-
Χεχε, ελπίζω να απέκτησες καλές αναμνήσεις μαζί του. Εύχομαι ότι νέο αγοράσεις να σου αρέσει το ίδιο και περισσότερο
-
Παλι Suzuki,vitara αυτη τη φορα.Θα μου λειψει η οικονομια,η ευκολια στο παρκαρισμα,η εμφανιση του και η ευκολια που οδηγειται.Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση.
-
@antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση
Στην Ευρώπη έγινε εισαγωγή η έκδοση RS της Ιαπωνίας. Αυτή έχει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπορτίφ αίσθηση αλλά χάνει σε άνεση.
Τα ιαπωνικά, και ινδικά swift είναι, όπως γράφουν διάφορα ξένα περιοδικά, αρκετά πιο άνετα και μαλακα. Λογικά θα είναι στο επίπεδο των balenoΕδω διάφορα tuning από το εξωτερικό.
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση
Στην Ευρώπη έγινε εισαγωγή η έκδοση RS της Ιαπωνίας. Αυτή έχει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπορτίφ αίσθηση αλλά χάνει σε άνεση.
Ακριβώς, στην Ευρώπη ήρθε με πιο σκληρό σετ-απ.
Στην Ιαπωνία είχα οδηγήσει Τογιοτα Πάσο και η ανάρτησή του ήταν σαν βούτυρο. Ποτέ δεν είχα μπεί σε πιο άνετο "Τογιοτα".Ακόμα και το Λέξους κοπάναγε μπροστά του. Και δεν έχει να κάνει με τους δρόμους μιας και το πήραμε και σε επαρχιακό που έμοιαζε με Ελληνικής ποιότητας δρόμο.
Αντίστοιχα και τα εκεί Τογιοτα ταξί (ειδικά μοντέλα μόνο για ταξι), ειναι σα να έχουν αερανάρτηση.
Γενικά θεωρώ οτι οι Ιαπωνες έχουν εντελώς άλλο σεταρισμα στα δικά τους μοντέλα από ότι στέλνουν έξω. -
-
Είναι κουκλί το άτιμο...
-
-
Έτσι είναι παιδιά, είναι κουκλί. Το έχω πει ότι το χαζεύω όταν το βρίσκω στον δρόμο. Χαχα.
Θεωρώ πως αυτή την στιγμή είναι από τα πιο χαρακτηριστικά σχέδια της ελληνικής αγοράς στα μικρά και μεσαία οχήματα.
Μα το βλέπεις πως ιδιαίτερα οι εκδόσεις με τα led φώτα γυρίζει πολλά κεφάλια στον δρόμο. Δεν έχει παλιωσει καθόλου το σχεδιο του.
Αλεχάντρο, αν το έφερναν και εδώ με τις ιαπωνικές αναρτήσεις του, πλέον καθώς έχω συνηθίσει τα σκληρά πλαστικά και δεν τα δίνω καθόλου σημασία, θα έλεγα πως θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης.
Το ευρωπαϊκό έχει εξαιρετικό πάτημα, όποιος το έχει στρίψει έντονα με καταλαβαίνει, είναι σαν καρτ. Βεντουζαρει το μπροστινό τμημα στο εσωτερικό της στροφής και μπορείς και να κάνεις μέχρι και μιρκοδιορθωσεις πορείας πάνω στην στροφή χωρίς να χάσει πρόσφυση. Δεν ξέρω με έχει τρελάνει το πάτημα του. Ανεβάζει αδρεναλίνη. Δεν χρειάζεται να σπας τα χρονόμετρα σε χρόνους διότι γκάζι στην απλή έκδοση έχει μέτριο. Αλλά η αίσθηση είναι πραγματικά αγωνιαρικη συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας
Αλλά μόλις δεις μεγάλο φρεάτιο σαν κρατήρα στην πόλη, φρενάρεις και σφίγγεσαι. Λες θα το περάσω χωρίς να σπάσει;
-
Πω πω μας τρελανες.....
-
@antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Παρατήρησε πως το φρένο είναι κοντά με το γκάζι. Το έκαναν επίτηδες όπως έλεγαν οι τεχνικοι της suzuki, το διάβασα σε ένα ιαπωνικο site, για να κάνει ο οδηγός του εύκολα μυτι τακούνι.
Το παιδί που οδηγεί έχει εξαιρετικό αριστερό πόδι. Θέλει μεγάλη εξάσκηση για το κάνεις ιδιαίτερα υπό πίεση. Εύγε από εμένα.
-
Αμα φοράς 47 νούμερο παπούτσι, μπορείς να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα ?
-
@criuser said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Αμα φοράς 47 νούμερο παπούτσι, μπορείς να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα ?
Δεν νομίζω. Είναι λεπτά τα πέλματα των πεταλιών
-
Και για να μην ξεχνιόμαστε:
https://www.rent4ring.de/en/rentals-for-the-nordschleife.html
-
Αυτά είναι.
Το swiftακι μέσα στις προτάσεις για απόλαυση....
Καλές τιμές πάντως
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Αυτά είναι.
Το swiftακι μέσα στις προτάσεις για απόλαυση....
Καλές τιμές πάντως
Μη παρασερνεσαι lap, θα στην πέσουν οι psa και Toyota γνωστοί άγνωστοι να σου αλλάξουν γνώμη.. και δεν έχει καμμία σημασία που δεν έχουν ούτε εταζερα, ούτε ηλεκτροχρωματικους καθρέπτες, ούτε θερμαινόμενα καθίσματα. Δεν τούς αρέσει η Suzuki. Είναι ψευτογιαπωνεζικο...
-
Τώρα η Toyota και η Suzuki είναι συνεργάτες. Οπότε υποστηρίζουμε και Toyota. Αν η συνεργασία λήξει, τότε σκούπες θα τα λέμε λόγω ecvt και θα την λέμε στους τογιοταιους
-
@groover1972 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
ούτε θερμαινόμενα καθίσματα. Δεν τούς αρέσει η Suzuki. Είναι ψευτογιαπωνεζικο...
Το GLX μου έχει... αλλά άχρηστα. Θέλω αεριζόμενα.
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το ευρωπαϊκό έχει εξαιρετικό πάτημα, όποιος το έχει στρίψει έντονα με καταλαβαίνει, είναι σαν καρτ. Βεντουζαρει το μπροστινό τμημα στο εσωτερικό της στροφής και μπορείς και να κάνεις μέχρι και μιρκοδιορθωσεις πορείας πάνω στην στροφή χωρίς να χάσει πρόσφυση.
Εχω οδηγήσει ελάχιστα αυτοκίνητα, βαρετά και δε ξέρω για άλλα πχ Φορτν, ή τα παλιά Πεζω, Σιτροεν, αλλά όντως στα δικά μου μάτια/αίσθηση ειναι "τρένο". Οσοι το κατακρίνουν, δε ξέρω αν το έχουν οδηγήσει. Εχει πάρα πολλά κακά (τα έχω αναφέρει εκτενέστατα σε άλλα ποστ), αλλά ως αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ με κριτήρια πρακτικότητας ειναι κορυφαίο. Σβέλτο, σουιφτ όνομα και πράμα, με καλη ορατότητα, μικρό εξωτερικά με εξαιρετικούς χώρους μέσα (εκτος πορτ-μπαγκαζ), με εύκολο μπες-βγες λόγω ύψους και κάθετων Α-πιλαρς, καλές καταναλώσεις, ξεκούραστα καθίσματα και με καλή στήριξη. Δε προσπαθεί να ειναι κάτι που δεν είναι.
Τα βασικά αρνητικά ειναι κοπάνημα, θόρυβος απο δρόμο, βαφή που φεύγει με το βλέμα. -
Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.
Και ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι τα λίγα, τα ελάχιστα, θετικά στοιχεία που του βρίσκω δεν είναι ικανά να μου αλλάξουν άποψη.
Το ότι μπορεί φαινομενικά να είναι Japan με αφήνει παγερά αδιάφορο. Όπως και για κάθε Japan αυτοκίνητο.
Και προφανώς θα προτιμούσα ένα Space Star αντί του Swift.
-
@storm said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.
Μπορώ να προσθέσω και γενικά για Suzuki, αλλά τώρα πήρα, οπότε ας μην ανοίξω το στόμα μου...
To swift (non-sport) εγώ θα το πρότεινα ως αμάξι για νέους οδηγούς. Αλλά μέχρι εκεί. -
@storm said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.
Και ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι τα λίγα, τα ελάχιστα, θετικά στοιχεία που του βρίσκω δεν είναι ικανά να μου αλλάξουν άποψη.
Το ότι μπορεί φαινομενικά να είναι Japan με αφήνει παγερά αδιάφορο. Όπως και για κάθε Japan αυτοκίνητο.
Και προφανώς θα προτιμούσα ένα Space Star αντί του Swift.
Πέρα από την άνεση ούτε σε έναν τομέα μα ουτε σε έναν δεν είναι ανώτερο ένα space star, και αυτό με καθαρά αντικειμενικά κριτήρια.
Καταρχην είναι ένα παλαιότερο αυτοκίνητο και από το swift που αλλάζει τέλος αυτού του έτους.
Αυτοκίνητο πόλης είναι παιδιά. Αλλά στην αίσθηση οδήγησης είναι σαφέστατα ανώτερο από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ακόμα και της πιο πάνω κατηγορίας, εξαιρούνται τα ford.
Οδηγηστε το σε στροφές και μετά τα λέμε. Δεν υπάρχει οδηγός που να έχει εμπειρία από αυτοκίνητα και να μην θαυμάσει το στήσιμο του και την αγνή οδηγική αίσθηση που προσφέρει, η οποία θυμίζει τα καλοστημένα μικρά της εποχής του 90 οπου και τότε ήταν της μόδας η σπορτίφ οδηγική αίσθηση. Πλέον δεν βρίσκεις αυτοκίνητα με τέτοιον προσανατολισμό στο στήσιμο και κατασκευή τους. Αυτό το κενό εντόπισε η suzuki και καλύπτει με το swift.
Στην άνεση υπάρχουν και καλύτερα. Εάν θεωρείτε οδηγική αίσθηση μονάχα την άνεση τότε σαφέστατα δεν θα το βρείτε κορυφαίο και υπάρχουν καλύτερες προτάσεις.
Σε θόρυβο κύλισης βάλτε ένα psa του 2010-2012 ας πούμε και του c seg στον ίδιο δρόμο και μετά μπείτε στο swift του 2017. Είναι στο ίδιο επίπεδο.
Με τα σημερινά c seg σαφεστατα και έχει διαφορά άλλα ακόμα και μεγαλύτερα σε ηλικία κατά 5-7 ετη και μια κατηγορία μεγαλύτερα γαλλικά, που έχουν την φήμη καλής ποιότητας κύλισης, είναι στο ίδιο επίπεδο θορύβου κύλισης.
Και αυτό το λέω για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης του θορύβου. Όποιος έχει αυτοκίνητο του 2011-2012 ακόμα και c seg, θα αντιλαμβάνεται τι εννοούμε.
Νέο Suzuki Swift 2017