγο γκάζι. Είναι σημάδι των καιρών, όλοι προσπαθούν για την μέγιστη οικονομία. Που να δεις τα ηλεκτρικά πως πάνε....χτες περασα Μαστανγκ Ε στην ΕΟ που πήγαινε με 70χαω, εγώ ACC στα 130.
-
Ποιο πολύ ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιος λόγος που να αφορά το τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου και όχι αν είναι θέμα οδηγού.
Προφανώς και με μία Bugatti αν θέλει ο οδηγός μπορεί να πηγαίνει με 40Km/h. Νομίζω δηλαδή. Δεν είμαι και σίγουρος. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ Bugatti.
-
Προφανώς υπάρχουν διαφορετικοί λόγοι ανάλογα με τον οδηγό και την περίσταση. Πέρα από όσα ισχύουν για κάθε αυτοκίνητο-οδηγό (π.χ. βραδινές ώρες και δυσκολίες στην όραση, κακός οδηγός, κουρασμένος ή τήρηση ορίων ταχύτητας κλπ) υπάρχουν και ένας-δύο πιθανοί λόγοι σχετιζόμενοι με το υβριδικό σύστημα. Με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου πλησίαζα στο φανάρι και με ένα σύντομο και αρκετά δυνατό πάτημα του φρένου σταματούσα. Με το υβριδικό βλέποντας πως θα πρέπει να ακινητοποιηθώ αφήνω το γκάζι και το αφήνω να ρολλάρει ή πατώ απαλά (ώστε να μην πιάνουν τα τακάκια, αλλά μόνο η γεννήτρια) το φρένο προκειμένου να ανακτήσω περισσότερη ενέργεια.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@storm said in Toyota Corolla 2019:
Υπάρχει κάποιος λόγος που τα οδηγούν με αυτό το τρόπο;
Πολλοί λόγοι:
- Είναι ηλίθιοι
- Είναι τσιγκούνηδες
- Προσπαθούν να πετύχουν την μέγιστη οικονομία
- Είναι γέροι
- Δεν ξέρουν να οδηγούν
- Αδιαφορούν για τους άλλους οδηγούς
Βέβαια ΟΛΑ τα παραπάνω τα παρατηρώ καθημερινά ανεξαρτήτως αυτοκινήτων...μάλιστα τα πιο μεγάλα και γρήγορα πάνε απελπιστικά αργά γιατι καίνε τον πάτο τους μόλις πατήσεις λίγο γκάζι. Είναι σημάδι των καιρών, όλοι προσπαθούν για την μέγιστη οικονομία. Που να δεις τα ηλεκτρικά πως πάνε....χτες περασα Μαστανγκ Ε στην ΕΟ που πήγαινε με 70χαω, εγώ ACC στα 130.
Μα το θεό, κάθε μέρα ανεβοκατεβαίνοντας τη Κηφισίας βλέπω αρκετά Τεσλα, όλα να κινούνται αργά ανεξαρτήτως κίνησης, μόλις σήμερα είδα το πρώτο να επιταχύνει εντυπωσιακά-επιτέλους.(άδειος δρόμος μπροστά)
-
@storm said in Toyota Corolla 2019:
Ποιο πολύ ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιος λόγος που να αφορά το τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου και όχι αν είναι θέμα οδηγού.
Οχι, δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο οδήγησης του αυτοκινήτου. Εαν δεις πως το οδηγεί η γυναίκα μου θα καταλάβεις, τελείως αντιοικονομικά και αντι-υβριδικά και δεν έχει κανέναν θέμα το αυτοκίνητο.
Όποτε θες πάμε βόλτα να το δεις.
-
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
@storm said in Toyota Corolla 2019:
Να κάνω μία ερώτηση για αυτό το Corrola Hybrid;
Μην με παρεξηγήσετε όμως γιατί είναι κάτι που μου έχει τύχει αρκετές φορές τις τελευταίες βδομάδες.Όσες φορές έχω βρει μπροστά μου τέτοιο Corolla πάει απελπιστικά αργά. Και είναι πολλές οι φορές. Και έτυχε και χθες σε άδειο δρόμο.
Δηλαδή πάνε με ταχύτητες κάτω από 40km/h. Είτε αφορά κάποια λεωφόρο (π.χ. Λεωφόρος Πεντέλης, Λεωφόρος Παπανικολή) είτε αφορά δρόμους σε γειτονιές. Σαν να σέρνονται με το ζόρι.Υπάρχει κάποιος λόγος που τα οδηγούν με αυτό το τρόπο;
δε σερονται, απλά επιλέγουν οι οδηγοι να πανε οικοομικα και να αξιοποιησουν την οικονομια του αυτοκινητου και το βλεπουν σαν παιχνιδι ποσο "ηλεκτρικα" μπορω να κινηθουν.
ΥΓ: τα όρια ταχύτητας σε στενά από την άλλη ειναι κάτω των 40 οπότε πάνε και με το νόμο σωστά
Πεντέλης και Παπανικολή δεν είναι στενά. Λεωφόροι 2+2 λωρίδων είναι.
Toyota Corolla 2019