Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 186
    • 187
    • 155 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3738
    81148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Χεχε, ελπίζω να απέκτησες καλές αναμνήσεις μαζί του. Εύχομαι ότι νέο αγοράσεις να σου αρέσει το ίδιο και περισσότερο

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antonmone last edited by

        Παλι Suzuki,vitara αυτη τη φορα.Θα μου λειψει η οικονομια,η ευκολια στο παρκαρισμα,η εμφανιση του και η ευκολια που οδηγειται.Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • L
          lap @antonmone last edited by lap

          @antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:

          Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση

          Στην Ευρώπη έγινε εισαγωγή η έκδοση RS της Ιαπωνίας. Αυτή έχει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπορτίφ αίσθηση αλλά χάνει σε άνεση.
          Τα ιαπωνικά, και ινδικά swift είναι, όπως γράφουν διάφορα ξένα περιοδικά, αρκετά πιο άνετα και μαλακα. Λογικά θα είναι στο επίπεδο των baleno

          Εδω διάφορα tuning από το εξωτερικό.

          alt text

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            alejandro @lap last edited by alejandro

            @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

            @antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:

            Μειονεκτημα μεγαλο η αναρτηση

            Στην Ευρώπη έγινε εισαγωγή η έκδοση RS της Ιαπωνίας. Αυτή έχει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια για πιο σπορτίφ αίσθηση αλλά χάνει σε άνεση.

            Ακριβώς, στην Ευρώπη ήρθε με πιο σκληρό σετ-απ.
            Στην Ιαπωνία είχα οδηγήσει Τογιοτα Πάσο και η ανάρτησή του ήταν σαν βούτυρο. Ποτέ δεν είχα μπεί σε πιο άνετο "Τογιοτα".

            alt text

            Ακόμα και το Λέξους κοπάναγε μπροστά του. Και δεν έχει να κάνει με τους δρόμους μιας και το πήραμε και σε επαρχιακό που έμοιαζε με Ελληνικής ποιότητας δρόμο.
            Αντίστοιχα και τα εκεί Τογιοτα ταξί (ειδικά μοντέλα μόνο για ταξι), ειναι σα να έχουν αερανάρτηση.
            Γενικά θεωρώ οτι οι Ιαπωνες έχουν εντελώς άλλο σεταρισμα στα δικά τους μοντέλα από ότι στέλνουν έξω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • antonakis
              antonakis last edited by

              Youtube Video

              Moments before detonation...

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • georgekn
                georgekn last edited by

                FB_IMG_16705947275656570.jpg

                FB_IMG_16705946864839961.jpg

                FB_IMG_16705945412200701.jpg

                Είναι κουκλί το άτιμο...

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • npapanik
                  npapanik @georgekn last edited by

                  @georgekn said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                  FB_IMG_16705947275656570.jpg

                  FB_IMG_16705946864839961.jpg

                  FB_IMG_16705945412200701.jpg

                  Είναι κουκλί το άτιμο...

                  Ε ναι... 😉

                  The old & the new.jpg

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Έτσι είναι παιδιά, είναι κουκλί. Το έχω πει ότι το χαζεύω όταν το βρίσκω στον δρόμο. Χαχα.

                    Θεωρώ πως αυτή την στιγμή είναι από τα πιο χαρακτηριστικά σχέδια της ελληνικής αγοράς στα μικρά και μεσαία οχήματα.

                    Μα το βλέπεις πως ιδιαίτερα οι εκδόσεις με τα led φώτα γυρίζει πολλά κεφάλια στον δρόμο. Δεν έχει παλιωσει καθόλου το σχεδιο του.

                    Αλεχάντρο, αν το έφερναν και εδώ με τις ιαπωνικές αναρτήσεις του, πλέον καθώς έχω συνηθίσει τα σκληρά πλαστικά και δεν τα δίνω καθόλου σημασία, θα έλεγα πως θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης.

                    Το ευρωπαϊκό έχει εξαιρετικό πάτημα, όποιος το έχει στρίψει έντονα με καταλαβαίνει, είναι σαν καρτ. Βεντουζαρει το μπροστινό τμημα στο εσωτερικό της στροφής και μπορείς και να κάνεις μέχρι και μιρκοδιορθωσεις πορείας πάνω στην στροφή χωρίς να χάσει πρόσφυση. Δεν ξέρω με έχει τρελάνει το πάτημα του. Ανεβάζει αδρεναλίνη. Δεν χρειάζεται να σπας τα χρονόμετρα σε χρόνους διότι γκάζι στην απλή έκδοση έχει μέτριο. Αλλά η αίσθηση είναι πραγματικά αγωνιαρικη συγκριτικά με τα άλλα της κατηγορίας

                    Αλλά μόλις δεις μεγάλο φρεάτιο σαν κρατήρα στην πόλη, φρενάρεις και σφίγγεσαι. Λες θα το περάσω χωρίς να σπάσει;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      @npapanik

                      Πω πω μας τρελανες.....

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap @antonakis last edited by lap

                        @antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                        Youtube Video

                        Παρατήρησε πως το φρένο είναι κοντά με το γκάζι. Το έκαναν επίτηδες όπως έλεγαν οι τεχνικοι της suzuki, το διάβασα σε ένα ιαπωνικο site, για να κάνει ο οδηγός του εύκολα μυτι τακούνι.

                        Το παιδί που οδηγεί έχει εξαιρετικό αριστερό πόδι. Θέλει μεγάλη εξάσκηση για το κάνεις ιδιαίτερα υπό πίεση. Εύγε από εμένα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Αμα φοράς 47 νούμερο παπούτσι, μπορείς να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα ?

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @criuser last edited by

                            @criuser said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                            Αμα φοράς 47 νούμερο παπούτσι, μπορείς να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα ?

                            Δεν νομίζω. Είναι λεπτά τα πέλματα των πεταλιών

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • npapanik
                              npapanik last edited by

                              Και για να μην ξεχνιόμαστε:

                              https://www.rent4ring.de/en/rentals-for-the-nordschleife.html

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Αυτά είναι.

                                Το swiftακι μέσα στις προτάσεις για απόλαυση....

                                Καλές τιμές πάντως

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  groover1972 @lap last edited by groover1972

                                  @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                  Αυτά είναι.

                                  Το swiftακι μέσα στις προτάσεις για απόλαυση....

                                  Καλές τιμές πάντως

                                  Μη παρασερνεσαι lap, θα στην πέσουν οι psa και Toyota γνωστοί άγνωστοι να σου αλλάξουν γνώμη.. και δεν έχει καμμία σημασία που δεν έχουν ούτε εταζερα, ούτε ηλεκτροχρωματικους καθρέπτες, ούτε θερμαινόμενα καθίσματα. Δεν τούς αρέσει η Suzuki. Είναι ψευτογιαπωνεζικο...

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Τώρα η Toyota και η Suzuki είναι συνεργάτες. Οπότε υποστηρίζουμε και Toyota. Αν η συνεργασία λήξει, τότε σκούπες θα τα λέμε λόγω ecvt και θα την λέμε στους τογιοταιους

                                    😝

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alejandro @groover1972 last edited by alejandro

                                      @groover1972 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                      ούτε θερμαινόμενα καθίσματα. Δεν τούς αρέσει η Suzuki. Είναι ψευτογιαπωνεζικο...

                                      Το GLX μου έχει... αλλά άχρηστα. Θέλω αεριζόμενα.

                                      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                      Το ευρωπαϊκό έχει εξαιρετικό πάτημα, όποιος το έχει στρίψει έντονα με καταλαβαίνει, είναι σαν καρτ. Βεντουζαρει το μπροστινό τμημα στο εσωτερικό της στροφής και μπορείς και να κάνεις μέχρι και μιρκοδιορθωσεις πορείας πάνω στην στροφή χωρίς να χάσει πρόσφυση.

                                      Εχω οδηγήσει ελάχιστα αυτοκίνητα, βαρετά και δε ξέρω για άλλα πχ Φορτν, ή τα παλιά Πεζω, Σιτροεν, αλλά όντως στα δικά μου μάτια/αίσθηση ειναι "τρένο". Οσοι το κατακρίνουν, δε ξέρω αν το έχουν οδηγήσει. Εχει πάρα πολλά κακά (τα έχω αναφέρει εκτενέστατα σε άλλα ποστ), αλλά ως αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ με κριτήρια πρακτικότητας ειναι κορυφαίο. Σβέλτο, σουιφτ όνομα και πράμα, με καλη ορατότητα, μικρό εξωτερικά με εξαιρετικούς χώρους μέσα (εκτος πορτ-μπαγκαζ), με εύκολο μπες-βγες λόγω ύψους και κάθετων Α-πιλαρς, καλές καταναλώσεις, ξεκούραστα καθίσματα και με καλή στήριξη. Δε προσπαθεί να ειναι κάτι που δεν είναι.
                                      Τα βασικά αρνητικά ειναι κοπάνημα, θόρυβος απο δρόμο, βαφή που φεύγει με το βλέμα.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • storm
                                        storm last edited by storm

                                        Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.

                                        Και ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι τα λίγα, τα ελάχιστα, θετικά στοιχεία που του βρίσκω δεν είναι ικανά να μου αλλάξουν άποψη.

                                        Το ότι μπορεί φαινομενικά να είναι Japan με αφήνει παγερά αδιάφορο. Όπως και για κάθε Japan αυτοκίνητο.

                                        Και προφανώς θα προτιμούσα ένα Space Star αντί του Swift.

                                        antonakis L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis @storm last edited by

                                          @storm said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                          Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.

                                          Μπορώ να προσθέσω και γενικά για Suzuki, αλλά τώρα πήρα, οπότε ας μην ανοίξω το στόμα μου... 😛
                                          To swift (non-sport) εγώ θα το πρότεινα ως αμάξι για νέους οδηγούς. Αλλά μέχρι εκεί.

                                          Moments before detonation...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @storm last edited by lap

                                            @storm said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                            Σκέφτομαι αρκετούς λόγους για τους οποίους έχω πάψει να ασχολούμαι με το Swift καθώς και με την προοπτική αγοράς του.

                                            Και ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι τα λίγα, τα ελάχιστα, θετικά στοιχεία που του βρίσκω δεν είναι ικανά να μου αλλάξουν άποψη.

                                            Το ότι μπορεί φαινομενικά να είναι Japan με αφήνει παγερά αδιάφορο. Όπως και για κάθε Japan αυτοκίνητο.

                                            Και προφανώς θα προτιμούσα ένα Space Star αντί του Swift.

                                            Πέρα από την άνεση ούτε σε έναν τομέα μα ουτε σε έναν δεν είναι ανώτερο ένα space star, και αυτό με καθαρά αντικειμενικά κριτήρια.

                                            Καταρχην είναι ένα παλαιότερο αυτοκίνητο και από το swift που αλλάζει τέλος αυτού του έτους.

                                            Αυτοκίνητο πόλης είναι παιδιά. Αλλά στην αίσθηση οδήγησης είναι σαφέστατα ανώτερο από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ακόμα και της πιο πάνω κατηγορίας, εξαιρούνται τα ford.

                                            Οδηγηστε το σε στροφές και μετά τα λέμε. Δεν υπάρχει οδηγός που να έχει εμπειρία από αυτοκίνητα και να μην θαυμάσει το στήσιμο του και την αγνή οδηγική αίσθηση που προσφέρει, η οποία θυμίζει τα καλοστημένα μικρά της εποχής του 90 οπου και τότε ήταν της μόδας η σπορτίφ οδηγική αίσθηση. Πλέον δεν βρίσκεις αυτοκίνητα με τέτοιον προσανατολισμό στο στήσιμο και κατασκευή τους. Αυτό το κενό εντόπισε η suzuki και καλύπτει με το swift.

                                            Στην άνεση υπάρχουν και καλύτερα. Εάν θεωρείτε οδηγική αίσθηση μονάχα την άνεση τότε σαφέστατα δεν θα το βρείτε κορυφαίο και υπάρχουν καλύτερες προτάσεις.

                                            Σε θόρυβο κύλισης βάλτε ένα psa του 2010-2012 ας πούμε και του c seg στον ίδιο δρόμο και μετά μπείτε στο swift του 2017. Είναι στο ίδιο επίπεδο.

                                            Με τα σημερινά c seg σαφεστατα και έχει διαφορά άλλα ακόμα και μεγαλύτερα σε ηλικία κατά 5-7 ετη και μια κατηγορία μεγαλύτερα γαλλικά, που έχουν την φήμη καλής ποιότητας κύλισης, είναι στο ίδιο επίπεδο θορύβου κύλισης.

                                            Και αυτό το λέω για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης του θορύβου. Όποιος έχει αυτοκίνητο του 2011-2012 ακόμα και c seg, θα αντιλαμβάνεται τι εννοούμε.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 155 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr