-
Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι στην αναζητηση οχηματος και εχω καταληξει στα παρακατω :
Peugeot 2008 136 hp hybrid αυτοματο στην εκδοση allure που ειναι αρκετα εξοπλισμενη στα 28.880 με την εκπτωση black friday
Hyundai Kona 1600cc 138 αλογα αυτοματο στην εκδοση dinstictive στα 29680
Και τελευταιο το wolkswagen troc 1500cc 150hp αυτοματο στην εκδοση more νομιζω στα 31.000.
Κανω 10.000-12.000 τον χρονο πιο πολυ μεσα στην πολη αν κ εχω και σκουτερ για κοντινες αποστασεις. Μενω Ναυπλιο δηλαδη μικρη πολη. Τωρα οδηγαω ενα opel corsa του 2010 που ειχα παρει καινουριο και δεν εχει βγαλει τοσα χρονια ουτε μια βλαβη. Ειμαι 33 χρονων ελευθερος οποτε τεραστιοι χωροι δεν με πολυ απασχολουν ιδιαιτερα αλλα καλο ειναι να υπαρχουν. Τι μου προτεινεται
-
Για μένα το Kona που είναι φρέσκο μοντέλο με εξαιρετικούς χώρους.Ιδιαιτερο design βέβαια.Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά.Αλλα ανάμεσα στα τρία ΣΊΓΟΥΡΑ Hyundai.Επίσης να τα οδηγήσεις πρώτα να δεις και εσένα τι σου αρέσει.
-
Το kona δεν το έχω οδηγήσει, μόνο έχω μπει μέσα, έχει το πιο σύγχρονο εσωτερικό, αλλά τα άλλα δύο σου βγάζουν μια ποιοτικότερη αίσθηση.
Μεταξύ των άλλων δύο, σαφώς ανώτερο το T-ROC, αν και στη δύση της καριέρας του.
Αν κυκλοφορείς μέσα στο Ναύπλιο δεν χρειάζεται να πας σε υβριδικό.
Το T-ROC More είναι καλή περίπτωση... έχει καλό εξοπλισμό και μια αύρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Εγώ είχα ενδιαφερθεί για το 2008 αρχικά, το οποίο και νοίκιασα για μια βδομάδα και έκανα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, αλλά το απέρριψα για τους δικούς λόγους και κατέληξα στο T-ROC.
Καλύτερα να τα οδηγήσεις και τα τρία, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και να αποφασίσεις. -
Σαν αυτοκίνητο η σειρά για μένα είναι troc, Hyundai kona (αν αντέχεις την εμφανισή του) και τέλος το 2008 που προσωπικά πέρα από την εμφάνιση και το ηχοσύστημα, άντε και τον εξοπλισμό του (με αμφιλεγόμενης αξιοπιστία ADAS) δεν μου λέει τίποτα ως αυτοκίνητο.
To Troc έχει πολύ ωραίο κινητηρα, θα καεί περισσότερο από το Peugeot στη πόλη σίγουρα αλλά κανείς λίγα χιλιόμετρα, ποιότητα κύλισης που το 2008 είναι τρίτο-δευτερο μπροστά του.
Το dq200 του troc ίσως είναι «αγκάθι» όσον αφορά στην αξιοπιστία στην κίνηση. Επίσης, οδηγικά είναι λιγο αδιάφορο αλλά πας ατσαλάκωτος και αισθανεσαι ωραία μέσα.Στο Kona έχω δοκιμασει μόνο το υβριδικό δεν με κερδισε, το βενζίνης όμως μπορεί να είναι καλύτερο. Οδήγησε το να το δεις, δεν μου άρεσε η ποιότητα κύλισης, η πληροφορία που δίνει το αμαξι στον οδηγό και η απόκριση στο γκάζι (δες αν ισχύουν όμως και στο βενζίνης που θέλεις). Α δες και την αξιολόγηση του euroncap η οποία δεν είναι κολακευτική.
-
Εφόσον είσαι σε επαρχία, υποθέτω δεν περνάς πολύ ώρα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους και η κατανάλωση έρχεται σε 2η μοίρα.
Το 2008 το έχω οδηγήσει (όχι το hybrid) και με εξαίρεση την εμφάνιση το θεωρώ μέτριο αυτοκίνητο.
Για το kona δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν νομίζω ότι τα Hyundai είναι αυτοκίνητα που διακρίνονται σε κάτι.
Το T-Roc κατά τη γνώμη μου ξεχωρίζει και για την απόδοση του κινητήρα του και του αυτόματου κιβωτίου και από ποιότητα κατασκευής και κύλισης.Κάντα ένα test drive και τα 3 και διάλεξε όποιο σου αρέσει πιο πολύ. Και τα 3 καλά είναι, θέλω να πιστεύω.
-
Τ ροκ, ειδικά με αυτο το μοτέρ, δεν έχει σχέση με τα άλλα.
-
Τροκ με τον 1,5 είναι μπομπα !
Δείχνει την ηλικία του αλλά ειναι πια ώριμο με καλό εξοπλισμό και ποιότητα. -
T-Roc χαλαρά!
-
Οδήγησε τα και τα τρία να δεις ποιο σου αρέσει και σου κάνει περισσότερο.
Και μετά πάρε το 2008.
-
Πάντως το ότι το χιουνταη το βάζουμε πλέον δίπλα στα άλλα δύο, λέει πολλά από μόνο του.
Δεν υπάρχει καθαρός νικητής ανάμεσα στα τρία, πιο πολύ είναι σε τι δίνεις σημασία εσύ και τους όρους πώλησης του καθενός (διαθεσιμότητα, τιμή τόκοι δώρα, όροι εγγύησης και ευκολίας σέρβις στη πόλη σου). -
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
-
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Καλό το Lynk,αλλά νομίζω ο νηματοθέτης με βάση τα 3 μοντέλα που ξεχώρισε,δε θέλει τόσο μεγάλο σκαρί (4,5μ.)
-
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
-
@panormus772 said in Kona vs 2008 vs troc:
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Καλό το Lynk,αλλά νομίζω ο νηματοθέτης με βάση τα 3 μοντέλα που ξεχώρισε,δε θέλει τόσο μεγάλο σκαρί (4,5μ.)
Και ο οποίος νηματοθετης δήλωσε εργένης 33 ετών και δεν τον ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χώροι.
Και το T-ROC μεγάλο είναι -
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Συμφωνω οτι είναι ευκαιριαρα το συγκεκριμένο αλλα είναι τεράστιο σε μεγεθος σε σχεση με αυτά που κοιτάει, αλλη κατηγορία εντελώς. Ας μεινουμε στο τι θέλει αλλιως θα μπουν στην συζήτηση και tesla και άλλα
-
Με την ευκαιρια της αναφορας του δημητρη στο lynk, να πω οτι αν υπαρχουν καποιοι αντικειμενικοι περιορισμοι στις διαστασεις (πχ δεν χωραει στο γκαραζ του), τοτε ειναι απολυτως κατανοητο. Διαφορετικα ομως, δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
-
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2009 είναι ομορφο
Scoop του cirus! Έβγαλε η Stellantis το νέο 2009 κι ο μέτοχος δεν πήρε μυρωδιά!
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Για το νέο 2008,το υβριδικό που κοιτά ο φίλος, ο 1.2 είναι πλέον με καδένα (με όποια καλύτερη αξιοπιστία σημαίνει αυτό).
-
@panormus772 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2009 είναι ομορφο
Scoop του cirus! Έβγαλε η Stellantis το νέο 2009 κι ο μέτοχος δεν πήρε μυρωδιά!
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Για το νέο 2008,το υβριδικό που κοιτά ο φίλος, ο 1.2 είναι πλέον με καδένα (με όποια καλύτερη αξιοπιστία σημαίνει αυτό).
σατανά
-
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
Στα λόγια μου έρχεσαι!!! Με έπρηξες με τα μικρά....χαχαχα!!
-
@panormus772 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2009 είναι ομορφο
Scoop του cirus! Έβγαλε η Stellantis το νέο 2009 κι ο μέτοχος δεν πήρε μυρωδιά!
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Για το νέο 2008,το υβριδικό που κοιτά ο φίλος, ο 1.2 είναι πλέον με καδένα (με όποια καλύτερη αξιοπιστία σημαίνει αυτό).
Μάλλον σημαίνει ακριβότερη και πιο δύσκολη επισκευή, κι ότι θα σου μένει στον τόπο...
Kona vs 2008 vs troc