Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 62
    • 63
    • 26 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    42124
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Έτσι, μιλαμε για ηλεκτροκινητήρα των 140 αλόγων...

      Γενικα το αυτοκινητο σε κατανάλωση μέσα στην πολη είναι σαν ένα swift. Δηλαδή καλο αλλά δεν φτάνει με τίποτα τοYaris. Και εκτός τοίχων πόλης καλύτερο από το swift και σε επίπεδο Yaris.

      Το θέμα είναι αν είναι γλυκό το γκάζι του. Όσοι το δοκιμάζουν θέλουν αν δουν το 0-100 σε 7''.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @dimgeo last edited by

        @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.

        Το Γιάρις μπορεί να πάει ηλεκτρικά έως και 120χαω. Επίσης, προφανώς έχει αποδοτικότερη λειτουργία, εξ' ου και η χαμηλότερη κατανάλωση. Τέλος, μην ξεχνάμε την ισχύ, περισσότερα άλογα = περισσότερη τροφή.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Με ταχύτητα 120χαω, πόσα μέτρα θα διανύσει αμιγώς ηλεΧτρικά ένα ΤΟΥΟΤΑ;

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Καμία 100αρια

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @piliourits last edited by

              @piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Με ταχύτητα 120χαω, πόσα μέτρα θα διανύσει αμιγώς ηλεΧτρικά ένα ΤΟΥΟΤΑ;

              Εξαρτάται από την κλίση του δρόμου. Σε ιδανικές συνθήκες, δηλαδή μηδενική κλίση και με φουλ φορτισμένη μπαταρία, περίπου 2,5-3χλμ.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Ποτε δεν το έχω δει αυτό όσο το είχα ψάξει. Απλώς κλείνει γι κάποια μετρα το μοτέρ. Βασικά με 800 watt χωρητικότητα και κάποια από αυτά διαθεσιμα, δεν μπορει. Σε κατηφορικό δρόμο ίσως ναι.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t @cirus last edited by

                  @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.

                  Γιατι πολύ απλά το συστημα του δεν είναι τοσο εξελιγμένο ούτε τοσο σοφιστικέ και πολυπλοκο όσο της toyota που εργάζεται τοσα πολλά χρόνια να το τελειoποιήσει και σε διαφορετικές γενιές αυτοκινητων.

                  Γιατι ο κινητήρας δεν λειτουργει σε κύκλο atkinson να λειτουργεί πάντα στις στροφές που εχει την καλύτερη κατανάλωση και όχι απόδοση.

                  Αυτή είναι μια πολύ πιο απλή υλοποίηση με τα θετικά της και τα αρνητικά της

                  Πχ στα αρνητικά της είναι ότι το toyota εχει πιο καλή κατανάλωση παρολο που και αυτό με την πολύ απλή διαταξη ειναι οικονομικότατο

                  Στα θετικά της φαντάζομαι ότι θα έχει καλύτερες επιδόσεις από το toyota (οταν έχει την μπαταρια του γεματη) και χωρις το σπαστικότατο ηχο ecvt . Αλλα παίζει να έχει χειρότερες οταν η μπαταρία είναι αδεια.

                  και γενικα είναι ενα πιο απλό συστημα και κάπου θα κερδίζει και κάπου θα χάνει από ενα πολύ πιο ραφιναρισμένο και εξελιγμένο τόσα χρονια συστημα της toyota. Κανενας δεν μπορει να βγαλει μαγικο ραβδακι και να φτασει τοσα χρονια εξέλιξης ενος συστηματος με την πρωτη γενια ενος αντιστοιχου συστηματος που βγάζει. Το ίδιο ισχύει και για την MG

                  Το μεγαλο ατου του ομως είναι ότι σου δινει τρομερη καταναλωση εστω και λιγο χειρότερη με πολύ περισσοτερη δυναμη στις περισσότερες περιπτώσεις με μια πολύ καλή τιμη και πολύ πιο πλουσιο εξοπλισμό και πολύ καλύτερους χώρους από το αντιστοιχο yaris

                  δεν ξερω ο καθενας εχει διαφορετικα κριτηρια. Εγώ προτιμω το MG και ας έχει λιγο χειροτερη κατανάλωση. Βρισκω τα πλεονεκτήματα του πολύ πιο ισχυρά

                  σε κύκλο atkinson λειτουργεί (ή όπως πρέπει να λέγεται). Δεν υπάρχει λόγος να μην λειτουργεί έτσι.
                  Η διαφορά στην κατανάλωση είναι πιο πιθανό γιατί δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένο το σύστημα σαν της Toyota.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Πήγα πριν κάποιες μέρες και το ειδα.

                    Είναι αρκετά καλο. Μπροστά θυμίζει c segment αυτοκινητο. Ξεκάθαρα είναι ένα c segment. Το τιμόνι ομως είναι πολύ παράξενο. Εγώ μονάχα τέρμα πάνω μπορούσα να το εχω με τέρμα κάτω το κάθισμα. Έχω κάπως ψηλά πόδια για το σωματότυπο μου. Το γόνατο χτυπούσε στην κολώνα του τιμονιού. Στα κρέας τεστ υποπτεύομαι πως αυτό θα είναι ένα μελανό σημείο.

                    Γενικα καθόμουν και το έβλεπα με προσοχή. Είναι παρα πολύ καλοφτιαγμένο. Η οροφή οντως έχει λέιζερ συγκόλληση αλλά το πάνελ μεταλου δεν έχει καμία μόνωση. Το χτυπάς και κάνει σαν καμπάνα.

                    Τι άλλο;;; Α, τα κουμπάκια στο ταμπλό είχαν κακό κλικ, δεν μου άρεσαν αλλά τα ηχεία ήταν πολύ καλά. Εάν συνδέσεις κινητό έχει κρύσταλλο ήχο με ισορροπημένο και σωστό μπάσο και δεν μπορείς να το ανεβάσεις πάνω από το 10-12 διότι μετά γίνεσαι Κάγκουρας. Δηλαδή για του μουσικόφιλους δεν χρειάζεται αλλαγή ηχείων.

                    Η κεντρική οθονη του ηταν όλα τα λεφτά. Κρυστάλλινη ανάλυση. Άμεση γρήγορη με πολύ γρήγορο ενσωματωμένο gps.

                    Η οθόνη του πίνακα οργάνων μέτρια αλλά έδειχνε ότι πραγματικά θες να δεις.

                    Οι περιφερειακές κάμερες εξαιρετικές. Πολύ υψηλη ανάλυση . Αισθητά καλύτερες από αυτές του ZS

                    Τα πλαστικά θυμίζουν Toyota.

                    Το υποβραχιόνιο ποιοτικό και στην σωστή θέση να οδηγάς σε στυλ πετυχημένου κλαρινογαμπρού

                    Γενικα ένα καλο αυτοκινητο. Τώρα τα 23 Κ για αυτό οου ειδα ήταν πολλά. Εάν το οδηγήσω και γευτώ τα γκάζια ίσως είναι λίγα.

                    Edit: κινητά Xiaomi δεν συνδέονται εύκολα με το αυτοκινητο. Θα μας τρελάνουν στην MG

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Youtube Video

                      Τι διάλο....πως είναι τα πόδια τους έτσι. Αυτός έχει μεγάλη απόσταση. Πρέπει να πάω να το ξαναδω....

                      Ίσως να μην φοράω τακούνια 😕 😁

                      Α ρε Suzuki. Μπαίνεις μέσα και απολαμβάνεις θέση οδήγησης

                      Α ξέχασα. Αυτό με την οροφή νιώθεις ότι είναι λίγο κλειστοφοβικό.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tkin73 last edited by tkin73

                        αυτος ρε συ ειναι το πολυ 1.65!! δες πως καθεται στην θεση του οδηγου και τι χωρο εχει στο καπακι οταν παει απο πισω. Οπως και απο τα χερια φαινεται οτι ειναι κοντος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Για το μήκος του έχει χώρους πίσω. Είναι πολύ καλο. Και γενικα με το δέρμα και τους αεραγωγούς μου θύμισε έντονα bmw.

                          Εγώ το ένιωθα κάπως σαν αυτόν, δείτε λίγο τα γοντατα του. Και αυτός το έχει τέρμα ψηλά το τιμόνι. Εγώ είμαι πιο λεπτός αλλά υπήρχε αυτό το στενο στη κολώνα του τιμονιού. Εξείχε έντονα η κολώνα. Δηλαδή με τίποτα δεν μπορούσα να κατεβάσω πιο κάθετα το τιμόνι.

                          Youtube Video – [23:13..]

                          Γενικα στα 15-16K που πιστεύω θα κοστιζει το ατμοσφαιρικό με τα 110 αλογα θα ναι τρελό vfm

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gtsartsal
                            gtsartsal @lap last edited by

                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Πήγα πριν κάποιες μέρες και το ειδα.

                            Είναι αρκετά καλο. Μπροστά θυμίζει c segment αυτοκινητο. Ξεκάθαρα είναι ένα c segment. Το τιμόνι ομως είναι πολύ παράξενο. Εγώ μονάχα τέρμα πάνω μπορούσα να το εχω με τέρμα κάτω το κάθισμα. Έχω κάπως ψηλά πόδια για το σωματότυπο μου. Το γόνατο χτυπούσε στην κολώνα του τιμονιού. Στα κρέας τεστ υποπτεύομαι πως αυτό θα είναι ένα μελανό σημείο.

                            Αν όντως είναι τέτοια τα τεστ δεν υπάρχει περίπτωση να έχει καλή βαθμολογία😵

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Youtube Video

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris__7 @lap last edited by

                                @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Για το μήκος του έχει χώρους πίσω. Είναι πολύ καλο. Και γενικα με το δέρμα και τους αεραγωγούς μου θύμισε έντονα bmw.

                                Εγώ το ένιωθα κάπως σαν αυτόν, δείτε λίγο τα γοντατα του. Και αυτός το έχει τέρμα ψηλά το τιμόνι. Εγώ είμαι πιο λεπτός αλλά υπήρχε αυτό το στενο στη κολώνα του τιμονιού. Εξείχε έντονα η κολώνα. Δηλαδή με τίποτα δεν μπορούσα να κατεβάσω πιο κάθετα το τιμόνι.

                                Youtube Video – [23:13..]

                                Γενικα στα 15-16K που πιστεύω θα κοστιζει το ατμοσφαιρικό με τα 110 αλογα θα ναι τρελό vfm

                                Ναι αλλά δε θα τραβάει μια.Και από κατανάλωση αστο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Εάν έχει 1000-1100 κιλά και 110 άλογα μια χαρά θα ναι.

                                  Το βλέπω και από εμένα με 10κιλα ανά ίππο. Μια χαρά ευκίνητο είναι

                                  Η κατανάλωση θα είναι υψηλότερη, σίγουρα, αλλά εάν κοστίζει -5000 ευρώ τότε έχει νόημα ως αγορά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    al73 last edited by

                                    Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      v_a last edited by

                                      Σωστή ανάλυση.
                                      Και μόνο που θα αναγκαστούν οι πωλητές στην Toyota να κατεβάσουν λίγο τη μύτη τους, είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • cirus
                                        cirus @al73 last edited by

                                        @al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.

                                        Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο

                                        και καλύτερα υλικά (πολύ)

                                        και καλύτερο indfortainment (πολύ)

                                        την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!

                                        είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris

                                        Cirus the virus

                                        V fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Δεν πήγα τελικά ποτέ να το δω. Ούτε στατικό.
                                          Θεωρώ ότι ακόμα πειραματικό θα είναι και η 7ετης εγγύηση δεν μου λέει κάτι σε μια εταιρία που έχει 1 χρόνο παρουσία στην Ελλάδα.

                                          Βασικά όπως εγώ ζω το απλο γιαρις σε έκδοση Μάζντα βέβαια από το Δεκέμβριο θεωρώ ότι αν η Τογιότα είχε ανεκτοτερα πλαστικά στην καμπίνα δεν θα υπήρχε ανάγκη να ψάξεις άλλου.

                                          Αλλά ενώ μηχανικά, οδηγικά, σε επίπεδο βοηθημάτων και αισθητικά είναι τοπ, τα αθλιας ποιότητας και αντοχής πλαστικά στα μάτια μου το χαντακωνουν.
                                          Αν ήταν δικο μου και όχι παροχή θα ήμουν έξω φρενών και θα σκιαζομουν για τη μεταπώληση όταν όλο το εσωτερικό χαρασει με το άγγιγμα του νυχιού, ασπρίζει κλπ με το παραμικρό.
                                          Πραγματικά αμάξι 8 μηνών και δειχνει 3τιας και ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Για αυτό τα πουλάνε με 50κ χλμ σε τιμές όσο έκαναν καινούργια… 😕

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 26 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr