-
Επειδή ήταν πανάκροβοι.
Το συζητούσαμε και με τον συγχωρεμένο Leonp, είχε κι αυτός τέτοιον.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Ψαχνοντας στο spritmonitor.de για να δω με ποσα λιτρα γεμιζει το ρεζερβουαρ μας, ειδα αυτο που ειχα διαπιστωσει και εγω, οτι τα 43 λιτρα που ανακοινωνει ο κατασκευαστης δεν ισχυουν.
Eγω δεν εχω βαλει ποτε πανω απο 35,5 λιτρα με την αυτονομια στο 0 και εχοντας κανει αλλα 5-10χλμ ακομη. Στο spritmonitor.de ειδα μεχρι 36-37 τα οποια ειναι λογικα αν βαλεις λιγο ακομη μετα το 1ο στοπ της αντλιας (εγω δεν το κανω). Τα 43 υπαρχουν μονο στη φαντασια της Τογιοτα.
Επαναφερω το θεματακι γιατι κι εγω εχω καταμπερδευτει. Εβαλα 25λ και ανεβηκε κατα 75%.Πιο κοντα στα 35λ δλδ παρα στα 45.
Ασε που με μεση στα 5λ/100 εκαψα ενα ρεζερβουαρ στα ~700χλμ...
Λιγο καιει,αλλα ποσο χωραει?Απο τοτε, το μεγιστο που εχω βαλει ειναι 36,30lt λίγο μετα το στοπ της αντλιας.
Ο μονος τροπος να μαθεις σιγουρα ειναι να εχεις ενα μικρο μπιτονι βενζινης μαζι σου και να πας μεχρι να μεινει το αυτοκινητο.
Με λαμπάκι αναμένο, από κινέτα έως Δαφνή (40χλμ.), έβαλα 37,30lt (έγραφε υπόλοιπο 20χλμ.).
-
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
-
Τιμές Δεκέμβριο, ενημερώθηκαν οι αντιπροσωπείες και άφιξη Μάρτιο.
Θα ήθελα από κάποιον που το έχει εντυπώσεις από Corolla Hybrid SEDAN.
Ευχαριστώ!
-
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
Έχω χρησιμοποιήσει corolla υβριδικό , με τον 1.2 Τ και σε sedan με τον 1.5. Το υβριδικό είναι ασυναγώνιστο για κίνηση στην πόλη. Αν όμως κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο θα σου έλεγα ότι ο 1.2 Τ είναι καλύτερη επιγογή, έχει όμως σταματήσει τις παραγγελίες. Εμένα περιέργως, με εντυπωσίασε το sedan με τον απλό κινητήρα 1.5 και τα 125 άλογα.Αν δε σε προβληματίζει το μέγεθος, σου λέω με βεβαιότητα ότι έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση χωρίς να είναι αργό-ειδικά στο ταξίδι είναι πιο ευχάριστο από το υβριδικό. Είδα κατανάλωση σε ταξίδι απίστευτα χαμηλή, αφού στα 4500 χιλιόμετρα έκαψα 4,9 λίτρα/100km - ταξίδια σε επαρχιακό δίκτυο και κίνηση σε επαρχίακες πόλεις.Επίσης το sedan έχει και πολύ καλύτερους χώρους.
-
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
Τιμές Δεκέμβριο, ενημερώθηκαν οι αντιπροσωπείες και άφιξη Μάρτιο.
Θα ήθελα από κάποιον που το έχει εντυπώσεις από Corolla Hybrid SEDAN.
Ευχαριστώ!
Έχω το sedan hybrid active από τον Μάρτιο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις για γκάζι το αμάξι είναι μια χαρά άνετο αθόρυβο και με καλούς χώρους νιώθεις από την πρώτη μέρα σαν να το οδηγουσες χρόνια επίσης το μήκος δεν με προβλημάτισε ποτέ.
(Πρώην κάτοχος Tiguan 1.4 4x4 με 200hp με πρόγραμμα συγκριτικά το κορολα εκτός από επιδόσεις είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο) -
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
Έχω χρησιμοποιήσει corolla υβριδικό , με τον 1.2 Τ και σε sedan με τον 1.5. Το υβριδικό είναι ασυναγώνιστο για κίνηση στην πόλη. Αν όμως κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο θα σου έλεγα ότι ο 1.2 Τ είναι καλύτερη επιγογή, έχει όμως σταματήσει τις παραγγελίες. Εμένα περιέργως, με εντυπωσίασε το sedan με τον απλό κινητήρα 1.5 και τα 125 άλογα.Αν δε σε προβληματίζει το μέγεθος, σου λέω με βεβαιότητα ότι έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση χωρίς να είναι αργό-ειδικά στο ταξίδι είναι πιο ευχάριστο από το υβριδικό. Είδα κατανάλωση σε ταξίδι απίστευτα χαμηλή, αφού στα 4500 χιλιόμετρα έκαψα 4,9 λίτρα/100km - ταξίδια σε επαρχιακό δίκτυο και κίνηση σε επαρχίακες πόλεις.Επίσης το sedan έχει και πολύ καλύτερους χώρους.
Ευχαριστώ πολύ, αναφέρομαι στο υβριδικό των 122 ίππων σε πλούσια έκδοση. Είχα γράψει πριν κανά 2 σελίδες ότι είχα το Corolla Hybrid εταιρικό, σκέφτηκα την προσφορά για μεταχειρισμένα Active Plus από Polis (και είπα όχι), με πείσατε να μην πάω στο Yaris γιατί πρέπει να αγοράζουμε αυτό που θέλουμε. Οπότε είτε περιμένω MY23 HB είτε sedan τώρα και η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται κακή ιδεα! Για αυτό ρωτάω.
Φίλοι, δεν ξέρω, είναι ζαριά οι τιμές του χρόνου για HB. Έχω φοβηθεί. Άκουσα +4000 άκουσα προχθές και +1500 από εργοστάσιο και ότι μας ρίξει στο κεφάλι το κράτος.
Θεωρώ για αυτό πάνε Δεκέμβριο τιμές με παράδοση Μάρτιο, ώστε να μην χρειαστεί να γίνουν ανατιμήσεις.
-
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
Έχω χρησιμοποιήσει corolla υβριδικό , με τον 1.2 Τ και σε sedan με τον 1.5. Το υβριδικό είναι ασυναγώνιστο για κίνηση στην πόλη. Αν όμως κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο θα σου έλεγα ότι ο 1.2 Τ είναι καλύτερη επιγογή, έχει όμως σταματήσει τις παραγγελίες. Εμένα περιέργως, με εντυπωσίασε το sedan με τον απλό κινητήρα 1.5 και τα 125 άλογα.Αν δε σε προβληματίζει το μέγεθος, σου λέω με βεβαιότητα ότι έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση χωρίς να είναι αργό-ειδικά στο ταξίδι είναι πιο ευχάριστο από το υβριδικό. Είδα κατανάλωση σε ταξίδι απίστευτα χαμηλή, αφού στα 4500 χιλιόμετρα έκαψα 4,9 λίτρα/100km - ταξίδια σε επαρχιακό δίκτυο και κίνηση σε επαρχίακες πόλεις.Επίσης το sedan έχει και πολύ καλύτερους χώρους.
Ευχαριστώ πολύ, αναφέρομαι στο υβριδικό των 122 ίππων σε πλούσια έκδοση. Είχα γράψει πριν κανά 2 σελίδες ότι είχα το Corolla Hybrid εταιρικό, σκέφτηκα την προσφορά για μεταχειρισμένα Active Plus από Polis (και είπα όχι), με πείσατε να μην πάω στο Yaris γιατί πρέπει να αγοράζουμε αυτό που θέλουμε. Οπότε είτε περιμένω MY23 HB είτε sedan τώρα και η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται κακή ιδεα! Για αυτό ρωτάω.
Φίλοι, δεν ξέρω, είναι ζαριά οι τιμές του χρόνου για HB. Έχω φοβηθεί. Άκουσα +4000 άκουσα προχθές και +1500 από εργοστάσιο και ότι μας ρίξει στο κεφάλι το κράτος.
Θεωρώ για αυτό πάνε Δεκέμβριο τιμές με παράδοση Μάρτιο, ώστε να μην χρειαστεί να γίνουν ανατιμήσεις.
Αυτή η αύξηση, αν γίνει σε τέτοιο βαθμό, θα παρασύρει και τις μη υβριδικές εκδόσεις λογικά. Γιατί αλλιώς θα έχει τεράστια διαφορά τιμής το απλό με το υβριδικό.
-
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
Έχω χρησιμοποιήσει corolla υβριδικό , με τον 1.2 Τ και σε sedan με τον 1.5. Το υβριδικό είναι ασυναγώνιστο για κίνηση στην πόλη. Αν όμως κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο θα σου έλεγα ότι ο 1.2 Τ είναι καλύτερη επιγογή, έχει όμως σταματήσει τις παραγγελίες. Εμένα περιέργως, με εντυπωσίασε το sedan με τον απλό κινητήρα 1.5 και τα 125 άλογα.Αν δε σε προβληματίζει το μέγεθος, σου λέω με βεβαιότητα ότι έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση χωρίς να είναι αργό-ειδικά στο ταξίδι είναι πιο ευχάριστο από το υβριδικό. Είδα κατανάλωση σε ταξίδι απίστευτα χαμηλή, αφού στα 4500 χιλιόμετρα έκαψα 4,9 λίτρα/100km - ταξίδια σε επαρχιακό δίκτυο και κίνηση σε επαρχίακες πόλεις.Επίσης το sedan έχει και πολύ καλύτερους χώρους.
Ευχαριστώ πολύ, αναφέρομαι στο υβριδικό των 122 ίππων σε πλούσια έκδοση. Είχα γράψει πριν κανά 2 σελίδες ότι είχα το Corolla Hybrid εταιρικό, σκέφτηκα την προσφορά για μεταχειρισμένα Active Plus από Polis (και είπα όχι), με πείσατε να μην πάω στο Yaris γιατί πρέπει να αγοράζουμε αυτό που θέλουμε. Οπότε είτε περιμένω MY23 HB είτε sedan τώρα και η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται κακή ιδεα! Για αυτό ρωτάω.
Φίλοι, δεν ξέρω, είναι ζαριά οι τιμές του χρόνου για HB. Έχω φοβηθεί. Άκουσα +4000 άκουσα προχθές και +1500 από εργοστάσιο και ότι μας ρίξει στο κεφάλι το κράτος.
Θεωρώ για αυτό πάνε Δεκέμβριο τιμές με παράδοση Μάρτιο, ώστε να μην χρειαστεί να γίνουν ανατιμήσεις.
Αυτή η αύξηση, αν γίνει σε τέτοιο βαθμό, θα παρασύρει και τις μη υβριδικές εκδόσεις λογικά. Γιατί αλλιώς θα έχει τεράστια διαφορά τιμής το απλό με το υβριδικό.
Λογικά ναι αλλά ίσως σε μικρότερο βαθμό λόγο ότι το απλό δεν έχει υβριδικό σύστημα να αναβαθμίσουν παρά μόνο οθόνες και μικροαλλαγές στην εμφάνιση
-
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
@kozani76 said in Toyota Corolla 2019:
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
@billaras777 said in Toyota Corolla 2019:
Γεια σας παιδια, σκεφτομαι την παραγγελια του corolla hatchback με τον 1.2 τ στην εκδοση style, για χρηση καθαρα σε επαρχιακους δρομους. Θα θελα την γνωμη σας σχετικα με την αξιοπιστια του μοτερ, την καταναλωση του . Σας ευχαριστω πολυ.
Παρότι καταργήθηκε ως μοτέρ θα σου πω δυο πράγματα σε περίπτωση που κοιτάξεις για μεταχειρισμένο ή κάποιο ετοιμοπαράδοτο. Εχω κάνει περίπου 10,000 χλμ μέχρι σήμερα οπότε μπορω να σου πω με σιγουριά τι παίζει. Το μοτέρ είναι πάρα πολύ ωραίο και το κιβώτιο ακόμα καλύτερο, ο συνδυασμός τους ειναι εξαιρετικός κατα τη γνώμη μου, η τογιότα εχει αν οχι τα καλυτερα, σιγουρα απο τα καλυτερα χειροκίνητα. Σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες 80-100 για το μεγαλύτερο διάστημα, η κατανάλωση του αυτοκίνητου ειναι κάτω απο 6λ, το ΣΚ που μας πέρασε με AC φουλ μου έδειξε για 50χλμ επαρχιακό δρόμο 5.5λτ/100. Νομιζω μεχρι 5.2 εχω δει. Αυτοκινητόδρομο με ταχυτητες κοντά στα όρια (μέχρι 140 km/h) θα δεις συνηθως γυρω στα 6.5λτ/100 με AC πάντα. Εκει που το χάνει απο θέμα κατανάλωσης ειναι στην πόλη αλλά καταλαβαίνω πως δεν ειναι προτεραιότητα σου
Έχω χρησιμοποιήσει corolla υβριδικό , με τον 1.2 Τ και σε sedan με τον 1.5. Το υβριδικό είναι ασυναγώνιστο για κίνηση στην πόλη. Αν όμως κινείσαι σε επαρχιακό δίκτυο θα σου έλεγα ότι ο 1.2 Τ είναι καλύτερη επιγογή, έχει όμως σταματήσει τις παραγγελίες. Εμένα περιέργως, με εντυπωσίασε το sedan με τον απλό κινητήρα 1.5 και τα 125 άλογα.Αν δε σε προβληματίζει το μέγεθος, σου λέω με βεβαιότητα ότι έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση χωρίς να είναι αργό-ειδικά στο ταξίδι είναι πιο ευχάριστο από το υβριδικό. Είδα κατανάλωση σε ταξίδι απίστευτα χαμηλή, αφού στα 4500 χιλιόμετρα έκαψα 4,9 λίτρα/100km - ταξίδια σε επαρχιακό δίκτυο και κίνηση σε επαρχίακες πόλεις.Επίσης το sedan έχει και πολύ καλύτερους χώρους.
Ευχαριστώ πολύ, αναφέρομαι στο υβριδικό των 122 ίππων σε πλούσια έκδοση. Είχα γράψει πριν κανά 2 σελίδες ότι είχα το Corolla Hybrid εταιρικό, σκέφτηκα την προσφορά για μεταχειρισμένα Active Plus από Polis (και είπα όχι), με πείσατε να μην πάω στο Yaris γιατί πρέπει να αγοράζουμε αυτό που θέλουμε. Οπότε είτε περιμένω MY23 HB είτε sedan τώρα και η αλήθεια είναι ότι δεν μου φαίνεται κακή ιδεα! Για αυτό ρωτάω.
Φίλοι, δεν ξέρω, είναι ζαριά οι τιμές του χρόνου για HB. Έχω φοβηθεί. Άκουσα +4000 άκουσα προχθές και +1500 από εργοστάσιο και ότι μας ρίξει στο κεφάλι το κράτος.
Θεωρώ για αυτό πάνε Δεκέμβριο τιμές με παράδοση Μάρτιο, ώστε να μην χρειαστεί να γίνουν ανατιμήσεις.
Χτύπα ένα sedan hybrid τώρα γιατί από πέρσι έχει πάρει 2000€ έως τώρα και με το my23 και ανοιχτή τιμή ποιος ξέρει... Επίσης θα σου πρότεινα την έκδοση active η οποία έχει τα πάντα και λογική τιμή.
-
@izz said in Toyota Corolla 2019:
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
Τιμές Δεκέμβριο, ενημερώθηκαν οι αντιπροσωπείες και άφιξη Μάρτιο.
Θα ήθελα από κάποιον που το έχει εντυπώσεις από Corolla Hybrid SEDAN.
Ευχαριστώ!
Έχω το sedan hybrid active από τον Μάρτιο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις για γκάζι το αμάξι είναι μια χαρά άνετο αθόρυβο και με καλούς χώρους νιώθεις από την πρώτη μέρα σαν να το οδηγουσες χρόνια επίσης το μήκος δεν με προβλημάτισε ποτέ.
(Πρώην κάτοχος Tiguan 1.4 4x4 με 200hp με πρόγραμμα συγκριτικά το κορολα εκτός από επιδόσεις είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο)μετα από 7 μήνες με το sedan active hybrid και 9,000 χλμ σχεδον, τόσο μέσα σε πόλη όσο και επαρχία, το αυτοκίνητο είναι σε όλα αψογο και η σχεση τιμης με αυτο που παιρνεις ειναι πολυ καλο.
οπως ειπε και ο φιλος, το μηκος ολο αυτο το διαστημα δε με προβληματισε αν και κυριως σε παρκιγκ το βαζω αλλα οσο κυκλοφορω δε με ενοχλησε ποτε. (εξαιρεση ισως αν πας σε πολυ στενα μερη πχ νησια κτλ οπου αν και δεν εχω παει με αυτο, ισως εκει να ειναι λιγο προβλημα κυριως σε παρκιγκ υποθετω και δευτερευοντος σε "ευκινησια")καταναλωσεις πολυ καλες, ακομα και σε εθνικη με ανηφορα (πχ Τριπολεως) οπου με το ζορι εφτασα το 5.1/100 βεβαια η ταχυτητα δε πηγα ποτε πανω απο 140 -150 και κυριως κοντα στο οριο 110-120 και καπου καπου λιγο παραπανω
εχω ευχαριστηθει τους χωρους, με 2 μικρα παιδια και το ενα ακομα σε καροτσι οποτε και πολλα συμπρακαλα μαζι
αν αξιζει να δωσεις παραπανω για την style, αν σε παιρνει οκ, αν οχι και δυσκολευεσαι τοτε δε θα χασεις κατι το ιδιαιτερο (τα led ισως ναι)
-
@manos82-0 said in Toyota Corolla 2019:
Τιμές Δεκέμβριο, ενημερώθηκαν οι αντιπροσωπείες και άφιξη Μάρτιο.
Θα ήθελα από κάποιον που το έχει εντυπώσεις από Corolla Hybrid SEDAN.
Ευχαριστώ!
3 μήνες μόνο αναμονή για το my2023 hatchback; Η κάθε αντιπροσωπία πάντως λέει τα δικά της...
Εμένα πριν λίγες μέρες μου είπαν για 10 μήνες αναμονή με τιμές όντως από Δεκέμβρη. -
@georpapa το sedan σας προβλημάτισε ως προς τον χώρο αποσκευών στα ταξίδια; Ρωτάω καθώς είπατε για δύο μικρά παιδιά και καροτσάκι ενώ ξέρω πως τα μπράτσα του πορτμπαγκάζ όταν κλείνει τρώνε πλάτος από τον χώρο τον αποσκευών ο οποίος παρά ταύτα έχει επαρκές βάθος.
-
Led βάζεις μετά και είναι και φθηνά.
Φωτάκια στα σκιάδια ηλεκτροχρωμικο εσωτερικό καθρέφτη αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες και ζάντες 17αρες είναι οι διαφορές.
Αλλά σχεδόν +3000 που ακόμα και αν μπορείς να τα δώσεις καλύτερα καντα σουβλάκια ή άλλα έξτρα όπως έκανα εγώ.. τα μπράτσα δεν ενοχλούν και τόσο επίσης και εγώ με 2 παιδιά 9 και 1 ετών με καρότσι και όλη την προίκα μας πήγαμε διακοπές Θάσο χωρίς μπαγαζιερα αντίθετα με το Tiguan και ένα παιδί είχα καί μία 500αρα μπαγαζιερα την οποία κράτησα και για το κορολα αν ποτέ χρειαστεί παρεπιπτόντως τις εργοστασιακές μπάρες μου τις άφησαν σε εξαιρετική τιμή στη Toyota.. -
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
@georpapa το sedan σας προβλημάτισε ως προς τον χώρο αποσκευών στα ταξίδια; Ρωτάω καθώς είπατε για δύο μικρά παιδιά και καροτσάκι ενώ ξέρω πως τα μπράτσα του πορτμπαγκάζ όταν κλείνει τρώνε πλάτος από τον χώρο τον αποσκευών ο οποίος παρά ταύτα έχει επαρκές βάθος.
καθολου. χωρεσανε ολα οσα πηραμε. καροτσι, βαλιτσες τσαντες με παιχνδιια και θαλασσης, ομπρελα κτλ. ψυγειο το βαλαμε στα ποδια του μικρου και επιπλεον πραγματα στο αλλο παιδι.
μετα απο αυτα τα 2 ταξιδια που εκανα με διαφορετικα πραγματα, πχ στο δευτερο ειχα μια βαλιτσα λιγοτερη αλλα εβαλα 2 πατινια το ενα ειναι αυτο με τις ροδες μπροστα που σπαει σε κομματια ενω το αλλο ειναι το καλσσικο που δε μαζευει και 2 φουσκωτα για μωρο και ενα για πιο εμγαλο παιδακι χωρεσανε.απο τα μπρτσα ναι χανεις χωρο,ειναι αληθεια αλλα δε με ενοχλησε παρολ αυτα. προφαωνς θα προτιμουσα να μην ηταν ετσι ο μηχανισμος αλλα και παλι χωρεσανε πολλααα πραγματα.
για τα extra, τα after market led δεν ξερω αν θα με καλυψουν οταν θα βαλω (θα λλαξω μονο τις λαμπες γιατι εχει προβολεα) αλλα στο style εχεις full led παντου.
το φωτακι στα σκιαδια δε με ενδιφερουν, ποτε δε τα αξιοποιησα στο αλλοαμαξι,ο καθρεφτης θα ηθελα να ητανηελκτροχρωματικος αλλα οκ, και η χειροκινητη χρηση ειναι οκ και με βολεψε γιατι εβλεπα τα μικρα αν ηταν οκ πισω (ναι και ομως βρηακ γαματη αυτη την χρηση) οι αναδιπλωμενοι ειναι ενα ωραιο addon αλλα οχι κατι τρελο οπως και οι ζαντες.
επισης το style για τον οδηγο εχει ρυθμιση πλατης και νεο entertainment system που ομως με android auto/ή το αντιστοιχο της apple δε σε πολυνοιαζει (εχω βαλει ενα dongle και εχω ασυρματο το android auto AAwireless )
αλλα ολα αυτα σημαινουν 2.500+ κρινεις. εγω πχ εκ του αποτελεσματος ειμαι οκ, βεβαια ειμαι και ανωμαλος γιατι τα μπροστινα φωτα του active μου αρεσσουν πιο πολυ αποτης style (ειναι διαφορετικα φαναρια) -
Επίσης στα φουλ λεντ της style αν καεί η λάμπα κάηκες... Έχεις δίκιο για το την οθόνη και τη ρύθμιση πλάτης τα είχα ξεχάσει..
-
Οι εργοστασιακες λαμπες led συχνα ξεπερνουν σε διάρκεια ζωης το χρονο ζωης του αυτοκινητου. Αν καει καποια πρόκειται για αστοχία.
-
Καλησπέρα. Σκέφτομαι για αγορά του sedan hybrid για ταξί. Το έχει πάρει κάποιος? Είστε ευχαριστημένοι?
Επίσης εάν με πλήρως φορτισμένη μπαταρία κινηθώ εντός πόλης με ήπιες επιτανχύσεις έως 40 χιλιόμετρα ταχύτητα (για να μην πάρει ο βενζινοκινητήρας) πόσα χιλιόμετρα θα κάνω μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο κατώτατο όριο με αποτέλεσμα να ξαναπάρει μπρος το θερμικό μοτέρ. -
@kawasaki said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα. Σκέφτομαι για αγορά του sedan hybrid για ταξί. Το έχει πάρει κάποιος? Είστε ευχαριστημένοι?
Επίσης εάν με πλήρως φορτισμένη μπαταρία κινηθώ εντός πόλης με ήπιες επιτανχύσεις έως 40 χιλιόμετρα ταχύτητα (για να μην πάρει ο βενζινοκινητήρας) πόσα χιλιόμετρα θα κάνω μέχρι η μπαταρία να φτάσει στο κατώτατο όριο με αποτέλεσμα να ξαναπάρει μπρος το θερμικό μοτέρ.Μόνο που στην πιάτσα δεν θα κατεβαίνεις να σπρώχνεις και θα είσαι μέσα με το κλίμα να δουλεύει χωρίς να δουλεύει το μοτερ ... τι να λεμε τώρα και δεν πιάσαμε το αυτόματο σασμάν και την ευκολία που προσφέρει . Το μόνο που εχω ένσταση είναι γιατί το sedan όλοι οι ταξιτσίδες που εχω δει το station προτιμούν.
-
Ως προς το θέμα του taxi. Στη Θεσσαλονίκη έχει γεμίσει ο τόπος με taxi Corolla Touring Sport hybrid (SW). Σε λίγο βλέπω να γίνεται το νέο Octavia! Ίσως το έχουν σε καλή τιμή. Όπως και να έχει δείτε καλύτερα αυτό και όχι το sedan καθώς έχει πολύ πιο πρακτικό και με αρκετά περισσότερα λίτρα διαθέσιμο χώρο αποσκευών. Καθαρά πιο επαγγελματική επιλογή, θεωρώ.
Ως προς τον διάλογο πιο επάνω περι εξοπλιστικών εκδόσεων θα διαφωνήσω με τους προλαλλησαντες. Η Style του sdn είναι άριστα εξοπλισμένη και το μόνο που της λείπει είναι βομβητής παρκαρίσματος πίσω τον οποίο στην τελική ζητάς και δώρο. Μακάρι να υπήρχε αντίστοιχη έκδοση στα HB/TS ώστε να μην είσαι αναγκασμένος να πας σε έκδοση GR Sport/Lounge, αντίστοιχα, ώστε να πάρεις biLED και φωτοχρωμικο καθρέπτη εν έτει 2022.
Εύχομαι και ελπίζω να "διορθώσουν" αυτό το λάθος στην εξοπλιστική διαβάθμιση των HB/TS με την έλευση του f/l. Όπως επίσης εύχομαι και ελπίζω το sedan στο f/l να έρχεται πλέον με την (ελαφρύτερη αλλά και πιο αποδοτική) συστοιχία μπαταριών Λιθίου!
Η Corolla TS Lounge 1.8 ήδη αυτή την στιγμή φλερτάρει με τα 30,5k οπότε γίνεται στην δική μου κοσμοθεωρία non-vfm (πόσο μάλλον όταν μετά το f/l θα γράψει λογικά 32κ+) ενώ το HB έτσι και αλλιώς στερείται των χωρών που χρειάζεται μια μέση 4μελης οικογένεια.
Toyota Corolla 2019