-
@civil357 said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Όπως και να έχει αν βρεθεί ( δύσκολο πολύ είναι λίγες και κρατάνε τιμές) γνήσια ti ( ξεχωρίζει από τα καθίσματα και το τιμόνι ) , τότε είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν έχω ιδέα από Alfa, Alfa Specialists για ανταλλακτικά και εύρεση μεταχειρισμένου έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια.
Alfa πάντως δεν υπάρχει μόλις φύγει και η Giulia του χρόνου RIP και με την βούλα.
Μα τη Giulia crossover ρε αθεόφοβοι Γάλλοι; Merde et putain!
-
@panos2171 said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Volvo s60r αλλά είναι 2500cc
Κουκλι
Οπως και το Saab 9-3 Aero -
@civil357 said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Είχε χαμηλα τον κόφτη , ήταν μεν ελαστικός αλλά όχι ιδιαίτερα γραμμικός ( περίμενες ότι θα "έδινε" καλά και μετά τις μεσσαίες αλλά στα ψηλά του δεν...).
Αυτό πάντως ήταν το χαρακτηριστικό που μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους, ήταν σαν να οδηγείς τετραλιτρο τουρμποντιζελ, είχες σχεδόν 150 άλογα στο δεξί σου πόδι από τις 3000 στροφές.
Ο 1.8Τ του VAG και ο 1.6Τ της Opel που είχα εμπειρία, και ειδικά ο 1.8 compressor που οδηγώ τώρα θέλουν "χουφτωμα" στις 4000 στροφές για να νιώσεις δυνατό τράβηγμα, ο TBI είχε σχεδόν ηλεκτρική αίσθηση από το ρελαντί.
@civil357 said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:γνήσια ti
Ποια λες Τi ;
Την 3.2 ;
Νόμιζα πως Ti ήταν εξοπλιστική έκδοση, αυτή με τις 19αρες ζάντες. -
@green-power said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
@civil357 said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Όπως και να έχει αν βρεθεί ( δύσκολο πολύ είναι λίγες και κρατάνε τιμές) γνήσια ti ( ξεχωρίζει από τα καθίσματα και το τιμόνι ) , τότε είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν έχω ιδέα από Alfa, Alfa Specialists για ανταλλακτικά και εύρεση μεταχειρισμένου έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια.
Alfa πάντως δεν υπάρχει μόλις φύγει και η Giulia του χρόνου RIP και με την βούλα.
Μα τη Giulia crossover ρε αθεόφοβοι Γάλλοι; Merde et putain!
Τους Γάλλους που τους είδες; Ο Πρόεδρος του Ομίλου και κύριος μέτοχος είναι Ιταλός, Να δούμε πάντως τι θα βγάλουν.
-
@vagkirk said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Ποια λες Τi ;
Την 3.2 ;
Νόμιζα πως Ti ήταν εξοπλιστική έκδοση, αυτή με τις 19αρες ζάντες.Ναι με τον 1750 εννοώ, το πακέτο ti είχε 19αρες , εσωτερικές αναβαθμίσεις ( καθίσματα - τιμόνι κλπ ) και κυρίως πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση από τις άλλες εκδόσεις.
Ήταν η 159 όπως έπρεπε να είχε βγεί από την πρώτη μέρα. -
Την είχε ένας στο άλλο φόρουμ , το ακατανόμαστο. Το τι τις έχει σούρει δεν περιγράφεται. Άκρως προβληματικό αυτοκίνητο με κατανάλωση σχεδόν ρόταρυ. Έπαιξε για πολύ λίγο και, ευτυχώς, εξαφανίστηκε μετά.
-
Ειπαμε το καλυτερο για ταξίδια ειναι μια W211, μακραν του 2ου. Εαν θελει γουστα και οδήγηση και μπασίματα, bmw μόνο προφανώς. Ολα τα αλλα ειναι οδοντόκρεμες και ημίμετρα. Τέλος!!
-
Και κάθε 2 χρόνια θα το ξαναγοράζει το αμάξι από τις ζημιές και τα σέρβις.
-
@criuser said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Και κάθε 2 χρόνια θα το ξαναγοράζει το αμάξι από τις ζημιές και τα σέρβις.
Καλά να μιλάνε οι άλλοι αλλά και εσύ!?!? χαχαχα
Η W211 ειναι αλεξίσφαιρη, η τελευταία αληθινή ΜΒ και δεν παθαίνει τίποτα, βγάζει 1.000.000χλμ για πλάκα. Δεν υπάρχει καλύτερο αμάξι για την χρήση που θέλει. Προφανώς με κάτι γαλλικά γελάνε και οι πέτρες - και μόνο στην θέα της ΜΒ θα διαλυθούν από ντροπή.
-
@realzeus said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Τους Γάλλους που τους είδες; Ο Πρόεδρος του Ομίλου και κύριος μέτοχος είναι Ιταλός, Να δούμε πάντως τι θα βγάλουν.
Στο ΔΣ δεν είχα διαβάσει βέβαια το άρθρο του Κουμπή που μιλάει για Exor γιατί όπως το γράφανε τα συστημικά μέσα 50-50 ήταν η συμφωνία. https://www.gazzetta.gr/in-motion/reportaz/article/1571821/telika-poios-eleghei-ti-stellantis
-
@green-power said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
@realzeus said in Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€:
Τους Γάλλους που τους είδες; Ο Πρόεδρος του Ομίλου και κύριος μέτοχος είναι Ιταλός, Να δούμε πάντως τι θα βγάλουν.
Στο ΔΣ δεν είχα διαβάσει βέβαια το άρθρο του Κουμπή που μιλάει για Exor γιατί όπως το γράφανε τα συστημικά μέσα 50-50 ήταν η συμφωνία. https://www.gazzetta.gr/in-motion/reportaz/article/1571821/telika-poios-eleghei-ti-stellantis
Exor = Agnelli (μεγαλομέτοχος επίσης της παλιάς FCA και της Ferrari).
-
Εντάξει ξέρουμε που ανήκει η Exor και τι εστί Ανιέλι και τα εγγόνια Έλκαν του Τζιάνι από τη Γιουβέντους μόνο και μόνο δεν είμαστε ανίδεοι.
Και επειδή αναφέρθηκα στη Γιούβε αν και Ιντερίστι αν η Άλφα ήταν ποδοσφαιρικός σύλλογος θα ήταν σίγουρα ο Παναθηναϊκός. Ζει με την ιστορία όσες προσπάθειες και αν κάνει να ανέβει είτε φιλόδοξες και με πετυχημένο υλικό (Giulia) είτε με περιορισμένους πόρους και κρίση πάντα καταφέρνει στο πρωτάθλημα που λέγεται πωλήσεις να μένει στάσιμη. Γιατί αυτό είναι το κρίσιμο αλλιώς χωρίς πωλήσεις falimento. Ξεκινάει με νέα μοντέλα ολα καλά, design σπορτίβικα και ύστερα στασιμότητα και κατηφόρα. Ακόμα και η Cupra καλύτερα νούμερα γράφει χωρίς να στερείται σε οδηγική απόλαυση.
Μακάρι να τα κατάφερνε να κάνανε ένα ονειρικό όμιλο ξεχωριστό από Stellantis με Ferrari, Maserati, Alfa η επιτομή της πολυτέλειας, των μηχανολογικών καινοτομιών και των επιδόσεων και να μην βλέπουν κανέναν. Αλλά ακόμα και εκεί που είναι να κατάφερνε να ξεχωρίσει σε αυτούς τους τομείς όχι να είναι απλά Peugeot με άλλο σήμα.
Και εννοείται ξήλωμα στους άθλιους αντιπροσώπους όπως στην Ελλάδα που ενώ τα αυτοκίνητα έρχονται με πλούσιο εξοπλισμό αφαιρούν αξεσουάρ για να τα πουλήσουν ξεχωριστά τσεκουρώνοντάς τα. Όλη η Ευρώπη πουλάει την πισωκίνητη GIulia diesel στις 45000 εδώ μόνο την τετρακίνητη βενζίνη στις 60000.
-
@criuser Δέχεστε προειδοποίηση για off-topic. {Admin}
-
@Green-Power Δέχεστε προειδοποίηση για off-topic. {Admin}
-
@gatoz Δέχεστε προειδοποίηση για off-topic. {Admin}
-
@antonmone Δέχεστε προειδοποίηση για off-topic. {Admin}
Βοήθεια για επιλογή μτχ έως 2000cc και έως 10.000€