Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 350
    • 351
    • 342 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62780
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      τι ειναι αυτο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        H ανάρτηση της Lancia που ελεγες,στην αρχική της μορφή στη Beta.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @realzeus last edited by

          @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

          Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

          Κάτι λάθος θυμάσαι.

          Βενζίνη ήταν αυτό.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A d P
            A d P moderator @realzeus last edited by

            @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

            Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

            Κάτι λάθος θυμάσαι.

            Γερός άνθρωπος, αφού θυμάται ότι ήταν και Audi, πάλι καλά 😁😁😁

            R-LINE

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • K
              kostis20 @fanis75 last edited by kostis20

              @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

              @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

              @criuser said in Toyota Corolla Cross:

              Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

              Κάτι λάθος θυμάσαι.

              Βενζίνη ήταν αυτό.

              Στα Β2 & B3 υπήρχε και 1,6diesel αλλά νομίζω με 80 ps.
              75 ps eixe o 1,6 βενζίνη στο Β3 χωρίς καταλύτη.Με καταλύτη ειχε 71ps.

              fanis75 realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @kostis20 last edited by

                @kostis20 said in Toyota Corolla Cross:

                Στα Β2 & B3 υπήρχε και 1,6diesel αλλά νομίζω με 80 ps.
                75 ps eixe o 1,6 βενζίνη στο Β3 χωρίς καταλύτη.Με καταλύτη ειχε 71ps.

                Σωστά όλα! Ο 1.6 ντήζελ είχε 50 άλογα και ο turbodiesel στα ίδια κυβικά, 80 άλογα.

                Ο βενζίνης είναι 70 με καταλύτη αλλά καρμπυρατέρ. Μετά βγήκε κανονικά με ψεκασμό και 102 άλογα. Αλλά τα περισσότερα με καρμπυρατέρ στην Ελλάδα ήταν μη-καταλυτικά. Γενικά ο 1.6 ήταν για αγορές όπως η δικιά μας και η Πορτογαλία. Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο ήταν από 1.8 και πάνω σε διάφορες ιπποδυνάμεις (από 75 μέχρι 112 άλογα).

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @kostis20 last edited by

                  @kostis20 said in Toyota Corolla Cross:

                  @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                  @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                  @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                  Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                  Κάτι λάθος θυμάσαι.

                  Βενζίνη ήταν αυτό.

                  Στα Β2 & B3 υπήρχε και 1,6diesel αλλά νομίζω με 80 ps.
                  75 ps eixe o 1,6 βενζίνη στο Β3 χωρίς καταλύτη.Με καταλύτη ειχε 71ps.

                  Από ότι διαβάζω στην wiki είχε δύο 1.6 diesel. Χωρις τούρμπο και 54 άλογα και με τούρμπο και 80.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                    @kostis20 said in Toyota Corolla Cross:

                    Στα Β2 & B3 υπήρχε και 1,6diesel αλλά νομίζω με 80 ps.
                    75 ps eixe o 1,6 βενζίνη στο Β3 χωρίς καταλύτη.Με καταλύτη ειχε 71ps.

                    Σωστά όλα! Ο 1.6 ντήζελ είχε 50 άλογα και ο turbodiesel στα ίδια κυβικά, 80 άλογα.

                    Ο βενζίνης είναι 70 με καταλύτη αλλά καρμπυρατέρ. Μετά βγήκε κανονικά με ψεκασμό και 102 άλογα. Αλλά τα περισσότερα με καρμπυρατέρ στην Ελλάδα ήταν μη-καταλυτικά. Γενικά ο 1.6 ήταν για αγορές όπως η δικιά μας και η Πορτογαλία. Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο ήταν από 1.8 και πάνω σε διάφορες ιπποδυνάμεις (από 75 μέχρι 112 άλογα).

                    Κι όμως μια χαρά υπήρχε ο 1600 παντου. Μάλιστα σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο έβγαζε 70-75 άλογα όπως είπατε, αλλά για Ελλάδα και Πορτογαλία υπήρχε η έκδοση με τα 102. Προφανώς γιατί εδώ δεν μπορούσαμε να πάρουμε τα υψηλότερα κυβικά και έτσι έβγαλαν πιο δυνατό 1600 για εμάς.

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#B3_(1986–1992)

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostis20 @realzeus last edited by

                      @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                      @kostis20 said in Toyota Corolla Cross:

                      Στα Β2 & B3 υπήρχε και 1,6diesel αλλά νομίζω με 80 ps.
                      75 ps eixe o 1,6 βενζίνη στο Β3 χωρίς καταλύτη.Με καταλύτη ειχε 71ps.

                      Σωστά όλα! Ο 1.6 ντήζελ είχε 50 άλογα και ο turbodiesel στα ίδια κυβικά, 80 άλογα.

                      Ο βενζίνης είναι 70 με καταλύτη αλλά καρμπυρατέρ. Μετά βγήκε κανονικά με ψεκασμό και 102 άλογα. Αλλά τα περισσότερα με καρμπυρατέρ στην Ελλάδα ήταν μη-καταλυτικά. Γενικά ο 1.6 ήταν για αγορές όπως η δικιά μας και η Πορτογαλία. Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο ήταν από 1.8 και πάνω σε διάφορες ιπποδυνάμεις (από 75 μέχρι 112 άλογα).

                      Κι όμως μια χαρά υπήρχε ο 1600 παντου. Μάλιστα σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο έβγαζε 70-75 άλογα όπως είπατε, αλλά για Ελλάδα και Πορτογαλία υπήρχε η έκδοση με τα 102. Προφανώς γιατί εδώ δεν μπορούσαμε να πάρουμε τα υψηλότερα κυβικά και έτσι έβγαλαν πιο δυνατό 1600 για εμάς.

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#B3_(1986–1992)

                      Εγω δεν εχω πετύχει πουθενα αυτον τον κινητηρα ...1,6Ε.Σίγουρα ερχόταν Ελλάδα Β3 προ FL?
                      Υπήρχε 1,8Ε μαζί με το 1,8S .Υπήρχαν και τα δυο στη γειτονιά μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by realzeus

                        Νομίζω μόνο στο f/l ο 1600 με τα 102.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          A ok αν ήταν το FL μπορεί.Κατι σαν να θυμαμαι.Πρεπει να ήρθε προς το τέλος της ζώης του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            Καρμπιρατέρ και καταλύτης, έλα Χριστέ και Παναγιά.

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Θυμάμαι ακόμα ως έφηβος την βόλτα με Audi 80 1.8E quattro. Μου είχε φανεί διαστημόπλοιο τότε, με τόσο εξοπλισμό και την 4κίνηση και πως έστριβε. Ήταν εταρικό της Powerteam και είχε και ένα σκασμό βελτιώσεις από τον ΑΒΤ.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Έχετε δίκιο , νόμιζα και εγώ ότι ο 100αρης παρουσιάστηκε στο Α4 , αλλά πρόλαβε ελάχιστα και το 80.
                                https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1994&month=9&issue=88&cat=Δοκιμές&number=2298

                                1994 και γράφει ¨παρουσίασε ειδικά για την Ελλάδα μία έκδοση του Αουντι 80Αβάντ με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 100 ίππων που πρόσφατα τοποθέτησε και στο τετράθυρο 80." .Το 95 βγήκε το Α4.

                                Εντωμεταξύ με τον 100αρη γράφει μέτριες επιδόσεις , φαντάσου πως θα πήγαινε πριν....

                                K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostis20 @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in AUDI FORUM:

                                  Έχετε δίκιο , νόμιζα και εγώ ότι ο 100αρης παρουσιάστηκε στο Α4 , αλλά πρόλαβε ελάχιστα και το 80.
                                  https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1994&month=9&issue=88&cat=Δοκιμές&number=2298

                                  1994 και γράφει ¨παρουσίασε ειδικά για την Ελλάδα μία έκδοση του Αουντι 80Αβάντ με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 100 ίππων που πρόσφατα τοποθέτησε και στο τετράθυρο 80." .Το 95 βγήκε το Α4.

                                  Εντωμεταξύ με τον 100αρη γράφει μέτριες επιδόσεις , φαντάσου πως θα πήγαινε πριν....

                                  Αυτός που μπήκε στο Α4 είχε αλλή κεφαλή αρχικά και 101ps ,ενώ αργότερα μπήκαν και αυλοί μεταβλητου μήκους και πήγε στα 102ps .Μετά βγήκε και 16v αλλά νομίζω μπήκε μόνο σε Leon και Golf4.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    Φίλος είχε πάρει ένα από τα τελευταία 80αρια με τα απίθανα 71 άλογα και μάλιστα αφορολόγητο….μπήκαμε 4 άτομα για βόλτα και μέχρι να πιάσει τα 100 θέλαμε πάλι ξύρισμα….όχι τάφος απλά, μαυσωλείο ήταν… το πούλησε στην πενταετία με λιγότερο από 20κ χλμ….

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • K
                                      kostis20 @super-t last edited by

                                      @super-t said in AUDI FORUM:

                                      Καρμπιρατέρ και καταλύτης, έλα Χριστέ και Παναγιά.

                                      To πρώτο που μου ερχεται στο μυαλο είναι sunny 1,6sgx& 1,4slx N14 προ FL

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • georgemit
                                        georgemit @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in AUDI FORUM:

                                        Θυμάμαι ακόμα ως έφηβος την βόλτα με Audi 80 1.8E quattro. Μου είχε φανεί διαστημόπλοιο τότε, με τόσο εξοπλισμό και την 4κίνηση και πως έστριβε. Ήταν εταρικό της Powerteam και είχε και ένα σκασμό βελτιώσεις από τον ΑΒΤ.

                                        Πόσο απάτη αυτές οι βελτιώσεις των powerteam και ABT ;;;;
                                        Έταζαν 30 και 40 άλογα σε ατμοσφαιρικά 8βάλβιδα.
                                        Έκαναν χρυσές δουλειές με τα αναιμικά vw - audi αλλά πού να ξέρουμε τότε;

                                        i30 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @kostis20 last edited by

                                          @kostis20 said in AUDI FORUM:

                                          To πρώτο που μου ερχεται στο μυαλο είναι sunny 1,6sgx& 1,4slx N14 προ FL

                                          Πολλά ήταν. Και το Mazda 323F με τους αναδιπλούμενους προβολείς, στην αρχή με τα 90 άλογα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ είχε με καταλύτη.

                                          @georgemit said in AUDI FORUM:

                                          Πόσο απάτη αυτές οι βελτιώσεις των powerteam και ABT ;;;;
                                          Έταζαν 30 και 40 άλογα σε ατμοσφαιρικά 8βάλβιδα.
                                          Έκαναν χρυσές δουλειές με τα αναιμικά vw - audi αλλά πού να ξέρουμε τότε;

                                          Καθόλου απάτη, ο ΑΒΤ είναι από τους πιο σοβαρούς (και μεγάλους) οίκους βελτιώσεων για VAG. Το 1.4αρι γκολφ το πήγαινε 80 άλογα από 60. Δεν ήταν δύσκολο, αφού ήταν απίστευτα φιμωμένο. Και το 75αρι 1.6 το πήγαινε στα 100. Τα ξέρω από μέσα, αφού ο δντης της Powerteam τότε ειναι γαμπρός καδέρφου μου και τον έβλεπα κάθε εβδομάδα σχεδόν.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Φιμωμενο λόγω ρύπων; χλωμό το βλέπω για την εποχή όπως ακόμα χλωμοτερο ο 1.4 60 να πάρει 20 άλογα ακόμα και με σημερινά μέσα.

                                            i30 160 N line!

                                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 342 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr