-
Νομίζω υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για ένα ξεχωριστό τόπικ για νέα που αφορούν αυτοκινητοβιομηχανίες, συγχωνεύσεις και γενικότερα επιχειρηματικές κινήσεις του τομέα αυτού.
Μια ενδιαφέρουσα είδηση που ήτανε και η αφορμή για αυτό το τόπικ:
Lutz says GM open to alliance with Ford
Swiss-born GM Vice Chairman Bob Lutz was asked by a Swiss newspaper Sunday if his company would go it alone or seek a merger with Ford. Lutz answered, 'We are open to alliances. But we can also be successful alone.'
Does this mean GM and Ford are talking merger? Not likely, but it could mean more cooperation in the future, like the co-developed 6-speed transmission being used in Ford's Edge and Saturn's Aura.
Lutz also said GM was still open to working with Renault-Nissan despite a recent report saying Renault-Nissan CEO Carlos Ghosn was no longer interested in talking to U.S. automakers about possible alliances.
[Source: SonntagsZeitung via Reuters]*
http://www.autoblog.com/2006/11/20/lutz ... with-ford/
-
Νομίζω υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για ένα ξεχωριστό τόπικ για νέα που αφορούν αυτοκινητοβιομηχανίες, συγχωνεύσεις και γενικότερα επιχειρηματικές κινήσεις του τομέα αυτού.
Μια ενδιαφέρουσα είδηση που ήτανε και η αφορμή για αυτό το τόπικ:
Lutz says GM open to alliance with Ford
Swiss-born GM Vice Chairman Bob Lutz was asked by a Swiss newspaper Sunday if his company would go it alone or seek a merger with Ford. Lutz answered, 'We are open to alliances. But we can also be successful alone.'
Does this mean GM and Ford are talking merger? Not likely, but it could mean more cooperation in the future, like the co-developed 6-speed transmission being used in Ford's Edge and Saturn's Aura.
Lutz also said GM was still open to working with Renault-Nissan despite a recent report saying Renault-Nissan CEO Carlos Ghosn was no longer interested in talking to U.S. automakers about possible alliances.
[Source: SonntagsZeitung via Reuters]*
http://www.autoblog.com/2006/11/20/lutz ... with-ford/
-
Νομίζω υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για ένα ξεχωριστό τόπικ για νέα που αφορούν αυτοκινητοβιομηχανίες, συγχωνεύσεις και γενικότερα επιχειρηματικές κινήσεις του τομέα αυτού.
Μια ενδιαφέρουσα είδηση που ήτανε και η αφορμή για αυτό το τόπικ:
Lutz says GM open to alliance with Ford
Swiss-born GM Vice Chairman Bob Lutz was asked by a Swiss newspaper Sunday if his company would go it alone or seek a merger with Ford. Lutz answered, 'We are open to alliances. But we can also be successful alone.'
Does this mean GM and Ford are talking merger? Not likely, but it could mean more cooperation in the future, like the co-developed 6-speed transmission being used in Ford's Edge and Saturn's Aura.
Lutz also said GM was still open to working with Renault-Nissan despite a recent report saying Renault-Nissan CEO Carlos Ghosn was no longer interested in talking to U.S. automakers about possible alliances.
[Source: SonntagsZeitung via Reuters]*
http://www.autoblog.com/2006/11/20/lutz ... with-ford/
-
Γράψτε και τίποτα στα Ελληνικά έ;
-
Volkswagen CEO to step down
το άρθρο του πρακτορείου reuters για την παραίτηση του Bernd Pischetsrieder
-
anything new about ' phantom motors comes to Greece ' ?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
anything new about ' phantom motors comes to Greece ' ?http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... &start=255
-
τόσο καλό???
-
-
Ας μοιραστώ την πρωινή μου ενημέρωση αναστήνοντας ενα παλιό τοπικό
τα γνωστά
οι κινέζοι θα κατακτήσουν τα πάντα ,
η Toyota πάτωσε στις πωλήσεις EV
λεπτομέρειες για την ανάκληση της tesla
η προτελευταία θα αρέσει @lap
και η suzuki φτιάχνει διτάχυτο EV #monovitara -
Το Toyota κάτω από 25.000$ στην Κίνα, 41.000$ στην Αμερική (με διαφορά λίγο μεγαλύτερη μπαταρία στην Αμερική νομίζω).
-
Στην κουμουνιστικη Κίνα αμέσως η λειτουργία της αγοράς τους ώθησε σε δραστική μείωση τιμών.
Στην φιλελεύθερη δύση δεν υπάρχει λόγος μειώσεων τιμών , αφού οι μαφιόζοι της Stellantis πουλάνε κουβάδες τύπου avenger στα 50.000 , κορόιδα είναι οι Ιάπωνες να ρίξουν την τιμή από τα 40.000 στο πολύ ανώτερο bzx- πως λέγεται - ;
-
@vagkirk said in Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών:
Στην κουμουνιστικη Κίνα αμέσως η λειτουργία της αγοράς τους ώθησε σε δραστική μείωση τιμών.
Στην φιλελεύθερη δύση δεν υπάρχει λόγος μειώσεων τιμών , αφού οι μαφιόζοι της Stellantis πουλάνε κουβάδες τύπου avenger στα 50.000 , κορόιδα είναι οι Ιάπωνες να ρίξουν την τιμή από τα 40.000 στο πολύ ανώτερο bzx- πως λέγεται - ;
Τρολαρεις για να δημιουργήσεις κάποιου είδους αντίδραση, ή απλά για να σκας πλάκα με τις απαντήσεις;!
Το Avenger κάνει 27.500, δεν έχει καν έκδοση με 50.000€..το bzx - πως λέγεται - μάλλον δεν είναι ανώτερο από οτιδήποτε, απλά είναι η πρώτη προσπάθεια της Toyota στην ηλεκτροκίνηση που αποδεδειγμένα έχει μείνει αρκετά πίσω.
Η ντροπή της δυτικό ευρωπαϊκής ηλεκτρικής αυτοκίνησης είναι γενικώς παραδεκτό ότι είναι τα VW, με παράδειγμα τη σειρά ID, που οδήγησαν στην απόλυση κεφαλών του προγράμματος.
Επίσης είναι απλό γιατί δυσκολεύεται η Ευρώπη να ανταγωνιστεί την Κίνα, γιατί όταν αυτοκτονούσαν οι εργαζόμενοι στα εργοστάσιά της, έβαζαν δίκτυ (!) ενώ τα συνδικάτα των εργαζομένων στις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη είναι από τα ισχυρότερα του κόσμου..
-
Πώς πέρνεις αντιπροσωπεία εαν πχ, θες να φέρεις κάτι καινούργιο στην Ελλάδα?
-
@sraf said in Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών:
Πώς πέρνεις αντιπροσωπεία εαν πχ, θες να φέρεις κάτι καινούργιο στην Ελλάδα?
Ποια αντιπροσωπεία;
Στο βίντεο παραπάνω η mercendes στην Ευρώπη , σκέφτεται να πουλάει αυτοκίνητα απευθείας απο το εργοστάσιο παρακάμπτοντας τους αντιπροσώπους δεν υπάρχει άλλος τρόπος αν θέλει να ανταγωνιστεί τις τιμές της tesla.Τώρα για καμμία κινέζικη δύσκολο υπάρχουν ήδη κινέζοι δεύτερης γενιάς με άψογη γνώση Ελληνικών, τεράστια ρευστότητα λόγω του μπαμπά
και σπουδές στα καλλίτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης θα τους προτιμήσει η μητρική εταιρεία στα πάτρια εδάφη
Απο την άλλη αν βγάλουν οι Τούρκοι κάτι καλό και φθηνό αυτή θα είναι ευκαιρία για συνεργασία τώρα που μας εχουν ανάγκη ... αρκεί να υπάρχει ρευστό και μια κατάλληλη κατάληξη στο επίθετο
-
@monman2 said in Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών:
@sraf said in Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών:
Πώς πέρνεις αντιπροσωπεία εαν πχ, θες να φέρεις κάτι καινούργιο στην Ελλάδα?
Ποια αντιπροσωπεία;
Στο βίντεο παραπάνω η mercendes στην Ευρώπη , σκέφτεται να πουλάει αυτοκίνητα απευθείας απο το εργοστάσιο παρακάμπτοντας τους αντιπροσώπους δεν υπάρχει άλλος τρόπος αν θέλει να ανταγωνιστεί τις τιμές της tesla.Τώρα για καμμία κινέζικη δύσκολο υπάρχουν ήδη κινέζοι δεύτερης γενιάς με άψογη γνώση Ελληνικών, τεράστια ρευστότητα λόγω του μπαμπά
και σπουδές στα καλλίτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης θα τους προτιμήσει η μητρική εταιρεία στα πάτρια εδάφη
Απο την άλλη αν βγάλουν οι Τούρκοι κάτι καλό και φθηνό αυτή θα είναι ευκαιρία για συνεργασία τώρα που μας εχουν ανάγκη ... αρκεί να υπάρχει ρευστό και μια κατάλληλη κατάληξη στο επίθετο
Ο πατέρας του κουμπάρου μου σκέψου ότι αγόρασε απευθείας από το εργοστάσιο μια c180 το 1994 και την παρέλαβε ο ίδιος πριν κυκλοφορήσει Ελλάδα..
-
@sraf said in Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών:
Πώς πέρνεις αντιπροσωπεία εαν πχ, θες να φέρεις κάτι καινούργιο στην Ελλάδα?
Μιλάς με τον κατασκευαστή και σου λέει ποιες είναι οι απαιτήσεις του. Εαν τις καλύπτεις και θες προχωράς.
-
-
Ακολουθεί ανακοίνωση του γραφείου τύπου της Stellantis για την παραπάνω "ανωμαλία" της αγοράς.
Dublin ή Criuser σε 3, 2, 1...
-
Πολύ πόνος για Ρενώ. Κάποτε πιο καλά, τώρα με δεκανίκι τη ντάτσια προσπαθεί στο 11-12% και άπατη την αλπίνα. Επίσης χόντα, ή κατρακύλα συνεχίζεται. Φορντ, περασμένα μεγαλεία...3,7%.
Νέα αυτοκινητοβιομηχανιών