Διπλό δοκιμαστικό, με το Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid:
και το Ηyundai i10 1.2 Premium:
kikizas-grigoris
@kikizas-grigoris
Best posts made by kikizas-grigoris
-
RE: Suzuki Ignis II
-
RE: TOYOTA FORUM
Για οσους τυχον ενδιαφερονται, παραθετω ενα προσφατο test drive που εκανα με το νεο Yaris Cross Hybrid:
-
RE: Renault Captur II
Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω ένα συγκριτικό test drive που έκανα, μεταξύ των VW Taigo 95ps Life και Renault Captur Rive Gauche Lpg100:
-
RE: VW FORUM
Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω ένα συγκριτικό test drive που έκανα, μεταξύ των VW Taigo 95ps Life και Renault Captur Rive Gauche Lpg100:
-
RE: HYUNDAI FORUM
Διπλό δοκιμαστικό, με το Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid:
και το Ηyundai i10 1.2 Premium: -
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Σχετικα με το παρακατω αρθρο, που αναφερει τις χωρες της Ε.Ε με τον υψηλοτερο Φ.Π.Α...
Ο αρθρογραφος συμφωνα με το υψος του Φ.Π.Α, κατατασσει τις ακριβοτερες χωρες με την δικη μας να βρισκεται στην τριτη...χειροτερη θεση σε ποσοστωση, μαζι με την Φινλανδια.
Γιατι αραγε δεν αναφερεται ο συνολικος φορος που προκυπτει στα αυτοκινητα που εισαγονται στην Ελλαδα, δηλαδη μαζι με το κλιμακουμενο τελος ταξινομησης, που στην χωρα μας ειναι απο το καλοκαιρι του 2016, υπερδιπλασιο, ηδη απο την κατηγορια κοστους των supermini αυτοκινητων?
Αν συνυπολογιστει και το κατα κεφαλην εισοδημα του Ελληνα πολιτη, με το αντιστοιχο των υπολοιπων χωρων της Ε.Ε, θα βλεπαμε την πραγματικη εικονα και οχι οτι απλως ειμαστε στις...5-6 ακριβοτερες χωρες σε Φ.Π.Α στα αυτοκινητα.
Οι μισες αληθειες μερικες φορες ειναι χειροτερες και απο τα ψεμματα...
Κριμα για ενα περιοδικο που ο ιδρυτης του τουλαχιστον εδειχνε ξεκαθαρα το δρομο που ειχε χαραξει, ψαχνοντας την αληθεια, οσο και αν αυτη ποναγε...ακομα και τις εκαστοτε κυβερνησεις. -
RE: TOYOTA FORUM
@lap said in TOYOTA FORUM:
Ή απλά θα μπορούσες να μας πιστέψεις μιας και τα έχουμε ψάξει νωρίτερα.
Αλλά πέρα από την πλάκα, ωραίος που τα ψχνεις στην λεπτομέρεια. Ωραίο ποστ.
Στην προκειμενη περιπτωση που ανεβαζω ενα αρθρο για εστω και εναν που ενδιαφερεται πραγματικα να το διαβασει, θελω να εχω οσο το δυνατον πιο εγκυρες και διασταυρωμενες πληροφοριες.
Σαφως και διαβαζω και λαμβανω υποψιν καθε πληροφορια με προσοχη, απλως επιζητω και την οποια επιπροσθετη "ασφαλεια" μιας επισημης πηγης.
Εαν οποιοσδηποτε χρηστης ειχε ευκαιρη την παραθεση καποιου απο τα παραπανω, ή αλλου επισημου Link που να ξεκαθαριζει τα των κιβωτιων, φυσικα και θα την υιοθετουσα, χωρις περεταιρω αναζητηση...
Πρεπει να πω παντως οτι ειναι απο τις λιγες φορες που βρισκω οτι οι πληροφοριες ενος κατασκευαστη, θα μπορουσαν να ειναι λιγο πιο ξεκαθαρες.
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Περί της "Δοκιμής" του νέου Honda Civic Type-R o λόγος.
Έχοντας ήδη διαβάσει κάποιες δοκιμές στο τρέχον τεύχος (οκτωβρίου 2024) όπως του ηλεκτρικού BYD Dolphin, ή ακόμα και του υβριδικού Nissan Juke, πήγα στις σελίδες που αφορούν την "ΔΟΚΙΜΗ" του νέου Type-R με μια σχεδόν εφηβική ανυπομονησία και όρεξη να μάθω περισσότερα για αυτό.
...για να διαπιστώσω ότι μετά από 4-5 φωτογραφίες (υπέροχες η αλήθεια, συγχαρητήρια στον φωτογράφο!)
το άρθρο, όλο και όλο δεν ήταν πάνω από περίπου...2 σελίδες, στις οποίες διαβάζει κανείς απλώς τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και...τίποτε περισσότερο για το πως στρίβει, πως συμπεριφέρεται γενικότερα στο δρόμο, λες και επρόκειτο για κάποια πρώτη γνωριμία (όπου ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις του περιοδικού, έχουν γραφτεί έστω πρώτες εντυπώσεις οδηγικής αίσθησης, ασχέτως αποστολής εντός/εκτός έδρας)Τι ακριβώς συμβαίνει? Έχει αλλάξει κάτι στις "δοκιμές", γιατί σε άλλες σελίδες με λιγότερο σημαντικά/ενδιαφέροντα μοντέλα ως προς την οδηγική αίσθηση, τα αντίστοιχα άρθρα ήταν..."λαλίστατα".
-
RE: TOYOTA FORUM
Μετα απο τις επισημανσεις σας, μαζι με καποια λιγο πιο ξεκαθαρα αρθρα και πληροφοριες, κατεληξα στα εξης:
Πραγματι, ηδη απο το προηγουμενο βιντεο που παρεθεσα και την επισημανση του Kostis20, το direct shift CVT τοποθετειται στην ΜΗ υβριδικη εκδοση, κατι που βρηκα να διευκρινιζεται στο παρακατω επισημο press kit.
(2η και 3η παραγραφος του 2ου τμηματος)
The hybrid system for 2WD versions combines a 67kW/120Nm, 1.5-litre three-cylinder, Atkinson Cycle petrol engine with a pair of motor generators that produces a maximum combined output of 85kW.
Driving the front wheels through a smooth and efficient continuously variable transmission (CVT), it seamlessly shifts between petrol and electric power to deliver the optimum balance of performance and supremely good fuel economy with a combined cycle fuel consumption of just 3.8l/100km1. CO2 emissions are a correspondingly low 86g/km2.
(8η και 9η παραγραφος αντιστοιχα...)
The 2WD Yaris Cross is also offered with a 1.5-litre three-cylinder petrol engine that generates a maximum power of 88kW and peak torque of 145Nm that drives the front wheels through a Direct Shift CVT.
The Direct Shift CVT features a mechanical first gear for strong off the line performance and a 10-speed manual sequential shift function that can be activated by either the shift lever, or paddle shifters on the steering wheel.
Επισης στο παρακατω αρθρο της Toyota που εξηγει το υβριδικο συστημα του τελευταιου Yaris, αναφερεται και η λειτουργια του συστηματος μεταδοσης.
https://mag.toyota.co.uk/new-toyota-yaris-hybrid-powertrain/
Τελος σε μια λιγο πιο εκτενη αναζητηση, το σχετικο e-cvt κιβωτιο που φορανε τα υβριδικα yaris/yaris cross φερει τον κωδικο P910.
https://toyota-club.net/files/faq/21-12-01_faq_hybrid_tr_en.htm
-
RE: VW FORUM
Ωραίο review. Μπράβο και καλή συνέχεια στις προσπάθειές σου.
Ένα σχόλιο που περίμενα πάντα σε review για τον tsi 95 ps. Και δεν το έχω βρει πουθενά. Είναι πόσο οικονομικός είναι σε ταξίδι, καθώς είναι 5 τάχυτος.
Πως συμπεριφέρεται η 5η στο ταξίδι? Κρατάει χαμηλά τις στροφές και την κατανάλωση? Ή αν περάσεις τα 130 βλέπεις την κατανάλωση και χλωμιάζεις?
Σε ευχαριστω πολυ!
Σε γενικες γραμμες η κλιμακωση του κιβωτιου ειναι εξυπνα ρυθμισμενη ωστε να αναδεικνυει στο μεγιστο τις δυνατοτητες του κινητηρα.
Δυστυχως δεν θυμαμαι σε τι ευρος στροφων αντιστοιχει η ταχυτητα ταξιδιου που αναφερεις με 5η, (ενω δεν βρισκω και καποιες πληροφοριες για την κλιμακωση, ειναι φειδωλη η VW τελευταια σε αυτα τα θεματα...) αλλα αφενως μου εδωσε εξαιρετικα δειγματα ισχυος-ροπης, σε βαθμο που να μου δημιουργουνται αποριες για τα ανακοινωσιμα νουμερα, ενω και η μεση καταναλωση εδειξε πολυ προσεγμενη για το "τραβηγμα" του αυτοκινητου σε καθε σχεση, αλλα και τις ταχυτητες που μπορουσε να αναπτυξει.
Γενικα, μετα τα 130km/h στην πλειοψηφια των βενζινοκινητων υλοποιησεων αυτου του κυβισμου/αποδοσης/μεταδοσης η καταναλωση συνηθως ανεβαινει σημαντικα, εφοσον θελέις να κρατησεις αυτη την ταχυτητα, ανεξαρτητως κλισης και φορτιου επιβατων-αποσκευων. Στην πραξη κατω απο 7-7,5λιτρα σε τετοια ταχυτητα δυσκολα νομιζω θα βρεις, κατι που ομως ισχυει γενικοτερα σε αυτες τις υλοποιησεις.
Για τα δεδομενα παντως της κατηγοριας, προκειται για εναν πραγματικα αποδοτικο και ραφιναρισμενο κινητηρα, που δεν θα απογοητευσει σε καμμια περιπτωση, (σε αντιθεση με την πρωτη αναγνωση των χαρακτηριστικων αποδοσης) εφοσον δεν ειναι προβλημα οι συχνες αλλαγες ταχυτητων απο το ευχρηστο, σαφες κιβωτιο και μαλακο συμπλεκτη σε αισθηση.
Latest posts made by kikizas-grigoris
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Περί της "Δοκιμής" του νέου Honda Civic Type-R o λόγος.
Έχοντας ήδη διαβάσει κάποιες δοκιμές στο τρέχον τεύχος (οκτωβρίου 2024) όπως του ηλεκτρικού BYD Dolphin, ή ακόμα και του υβριδικού Nissan Juke, πήγα στις σελίδες που αφορούν την "ΔΟΚΙΜΗ" του νέου Type-R με μια σχεδόν εφηβική ανυπομονησία και όρεξη να μάθω περισσότερα για αυτό.
...για να διαπιστώσω ότι μετά από 4-5 φωτογραφίες (υπέροχες η αλήθεια, συγχαρητήρια στον φωτογράφο!)
το άρθρο, όλο και όλο δεν ήταν πάνω από περίπου...2 σελίδες, στις οποίες διαβάζει κανείς απλώς τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και...τίποτε περισσότερο για το πως στρίβει, πως συμπεριφέρεται γενικότερα στο δρόμο, λες και επρόκειτο για κάποια πρώτη γνωριμία (όπου ακόμα και σε τέτοιες περιπτώσεις του περιοδικού, έχουν γραφτεί έστω πρώτες εντυπώσεις οδηγικής αίσθησης, ασχέτως αποστολής εντός/εκτός έδρας)Τι ακριβώς συμβαίνει? Έχει αλλάξει κάτι στις "δοκιμές", γιατί σε άλλες σελίδες με λιγότερο σημαντικά/ενδιαφέροντα μοντέλα ως προς την οδηγική αίσθηση, τα αντίστοιχα άρθρα ήταν..."λαλίστατα".
-
RE: VW FORUM
Ωραίο review. Μπράβο και καλή συνέχεια στις προσπάθειές σου.
Ένα σχόλιο που περίμενα πάντα σε review για τον tsi 95 ps. Και δεν το έχω βρει πουθενά. Είναι πόσο οικονομικός είναι σε ταξίδι, καθώς είναι 5 τάχυτος.
Πως συμπεριφέρεται η 5η στο ταξίδι? Κρατάει χαμηλά τις στροφές και την κατανάλωση? Ή αν περάσεις τα 130 βλέπεις την κατανάλωση και χλωμιάζεις?
Σε ευχαριστω πολυ!
Σε γενικες γραμμες η κλιμακωση του κιβωτιου ειναι εξυπνα ρυθμισμενη ωστε να αναδεικνυει στο μεγιστο τις δυνατοτητες του κινητηρα.
Δυστυχως δεν θυμαμαι σε τι ευρος στροφων αντιστοιχει η ταχυτητα ταξιδιου που αναφερεις με 5η, (ενω δεν βρισκω και καποιες πληροφοριες για την κλιμακωση, ειναι φειδωλη η VW τελευταια σε αυτα τα θεματα...) αλλα αφενως μου εδωσε εξαιρετικα δειγματα ισχυος-ροπης, σε βαθμο που να μου δημιουργουνται αποριες για τα ανακοινωσιμα νουμερα, ενω και η μεση καταναλωση εδειξε πολυ προσεγμενη για το "τραβηγμα" του αυτοκινητου σε καθε σχεση, αλλα και τις ταχυτητες που μπορουσε να αναπτυξει.
Γενικα, μετα τα 130km/h στην πλειοψηφια των βενζινοκινητων υλοποιησεων αυτου του κυβισμου/αποδοσης/μεταδοσης η καταναλωση συνηθως ανεβαινει σημαντικα, εφοσον θελέις να κρατησεις αυτη την ταχυτητα, ανεξαρτητως κλισης και φορτιου επιβατων-αποσκευων. Στην πραξη κατω απο 7-7,5λιτρα σε τετοια ταχυτητα δυσκολα νομιζω θα βρεις, κατι που ομως ισχυει γενικοτερα σε αυτες τις υλοποιησεις.
Για τα δεδομενα παντως της κατηγοριας, προκειται για εναν πραγματικα αποδοτικο και ραφιναρισμενο κινητηρα, που δεν θα απογοητευσει σε καμμια περιπτωση, (σε αντιθεση με την πρωτη αναγνωση των χαρακτηριστικων αποδοσης) εφοσον δεν ειναι προβλημα οι συχνες αλλαγες ταχυτητων απο το ευχρηστο, σαφες κιβωτιο και μαλακο συμπλεκτη σε αισθηση.
-
RE: Renault Captur II
Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω ένα συγκριτικό test drive που έκανα, μεταξύ των VW Taigo 95ps Life και Renault Captur Rive Gauche Lpg100:
-
RE: VW FORUM
Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω ένα συγκριτικό test drive που έκανα, μεταξύ των VW Taigo 95ps Life και Renault Captur Rive Gauche Lpg100:
-
RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
Καλησπερα και απο εμενα...
Καποια πραγματα που ζητας ειναι λιγο...αντιφατικα, δηλαδη επιδοσεις-καταναλωση.Πχ να εχεις 0-100km/h σε Β-Suv κατω απο 9sec και ταυτοχρονα μεση καταναλωση 6λιτρα/100χλμ δεν παιζει.
Βεβαια εξαρταται πως οριζει-θεωρει ο καθενας τις δυο εννοιες.
Στο προκειμενο, καλα ολα αυτα που προτεινονται, (αν και κατ' εμε λογω της ανωμαλης καταστασης στην αγορα αυτοκινητου, με τις αδικαιολογητα συνεχιζομενες υψηλες τιμες, θεωρω πεταμενα λεφτα οτιδηποτε σε αυτη την κατηγορια ξεπερνα τα 25κ ευρω...Που σημαινει πως θα αφηνα στην ακρη τις υψηλοτερες ιπποδυναμεις και ακριβοτερα εξοπλιστικα πακετα ή θα πηγαινα σε premium κατηγορια στα 30κ...) προσωπικα με τα δεδομενα που θετεις, θα κοιταζα οπωσδηποτε και το VW Taigo με DSG, ειτε το 1,000αρι για ακομα πιο προσεγμενη καταναλωση, ειτε το 1,500αρι για ακομα καλυτερες επιδοσεις.
Oδηγησα προσφατα μαλιστα το πιο ταπεινο, χειροκινητο 95αρι Τaigo και εντυπωσιαστηκα. Eνω εχω παραλληλα οδηγησει Arona dsg 1,000αρι / 110ps, C3 Aircoss 110ps, Kia Stonic 120ps 1.0, Puma 125ps, Juke 117ps, 2008 100ps, Yaris cross 116ps, oλα βενζινη, χειροκινητα, πλην του yaris-cross.
Πολυ κοντα σε ολα τα επιπεδα με το Taigo, θεωρω οτι βρισκεται το juke 114ps 1.0, με εξαιρετικο εσωτερικο (εκδοση N-connecta και πανω), απλως δεν διαθετει κατι ανωτερο απο 114ps, οπως η VW πχ ή και οι Γαλλοι, εαν θες οπωσδηποτε κατι γρηγοροτερο απο τον μεσο ορο ολων των παραπανω με τις εκδοσεις των 100-110ps.
Δες και το Vitara, ειναι κλασσικο best-seller, εφοσον δεν σε ενοχλει το καπως πιο συντηρητικο-θυμιζει προηγουμενης δεκαετιας, εσωτερικο.
-
RE: HYUNDAI FORUM
Διπλό δοκιμαστικό, με το Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid:
και το Ηyundai i10 1.2 Premium: -
RE: Suzuki Ignis II
Διπλό δοκιμαστικό, με το Suzuki Ignis 1.2 GL+ Hybrid:
και το Ηyundai i10 1.2 Premium: -
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Σχετικα με το παρακατω αρθρο, που αναφερει τις χωρες της Ε.Ε με τον υψηλοτερο Φ.Π.Α...
Ο αρθρογραφος συμφωνα με το υψος του Φ.Π.Α, κατατασσει τις ακριβοτερες χωρες με την δικη μας να βρισκεται στην τριτη...χειροτερη θεση σε ποσοστωση, μαζι με την Φινλανδια.
Γιατι αραγε δεν αναφερεται ο συνολικος φορος που προκυπτει στα αυτοκινητα που εισαγονται στην Ελλαδα, δηλαδη μαζι με το κλιμακουμενο τελος ταξινομησης, που στην χωρα μας ειναι απο το καλοκαιρι του 2016, υπερδιπλασιο, ηδη απο την κατηγορια κοστους των supermini αυτοκινητων?
Αν συνυπολογιστει και το κατα κεφαλην εισοδημα του Ελληνα πολιτη, με το αντιστοιχο των υπολοιπων χωρων της Ε.Ε, θα βλεπαμε την πραγματικη εικονα και οχι οτι απλως ειμαστε στις...5-6 ακριβοτερες χωρες σε Φ.Π.Α στα αυτοκινητα.
Οι μισες αληθειες μερικες φορες ειναι χειροτερες και απο τα ψεμματα...
Κριμα για ενα περιοδικο που ο ιδρυτης του τουλαχιστον εδειχνε ξεκαθαρα το δρομο που ειχε χαραξει, ψαχνοντας την αληθεια, οσο και αν αυτη ποναγε...ακομα και τις εκαστοτε κυβερνησεις. -
RE: TOYOTA FORUM
@lap said in TOYOTA FORUM:
Ή απλά θα μπορούσες να μας πιστέψεις μιας και τα έχουμε ψάξει νωρίτερα.
Αλλά πέρα από την πλάκα, ωραίος που τα ψχνεις στην λεπτομέρεια. Ωραίο ποστ.
Στην προκειμενη περιπτωση που ανεβαζω ενα αρθρο για εστω και εναν που ενδιαφερεται πραγματικα να το διαβασει, θελω να εχω οσο το δυνατον πιο εγκυρες και διασταυρωμενες πληροφοριες.
Σαφως και διαβαζω και λαμβανω υποψιν καθε πληροφορια με προσοχη, απλως επιζητω και την οποια επιπροσθετη "ασφαλεια" μιας επισημης πηγης.
Εαν οποιοσδηποτε χρηστης ειχε ευκαιρη την παραθεση καποιου απο τα παραπανω, ή αλλου επισημου Link που να ξεκαθαριζει τα των κιβωτιων, φυσικα και θα την υιοθετουσα, χωρις περεταιρω αναζητηση...
Πρεπει να πω παντως οτι ειναι απο τις λιγες φορες που βρισκω οτι οι πληροφοριες ενος κατασκευαστη, θα μπορουσαν να ειναι λιγο πιο ξεκαθαρες.
-
RE: TOYOTA FORUM
Μετα απο τις επισημανσεις σας, μαζι με καποια λιγο πιο ξεκαθαρα αρθρα και πληροφοριες, κατεληξα στα εξης:
Πραγματι, ηδη απο το προηγουμενο βιντεο που παρεθεσα και την επισημανση του Kostis20, το direct shift CVT τοποθετειται στην ΜΗ υβριδικη εκδοση, κατι που βρηκα να διευκρινιζεται στο παρακατω επισημο press kit.
(2η και 3η παραγραφος του 2ου τμηματος)
The hybrid system for 2WD versions combines a 67kW/120Nm, 1.5-litre three-cylinder, Atkinson Cycle petrol engine with a pair of motor generators that produces a maximum combined output of 85kW.
Driving the front wheels through a smooth and efficient continuously variable transmission (CVT), it seamlessly shifts between petrol and electric power to deliver the optimum balance of performance and supremely good fuel economy with a combined cycle fuel consumption of just 3.8l/100km1. CO2 emissions are a correspondingly low 86g/km2.
(8η και 9η παραγραφος αντιστοιχα...)
The 2WD Yaris Cross is also offered with a 1.5-litre three-cylinder petrol engine that generates a maximum power of 88kW and peak torque of 145Nm that drives the front wheels through a Direct Shift CVT.
The Direct Shift CVT features a mechanical first gear for strong off the line performance and a 10-speed manual sequential shift function that can be activated by either the shift lever, or paddle shifters on the steering wheel.
Επισης στο παρακατω αρθρο της Toyota που εξηγει το υβριδικο συστημα του τελευταιου Yaris, αναφερεται και η λειτουργια του συστηματος μεταδοσης.
https://mag.toyota.co.uk/new-toyota-yaris-hybrid-powertrain/
Τελος σε μια λιγο πιο εκτενη αναζητηση, το σχετικο e-cvt κιβωτιο που φορανε τα υβριδικα yaris/yaris cross φερει τον κωδικο P910.
https://toyota-club.net/files/faq/21-12-01_faq_hybrid_tr_en.htm