-
Έτσι, μιλαμε για ηλεκτροκινητήρα των 140 αλόγων...
Γενικα το αυτοκινητο σε κατανάλωση μέσα στην πολη είναι σαν ένα swift. Δηλαδή καλο αλλά δεν φτάνει με τίποτα τοYaris. Και εκτός τοίχων πόλης καλύτερο από το swift και σε επίπεδο Yaris.
Το θέμα είναι αν είναι γλυκό το γκάζι του. Όσοι το δοκιμάζουν θέλουν αν δουν το 0-100 σε 7''.
-
@dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.
Το Γιάρις μπορεί να πάει ηλεκτρικά έως και 120χαω. Επίσης, προφανώς έχει αποδοτικότερη λειτουργία, εξ' ου και η χαμηλότερη κατανάλωση. Τέλος, μην ξεχνάμε την ισχύ, περισσότερα άλογα = περισσότερη τροφή.
-
Με ταχύτητα 120χαω, πόσα μέτρα θα διανύσει αμιγώς ηλεΧτρικά ένα ΤΟΥΟΤΑ;
-
Καμία 100αρια
-
@piliourits said in MG3 Hybrid+ 2024:
Με ταχύτητα 120χαω, πόσα μέτρα θα διανύσει αμιγώς ηλεΧτρικά ένα ΤΟΥΟΤΑ;
Εξαρτάται από την κλίση του δρόμου. Σε ιδανικές συνθήκες, δηλαδή μηδενική κλίση και με φουλ φορτισμένη μπαταρία, περίπου 2,5-3χλμ.
-
Ποτε δεν το έχω δει αυτό όσο το είχα ψάξει. Απλώς κλείνει γι κάποια μετρα το μοτέρ. Βασικά με 800 watt χωρητικότητα και κάποια από αυτά διαθεσιμα, δεν μπορει. Σε κατηφορικό δρόμο ίσως ναι.
-
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.
Γιατι πολύ απλά το συστημα του δεν είναι τοσο εξελιγμένο ούτε τοσο σοφιστικέ και πολυπλοκο όσο της toyota που εργάζεται τοσα πολλά χρόνια να το τελειoποιήσει και σε διαφορετικές γενιές αυτοκινητων.
Γιατι ο κινητήρας δεν λειτουργει σε κύκλο atkinson να λειτουργεί πάντα στις στροφές που εχει την καλύτερη κατανάλωση και όχι απόδοση.
Αυτή είναι μια πολύ πιο απλή υλοποίηση με τα θετικά της και τα αρνητικά της
Πχ στα αρνητικά της είναι ότι το toyota εχει πιο καλή κατανάλωση παρολο που και αυτό με την πολύ απλή διαταξη ειναι οικονομικότατο
Στα θετικά της φαντάζομαι ότι θα έχει καλύτερες επιδόσεις από το toyota (οταν έχει την μπαταρια του γεματη) και χωρις το σπαστικότατο ηχο ecvt . Αλλα παίζει να έχει χειρότερες οταν η μπαταρία είναι αδεια.
και γενικα είναι ενα πιο απλό συστημα και κάπου θα κερδίζει και κάπου θα χάνει από ενα πολύ πιο ραφιναρισμένο και εξελιγμένο τόσα χρονια συστημα της toyota. Κανενας δεν μπορει να βγαλει μαγικο ραβδακι και να φτασει τοσα χρονια εξέλιξης ενος συστηματος με την πρωτη γενια ενος αντιστοιχου συστηματος που βγάζει. Το ίδιο ισχύει και για την MG
Το μεγαλο ατου του ομως είναι ότι σου δινει τρομερη καταναλωση εστω και λιγο χειρότερη με πολύ περισσοτερη δυναμη στις περισσότερες περιπτώσεις με μια πολύ καλή τιμη και πολύ πιο πλουσιο εξοπλισμό και πολύ καλύτερους χώρους από το αντιστοιχο yaris
δεν ξερω ο καθενας εχει διαφορετικα κριτηρια. Εγώ προτιμω το MG και ας έχει λιγο χειροτερη κατανάλωση. Βρισκω τα πλεονεκτήματα του πολύ πιο ισχυρά
σε κύκλο atkinson λειτουργεί (ή όπως πρέπει να λέγεται). Δεν υπάρχει λόγος να μην λειτουργεί έτσι.
Η διαφορά στην κατανάλωση είναι πιο πιθανό γιατί δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένο το σύστημα σαν της Toyota. -
Πήγα πριν κάποιες μέρες και το ειδα.
Είναι αρκετά καλο. Μπροστά θυμίζει c segment αυτοκινητο. Ξεκάθαρα είναι ένα c segment. Το τιμόνι ομως είναι πολύ παράξενο. Εγώ μονάχα τέρμα πάνω μπορούσα να το εχω με τέρμα κάτω το κάθισμα. Έχω κάπως ψηλά πόδια για το σωματότυπο μου. Το γόνατο χτυπούσε στην κολώνα του τιμονιού. Στα κρέας τεστ υποπτεύομαι πως αυτό θα είναι ένα μελανό σημείο.
Γενικα καθόμουν και το έβλεπα με προσοχή. Είναι παρα πολύ καλοφτιαγμένο. Η οροφή οντως έχει λέιζερ συγκόλληση αλλά το πάνελ μεταλου δεν έχει καμία μόνωση. Το χτυπάς και κάνει σαν καμπάνα.
Τι άλλο;;; Α, τα κουμπάκια στο ταμπλό είχαν κακό κλικ, δεν μου άρεσαν αλλά τα ηχεία ήταν πολύ καλά. Εάν συνδέσεις κινητό έχει κρύσταλλο ήχο με ισορροπημένο και σωστό μπάσο και δεν μπορείς να το ανεβάσεις πάνω από το 10-12 διότι μετά γίνεσαι Κάγκουρας. Δηλαδή για του μουσικόφιλους δεν χρειάζεται αλλαγή ηχείων.
Η κεντρική οθονη του ηταν όλα τα λεφτά. Κρυστάλλινη ανάλυση. Άμεση γρήγορη με πολύ γρήγορο ενσωματωμένο gps.
Η οθόνη του πίνακα οργάνων μέτρια αλλά έδειχνε ότι πραγματικά θες να δεις.
Οι περιφερειακές κάμερες εξαιρετικές. Πολύ υψηλη ανάλυση . Αισθητά καλύτερες από αυτές του ZS
Τα πλαστικά θυμίζουν Toyota.
Το υποβραχιόνιο ποιοτικό και στην σωστή θέση να οδηγάς σε στυλ πετυχημένου κλαρινογαμπρού
Γενικα ένα καλο αυτοκινητο. Τώρα τα 23 Κ για αυτό οου ειδα ήταν πολλά. Εάν το οδηγήσω και γευτώ τα γκάζια ίσως είναι λίγα.
Edit: κινητά Xiaomi δεν συνδέονται εύκολα με το αυτοκινητο. Θα μας τρελάνουν στην MG
-
Τι διάλο....πως είναι τα πόδια τους έτσι. Αυτός έχει μεγάλη απόσταση. Πρέπει να πάω να το ξαναδω....
Ίσως να μην φοράω τακούνια
Α ρε Suzuki. Μπαίνεις μέσα και απολαμβάνεις θέση οδήγησης
Α ξέχασα. Αυτό με την οροφή νιώθεις ότι είναι λίγο κλειστοφοβικό.
-
αυτος ρε συ ειναι το πολυ 1.65!! δες πως καθεται στην θεση του οδηγου και τι χωρο εχει στο καπακι οταν παει απο πισω. Οπως και απο τα χερια φαινεται οτι ειναι κοντος...
-
Για το μήκος του έχει χώρους πίσω. Είναι πολύ καλο. Και γενικα με το δέρμα και τους αεραγωγούς μου θύμισε έντονα bmw.
Εγώ το ένιωθα κάπως σαν αυτόν, δείτε λίγο τα γοντατα του. Και αυτός το έχει τέρμα ψηλά το τιμόνι. Εγώ είμαι πιο λεπτός αλλά υπήρχε αυτό το στενο στη κολώνα του τιμονιού. Εξείχε έντονα η κολώνα. Δηλαδή με τίποτα δεν μπορούσα να κατεβάσω πιο κάθετα το τιμόνι.
Γενικα στα 15-16K που πιστεύω θα κοστιζει το ατμοσφαιρικό με τα 110 αλογα θα ναι τρελό vfm
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πήγα πριν κάποιες μέρες και το ειδα.
Είναι αρκετά καλο. Μπροστά θυμίζει c segment αυτοκινητο. Ξεκάθαρα είναι ένα c segment. Το τιμόνι ομως είναι πολύ παράξενο. Εγώ μονάχα τέρμα πάνω μπορούσα να το εχω με τέρμα κάτω το κάθισμα. Έχω κάπως ψηλά πόδια για το σωματότυπο μου. Το γόνατο χτυπούσε στην κολώνα του τιμονιού. Στα κρέας τεστ υποπτεύομαι πως αυτό θα είναι ένα μελανό σημείο.
Αν όντως είναι τέτοια τα τεστ δεν υπάρχει περίπτωση να έχει καλή βαθμολογία
-
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Για το μήκος του έχει χώρους πίσω. Είναι πολύ καλο. Και γενικα με το δέρμα και τους αεραγωγούς μου θύμισε έντονα bmw.
Εγώ το ένιωθα κάπως σαν αυτόν, δείτε λίγο τα γοντατα του. Και αυτός το έχει τέρμα ψηλά το τιμόνι. Εγώ είμαι πιο λεπτός αλλά υπήρχε αυτό το στενο στη κολώνα του τιμονιού. Εξείχε έντονα η κολώνα. Δηλαδή με τίποτα δεν μπορούσα να κατεβάσω πιο κάθετα το τιμόνι.
Γενικα στα 15-16K που πιστεύω θα κοστιζει το ατμοσφαιρικό με τα 110 αλογα θα ναι τρελό vfm
Ναι αλλά δε θα τραβάει μια.Και από κατανάλωση αστο
-
Εάν έχει 1000-1100 κιλά και 110 άλογα μια χαρά θα ναι.
Το βλέπω και από εμένα με 10κιλα ανά ίππο. Μια χαρά ευκίνητο είναι
Η κατανάλωση θα είναι υψηλότερη, σίγουρα, αλλά εάν κοστίζει -5000 ευρώ τότε έχει νόημα ως αγορά.
-
Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.
-
Σωστή ανάλυση.
Και μόνο που θα αναγκαστούν οι πωλητές στην Toyota να κατεβάσουν λίγο τη μύτη τους, είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. -
@al73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Ενδιαφέρουσα υλοποίηση, από τα reviews που είδα πάντως θέλει λίγο δουλίτσα στο κιβώτιο και το πως συνεργάζεται ο ηλεκτροκινητήρας με τον θερμικό. Προφανώς είναι ανταγωνιστικό του yaris αλλά είναι μόλις 1k πιο φθηνό (στις βασικές εκδόσεις). Ναι, εντάξει έχει πιο δυνατό κινητήρα αλλά για τον περισσότερο κόσμο αυτό δεν έχει πολύ σημασία. Δεν ξέρω πόσο καθοριστικό θα είναι ένα χιλιάρικο όταν από την άλλη έχεις τον κατασκευαστή που εξελίσσει αξιόπιστα και αποδοτικά συστήματα hybrid εδώ και πολλά χρόνια. Και σαν χώρους δεν είναι πολύ καλύτερο. Θα βρει το κοινό του μεν αλλά δε νομίζω ότι θα πάρει μεγάλο κομμάτι της πίτας.
Και μόνο που το Yaris πισω έχει μια πόρτα που ανοίγει 10 μοίρες και μπαίνεις σαν τον τιραμόλα και έχει και καλύτερους χώρους έστω και λίγο
και καλύτερα υλικά (πολύ)
και καλύτερο indfortainment (πολύ)
την ίδια στιγμη είναι πιο φτηνο από το Yaris!!!!
είναι αρκετοι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος , εγώ το βρίσκω πολύ καλύτερο και τα πλεονεκτηματα του πολύ μεγαλύτερα του yaris
-
Δεν πήγα τελικά ποτέ να το δω. Ούτε στατικό.
Θεωρώ ότι ακόμα πειραματικό θα είναι και η 7ετης εγγύηση δεν μου λέει κάτι σε μια εταιρία που έχει 1 χρόνο παρουσία στην Ελλάδα.Βασικά όπως εγώ ζω το απλο γιαρις σε έκδοση Μάζντα βέβαια από το Δεκέμβριο θεωρώ ότι αν η Τογιότα είχε ανεκτοτερα πλαστικά στην καμπίνα δεν θα υπήρχε ανάγκη να ψάξεις άλλου.
Αλλά ενώ μηχανικά, οδηγικά, σε επίπεδο βοηθημάτων και αισθητικά είναι τοπ, τα αθλιας ποιότητας και αντοχής πλαστικά στα μάτια μου το χαντακωνουν.
Αν ήταν δικο μου και όχι παροχή θα ήμουν έξω φρενών και θα σκιαζομουν για τη μεταπώληση όταν όλο το εσωτερικό χαρασει με το άγγιγμα του νυχιού, ασπρίζει κλπ με το παραμικρό.
Πραγματικά αμάξι 8 μηνών και δειχνει 3τιας και .... -
Για αυτό τα πουλάνε με 50κ χλμ σε τιμές όσο έκαναν καινούργια…
MG3 Hybrid+ 2024