-
@dstou said in TESLA FORUM:
'Ετσι όπως τα λες, είναι ευτύχυμα που πουλάνε το κατιτίς του και οι υπόλοιποι εκτός του Ήλωνα.
κάνε test drive!
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Η διαφορά σε ποιότητα κατασκευής είναι χαοτική. Ανάποδα όμως από αυτό που περιγράφεις. Η GLA δεν είναι πραγματική Mercedes σε ποιότητα.
Ο τρόπος που δοκίμασες την Αmg ήταν για γέλια. Δυστυχώς έχεις πέσει στην περίπτωση με εμένα. Όταν δοκιμάζω ένα αυτοκίνητο ανάλογα των προδιαγραφών το κάνω. Όχι για να δείξω πως μια amg δεν έχει καλό στήσιμο για τα Μαρμαραδικα. Ξέρω τι θέλω από ένα ντουστ , τι από την gla και τι από ένα Τέσλα. Το καθένα είναι καλό για συγκεκριμένους λόγους.
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Η διαφορά σε ποιότητα κατασκευής είναι χαοτική. Ανάποδα όμως από αυτό που περιγράφεις. Η GLA δεν είναι πραγματική Mercedes σε ποιότητα.
Ο τρόπος που δοκίμασες την Αmg ήταν για γέλια. Δυστυχώς έχεις πέσει στην περίπτωση με εμένα. Όταν δοκιμάζω ένα αυτοκίνητο ανάλογα των προδιαγραφών το κάνω. Όχι για να δείξω πως μια amg δεν έχει καλό στήσιμο για τα Μαρμαραδικα. Ξέρω τι θέλω από ένα ντουστ , τι από την gla και τι από ένα Τέσλα. Το καθένα είναι καλό για συγκεκριμένους λόγους.
Η φαντασία σου είναι για γέλια. Απορώ πώς γνωρίζεις πού και πώς οδήγησα το αυτοκίνητο, από μερικές φωτογραφίες που έβγαλα σε οικοδομή δύο τετράγωνα από το σπίτι μου.
Να σε πληροφορήσω λοιπόν ότι έχω δοκιμάσει τρεις διαφορετικές GLA ίδιας γενιάς, όλες είχαν την ίδια -τραγική για Mercedes- ποιότητα κατασκευής. Στην ηλεκτρική μάλιστα, βρέθηκα να φορτίζω ταυτόχρονα με ένα Model Y και τόσο εγώ όσο και ο ιδιοκτήτης του, ταυτόχρονα περιεργαστήκαμε τα δύο μοντέλα. Η διαφορά είναι εμφανέστατη, κι ακόμα περισσότερο στο νέο Model 3 Highland που είναι ακόμα καλύτερο από την πρώτη γενιά.Α, και κάτι τελευταίο και δε θα ξανασχοληθώ με τις ανακρίβειες που γράφεις: η AMG εκ των τριών GLA που έχω δοκιμάσει, είχε συμπέσει με ΣΚ στις Σπέτσες, οπότε είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα, πηγαίνοντας μέχρι εκεί. Όχι πως έχει καμία σημασία για να αντιληφθεί κανείς τα σκληρά πλαστικά ή τις χειρολαβές στις πόρτες που τρίζουν. Απλώς το αναφέρω γιατί έκανες γελοίους υπαινιγμούς για τις δοκιμές μου.
-
Πολυ μέτριο αυτοκίνητο η gla αν αναλογιστούμε ποσά ζητάνε.
Μόνο το μοτέρ της αξίζει. -
@ataim said in TESLA FORUM:
Λοιπόν οδήγησα highland model 3 dual, πάμε:
Πρώτα να πω ότι δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό που οδηγώ, είχα οδηγήσει πριν πολλά χρόνια σε λούνα παρκ ένα, άρα έχω μια μικρή εμπειρία. Οκ, δεν είχα οπότε λογικό να είμαι αρκετά επιφυλακτικός, ξεκινάω με το εξής (το οποίο έχει ξαναειπωθεί) τα Tesla είναι niche προϊόντα τα οποία τυχαίνει να είναι και αυτοκίνητα, και αυτή είναι γενικά η αντιμετώπιση, δεν είναι ακόμα ένα ev είναι κάτι το διαφορετικό, πόσο είναι όμως;-
Υλικά και εσωτερικό, όλα είναι πολύ ποιοτικά στην όψη, στην συναρμογή, στην αφή, από το τιμόνι έως τον τεμπέλη έως την ποτηροθήκη. Έχουν όλα σωστές θέσεις και πραγματικά αισθάνεσαι ότι είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου και όχι σε θέση αυτοκινήτου. Έχεις ανοίξει και το λαπτοπ και το έχεις μπροστά σου.
-
Θέση οδήγησης/καθίσματα, έχει τόσες ηλεκτρικές ρυθμίσεις που ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους, πόδια πλάτη ύψος όλα ρυθμίζονται, η ορατότητα δε γύρω γύρω είναι άψογη και δεν υπάρχει τίποτα να σε κόβει, είναι σαν να κάθεσαι σε πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Το μόνο "αρνητικό" είναι ότι κάθεσαι πολύ χαμηλά, νόμιζα οτι μπήκα στο mx5, τόσο χαμηλά, τις μπαταρίες που τις χώρεσαν; Το y θα μου έκανε περισσότερο για μέσα στην πόλη.
-
Ανάρτηση, εδώ είναι που παθαίνεις την μεγάλη πλάκα, με τέτοιους τροχούς και αστεία προφίλ λες αυτό θα κοπανάει δεν μπορεί, είναι και χαμηλό, και δεν ξέρω τι έχουν κάνει ισοπεδώνει τα πάντα, περνάς πάνω από τις χειρότερες λακούβες και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, βοηθάει βέβαια η μαλακή ανάρτηση η οποία όμως όταν στρίβεις ούτε ταλαντώσεις δημιουργεί ούτε κλίσεις. Μαγικό.
-
Ποιότητα κύλισης/κίνησης, κανένας κραδασμός, κανένας τριγμός, κανένας θόρυβος, κανονική λίμο, πας με 100 και νομίζεις ότι πας με 30, εγώ δεν είχα θόρυβο ούτε από τα ελαστικά αλλά ούτε αεροδυναμικούς, γενικά τίποτα, είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο και αν το βάλεις σε chil/comfort mode γίνεται το ιδανικό όχημα για συνθήκες πόλης, το μέγεθος δεν το αισθάνεσαι καθόλου, βέβαια αν έρθει η ώρα να βρεις θέση στάθμευσης θα δυσκολευτείς.
-
Γκάζι/regen, είναι γρήγορο αλλά αυτό βέβαια είναι σχετικό, κάποιος με εμπειρία οχημάτων πολλών ίππων θα το πει και αργό, το εντυπωσιακό είναι βέβαια οι ρεπριζ, μπορείς να χωθείς με την σκέψη μόνο οπουδήποτε, σε αυτό βοηθάει και το πολύ γρήγορο τιμόνι και το bsm. Δεν σε τρομάζει πάντως γιατί η δύναμη είναι γραμμική χωρίς καθόλου μεταβολές. Έχει πολύ δυνατό regen οπότε δεν χρειάζεται να πατάς φρένο, έχεις ουσιαστικά one pedal drive ρυθμίσεις που θέλει 5 λεπτά για να το συνηθίσεις, το ίδιο ισχύει και για τα stalks, δεν μου έλειψαν.
-
Ηχοσύστημα/οθόνη, τα σπάνε, φοβερός ήχος και η οθόνη πολύ εύχρηστη, σε βοηθάει στην κίνηση με τρόπους που δεν το πιστεύεις, σου δείχνει αποστάσεις από διπλανά οχήματα κλπ, περίμενα σε φανάρι για αριστερή στροφή και μόλις άναψε πράσινο με ειδοποίησε να ξεκινήσω, αν είχαν όλοι τέτοια μέσα στην πόλη θα είχαμε πολύ λιγότερα ατυχήματα.
-
Κανονική "οδήγηση", όταν το πιέσεις νιώθεις το βάρος, το τιμόνι είναι ασαφές αλλά γρήγορο και η δύναμη πάντα εκεί, στρίβει αστραπιαία και έχει πολλά περιθώρια πρόσφυσης, δεν σε τρομάζει και αν μπεις με πολλά φεύγει με τα τέσσερα, σε κλειστές στροφές που το πίεσα έδιωχνε το πίσω μέρος και αμέσως το μάζευαν τα ηλεκτρονικά, χρειάζεται drift mode. Σε ανάβαση φαντάζομαι δεν παίζεται, θα σκοτώνει και supercar, σε κατάβαση λόγω βάρους θα ζορίζεται. Διασκεδαστικό, όχι όμως σπορ.
Συμπέρασμα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό όχημα, για καθημερινή χρήση ακόμα και το rwd μια χαρά θα είναι γιατί απολαμβάνεις ανώτερη ποιότητα μετακίνησης σε οικονομικό πακέτο, γυρνώντας στο θερμικό μου φάνηκε ότι είχα ημιάκαμπτο μπρος πίσω, ότι χάλασε το turbo, και ότι η οθόνη μου είναι από τα lidl. Δεν ξέρω αν τα προηγούμενα είχαν τόση διαφορά στην ποιότητα, γιατί ακούγαμε κακές κριτικές, εμένα το highland με εντυπωσίασε.
για τα υλικα και την ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου, πραγματικα ποτε δεν καταλαβα τις γκρινιες. Σιγουρα υπαρχουν καλυτερα αλλα το θεωρω απολυτα τιμιο.
Απο οτι εχω καταλαβει, υπηρχαν καποια προβληματα στα πρωτα Μ3 και ειδικα στο εργοστασιο της αμερικης. Τωρα, οι μοναδικες γκρινιες που εχω ακουσει ειναι για το χρωμα. Δεν εχω διαπιστωσει κατι, αλλα η αληθεια ειναι οτι προσεχω να μην πλησιαζω πολυ κοντα το πιεστικοαρχιζω να πιστευω οτι μονο εγω δεν εχω βολευτει απολυτα με τη θεση οδηγησης του Υ. Δεν νιωθω πολυ βολικα το κεφαλι μου και οτι δεν το στηριζει το καθισμα. Αγορασα μαξιλαρακι απο temu, το επεστρεψα γιατι δεν μου αρεσε. Παιζω συνεχεια με τις ρυθμισεις να βρω ιδανικη θεση
με αυτα που γραφετε για την αναρτηση θα με κανετε να παω και εγω για TD Η αναρτηση και το μεγεθος τους ηταν τα μοναδικα μελανα σημεια των τεσλα για την κινηση εντος της πολης. Δεν ειναι τραγικη η κατασταση στο παλιο 3αρι και στο Υ, αλλα σιγουρα επιδεχοταν βελτιωσης, κατι το οποιο φαινεται οτι εγινε. Ή ισως ολοιοταν μπαινουν περιμενουν να ειναι "κουτσουρο" και οταν συνειδητοποιησουν οτι δεν ειναι, το εκθειαζουν
-
-
Τα μοναδικά κουσουρια που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι ένα ελαφρύ τσικ που ακούγεται από το κάθισμα του οδηγού σε κατάσταση επιτάχυνσης το οποίο μάλλον είναι στο σημείο που ακουμπά το δέρμα με την πλαστική πλάτη, καθώς και σε κακό και τραχύ οδόστρωμα συντονίζει ελαφρά ο ουρανός (ταπετσαρία)σε ένα σημείο.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Η διαφορά σε ποιότητα κατασκευής είναι χαοτική. Ανάποδα όμως από αυτό που περιγράφεις. Η GLA δεν είναι πραγματική Mercedes σε ποιότητα.
Ο τρόπος που δοκίμασες την Αmg ήταν για γέλια. Δυστυχώς έχεις πέσει στην περίπτωση με εμένα. Όταν δοκιμάζω ένα αυτοκίνητο ανάλογα των προδιαγραφών το κάνω. Όχι για να δείξω πως μια amg δεν έχει καλό στήσιμο για τα Μαρμαραδικα. Ξέρω τι θέλω από ένα ντουστ , τι από την gla και τι από ένα Τέσλα. Το καθένα είναι καλό για συγκεκριμένους λόγους.
Η φαντασία σου είναι για γέλια. Απορώ πώς γνωρίζεις πού και πώς οδήγησα το αυτοκίνητο, από μερικές φωτογραφίες που έβγαλα σε οικοδομή δύο τετράγωνα από το σπίτι μου.
Να σε πληροφορήσω λοιπόν ότι έχω δοκιμάσει τρεις διαφορετικές GLA ίδιας γενιάς, όλες είχαν την ίδια -τραγική για Mercedes- ποιότητα κατασκευής. Στην ηλεκτρική μάλιστα, βρέθηκα να φορτίζω ταυτόχρονα με ένα Model Y και τόσο εγώ όσο και ο ιδιοκτήτης του, ταυτόχρονα περιεργαστήκαμε τα δύο μοντέλα. Η διαφορά είναι εμφανέστατη, κι ακόμα περισσότερο στο νέο Model 3 Highland πού είναι ακόμα καλύτερο από την πρώτη γενιά.Α, και κάτι τελευταίο και δε θα ξανασχοληθώ με τις ανακρίβειες που γράφεις: η AMG εκ των τριών GLA που έχω δοκιμάσει, είχε συμπέσει με ΣΚ στις Σπέτσες, οπότε είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα, πηγαίνοντας μέχρι εκεί. Όχι πως έχει καμία σημασία για να αντιληφθεί κανείς τα σκληρά πλαστικά ή τις χειρολαβές στις πόρτες που τρίζουν. Απλώς το αναφέρω γιατί έκανες γελοίους υπαινιγμούς για τις δοκιμές μου.
Όντως γράφεις τόσες βλακείες που δε θυμάμαι λεπτομέρειες.
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Τα μοναδικά κουσουρια που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι ένα ελαφρύ τσικ που ακούγεται από το κάθισμα του οδηγού σε κατάσταση επιτάχυνσης το οποίο μάλλον είναι στο σημείο που ακουμπά το δέρμα με την πλαστική πλάτη, καθώς και σε κακό και τραχύ οδόστρωμα συντονίζει ελαφρά ο ουρανός (ταπετσαρία)σε ένα σημείο.
τα οποια ισως να μην ακουγοταν, ακομα και αν υπηρχαν, σε ενα θερμικο, λογω του ηχου (εστω και μικρης εντασης) του κινητηρα
-
-
@lambrospro said in TESLA FORUM:
Οι λόγοι που δεν συμφέρει η σουκο είναι οι μεγάλες απώλειες (αυτό σημαίνει ότι σου κοστίζει ένα 30-40% παραπάνω σε ενέργεια από αυτή που μπαίνει στην μπαταρια), είναι αρκετά επικίνδυνο για την καλωδίωση λόγω υπερθέρμανσης όταν γίνεται συνέχεια στον ίδιο χώρο, και τέλος ζορίζεται περισσότερο η μπαταρια.
Δεν εξετάζω καθόλου , μα καθόλου το θέμα κόστους χρήσης γενικά και το αν θα είναι λίγο ακριβότερη η φόρτιση από σουκο.
Στο θέμα ασφάλειας ναι , αν ισχύει υπάρχει ζήτημα όπως και με το αν κάνω ζημιά στην μπαταρία τελικά.
Αλλά δεν λένε πως αν φορτίζει αργά και όχι στο 100 % είναι καλύτερα για την μακροζωία της μπαταρίας;
Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα κόστους και εστιάζω στο κόστος απόκτησης που μετά την επιδότηση @red_monster είναι 34-35 χιλιάδες ευρώ, και αυτό θα λάβω ως κόστος κτήσης άσχετα με το πότε θα πάρω την επιστροφή των χρημάτων για να μπορούμε να κάνουμε μια συγκριτική κουβέντα με τις υπόλοιπες επιλογές στην αγορά.
Στα 34-35 χιλιάδες ευρώ λοιπόν το standard range ας πούμε δίνει 220-230 άλογα επιδόσεις καθαρές λόγω μεγαλύτερου βάρους σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο-υβριδικο μοντέλο.
Δίνει πλούσιο εξοπλισμό, αντίστοιχο με 3ης - 4ης εξοπλιστικής κατηγορίας ενός αντίστοιχου βενζινοκίνητου-υβριδικου μοντέλου.
Δίνει αντικείμενα όπως φαίνεται από όλες τις δοκιμές και εμπειρίες χρηστών και δοκιμαστών κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης στην κατηγορία.
Κόστος χρήσης δεν εξετάζω μέχρι τώρα καθόλου, ας είναι ακριβώς ίδιο με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν να γλιτώσω το κόστος του wallbox αν αυτό είναι εφικτό από πλευράς ασφαλείας και να μην κάνω ζημιά στην μπαταρία, και τα χρήματα αυτά να με καλύψουν για 1.5 - 2 χρόνια σε πληρωμή φορτίσεων στο δίκτυο.
Ποιο λοιπόν βενζινοκίνητο σήμερα στις 34 χιλιάδες ευρώ δίνει ή έρχεται κοντά σε αυτό το πακέτο;
Εγώ δεν ξέρω, εσείς έχετε υπόψη σας κάποιο;Μετά ελάτε να βάλουμε κάτω και το κόστος χρήσης σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων με ανάλογους χώρους και οδηγική συμπεριφορά.
Ένας λόγος που δεν το εξετάζω είναι γιατί θεωρώ πως μετά από κάποια χρόνια , τέλη, τεκμήρια , τιμή κιλοβατώρας θα καταλήξουν στο ίδιο κόστος κίνησης / χρήσης με ένα σημερινό ντιζελακι/υβριδικό Τοyota.
Αλλά προς το παρόν αυτά σήμερα αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα για να κάνεις εύκολα την επιλογή, με μοναδικό μειονέκτημα την δυσκολία ενός μεγάλου ταξιδιού που προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου, η αισχοτητα στο κόστος ζωής στην μπανανία μας δεν θα επιτρέπει σε λίγα χρόνια καθόλου ταξίδια και διακοπές σε ακτίνα μεγαλύτερη των 250 χιλιομέτρων από την Αττική.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Κόστος χρήσης δεν εξετάζω μέχρι τώρα καθόλου, ας είναι ακριβώς ίδιο με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν να γλιτώσω το κόστος του wallbox αν αυτό είναι εφικτό από πλευράς ασφαλείας και να μην κάνω ζημιά στην μπαταρία, και τα χρήματα αυτά να με καλύψουν για 1.5 - 2 χρόνια σε πληρωμή φορτίσεων στο δίκτυο.
Με το wallbox σπιτιού δεν κάνεις καμια ζημιά στην μπαταρία. Και ναι υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους χρήσης για ένα αντίστοιχο θερμικό με τα μισά άλογα, όχι υβριδικό. Στα 250Κ χλμ σχεδόν άλλο ένα Tesla
-
@ataim Να δώσουμε λίγη δημοσιότητα;
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Εγώ προτίμησα στα χρήματα την gla 200 με την οποία ειδικά στις εθνικές παίζω σε ταχύτητες απολαυστικές . Ποιοτικά πολύ καλύτερη του ντουστ μα και του Τέσλα. Δεν είμαι γκατζετακιας. Η κατανάλωση δε, της gla σε ταξίδι είναι επιπέδου ντίζελ.
Η διαφορά σε ποιότητα κατασκευής είναι χαοτική. Ανάποδα όμως από αυτό που περιγράφεις. Η GLA δεν είναι πραγματική Mercedes σε ποιότητα.
Ο τρόπος που δοκίμασες την Αmg ήταν για γέλια. Δυστυχώς έχεις πέσει στην περίπτωση με εμένα. Όταν δοκιμάζω ένα αυτοκίνητο ανάλογα των προδιαγραφών το κάνω. Όχι για να δείξω πως μια amg δεν έχει καλό στήσιμο για τα Μαρμαραδικα. Ξέρω τι θέλω από ένα ντουστ , τι από την gla και τι από ένα Τέσλα. Το καθένα είναι καλό για συγκεκριμένους λόγους.
Η φαντασία σου είναι για γέλια. Απορώ πώς γνωρίζεις πού και πώς οδήγησα το αυτοκίνητο, από μερικές φωτογραφίες που έβγαλα σε οικοδομή δύο τετράγωνα από το σπίτι μου.
Να σε πληροφορήσω λοιπόν ότι έχω δοκιμάσει τρεις διαφορετικές GLA ίδιας γενιάς, όλες είχαν την ίδια -τραγική για Mercedes- ποιότητα κατασκευής. Στην ηλεκτρική μάλιστα, βρέθηκα να φορτίζω ταυτόχρονα με ένα Model Y και τόσο εγώ όσο και ο ιδιοκτήτης του, ταυτόχρονα περιεργαστήκαμε τα δύο μοντέλα. Η διαφορά είναι εμφανέστατη, κι ακόμα περισσότερο στο νέο Model 3 Highland πού είναι ακόμα καλύτερο από την πρώτη γενιά.Α, και κάτι τελευταίο και δε θα ξανασχοληθώ με τις ανακρίβειες που γράφεις: η AMG εκ των τριών GLA που έχω δοκιμάσει, είχε συμπέσει με ΣΚ στις Σπέτσες, οπότε είχε γράψει αρκετά χιλιόμετρα, πηγαίνοντας μέχρι εκεί. Όχι πως έχει καμία σημασία για να αντιληφθεί κανείς τα σκληρά πλαστικά ή τις χειρολαβές στις πόρτες που τρίζουν. Απλώς το αναφέρω γιατί έκανες γελοίους υπαινιγμούς για τις δοκιμές μου.
Όντως γράφεις τόσες βλακείες που δε θυμάμαι λεπτομέρειες.
Ιιιιεεεεεπ
-
@lap said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Κόστος χρήσης δεν εξετάζω μέχρι τώρα καθόλου, ας είναι ακριβώς ίδιο με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν να γλιτώσω το κόστος του wallbox αν αυτό είναι εφικτό από πλευράς ασφαλείας και να μην κάνω ζημιά στην μπαταρία, και τα χρήματα αυτά να με καλύψουν για 1.5 - 2 χρόνια σε πληρωμή φορτίσεων στο δίκτυο.
Με το wallbox σπιτιού δεν κάνεις καμια ζημιά στην μπαταρία. Και ναι υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους χρήσης για ένα αντίστοιχο θερμικό με τα μισά άλογα, όχι υβριδικό. Στα 250Κ χλμ σχεδόν άλλο ένα Tesla
Όχι δεν κατάλαβες , εννοώ με την σουκο , αναφέρθηκε πως υπάρχει θέμα υπερθέρμανσης του καλωδίου (ασφάλεια) και πως δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία της μπαταρίας αν φορτίζει συνέχεια από σούκο.
Ώστε με τον τρόπο αυτό να γλιτώσω το κόστος αγοράς του wallbox που ουσιαστικά προστίθεται στο κόστος κτήσης του αυτοκινήτου.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Κόστος χρήσης δεν εξετάζω μέχρι τώρα καθόλου, ας είναι ακριβώς ίδιο με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν να γλιτώσω το κόστος του wallbox αν αυτό είναι εφικτό από πλευράς ασφαλείας και να μην κάνω ζημιά στην μπαταρία, και τα χρήματα αυτά να με καλύψουν για 1.5 - 2 χρόνια σε πληρωμή φορτίσεων στο δίκτυο.
Με το wallbox σπιτιού δεν κάνεις καμια ζημιά στην μπαταρία. Και ναι υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους χρήσης για ένα αντίστοιχο θερμικό με τα μισά άλογα, όχι υβριδικό. Στα 250Κ χλμ σχεδόν άλλο ένα Tesla
Όχι δεν κατάλαβες , εννοώ με την σουκο , αναφέρθηκε πως υπάρχει θέμα υπερθέρμανσης του καλωδίου (ασφάλεια) και πως δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία της μπαταρίας αν φορτίζει συνέχεια από σούκο.
Ώστε με τον τρόπο αυτό να γλιτώσω το κόστος αγοράς του wallbox που ουσιαστικά προστίθεται στο κόστος κτήσης του αυτοκινήτου.
το wallbox αποτελει απλα την καταληξη της ηλεκτρολογικης γραμμης (καλωδιου), δηλ αν ειναι ανεπαρκες το υφισταμενο καλωδιο, τοτε θα υπαρχει προβλημα ειτε εγκαταστησεις wallbox ειτε φορτιζεις στη σουκο. Στην δικη μου περιπτωση, εγκατεστησα νεο καλωδιο μεγαλυτερης διατομης απο τον πινακα, με καινουρια ασφαλεια και στο τελος του εβαλα το wallbox. Αυτο εγινε διοτι η σουκο που ειχα στο γκαραζ αντεχε μονο 8Α. Επισης το wallbox ειναι ευκολια διοτι δεν εχεις το κουμπωνε-ξεκουμπωνε και τυλιγε-ξετυλιγε του mobile charger. Απλα συνδεεις την δικη σου μανικα και τελος.
Θεωρω οτι σε ενα κοστος 30+χιλιαδων, το wallbox που ειναι 500 ευρω (τοσο κοστιζει της τεσλα) δεν ειναι δα και κατι τοσο φοβερο. Να τονισω κατι ακομα σε περιπτωση που εχει γινει παρανοηση. Τα wallboxes φορτιζουν ΟΛΑ τα ηλεκτρικα. Υπαρχει κοινο βυσμα. Ετσι βαζεις το box και το κρατας και για το επομενο ηλεκτρικο αυτοκινητο. -
Αλλά προς το παρόν αυτά σήμερα αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα για να κάνεις εύκολα την επιλογή, με μοναδικό μειονέκτημα την δυσκολία ενός μεγάλου ταξιδιού που προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου, η αισχοτητα στο κόστος ζωής στην μπανανία μας δεν θα επιτρέπει σε λίγα χρόνια καθόλου ταξίδια και διακοπές σε ακτίνα μεγαλύτερη των 250 χιλιομέτρων από την Αττική.
Δεν είναι μόνο αυτό το μειονέκτημα, δείτε όλο το πακέτο.
Είναι και η απαραίτητη ύπαρξη ενός ηλεκτροδοτούμενου χώρου στάθμευσης, κατά προτίμηση κλειστού, ενώ το θερμικό μπορεί να το πάρει ο οποιοσδήποτε. Είναι επίσης η διαρκής έννοια και φροντίδα φόρτισης του ηλεκτρικού, σε αντιδιαστολή με την ξενοιασιά του γεμίζματος σε ένα βενζινάδικο. Επιλέον ειναι το άγχος αυτονομίας του, το οποίο δεν υπάρχει ή κι αν κάποια στιγμή προκύψει, εύκολα λύνεται με ένα θερμικό. Επίσης, η αγωνία τι θα απογίνει με την μπαταρία, και πόσο θα κοστίσει μια πιθανή αντικατάστασή της, στο μέλλον. Η απαξίωσή του με το χρόνο, η οποία είναι μεγαλύτερη των θερμικών. Συν αυτών η αδυναμία να το κρατήσεις πάρα πολλά χρόνια (υπάρχουν γιωταχήδες οι οποίοι κρατάνε 40+ χρόνια τα αμάξια τους, και δεν είναι όλοι φτωχομπινέδες, ξέρω πάμπλουτο γιατρό με τέτοιο).
Τέλος, η σύγκριση είναι γι'αυτή την περίοδο και μόνο. Γιατί όταν προκύψουν και οι (πολυπόθητοι) φόροι και οι άρσεις των λοιπών κινήτρων, και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό θα συμβεί κάποια στιγμή, τότε θα δούμε που θα πάει η τιμή του.
Εν ολίγοις, αν έχεις τα φράγκα, την ηλεκτροδοτούμενη θέση στάθμευσης, την άνεση να ασχολείσαι διαρκώς με τη φόρτισή του, κάνεις καθόλου ή έστω μικρά ταξίδια, σε ενδιαφέρει το αβαντάζ των φοροαπαλλαγών, κοκ, τότε ναι, ένα ηλεκτρικό σήμερα είναι μια πρόταση που πρέπει να την σκεφτείς. -
Οι υποδομες φορτισης θα υπαρξουν, αλλιως δεν μπορει να κερδισουν μεριδιο αγορας τα ηλεκτρικα.
Σε πιο ανεπτυγμενες χωρες δεν υπαρχει πλεον το αγχος φορτισης σε ταξιδια, τουλαχιστον με Tesla.
-
Nαι, αλλά μιλάμε για το τώρα και όχι για το μέλλον. Και μιλάμε για τη χώρα μας, η οποία δεν είναι ανεπτυγμένη χώρα.
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Κόστος χρήσης δεν εξετάζω μέχρι τώρα καθόλου, ας είναι ακριβώς ίδιο με ένα βενζινοκίνητο-υβριδικο 220-230 αλόγων δεν με ενδιαφέρει, το μόνο που θα με ενδιέφερε θα ήταν να γλιτώσω το κόστος του wallbox αν αυτό είναι εφικτό από πλευράς ασφαλείας και να μην κάνω ζημιά στην μπαταρία, και τα χρήματα αυτά να με καλύψουν για 1.5 - 2 χρόνια σε πληρωμή φορτίσεων στο δίκτυο.
Με το wallbox σπιτιού δεν κάνεις καμια ζημιά στην μπαταρία. Και ναι υπάρχει τεράστια διαφορά κόστους χρήσης για ένα αντίστοιχο θερμικό με τα μισά άλογα, όχι υβριδικό. Στα 250Κ χλμ σχεδόν άλλο ένα Tesla
Όχι δεν κατάλαβες , εννοώ με την σουκο , αναφέρθηκε πως υπάρχει θέμα υπερθέρμανσης του καλωδίου (ασφάλεια) και πως δεν είναι ότι καλύτερο για την υγεία της μπαταρίας αν φορτίζει συνέχεια από σούκο.
Ώστε με τον τρόπο αυτό να γλιτώσω το κόστος αγοράς του wallbox που ουσιαστικά προστίθεται στο κόστος κτήσης του αυτοκινήτου.
Ποιος γράφεις τέτοια πιπ@σ;
Αν υπήρχε κίνδυνος υπερθέρμανση θα υπήρχε κίνδυνος πυρκαγιάς. Ο μετασχηματιστής της τεσλα διαβάζει τάση και όταν αντιληφθεί πτώση πράττει τα δέοντα.
Είναι καλυτερο για την υγεία της μπαταρίας να φορτίζει με 11 kW έναντι 3,3 kW με σουκο ; -
@dstou said in TESLA FORUM:
Nαι, αλλά μιλάμε για το τώρα και όχι για το μέλλον. Και μιλάμε για τη χώρα μας, η οποία δεν είναι ανεπτυγμένη χώρα.
Μια χαρά είναι οι υποδομές για τα υπάρχοντα ηλεκτρικά, πάμε παρακάτω
TESLA FORUM