-
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/erevna-gia-ta-ilektrika-aftokinita-enas-stous-dio-odigous-tha-epestrefe-sta-simvatika-tweets/?_gl=1ym87dy_gaN2RQOUprYXV1ckt3ZGttRnBiZGZpWk5WamZIZ25YUzJXbFJEcHBKN2hPODNxYnY4NHBTU2F2QVhFRWZGdl9GRw.._ga_EW30KPYPLR*MTY5Nzk1MjgxNy4xLjAuMTY5Nzk1MjgxNy4wLjAuMA..
Έρευνα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ένας στους δύο οδηγούς θα επέστρεφε στα συμβατικά (tweets)Η μελέτη, η οποία καλύπτει στοιχεία έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, έδειξε ότι το 52,1% των νοικοκυριών με EV θα μείνουν πιστά στον ίδιο τύπο καυσίμου για την επόμενη αγορά οχήματος
-
100 ηλεκτρικά km αστικής μετακίνησης κι η ανεμελιά της βενζίνης ή του πετρελαίου στα ταξίδια. Στο παλιό σου αμάξι με μόλις €3.000. Δεν ακούγεται άσχημο, έτσι;
https://www.drive.gr/news/tha-ekanes-amaxi-soy-plug-hybrid-gia-molis-eu3000
Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω συνεισφέρει στην κουβέντα.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεκτό για τη σύγκριση αλλά, προσωπική μου άποψη, όταν η 3αρα της εποχής έκανε μικρές και άτολμες παρεμβάσεις στην εμφάνιση η Alfa Romeo (και με την 159) παρουσίαζε κάτι καινούργιο και ξεχωριστό. Δεν άρεσε σε όλους (προσωπικά την προτιμώ από την bmw) αλλά σίγουρα δεν σέρβιρε ξαναζεσταμένο άνευ έμπνευσης φαγητό. Βέβαια αυτό είναι καθαρά υποκειμενική άποψη και περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Η BMW εχει πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία για τα μοντέλα της. Μόλις βγει μια γενιά, η επόμενη πατάει σχεδιαστικά πάνω στην προηγούμενη. Μετά η 3η γενιά ειναι τελείως διαφορετική, και ούτω καθ'εξής. Δηλαδή η Ε36 ήταν 100 χρόνια μπροστά από την Ε30 σχεδιαστικά, ενω η Ε46 απλά εξέλιξε το σχέδιο της Ε36. Η Ε90 ήταν κάτι τελείως διαφορετικό και η επόμενη εξέλιξε πάλι το σχέδιο αυτό. Έτσι δουλεύουν οι γερμανοί της μπεμβέ.
Συμφωνώ ότι είναι υποκειμενική η εμφάνιση, εμένα π.χ. η Ε46 μου αρέσει πολύ περισσότερο από την 156, ειδικά στο πως έχουν "γεράσει".
Όπως είπα, ειναι θέμα τιμής όλα. Στα ίδια λεφτά παίρνεις καλύτερη Άλφα συνήθως, αλλά σαν αμάξι η bmw είναι πάντα καλύτερες, αρκεί κάποιος να μπορεί να τις πληρώσει. Για αυτό λέω ότι η Άλφα δεν είναι πρίμιουμ.
-
Δυστυχως,βλεπω οι τιμες εχουν ξεφυγει,θελεις +19.000€,για απλα mild hybrid,κατηγοριας,fiesta,polo,ibiza,για yaris που ειναι full,ακομη πιο ακριβο.Δεν ξερω,εχω μπερδευτει τι συμφερει η αξιζει,δεν κανω πανω απο 8-10.000 χιλ/ετος,αλλα καποια στιγμη στην επομενη 3ετια θα χρειαστω νεο οχημα.
-
Μα δεν καθετε και ο πλανήτης σε ησυχία. Πρόσφατες αναλύσεις ειδικών αναφέρουν τον κίνδυνο κατακόρυφης αύξησης του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οπότε, δεν ξέρω πραγματικά τι συμβουλή να δώσω. Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξερω,εχω μπερδευτει τι συμφερει η αξιζει,δεν κανω πανω απο 8-10.000 χιλ/ετος,αλλα καποια στιγμη στην επομενη 3ετια θα χρειαστω νεο οχημα.
Αποφασίζεις όταν έρθει η στιγμή, πολλά αλλάζουν σε 2-3 χρόνια. Δεν έχεις λόγο να βιαστείς τώρα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν καθετε και ο πλανήτης σε ησυχία. Πρόσφατες αναλύσεις ειδικών αναφέρουν τον κίνδυνο κατακόρυφης αύξησης του κόστους της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οπότε, δεν ξέρω πραγματικά τι συμβουλή να δώσω. Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.
Αυτό που περιγράφεις μου θυμίζει το πετρέλαιο και τα γεωπολιτικά σενάρια που πάντα 'πέφτουν' στο τραπέζι για να ανεβάσουν την τιμή του.
Νομίζω ότι η αύξηση στις τιμές αυτοκινήτων οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του 'μοντέλου' σε όλο το industry, που είναι 'ας δουλέψουμε με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, η αγορά φαίνεται να το αντέχει οπότε ας το καρπωθούμε´.
Όλα τα άλλα νομίζω ότι είναι αφορμές. -
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δυστυχως,βλεπω οι τιμες εχουν ξεφυγει,θελεις +19.000€,για απλα mild hybrid,κατηγοριας,fiesta,polo,ibiza,για yaris που ειναι full,ακομη πιο ακριβο.Δεν ξερω,εχω μπερδευτει τι συμφερει η αξιζει,δεν κανω πανω απο 8-10.000 χιλ/ετος,αλλα καποια στιγμη στην επομενη 3ετια θα χρειαστω νεο οχημα.
Η δική μου οπτική γενικά είναι διαφορετική.
Μη σκέφτεσαι τόσο μακριά, έτσι όπως πάει η φάση μπορεί σε 2-3 χρόνια να ζούμε κάτω από το έδαφος, σε καταφύγια και πάνω στην επιφάνεια να έχει μόνο κατσαρίδες. Ή να έχει πέσει τέτοια φτώχεια που θα τρώμε 1 τοστ τη μέρα. Ποιός περίμενε εξάλλου πριν 4-5 χρόνια που είχαμε "κανονικότητα" (δλδ μιζέρια, ανασφάλεια και απόγνωση απλά όχι τόσο φόβο για κυριολεκτικά βιολογική επιβίωση) οτι θα έσκαγε κόβιντ, ενεργειακό, Ουκρανία, Ισραήλ-Παλαιστίνη κτλ;
Ζήσε το σήμερα όσο καλά μπορείς (όχι φυσικά ακολουθόντας Οράτειες παπαρίτσες τύπου "άδραξε τη μέρα" ή κοελικές παρλαπίπες τύπου "σκέψου θετικά, το σύμπαν όλο θα συνωμοτήσει για να γίνει η επιθυμία σου πραγματικότητα"), βγες, φάε, πέρνα χρόνο με την οικογένεια αν έχεις, αθλήσου, δες καμιά ταινία κτλ και άσε τα μακροπρόθεσμα πλάνα. Τα πάντα είναι ρευστά.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
"Τα πάντα είναι ρευστά." diego1960
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’αυτό μένειν“ Ηράκλειτος
Άλλο ένα κοινό σου με τους αρχαίους Έλληνες.
-
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
100 ηλεκτρικά km αστικής μετακίνησης κι η ανεμελιά της βενζίνης ή του πετρελαίου στα ταξίδια. Στο παλιό σου αμάξι με μόλις €3.000. Δεν ακούγεται άσχημο, έτσι;
https://www.drive.gr/news/tha-ekanes-amaxi-soy-plug-hybrid-gia-molis-eu3000
Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω συνεισφέρει στην κουβέντα.
Τέτοιες πατέντες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πραγματικά ευρεία ηλεκτροκίνηση, αλλά εφόσον δεν ξαναγοράζεις ολόκληρο το αυτοκίνητο απ την αρχή, απορρίπτονται μετά βδελυγμίας απ τον καπιταλιστικο επιχειρηματικό κόσμο και τους διασώστες του πλανήτη...
-
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
100 ηλεκτρικά km αστικής μετακίνησης κι η ανεμελιά της βενζίνης ή του πετρελαίου στα ταξίδια. Στο παλιό σου αμάξι με μόλις €3.000. Δεν ακούγεται άσχημο, έτσι;
https://www.drive.gr/news/tha-ekanes-amaxi-soy-plug-hybrid-gia-molis-eu3000
Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω συνεισφέρει στην κουβέντα.
Τέτοιες πατέντες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πραγματικά ευρεία ηλεκτροκίνηση, αλλά εφόσον δεν ξαναγοράζεις ολόκληρο το αυτοκίνητο απ την αρχή, απορρίπτονται μετά βδελυγμίας απ τον καπιταλιστικο επιχειρηματικό κόσμο και τους διασώστες του πλανήτη...
Τέτοιες πατέντες κάνουν στα ηλεκτρικά ποδήλατα που πρόσφατα αποφάσισε το Ευρωπαϊκό δικαστήριο οτι δεν πρέπει να ασφαλίζονται...
Τέλος πάντων ο φοιτητής έβαλε μια μπαταρία στην ρεζέρβα , τι με νοιάζει αν υπερθερμανθεί κατά την φόρτιση ή κατά την κίνηση αλλα αυτά είναι λεπτομέρειες οταν δεν εχεις ... φρένα!
Ρε σείς μήπως είναι αυτή η μόδα που όλοι πρέπει να βραβεύονται για την προσπάθεια για να μην εχουν ψυχολογικά προβλήματα;
-
Από το άρθρο πιο πάνω.....
Αυτό που διαβάζουμε είναι το εξής:
Όσοι έχουν πριμιουμ ev σταδιακά τείνουν ξανά προς τα ev.
Αυτό σημαίνει πως είτε έχουν και δεύτερο θερμικό, λογικό, είτε έχουν γρήγορους φορτιστές.
"Για παράδειγμα, το 56,6% των αγοραστών της σειράς EQ της Mercedes-Benz θα αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και στο μέλλον, μια τεράστια αύξηση από 24,3% το δεύτερο τρίμηνο του 2020"
Συνεπώς η τεχνολογία υπάρχει, αλλά υιοθετείται απο συγκεκριμένη εισοδηματική ομάδα, όπως ήταν το αναμενόμενο.
Μέχρι το 2035-40 βλέπουμε τι άλλο θα βγει ως τότε.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.drive.gr/news/agora/epistrefoyn-stoys-thermikoys-kinitires-osoi-ehoyn-ev
Εγώ βλέπω ότι 3 στους 4 οδηγούς Tesla δεν θα επέστρεφαν σε θερμικό και ίσως θα παρέμεναν και σε αυτοκίνητο της ίδιας μάρκας. Λογικό μιας και βλέπουν τα αυτοκίνητα τους να αναβαθμίζονται απλά και ωραία με OTA updates και το δίκτυο superchargers να είναι το πιο αξιόπιστο και εύχρηστο.
-
Tesla is a cult! Λογικό να μην επέστρεφαν σε θερμικά ή να μην πήγαιναν σε άλλη εταιρεία. Δε μου προκαλεί εντύπωση και δεν είναι μόνο θέμα superchargers ή OTA updates, οι μισοί στην Αμερική που γράφουν σε forum ή στο fb για τα Tesla κάνουν τρελό simping στο Musk. Μιλάμε για λατρεία σε επίπεδο γελοιότητας όπως τότε με το Jobbs. Είναι κάτι σαν την Apple της αυτοκίνησης η Tesla, και καλύτερο κινητό να σου προσφέρει ο ανταγωνιστής, μετρά πιο πολύ στο όλο "προφιλ" η κατοχή αυτοκινήτου της συγκεκριμένης εταιρείας για να το παίξεις πρωτοπόρος.
Τι συζητάμε, μέχρι και στο Cybertruck τα deposits πήγαιναν σφαίρα! Που αν έβγαζε πχ. η BMW ή η Lexus τέτοιο έκτρωμα, θα έτρωγαν ντομάτες από την παρουσίαση κατευθείαν και θα πούλαγε 2 κομμάτια δημοσιογραφικά μονο.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tesla is a cult! Λογικό να μην επέστρεφαν σε θερμικά ή να μην πήγαιναν σε άλλη εταιρεία. Δε μου προκαλεί εντύπωση και δεν είναι μόνο θέμα superchargers ή OTA updates, οι μισοί στην Αμερική που γράφουν σε forum ή στο fb για τα Tesla κάνουν τρελό simping στο Musk. Μιλάμε για λατρεία σε επίπεδο γελοιότητας όπως τότε με το Jobbs. Είναι κάτι σαν την Apple της αυτοκίνησης η Tesla, και καλύτερο κινητό να σου προσφέρει ο ανταγωνιστής, μετρά πιο πολύ στο όλο "προφιλ" η κατοχή αυτοκινήτου της συγκεκριμένης εταιρείας για να το παίξεις πρωτοπόρος.
Τι συζητάμε, μέχρι και στο Cybertruck τα deposits πήγαιναν σφαίρα! Που αν έβγαζε πχ. η BMW ή η Lexus τέτοιο έκτρωμα, θα έτρωγαν ντομάτες από την παρουσίαση κατευθείαν και θα πούλαγε 2 κομμάτια δημοσιογραφικά μονο.
Δεν έχεις άδικο αλλά ξεχνάς όμως ότι για να υπάρχει τέτοια εμπιστοσύνη, η εταιρεία έχει εκπληρώσει τις υποσχέσεις της παραδίδοντας προϊόν που ικανοποιεί τους πελάτες. Ότι ακριβώς συνέβη και με τα apple. Μόνη διαφορά ότι στα apple πλήρωναν price premium, ενώ τα τεσλα είναι φτηνότερα από τον ανταγωνισμό.
-
Έκανα αναβάθμιση σε ios 17. Ποιες οι διαφορές; Δεν έχω καταλάβει τίποτα.
-
Ικανοποιεί σίγουρα τις ανάγκες, και το θέμα της τιμής είναι τεράστιο bonus (αν και τα fluctuations είναι πολύ μεγάλα, πράγμα ασόβαρο), ειδικά τώρα που οι ανταγωνιστές παρουσιάζουν ηλεκτρικά στην ίδια τιμή με το Model 3 με τη διαφορά οτι είναι μια κατηγορία κάτω ή 200 άλογα κάτω κτλ.
-
Σπικ ελληνικά παλικάρι μου
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά