-
@wantone said in Toyota C-HR 2016:
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Καλύτερα να τις κρατήσω για τον εαυτό μου...δε θα είναι ευχάριστο για τους κατόχους.
δεν παιζει να του βαλεις προγραμμα οπως στο Κουπρα;
το μονο προγραμμα που παιρνει ειναι για κατι κατηφορες στο σουνιο, εκει που κοβεται η μπαρα
-
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Οτι κοροιδευεις, το λουζεσαι σ' αυτη τη ζωη!
Πως και εμπλεξες ετσι; πόσο πανε τετοια εκδοση ;
Να παρω ένα για τη γυναίκα να της παρω πισω το μαζντογιαρις για καθε μερα! -
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Καλύτερα να τις κρατήσω για τον εαυτό μου...δε θα είναι ευχάριστο για τους κατόχους.
Εγω λεω να τα μοιραστεις να ξεδωσεις λιγο...
-
@iceman7 said in Toyota C-HR 2016:
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Οτι κοροιδευεις, το λουζεσαι σ' αυτη τη ζωη!
Πως και εμπλεξες ετσι; πόσο πανε τετοια εκδοση ;
Να παρω ένα για τη γυναίκα να της παρω πισω το μαζντογιαρις για καθε μερα!Αντικατάστασης για 2-3 μέρες. Έπεσε ένας ξεμωραμένος παππούς πάνω στο Kuga και το δωσα για φτιάξιμο.
-
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2016:
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Καλύτερα να τις κρατήσω για τον εαυτό μου...δε θα είναι ευχάριστο για τους κατόχους.
Εγω λεω να τα μοιραστεις να ξεδωσεις λιγο...
αν καταλαβαινω καλα το εχει στο αθλιο παρκιν στη χαλκοκονδυλη
καλυτερα να γραψει για το παρκιν -
@gatoz said in Toyota C-HR 2016:
@chrisk6 said in Toyota C-HR 2016:
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Καλύτερα να τις κρατήσω για τον εαυτό μου...δε θα είναι ευχάριστο για τους κατόχους.
Εγω λεω να τα μοιραστεις να ξεδωσεις λιγο...
αν καταλαβαινω καλα το εχει στο αθλιο παρκιν στη χαλκοκονδυλη
καλυτερα να γραψει για το παρκινΚαλο ειναι να εχουμε ενα feedback και απο οχι βαμμενους ιδιοκτητες.
Δεν ξερεις μπορει να εχει και καλα λογια να πει. -
-
@stefan147 said in Toyota C-HR 2016:
Οτι κοροιδευεις, το λουζεσαι σ' αυτη τη ζωη!
κοιτα αν ειναι στο spare time μου να οδηγω porsche κανω την καρδια μου πέτρα και οδηγω και γω για daily αυτη την ..... toyota
(από το ka είναι πολύ πολύ καλύτερο εξάλλου αν εξαιρέσεις το parking, στο χωρο αποσκευων πανω κάτω τα ίδια )
-
Κουράγιο...μόνο αυτό εύχομαι. Κουράγιο..
-
https://www.carandmotor.gr/nea/toyota-c-hr-meta-apo-150000-hlm
Δεν αναφέρει βέβαια χώρα και συνθήκες στις οποίες κινούνταν το αυτοκίνητο...Εξαιρετική κατάσταση πάντως...
-
Γεια χαρά σε όλους. Συντομο review C-HR 1.2t. Όλα τα παρακάτω για υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένου. Ιδιαίτερο, φουτουριστικό με έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα, ενθουσιασμένος με το 1.2t, μέχρι που το οδήγησα. Πρώτη εντύπωση, αδύναμος κινητήρας, επιταχύνει αργά ειδικά στην στην πρώτη ταχύτητα. Ανταποκρίνεται δύσκολα στο πάτημα του γκαζιού. Οπότε σίγουρα δεν είναι όχι μόνο γι αυτό που αποκαλείται "σπορ οδήγηση" αλλά και λίγο χειρότερα.. Ένα Suzuki Vitara 1.4 (allgrip) που οδηγώ είναι πολύ πιο δυνατό σε όλα τα επίπεδα κλιμάκωσης και πιο ευχάριστο στη οδήγηση (ίσως προκατάληψη, αλλά.. η αίσθηση ειναι αυτή). Κιβώτιο καλό, ένα κλίκ κάτω απ΄το Vitara. Κατα την υποκειμενική αποψή μου, απογοήτευση, δεν του αξίζει τέτοιος αναιμικός κινητήρας. Για όσους αντέχουν τις επιδόσεις αυτού του τύπου, όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν καλά. Επίσης υπάρχουν σχόλια πολλά για σχετικά υψιλή κατανάλωση σε σχέση με τις επιδόσεις παντού στο δίκτυο, λογικό εαν λαβει κανείς υπόψη το βάρος του.
-
Κι όμως, η corolla με τον 1.2t λένε πάει σφαίρα.
-
Τουταγχαμόν
-
@cirus said in Toyota C-HR 2016:
Τουταγχαμόν
Αν η αισθητική ενος "κουπέ" υποτίθεται πως συμβαδίζει με κάποιες ελάχιστες επιδόσεις, εδώ αυτό δεν υπάρχει και κάνει το σύνολο αταίριαστο. Δεν πίστευα όταν διάβασα σχόλιο σε βίντεο "συνταξιούχος με 2 τσάντες στα χέρια". Νομίζω ο μοναδικός κινητηρας που του αξίζει είναι ο 2.0 hybrid αλλά χάνεις το μηχανικό κιβώτιο για οποιον το αναζητά. Κάποιοι το βαφτίζουν (υποτιμιτικά για τις επιδόσεις, ουσιαστικά για την κατανάλωση)"econobox" αλλά ούτε αυτός ο χαρακτηρισμός ανήκει στο 1.2t, στο hybrid μόνο.
-
@georgemit said in Toyota C-HR 2016:
corolla
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-corolla-hatchback-12-turbo
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, Dual VVTi-iW, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 116 PS/5.200-5.600 rpm, 185 Nm/1.500-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση εμπρός.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,3”
0-160 km/h 26,6”
0-400 m 16,7” @ 133,6 km/h
0-1.000 m 30,8” @ 167,7 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 22,5”
50-80 km/h (3η) 4,7”
80-110 km/h (3η) 5,3”
80-110 km/h (4η) 7,1”
110-140 km/h (4η) 8,6”
110-140 km/h (5η) 12,6”
110-140 km/h (6η) 18,5”
Φρένα 100-0 km/h 37,5 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 119 g/km
Διαστάσεις 4.370 x 1.790 x 1.435 mm
Χώρος αποσκευών 361 lt
Βάρος 1.320 kg
Μετρήσεις DRIVEhttps://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-c-hr-12t-6mt
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός και τούρμπο,116 PS/5.200-5.600 rpm, 18,8 kgm/1.400-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,9”
0-160 km/h 34,7”
0-400 m 17,6” @ 126,2 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 158 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,3”
50-80 km/h (3η) 4,7”
80-110 km/h (3η) 5,6”
80-110 km/h (4η) 7,6”
110-140 km/h (4η) 9,8”
110-140 km/h (5η) 13,4”
110-140 km/h (6η) 20,5”
Φρένα 100-0 km/h 40,3 m
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 8,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 125 g/km
Διαστάσεις 4.360 x 1.795 x 1.555 mm
Χώρος αποσκευών 377 lt
Βάρος 1.390 kg
Μετρήσεις DRIVE -
@ial said in Toyota C-HR 2016:
@cirus said in Toyota C-HR 2016:
Τουταγχαμόν
Αν η αισθητική ενος "κουπέ" υποτίθεται πως συμβαδίζει με κάποιες ελάχιστες επιδόσεις, εδώ αυτό δεν υπάρχει και κάνει το σύνολο αταίριαστο. Δεν πίστευα όταν διάβασα σχόλιο σε βίντεο "συνταξιούχος με 2 τσάντες στα χέρια". Νομίζω ο μοναδικός κινητηρας που του αξίζει είναι ο 2.0 hybrid αλλά χάνεις το μηχανικό κιβώτιο για οποιον το αναζητά. Κάποιοι το βαφτίζουν (υποτιμιτικά για τις επιδόσεις, ουσιαστικά για την κατανάλωση)"econobox" αλλά ούτε αυτός ο χαρακτηρισμός ανήκει στο 1.2t, στο hybrid μόνο.
Το αμάξι είναι τάφος σε επιδόσεις. Οικονομία σε όμορφη εμφάνιση με μηδενικός χώρους και πρακτικότητα για την κατηγορία του . Δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο για να το περιγράψουμε
-
Απορίας άξιο πως ρυθμισαν τον κινητήρα να είναι πιο γρήγορος στην corolla με το ίδιο περίπου βάρος αμαξωματος. Μάλλον θυσιάζοντας κατανάλωση. Κατα συνέπεια η corolla θα πρέπει να διψάει για καύσιμο. Δεν ξέρω εαν ειναι δυνατό εαν μπορεί κάποιος να μοντάρει τις ρυθμίσεις του ενος στο άλλο.
-
@ial said in Toyota C-HR 2016:
Απορίας άξιο πως ρυθμισαν τον κινητήρα να είναι πιο γρήγορος στην corolla με το ίδιο περίπου βάρος αμαξωματος. Μάλλον θυσιάζοντας κατανάλωση. Κατα συνέπεια η corolla θα πρέπει να διψάει για καύσιμο. Δεν ξέρω εαν ειναι δυνατό εαν μπορεί κάποιος να μοντάρει τις ρυθμίσεις του ενος στο άλλο.
Η Corolla, λογικά να έχει λιγότερο βάρος (δεν εχω δεδομένα για να πω σίγουρα, οπότε μην κάνετε attack) και σίγουρα έχει καλύτερη αεροδυναμική (οπότε απο εκεί προκύπτουν οι καλύτερες επιδόσεις, χωρίς απαραίτητα να επιβαρύνει την κατανάλωση).
Δύσκολα έκαναν διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα! -
@nickthetrib said in Toyota C-HR 2016:
@ial said in Toyota C-HR 2016:
Απορίας άξιο πως ρυθμισαν τον κινητήρα να είναι πιο γρήγορος στην corolla με το ίδιο περίπου βάρος αμαξωματος. Μάλλον θυσιάζοντας κατανάλωση. Κατα συνέπεια η corolla θα πρέπει να διψάει για καύσιμο. Δεν ξέρω εαν ειναι δυνατό εαν μπορεί κάποιος να μοντάρει τις ρυθμίσεις του ενος στο άλλο.
Η Corolla, λογικά να έχει λιγότερο βάρος (δεν εχω δεδομένα για να πω σίγουρα, οπότε μην κάνετε attack) και σίγουρα έχει καλύτερη αεροδυναμική (οπότε απο εκεί προκύπτουν οι καλύτερες επιδόσεις, χωρίς απαραίτητα να επιβαρύνει την κατανάλωση).
Δύσκολα έκαναν διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα!Οι επιδόσεις και το βάρος έχουν αναρτηθεί https://forum.4troxoi.gr/post/11000235307
-
Έγραψα ότι δεν εχω δεί δεδομένα και ότι οι οποίες διάφορες στις επιδόσεις προκύπτουν από το ελάχιστα μικρότερο βάρος και την καλύτερη αεροδυναμική της Corolla!
Επίσης έγραψα ότι πολύ δύσκολα να έχουν κάνει διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα!
Toyota C-HR 2016