Γεια χαρά σε όλους. Συντομο review C-HR 1.2t. Όλα τα παρακάτω για υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένου. Ιδιαίτερο, φουτουριστικό με έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα, ενθουσιασμένος με το 1.2t, μέχρι που το οδήγησα. Πρώτη εντύπωση, αδύναμος κινητήρας, επιταχύνει αργά ειδικά στην στην πρώτη ταχύτητα. Ανταποκρίνεται δύσκολα στο πάτημα του γκαζιού. Οπότε σίγουρα δεν είναι όχι μόνο γι αυτό που αποκαλείται "σπορ οδήγηση" αλλά και λίγο χειρότερα.. Ένα Suzuki Vitara 1.4 (allgrip) που οδηγώ είναι πολύ πιο δυνατό σε όλα τα επίπεδα κλιμάκωσης και πιο ευχάριστο στη οδήγηση (ίσως προκατάληψη, αλλά.. η αίσθηση ειναι αυτή). Κιβώτιο καλό, ένα κλίκ κάτω απ΄το Vitara. Κατα την υποκειμενική αποψή μου, απογοήτευση, δεν του αξίζει τέτοιος αναιμικός κινητήρας. Για όσους αντέχουν τις επιδόσεις αυτού του τύπου, όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν καλά. Επίσης υπάρχουν σχόλια πολλά για σχετικά υψιλή κατανάλωση σε σχέση με τις επιδόσεις παντού στο δίκτυο, λογικό εαν λαβει κανείς υπόψη το βάρος του.
Best posts made by ial
-
RE: Toyota C-HR 2016
Latest posts made by ial
-
RE: Toyota C-HR 2016
@nickthetrib said in Toyota C-HR 2016:
@ial said in Toyota C-HR 2016:
Απορίας άξιο πως ρυθμισαν τον κινητήρα να είναι πιο γρήγορος στην corolla με το ίδιο περίπου βάρος αμαξωματος. Μάλλον θυσιάζοντας κατανάλωση. Κατα συνέπεια η corolla θα πρέπει να διψάει για καύσιμο. Δεν ξέρω εαν ειναι δυνατό εαν μπορεί κάποιος να μοντάρει τις ρυθμίσεις του ενος στο άλλο.
Η Corolla, λογικά να έχει λιγότερο βάρος (δεν εχω δεδομένα για να πω σίγουρα, οπότε μην κάνετε attack) και σίγουρα έχει καλύτερη αεροδυναμική (οπότε απο εκεί προκύπτουν οι καλύτερες επιδόσεις, χωρίς απαραίτητα να επιβαρύνει την κατανάλωση).
Δύσκολα έκαναν διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα!Οι επιδόσεις και το βάρος έχουν αναρτηθεί https://forum.4troxoi.gr/post/11000235307
-
RE: Toyota C-HR 2016
Απορίας άξιο πως ρυθμισαν τον κινητήρα να είναι πιο γρήγορος στην corolla με το ίδιο περίπου βάρος αμαξωματος. Μάλλον θυσιάζοντας κατανάλωση. Κατα συνέπεια η corolla θα πρέπει να διψάει για καύσιμο. Δεν ξέρω εαν ειναι δυνατό εαν μπορεί κάποιος να μοντάρει τις ρυθμίσεις του ενος στο άλλο.
-
RE: Toyota C-HR 2016
@georgemit said in Toyota C-HR 2016:
corolla
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-corolla-hatchback-12-turbo
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, Dual VVTi-iW, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 116 PS/5.200-5.600 rpm, 185 Nm/1.500-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, κίνηση εμπρός.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,3”
0-160 km/h 26,6”
0-400 m 16,7” @ 133,6 km/h
0-1.000 m 30,8” @ 167,7 km/h
60-160 km/h (με αλλαγές) 22,5”
50-80 km/h (3η) 4,7”
80-110 km/h (3η) 5,3”
80-110 km/h (4η) 7,1”
110-140 km/h (4η) 8,6”
110-140 km/h (5η) 12,6”
110-140 km/h (6η) 18,5”
Φρένα 100-0 km/h 37,5 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 119 g/km
Διαστάσεις 4.370 x 1.790 x 1.435 mm
Χώρος αποσκευών 361 lt
Βάρος 1.320 kg
Μετρήσεις DRIVEhttps://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-c-hr-12t-6mt
Τεχνολογία 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός και τούρμπο,116 PS/5.200-5.600 rpm, 18,8 kgm/1.400-4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,9”
0-160 km/h 34,7”
0-400 m 17,6” @ 126,2 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 158 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,3”
50-80 km/h (3η) 4,7”
80-110 km/h (3η) 5,6”
80-110 km/h (4η) 7,6”
110-140 km/h (4η) 9,8”
110-140 km/h (5η) 13,4”
110-140 km/h (6η) 20,5”
Φρένα 100-0 km/h 40,3 m
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 8,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 125 g/km
Διαστάσεις 4.360 x 1.795 x 1.555 mm
Χώρος αποσκευών 377 lt
Βάρος 1.390 kg
Μετρήσεις DRIVE -
RE: Toyota C-HR 2016
@cirus said in Toyota C-HR 2016:
Τουταγχαμόν
Αν η αισθητική ενος "κουπέ" υποτίθεται πως συμβαδίζει με κάποιες ελάχιστες επιδόσεις, εδώ αυτό δεν υπάρχει και κάνει το σύνολο αταίριαστο. Δεν πίστευα όταν διάβασα σχόλιο σε βίντεο "συνταξιούχος με 2 τσάντες στα χέρια". Νομίζω ο μοναδικός κινητηρας που του αξίζει είναι ο 2.0 hybrid αλλά χάνεις το μηχανικό κιβώτιο για οποιον το αναζητά. Κάποιοι το βαφτίζουν (υποτιμιτικά για τις επιδόσεις, ουσιαστικά για την κατανάλωση)"econobox" αλλά ούτε αυτός ο χαρακτηρισμός ανήκει στο 1.2t, στο hybrid μόνο.
-
RE: Toyota C-HR 2016
Γεια χαρά σε όλους. Συντομο review C-HR 1.2t. Όλα τα παρακάτω για υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένου. Ιδιαίτερο, φουτουριστικό με έντονο σχεδιαστικό χαρακτήρα, ενθουσιασμένος με το 1.2t, μέχρι που το οδήγησα. Πρώτη εντύπωση, αδύναμος κινητήρας, επιταχύνει αργά ειδικά στην στην πρώτη ταχύτητα. Ανταποκρίνεται δύσκολα στο πάτημα του γκαζιού. Οπότε σίγουρα δεν είναι όχι μόνο γι αυτό που αποκαλείται "σπορ οδήγηση" αλλά και λίγο χειρότερα.. Ένα Suzuki Vitara 1.4 (allgrip) που οδηγώ είναι πολύ πιο δυνατό σε όλα τα επίπεδα κλιμάκωσης και πιο ευχάριστο στη οδήγηση (ίσως προκατάληψη, αλλά.. η αίσθηση ειναι αυτή). Κιβώτιο καλό, ένα κλίκ κάτω απ΄το Vitara. Κατα την υποκειμενική αποψή μου, απογοήτευση, δεν του αξίζει τέτοιος αναιμικός κινητήρας. Για όσους αντέχουν τις επιδόσεις αυτού του τύπου, όλα τα υπόλοιπα μου φάνηκαν καλά. Επίσης υπάρχουν σχόλια πολλά για σχετικά υψιλή κατανάλωση σε σχέση με τις επιδόσεις παντού στο δίκτυο, λογικό εαν λαβει κανείς υπόψη το βάρος του.