-
@super-t said in TOYOTA FORUM:
όχι δεν θα έρθει Ευρώπη το έχουν πει.
εχουν να πέσουν πάντως παραεισαγωγές φούλ ... το έπαιρνα και ας είναι το κοντέρ σε μίλια
-
Τα έχουν μοιράσει. Yaris GR για Ευρώπη και Corolla GR για ΗΠΑ και Καναδά. Δεν υπάρχει λόγος να μπει κάποιος στην διαδικασία παραεισαγωγής.
-
Πρωτιά σε 4 κατηγορίες στο πρώτο τρίμηνο:
Yaris 21,82 %
Yaris Cross 9,05 % (εδώ δεν έχουν να δώσουν)
Corolla 33,05 %
C-hr 13,78 %Το γιατί δε θέλει πολύ σκέψη, μικρομεσαίες κατηγορίες που πουλιούνται στην Ελλάδα, βλέπεται οι πιο πάνω κατηγορίες θεωρούνται είδος πολυτελείας .
Αυτοκίνητα υβριδικά αυτοφορτιζόμενα γιατί εδώ υπάρχει πρόβλημα και να θέλαμε να αγοράσουμε phev ή tesla που θα βρίσκαμε τις μπρίζες ???
εδώ δε βρίσκουμε να παρκάρουμε
Συν το όνομα, συν τιμές χαμηλότερες από άλλους Ιάπωνες κλπ. -
Αγχολυτικά αυτοκίνητα χάρις στο αυτόματο σασμάν
Ευχάριστα στην οδήγηση με άριστα ρυθμισμένες αναρτήσεις για τους ελληνικούς δρόμους
Επιταχύνσεις και ρεπρίζ όπως ο ανταγωνισμός
που καίει όμως +3 λίτρα παραπάνω , στην καλλίτερη περίπτωση
Συστήματα ασφαλείας απο την βασική έκδοση που αν τα βάλεις στον ανταγωνισμό πας σε εκδόσεις με +50% στην τιμήΟ κόσμος δεν τσιμπάει πια απο τηλεπαθητικά τιμόνια απενεργοποιούμενα ESP και 0-100 ...
Μέχρι η αιμοβόρα Ζαχάροβα να μας βομβαρδίσει και να ξανακτίσουμε την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη με πολυκατοικίες που θα εχουν δυο θέσεις φόρτισης ανα διαμέρισμα
η μόνη λογική επιλογή ... με έστω κάποια αξία /πιθανότητα μεταπώλησης , να βάλεις αγγελία σε 10 χρόνια και να κτυπήσει τουλάχιστον το τηλέφωνο...
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
που καίει όμως +3 λίτρα παραπάνω , στην καλλίτερη περίπτωση
Συστήματα ασφαλείας απο την βασική έκδοση που αν τα βάλεις στον ανταγωνισμό πας σε εκδόσεις με +50% στην τιμή
η μόνη λογική επιλογή ... με έστω κάποια αξία /πιθανότητα μεταπώλησης , να βάλεις αγγελία σε 10 χρόνια και να κτυπήσει τουλάχιστον το τηλέφωνο...
υπερβάλεις και πολύ. υπάρχουν αλλα mild hybrid που καίνε μεν παραπάνω αλλά όχι +3 στην καλύτερη περίπτωση οπως γράφεις
παλι υπερβάλεις στα κορεάτικα ειδικά είναι σχεδόν όλα φουλ έξτρα και στις χαμηλές εκδόσεις.
πάλι υπερβάλεις απλά εδώ γιατι πολύ απλά δεν μπορείς να υπολογίσεις με σιγουριά τι θα συμβεί και τι όχι σε 10 χρόνια..... ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για να βγάλεις από τώρα εύκολα συμπερασματα.
Δεν θέλω να μειώσω το VFM που έχει αυτό το αυτοκίνητο ούτε ότι είναι πολύ καλη επίλογή και όλα όσα λέτε τεσπα τα έχει και με το παραπάνω!!!!
Απλά καλό είναι να μην υπερβάλουμε, just saying......
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
υπερβάλεις και πολύ. υπάρχουν αλλα mild hybrid που καίνε μεν παραπάνω αλλά όχι +3 στην καλύτερη περίπτωση οπως γράφεις
παλι υπερβάλεις στα κορεάτικα ειδικά είναι σχεδόν όλα φουλ έξτρα και στις χαμηλές εκδόσεις.
Ισως να υπερβάλει λίγο, αλλά ειδικά στην κατανάλωση κανένα mHEV αυτόματο εντός πόλης (με κίνηση) δεν είναι κάτω από 7. Βασικά είναι γύρω στο 8 με 9 από δοκιμές που έχω κάνει. Όταν η Κορόλα (το Γιάρις ακόμα πιο κάτω) είναι στο 3.5-4. Στην Ε.Ο ναι η διαφορά είναι ελάχιστη.
Τα κορεάτικα, ακόμα και οι ακριβές εκδόσεις δεν έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, αυτό μάλλον εννοεί ο Μον. Η Τογιότα (αν και διαφωνώ) επέλεξε να βάλει στάνταρ συστήματα ασφαλείας αντί για άλλο εξοπλισμό.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
υπερβάλεις και πολύ. υπάρχουν αλλα mild hybrid που καίνε μεν παραπάνω αλλά όχι +3 στην καλύτερη περίπτωση οπως γράφεις
παλι υπερβάλεις στα κορεάτικα ειδικά είναι σχεδόν όλα φουλ έξτρα και στις χαμηλές εκδόσεις.
Ισως να υπερβάλει λίγο, αλλά ειδικά στην κατανάλωση κανένα mHEV αυτόματο εντός πόλης (με κίνηση) δεν είναι κάτω από 7. Βασικά είναι γύρω στο 8 με 9 από δοκιμές που έχω κάνει. Όταν η Κορόλα (το Γιάρις ακόμα πιο κάτω) είναι στο 3.5-4. Στην Ε.Ο ναι η διαφορά είναι ελάχιστη.
Τα κορεάτικα, ακόμα και οι ακριβές εκδόσεις δεν έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας, αυτό μάλλον εννοεί ο Μον. Η Τογιότα (αν και διαφωνώ) επέλεξε να βάλει στάνταρ συστήματα ασφαλείας αντί για άλλο εξοπλισμό.
Διαφωνώ Φάνη μέχρι και το puma 125 που εχω οδηγήσει (και δεν είναι το οικονομικότερο mild hybrid το ξέρεις) είναι κάτω από 7 πολύ εύκολα. 5.5 με 6.5 είναι νούμερα που πολύ ευκολα εχεις σε καταναλωση με αυτό αρκεί να μην κάνεις απόσταση 1-2 χιλιόμετρα. αν κάνεις τοσο μικρή απόσταση ναι ειναι 7 μετά όμως που έχει ζεσταθει ο κινητηρας πεφτει πολύ η κατανάλωση.
πια συστήματα δεν έχουν? το κονα που είχα δει και κανει test drive δεν έλειπε κάτι , μου διέφυγε κάτι? ok μπορει τι να πω απλά μοιρασου το, καθε τι που μαθαινεις χρήσιμο είναι.
Δεν πάω να μειωσω το αυτοκίνητο λέγοντας τα αρνητικά του (γιατί έχει) απλά νομίζω υπερβάλετε στα θετικά του , μονο αυτό λέω.
ΥΓ Καθε μερα μα κάθε μέρα πάω με το PUMA ST στην δουλειά. μπαίνω κηφισό για πολύ μεγάλη απόσταση και βλέπω κίνηση. Το PUMA ST σε normal που οδηγώ εχω μέση καταναλωση 7,5 . Αν το προσπαθήσω ΠΟΛΥ που δεν θέλω εχω γράψει 6,5. ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ. με τον 1,5 ecoboost χωρις να είναι hybrid. και μου λες ότι ο 1000ρης σε κίνηση με 48v μπαταρία δεν είναι κάτω από 7??? ε σόρυ αλλά έχεις λάθος
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Διαφωνώ Φάνη μέχρι και το puma 125 που εχω οδηγήσει (και δεν είναι το οικονομικότερο mild hybrid το ξέρεις) είναι κάτω από 7 πολύ εύκολα. 5.5 με 6.5 είναι νούμερα που πολύ ευκολα εχεις σε καταναλωση με αυτό αρκεί να μην κάνεις απόσταση 1-2 χιλιόμετρα. αν κάνεις τοσο μικρή απόσταση ναι ειναι 7 μετά όμως που έχει ζεσταθει ο κινητηρας πεφτει πολύ η κατανάλωση.
Το PUMA ST σε normal που οδηγώ εχω μέση καταναλωση 7,5 . Αν το προσπαθήσω ΠΟΛΥ που δεν θέλω εχω γράψει 6,5. ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ. με τον 1,5 ecoboost χωρις να είναι hybrid. και μου λες ότι ο 1000ρης σε κίνηση με 48v μπαταρία δεν είναι κάτω από 7??? ε σόρυ αλλά έχεις λάθος
Το έχεις οδηγήσει με το αυτόματο κιβώτιο? Το έγραψα ότι μιλάω για αυτόματο. Το Hyundai i20 είχε 8 στην διαδρομή που κινήθηκα, το C3 είχε 9.1 (ναι δεν ειναι mHEV). Δεν μιλάω για λίγο μποτιλιάρισμα, αλλά για το καλσσικό 5χλμ στην Μεοσογείων/Κηφισίας σε 45'. Εδώ το Panda μου είχε μέση κατανάλωση 7.2 και η ΜιΤο ντήζελ 6.4....για τέτοιες συνθήκες μιλάω. Και ναι κάνω πολλές διαδρομές των 2-5χλμ την ημέρα.
Το Puma 125αρι χειροκίνητο είναι στο 6αρι στην κουμπάρα μου. Σε εμένα που το είχα για 2 μέρες (και όχι με πολύ κίνηση) πήγα για πλάκα στο 6.7 με τις διαδρομές που κάνω. Στην καθημερινότητα είνα χαλαρά πάνω από 7 και μιλάμε για χειροκίνητο. Το αυτόματο ανεβαίνει και άλλο.
Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα και ξέρω ότι οι ιδιαίτερες συθήκες που κινούμαι αυξάνουν πολύ την κατανάλωση. Μιλάμε το Κούγκα είχε 11-12 για πλάκα στην καθημερινότητά μου, για να καταλάβεις για τι κίνηση και αποστάσεις μιλάω.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Διαφωνώ Φάνη μέχρι και το puma 125 που εχω οδηγήσει (και δεν είναι το οικονομικότερο mild hybrid το ξέρεις) είναι κάτω από 7 πολύ εύκολα. 5.5 με 6.5 είναι νούμερα που πολύ ευκολα εχεις σε καταναλωση με αυτό αρκεί να μην κάνεις απόσταση 1-2 χιλιόμετρα. αν κάνεις τοσο μικρή απόσταση ναι ειναι 7 μετά όμως που έχει ζεσταθει ο κινητηρας πεφτει πολύ η κατανάλωση.
Το PUMA ST σε normal που οδηγώ εχω μέση καταναλωση 7,5 . Αν το προσπαθήσω ΠΟΛΥ που δεν θέλω εχω γράψει 6,5. ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ. με τον 1,5 ecoboost χωρις να είναι hybrid. και μου λες ότι ο 1000ρης σε κίνηση με 48v μπαταρία δεν είναι κάτω από 7??? ε σόρυ αλλά έχεις λάθος
Το έχεις οδηγήσει με το αυτόματο κιβώτιο? Το έγραψα ότι μιλάω για αυτόματο. Το Hyundai i20 είχε 8 στην διαδρομή που κινήθηκα, το C3 είχε 9.1 (ναι δεν ειναι mHEV). Δεν μιλάω για λίγο μποτιλιάρισμα, αλλά για το καλσσικό 5χλμ στην Μεοσογείων/Κηφισίας σε 45'. Εδώ το Panda μου είχε μέση κατανάλωση 7.2 και η ΜιΤο ντήζελ 6.4....για τέτοιες συνθήκες μιλάω. Και ναι κάνω πολλές διαδρομές των 2-5χλμ την ημέρα.
Το Puma 125αρι χειροκίνητο είναι στο 6αρι στην κουμπάρα μου. Σε εμένα που το είχα για 2 μέρες (και όχι με πολύ κίνηση) πήγα για πλάκα στο 6.7 με τις διαδρομές που κάνω. Στην καθημερινότητα είνα χαλαρά πάνω από 7 και μιλάμε για χειροκίνητο. Το αυτόματο ανεβαίνει και άλλο.
Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα και ξέρω ότι οι ιδιαίτερες συθήκες που κινούμαι αυξάνουν πολύ την κατανάλωση. Μιλάμε το Κούγκα είχε 11-12 για πλάκα στην καθημερινότητά μου, για να καταλάβεις για τι κίνηση και αποστάσεις μιλάω.
Αυτοματο δεν το έχω οδηγήσει σίγουρα θα έχει κάποια διαφορά. Αν κανεις διαδρομες μικρές εκεί το δέχομαι το νούμερο, αν δεν ζεσταθει ο κινητηρας καίει
παρολα αυτά το 125 σε μενα (χειροκίνητο) εκαψε 5,5-6,5 με συνθήκες πολης και κίνησης.
Τι να πω αυτό το 5χλμ κηφισιας μεσογείων δεν το κάνω εγω για να βγάλω συμπερασμα αλλά οκ σε πιστεύω. πολλά μου φαίνονται πάντως λόγω οτι έχουν και start/stop. και ο κηφισός το πρωί είναι δράμα αλλά μάλλον εκεί που λες θα είναι χειρότερα ακόμα. 45 λεπτα δεν κάνω για 5 χλμ σίγουρα. 45 κάνω για πολύ περισσότερα.
οπως είπες παραείναι ιδιαίτερες οι διαδρομές σου. ρε φίλε πραγματικά μαρτύριο περιγράφεις αν πρέπει να κάνεις πολλές φορες τέτοιες διαδρομές.
2 περα δώθε κάνω μεσα σε κινηση (για πολύ παραπάνω χλμ) και είναι εκνευριστικό
Για λύσε μου και την αποροία τι εξοπλισμό ασφαλείας δεν βάζουν στα κορεατικα?
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
Μέχρι η αιμοβόρα Ζαχάροβα να μας βομβαρδίσει και να ξανακτίσουμε την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη με πολυκατοικίες που θα εχουν δυο θέσεις φόρτισης ανα διαμέρισμα
Καλό
Δυστυχώς το πάρκινκ είναι πονεμένη ιστορία γιατί οι νόμοι υπήρχαν εδώ και δεκαετίες αλλά θεώρησαν οι εργολάβοι κερδοφόρο να δώσουν κάτι τις στις πολεοδομίες και να πουλήσουν τα πάρκινκ για μαγαζιά.
Συν τα παρατημένα που σου λέει η τροχαία δεν είμαι αρμόδια να το γράψω γιατί είναι σταθμευμένο άμα θυμηθεί ο δήμος μετά από χρόνια ίσως τα πάρουν.
Τώρα είναι αργά για δάκρυα και μπρίζες, οπότε full υβριδικό και η μόνη αξιόπιστη λύση Toyota. -
Για την κατανάλωση σου είπα, Fiat Panda (από τα πιο οικονομικά μικρά) ήμουν στο 7.2!! Ντήζελ 1.3 που είναι η ΜιΤο στο 6+.
@cirus said in TOYOTA FORUM:
Για λύσε μου και την αποροία τι εξοπλισμό ασφαλείας δεν βάζουν στα κορεατικα?
Δεν θυμάμαι απέξω όλα τα έξτρα ρε συ. Απλά θυμάμαι ότι όταν είδα το i20 (πριν 1.5 χρόνο όμως), κάποια συστήματα ασφαλείας ήταν διαθέσιμα στις πιο ακριβές εκδόσεις. Ίσως να έχει αλλάξει τώρα.
-
Στα φθηνά μικρά με κατανάλωση καλύτερη από diesel μόνο δύο υπάρχουν στην αγορά.
Πρώτο το yaris hybrid,δεύτερο το κουτσουρακι το γιαπωνι.
Όλα τα άλλα ρουφάνε πολύ. -
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
-
@kikizas-grigoris said in TOYOTA FORUM:
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
Ωραίο review αλλά το αυτοκίνητο δεν εχει κανονικό CVT κιβώτιο και σε καμία περίπτωση δεν είναι συντηρητική τεχνολογικά επιλογή. Νομίζω χρήζει διευκρίνισης αυτό το σημείο γιατί το ecvt δεν εχει καμία σχέση δομικά με τα κλασσικά cvt.Δυστυχώς τα θυμίζει στη λειτουργία.
-
@kikizas-grigoris said in TOYOTA FORUM:
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
Σε αυτό το χρώμα το παρήγγειλα STην πιο απλή έκδοση την active , ενα βάψιμο σε σκούρο χρώμα οι ζάντες και θα είναι κουκλί!
Η δοκιμή επιβεβαιώνει τα συμπεράσματα μου , το αυτοκίνητο ακόμα και σε αυτέS TιS Tιμές αξίζει την αναμονή γιατί είναι -ακόμη- φθηνότερο απο τον ανταγωνισμό χωρίς να υSTερεί πουθενά .
Το βασικό είναι οτι η μέγιSTη κατανάλωση του yaris cross είναι η STάνταρ μέση κατανάλωση του ανταγωνισμού ! 7,5 έγραψα εγω σε ενα teST drive ενός 4wd (+100 κιλά ) το οποίο απλά το κανιβάλησα για καθαρά ερευνητικούς σκοπούς
Με ενα τρίλιτρο mondeo V6 ST220 , καλοκαίρι στο κέντρο της πόλης είχα δει μια ΜΕΣΗ κατανάλωση 32 ΛΙΤΡΑ! με πιο φυσιολογικά αυτοκίνητα (1600-1800) 10-12 ακόμα και τo μικρό iQ με το ac ανοικτό STα 7 είναι , μου φαίνεται ΑΠΙSTΕΥΤΟ που τα υβριδικά της TOYOTA πέφτουν STα 3-4 λίτρα σε αυτέS Tις συνθήκες αν δεν το είχα δει με τα μάτια μου θα ήμουν και εγω δύσπιSTος σαν τον cirus.
Για 4-5 φορές το χρόνο που θα κάνω μεγάλα ταξίδια θα παίρνω το παλιό μου yaris diesel να ξεμπουκώνω και το dpf...
ΥΓ αν είχε 0,70 το λίτρο η αμόλυβδη ,Fiesta ST δίθυρο κόκκινο θα είχα παραγγείλει...
-
@kikizas-grigoris said in TOYOTA FORUM:
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
Αρκετά ωραίο review Γρηγόρη. Αλλά μερικά λαθάκια δεν τα περιμένω από εσένα! Το ένα είναι για το CVT. Το άλλο είναι εδώ:
Ξεκινώντας με το αυτόματο κιβώτιο στην θέση D, (υπάρχει εναλλακτικά και η επιλογή “Β”, με εντονότερη επιβράδυνση στο άφημα του γκαζιού, άρα και καλύτερη ανάκτηση ενέργειας – φόρτιση της μπαταρίας)Το έχουμε αναλύσει, επ ουδενί δεν κάνει καλύτερη ανάκτηση ενέργειας, ίσα ίσα χάνει ενέργεια! Γιατι ο κινητήρας περστρέφεται "τεχνητά" με την βοήθεια του 2ου ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος καταναλάνει ενέργεια. Το Β είναι μόνο για μεγαλύτερη επιβράδυνση σε ένντονη και παρατετατμένη κατηφόρα και πρέπει να χρησιμοποιείται όσο λιγότερο γίνεται.
-
Περιμενω απαντηση απο την Τοyota Hellas για το αν το λαδι ειναι καταλληλο για χρηση στα υβριδικα μας.
Τα 5lt απο το δικο τους 0/16 κοστιζει 138€, ενω αυτο 46€. Θελω να κανω τις αλλαγες καθε 10.000χλμ.
https://products.liqui-moly.com/special-tec-aa-0w-16-8.html?___store=limo_b2b_com_el
-
Περί του B mode η δική μου διαπίστωση στα 4000χλμ που έχω κάνει δε μου χρειάστηκε, από Αράχωβα (980 μ. υψόμετρο) κατέβηκα Γαλαξίδι το αμάξι έχει πολύ δυνατά φρένα και δε το χρησιμοποίησα ίσως σε άλλους φανεί χρήσιμο δε ξέρω.
Απλά σκέφτηκα ότι τα τακάκια είναι αναλώσιμα αλλά το cvt και η μηχανή δεν είναι. -
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Περιμενω απαντηση απο την Τοyota Hellas για το αν το λαδι ειναι καταλληλο για χρηση στα υβριδικα μας.
Τα 5lt απο το δικο τους 0/16 κοστιζει 138€, ενω αυτο 46€. Θελω να κανω τις αλλαγες καθε 10.000χλμ.
https://products.liqui-moly.com/special-tec-aa-0w-16-8.html?___store=limo_b2b_com_el
Με ενδιαφέρει το θέμα. Σε παρακαλώ, όταν σου απαντήσουν, ενημέρωσε μας.
-
Καλησπερα, ευχαριστω για τα σχολια-παρατηρησεις.
Πραγματι το συγκεκριμενο κιβωτιο δεν ειναι απλως ενα κλασσικο CVT.
Eιναι ενα ιδιαιτερα βελτιωμενο, ηλεκτρονικα ελεγχομενο κιβωτιο, με μια εξτρα 1η σχεση "γραναζατη", ενω και οι τροχαλιες ηδη απο την προηγουμενη γενια των e-cvt της Toyota λειτουργουν ως γενητριες, φορτιζοντας την μπαταρια και παρεχοντας εξτρα ροπη στον κινητηρα, οποτε χρειαζεται.Για αυτο τον λογο εκανα και μια μικρη αναφορα-προσθηκη στο θεμα της εξτρα σχεσης, στο αρθρο.
Παρολα αυτα, η κλασσικη αισθηση που αποκομμιζει ο εκαστοτε οδηγος, δεν αλλαζει στην ουσια, οπερ και το πατιναρισμα υφισταται.
Τουλαχιστον αυτη ειναι η δικη μου διαπιστωση.Σιγουρα στην εκκινηση, ειναι οντως μειωμενο και η επιταχυνση αντιστοιχα ειναι καλυτερη απο το προηγουμενης γενιας e-cvt της Toyota, ακομα και ετσι ομως, σε συνθηκες φορτωμενου οχηματος ή/και με εντονες ανωφερεις ή αμεση αναγκη μεγιστης επιταχυνσης, τα μειονεκτηματα που εχει ενα κλασσικο CVT παραμενουν ιδια, εκτος απο μια μικρη βελτιωση και στην οικονομια καυσιμου.
Οποτε καλως/κακως στην πραξη, η λειτουργια ενος CVT, ακομα και της καλυτερης μεχρι στιγμης υλοποιησης απο την Toyota, ειναι μια παρωχημενη τεχνολογια σε οτι αφορα τον ανταγωνισμο, οταν τα συγχρονα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, αλλα ακομα περισσοτερο τα διπλοσυμπλεκτα κιβωτια, προσφερουν ξεκαθαρα ταχυτερη αποκριση και αλλαγες, στοιχεια που αποτυπωνονται ξεκαθαρα στις ρεπριζ, σε παρομοιας ισχυος και μαλιστα μεγαλυτερου συγκριτικα βαρους, αλλα μικρα SUV.
Σε προσωπικο επιπεδο το εχω διαπιστωσει σε Peugeot 2008 με κιβωτιο ΕΑΤ8, αλλα και σε Seat Arona 1.0 DSG...
@fanis75
Σε ευχαριστω για τα σχολια και παρατηρησεις, στα του CVT αναφερθηκα μολις.
Σε οτι αφορα το "B mode" στο συγκεκριμενο κιβωτιο, Κ120 δεν βρισκω κατι προσφατο και επισημο απο την Toyota που να ξεκαθαριζει οτι ΔΕΝ φορτιζει περεταιρω την μπαταρια.
Παρολα αυτα, αφαιρεσα στο αρθρο την συγκεκριμενη αναφορα.Αν καποιος εχει υποψιν του καποιο επισημο αρθρο απο την Toyota που να το ξεκαθαριζει, ας το παραθεσει.
TOYOTA FORUM