-
Από 1/1/21 όλα ειχαν 0.99%. Και πούλαγε μόνο πούμα. Πλέον για να ενισχύσει λίγο ακόμα τις πωλήσεις του πούμα έναντι στα φοκους & Κούγκα το έκανε 1.59% σε αυτά!
Έχουν πρόγραμμα εκεί στην Φορντ.
Παρόλα αυτά είναι τα φθηνότερα χρηματοδοτικά εφόσον έχεις το 40% κασέρι.
Τα προγράμματα καλά είναι τα αμάξια της απλά διαρκώς ακριβαινουν....ο κανόνας είναι όταν ένα αμαξι παλιωνει σαν μοντέλο η τιμή του πέφτει ή του κάνουν προσφορές δυνατές ( όχι 600 ευρώ...). Στην Φορντ το φθηνότερο αμάξι είναι την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του!
Από εκεί μέχρι να ξεβγει το μοντέλο τσιμπά ένα 15%!
-
Tkin δες λιγο εδω: https://www.ford.gr/shop/next-steps/promotions/personal-offers
Τα νουμερα σχετικα με τα τελικά επιτόκια νομιζω ειναι αυτα που αναφερω στο προηγουμενο σχολιο μου.
Άρα εχουν ανεβει (δυστυχως) περισσοτερο αποτι αναφερεις.
-
Ναι 1.99% ήθελα να γράψω όχι 1.59. και έχουν +0.6% όπως όλα. Το 2.59% είναι το χαμηλότερο που μπορείς να βρεις και είναι χωρίς κρυφές χρεώσεις...αν πας vw group θα καταλάβεις.
Και το άλλο όμως με την χαμηλή προκαταβολή το τσίμπησαν. Ήταν 5.3 και πήγε 5.99%...
-
Στο Focus λέει ένα παράδειγμα:
Αξία Αυτοκινήτου: 21.055€
Προκαταβολή: 8.500€
Ποσό Χρηματοδότησης: 12.555€
Διάρκεια Χρηματοδότησης (μήνες): 60
Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο: 1,99%
Μηνιαία Δόση: 223,32€
Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280€
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης): 3,6%
Και στις υποσημειώσεις αναφέρει:
Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975
Τι σημαίνει αυτό; Ότι τελικά είναι 3,6% αντί για 2,59%? -
Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280€
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης): 3,6%
Και στις υποσημειώσεις αναφέρει:
Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975
Τι σημαίνει αυτό; Ότι τελικά είναι 3,6% αντί για 2,59%?Μην μπερδεύεις το επιτόκιο με το ΣΕΠΠΕ, πάντα το ΣΕΠΠΕ είναι υψηλότερο του επιτοκίου αφού είναι το πραγματικό κόστος του δανείου γιατί περιλαμβάνει και τα έξοδα και τυχόν άλλες επιβαρύνσεις. Σε τόσο χαμηλά επιτόκιο, €280 έξοδα μπορούν να ανεβάσουν αρκετά το ΣΕΠΠΕ, αφού ο τοκος είναι μικρός.
-
Αν και το περιμέναμε δια γυμνού οφθαλμού από την καθημερινότητα, τα νούμερα το επιβεβαίωσαν:
Το Puma είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Ford στην Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο.
https://www.drive.gr/news/agora/puma-pio-kalopoylimeno-ford-stin-eyropi
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/dagkonei-se-poliseis-to-ford-puma
Κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού για το 2021, ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο 502.677 οχήματα του «Μπλε Οβάλ». Τα 83.246αντιστοιχούν στο Puma, που βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων ξεπερνώντας τα Kuga (61.994 κομμάτια), Fiesta (63.078) και Focus(48.651). H επιτυχία του μικρού crossover είναι τέτοια, ώστε ξεπέρασε ακόμα και το Transit Custom, το οποίο με 70.604 μονάδες αποτελεί το πιο επιτυχημένο επαγγελματικό και δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο στο σύνολο των Ford.Απρόσμενα καλά τα πηγαίνει το Explorer, με 2.531 κομμάτια το πρώτο εξάμηνο, σταθερή αξία στις κατηγορίες τους η Mustang (2.022) και το Ranger (29.910), ενώ Mondeo και S-Max επικυρώνουν πως τα μεσαία και MPV ανήκουν στο παρελθόν (6.818 και 4.795 αντίτυπα αντίστοιχα).
Σταθερά πρώτη χώρα σε πωλήσεις για την Ford το Ηνωμένο Βασίλειο.
Για να έχουμε τάξη μεγέθους, το Golf πούλησε μόνο τον Ιούνιο. 27.2Κ
-
Πέτυχα χθες Ford Ecosport για το οποίο αγνοούσα την ύπαρξή του.
Μου άρεσε πολύ καθώς μου κανε κάτι κοντά σε daihatsu terios και Fiat Panda. Είδα τις τιμές του όμως και όπως φαίνεται το χαντακώνει η ίδια η ford καθώς κάνει όσο ένα puma. -
Ινδικό είναι, και θα περίμενε κανείς να είναι πολύ φθηνό αλλά παρόλα αυτά τα κοστολογούν πολυ ακριβά
-
Δεν είναι Ινδικό, στην Ρουμανία κατασκευάζεται μαζι με το Πούμα. Αρκετά χρόνια στην αγορά…
-
Στην αγορά είναι από το 2014.
Τα πρώτα χρόνια ερχόταν από την Ινδία στην Ευρώπη.
Από το 2017 σωστά όπως γράφεις απο τη Ρουμανία. -
Μολις επικοινωνησα με Ford να ρωτησω για το νεο Fiesta facelift και μου ειπαν οτι μολις τους ηρθε ο τιμοκατάλογος και οτι θα φερουν μονο το υβριδικό fiesta με τα 125 άλογα στην νέα εκδοση. Τελική τιμή 18500 στην βασική του εκδοση, δηλαδη μια 20αρα για πλακα αν βάλεις 2-3 εξτρα οπως οι ζαντες αλουμινιου που ειναι ψιλο - must.
Δεν πάμε καλα. Λεω να μαζεψω άλλα τοσα και να πάρω Tesla αν τα σουπερμινι πιανουν το 20αρικο...
-
Έχω την εντύπωση ότι οι αλουμινίου είναι στάνταρ. Όχι ότι είναι και must δηλαδή...
-
@realzeus said in FORD FORUM:
Έχω την εντύπωση ότι οι αλουμινίου είναι στάνταρ. Όχι ότι είναι και must δηλαδή...
ναι καλα.... εχεις μεινει μια τριετια πισω... σε τεσσερο εατ 8 ντηζελ των 26k ερχεται με σιδερενιες....
σε λιγο θα ξαναγυρισουμε στη μανιβελα πισω παραθυρα -
@gatoz said in FORD FORUM:
σε λιγο θα ξαναγυρισουμε στη μανιβελα πισω παραθυρα
Μην το γελάς, τέτοιες είχε το Vitara που ήμουν έτοιμος να ψωνίσω πριν κάνα εξάμηνο.
-
Καλησπέρα ομάδα θέλω να αγοράσω ένα ford
fiesta του 14-16 αλλά έχω μια πολύ βασική απορια…γίνεται να του βάλω καμερα οπισθοπορίας στην ήδη υπάρχουσα οθόνη ή πρέπει να βάλω άλλη οθόνη; -
@vene24 said in FORD FORUM:
Καλησπέρα ομάδα θέλω να αγοράσω ένα ford
fiesta του 14-16 αλλά έχω μια πολύ βασική απορια…γίνεται να του βάλω καμερα οπισθοπορίας στην ήδη υπάρχουσα οθόνη ή πρέπει να βάλω άλλη οθόνη;ΑΝ κρίνω από το δικό μου, δύσκολα στα ford εκείνης της εποχής. Γίνεται δλδ. στο εξωτερικό υπήρχαν οδηγίες πως να το κάνεις μόνος σου, αλλά ξέφευγε η διαδικασία από τον απλό άνθρωπο συν ότι ήθελε επαναπρογραμματισμό. Σε μαγαζιά να απευθυνθείς, θα σε κατευθύνουν σε αλλαγή ολόκληρης της οθόνης, που δεν είναι απαραίτητα κακό.
-
Το πιθανό πρόβλημα του focus με διαρροή νερού στο πορτ μπαγκαζ γνωρίζουμε αν λύθηκε με το facelift (ΜΚ 3.5) ?
-
Αν έπαιρνα ένα τιμόνι που έχει ήδη αυτόματο πιλότο πάνω σαν επιλογή και το έβαζα σε fiesta 14 τι άλλες διαδικασίες θα έπρεπε να κάνω για να δουλέψει;
-
@vene24 said in FORD FORUM:
Αν έπαιρνα ένα τιμόνι που έχει ήδη αυτόματο πιλότο πάνω σαν επιλογή και το έβαζα σε fiesta 14 τι άλλες διαδικασίες θα έπρεπε να κάνω για να δουλέψει;
Επειδή διαβάζω τις ερωτήσεις που κάνεις θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να βρεις ένα αμάξι που να έχει από το εργοστάσιο τον εξοπλισμό που θες και να μην προσπαθείς να τον βάλεις εκ των υστέρων... Πας γυρεύοντας για μπελάδες..
-
@nascar1 said in FORD FORUM:
@vene24 said in FORD FORUM:
Αν έπαιρνα ένα τιμόνι που έχει ήδη αυτόματο πιλότο πάνω σαν επιλογή και το έβαζα σε fiesta 14 τι άλλες διαδικασίες θα έπρεπε να κάνω για να δουλέψει;
Επειδή διαβάζω τις ερωτήσεις που κάνεις θα σου έλεγα να προσπαθήσεις να βρεις ένα αμάξι που να έχει από το εργοστάσιο τον εξοπλισμό που θες και να μην προσπαθείς να τον βάλεις εκ των υστέρων... Πας γυρεύοντας για μπελάδες..
Έχεις απόλυτο δικιο….
FORD FORUM