-
Ναι, σωστά μαντέψατε. Ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών, ο οποίος ιδρύθηκε μόλις το 2010, μπαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο τελικός στόχος θα είναι πωλήσεις 10 εκ. οχημάτων ...ετησίως. Η παραγωγή θα αρχίσει από το 2024, αρχικά με ένα σεντάν που θα κατασκευάζεται σε ένα ολοκαίνουργιο εργοστάσιο δυναμικότητας 300.000 ιχ ετησίως.
Ζούμε σε ενδιαφέρουσες εποχές, αυτά είναι πρωτόγνωρα πράγματα. -
Fanboy της Xiaomi από το 2012 , εξαιρετικά προϊόντα, mission statement και φιλοσοφία που μου αρέσει, μακάρι να το εφαρμόσει και στην αυτοκίνηση!
-
Μόνο αν βγάλει η Oneplus κάποιο flagship killer...
-
Το παιχνίδι στα ηλεκτρικά από ότι φαίνεται θα παιχθεί στο λογισμικό. Πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές έχουν ήδη φτάσει τη Tesla σε δυνατότητες.
Σε παθητική ασφάλεια, ήδη έχουν περάσει άγνωστοι Κινέζοι με full αστέρια euroncap.Και αν έχουμε και κοστολόγηση Κινέζου... Ε εκεί θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ οι Ευρωπαίοι.
-
Να θες να αλλάξεις την θερμοκρασία του κλιματισμού και να σου βγάζει το MIUI Pop up διαφημίσεις στην οθόνη.
-
@piliourits said in Xiaomi forum:
Μόνο αν βγάλει η Oneplus κάποιο flagship killer...
χαχαχα!
Και αυτά τα είχα στο radar , είχα το oneplus 3 , καταπληκτικό τηλέφωνο , και πρόσφατα το 2019 το 7 pro (καταστράφηκε μετά απο μια μεγάλη πτώση λίγους μήνες αφού το πήρα , δεν έπαθε γρατζουνιά!! αλλά δεν ξαναδούλεψε ο επεξεργαστής του και ήθελε γύρω στα 400€ να παραγγείλω ανταλλακτικό)Γενικά λόγω απέχθειας προς τα iphone , και τα υπόλοιπα android δεν μου φαίνονταν τόσο σύγχρονα σε σχεδίαση και παραμετροποίηση όσο τα κινέζικά μπήκα σε μια αρρωστημένη διαδικασία με δέλεαρ τις χαμηλές τιμές σχεδόν κάθε 2-3 μήνες να παραγγέλνω συσκευή. Μιλαμε για κάποιες χιλιάδες ευρώ , πολύ πio φθηνά θα μου έβγαιναν τα iphone ή οι Samsung ναυαρχίδες κάθε χρόνο. Τα έπαιρνα τα δοκίμαζα τα κρατούσα λίγο και τα έδινα μετά στην γυναίκα , σε συγγενείς και φίλους ώς δώρα.
Μιλάμε απο μάρκες άγνωστες - μια i ocean θυμήθηκα τώρα- μέχρι τα κορυφαία mi2 , mi4 (καταπληκτικό τηλέφωνο) minote και το 1 και το 2 , mi 6 , mi8 (η καλύτερη συσκευή ever της xiaomi κατα την άποψη μου )
Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου είχαν και τα meizu , το mx3 ήταν το πρώτο αντικείμενο γενικά που μόλις το έβγαλα απο το κουτί του με άφησε για λίγο με το στόμα ανοιχτό , αντίστοιχα τα κορυφαία pro 6 και pro 6 plus , κορυφάια ποιότητα κατασκευής και πανέμορφο ui ( και κάποια m κάτι είχα πάρει επίσης σε επίπεδο redmi της xiaomi )
Α και την Letv ή Leeco θυμήθηκα , έιχα πάρει 2 φανταστικές συσκευές της σε σχεδίαση δεν θυμάμαι πώς λέγονταν,
και κουμπώνει με το θέμα των αυτοκινήτων , καθώς ο ιδρυτής της κάποιος δισεκατομμυριούχος είχε προχωρήσει σε σχέδια και για ένα φοβερό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά νομίζω ...πτώχευσε μετά.Σήμερα πάντως ως πιο ώριμος είμαι πολύ κοντα στα iphone καθώς εκεί που εχουν φτάσει οι τιμές και των άλλων φαντάζουν overall πιο σωστή επιλογή - ένα πράγμα σαν το Golf δηλαδή - με έχει απογοητεύσει η xiaomi καθώς κότεψε και δεν προσφέρει τα ίδια χαρακτηριστικά στο ui της όπως στην Κίνα λόγω περιορισμών σε άδειες και πατέντες κλπ, Samsung ... πρώτη φορά μετά απο χρόνια και αφου έχουν σφίξει οι κώλοι πήρα δωρεάν λόγω επιδότησης το A53 8/256 και είναι ότι πιο άθλιο έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και αυτή η αίσθηση μετά το ταπεινό RN10pro επίσης είχα πάρει δωρεάν.
Ίσως δώσω τελικά μια ευκαιρεία στο mi13 που έρχεται σε λίγο , βλέπω design επιτέλους iphone - πιο όμορφο μάλιστα- με flat οθόνη επίση επιτέλους! και σίγουρα κορυφαία χαρακτηριστικα και η κάμερα τους πλέον είναι σε ίδιο επιπεδο με της apple και Samsung.
PS: Πω πω βλέπω τώρα τι έγραψα... λες και γράφω σε άλλο forum ...sorry!
-
Κι εγώ Xiaomi κινητό έχω, αλλά όχι να τους εμπιστευτώ και για αυτοκίνητο. Αυτοκίνητα αγοράζουμε από τους αυτοκινητάδες!
-
Σε λίγο θα βγάλουν αυτοκίνητο και τα τυρογαριδάκια jumbo.
-
Ο Ταβαρες είπε ότι οι Κινέζοι θα πουλάνε με κρατική επιδότηση κάτω του κόστους και οι άλλες εταιρείες μπορεί να κλείσουν. Δυστυχώς την Δύση την διοικούν ηλίθιοι υπάλληλοι οι οποίοι με την ιστορία των ηλεκτρικών που δεν έχουν τις κατασκευαστικές δυσκολίες των θερμικών μπορούμε εύκολα να γεμίσουμε νέα Ντιτρόιτ
-
Κοιτάξτε, εγώ ήμουν οπαδός της xiaomi. Μέχρι που στο κινητό μου έπαψε να λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας αυτιού. Έτσι, πολλές φορές όταν μιλάω, ανάβει η οθόνη και με το μάγουλό μου πατώ την σίγαση ή άλλες φορές την ανοιχτή ακρόαση.
Πολλοί νομίζουν ότι τους το έκλεισα.Συνεπώς, όχι. Η Xiaomi είναι εν μέρει κινέζικη και στην ποιότητα.
-
Meizu mx3 λέει ο άλλος.. τι θυμήθηκα. Ωραίο κινητό το είχα για αρκετό καιρό και μετά χαβάι μέχρι που τα κυνήγησε ο Τράμπ. Όπως το βλέπω πια είναι Samsung ή Iphone η φάση. Δίνω σημασία μόνο στο λογισμικό πλέον.
Αμάξι Xiaomi πλάκα θα έχει. Δύσκολα όμως θα έχουν καλό vfm όπως τα υπόλοιπα προιόντα τους.. ίσως στο μέλλον
-
@alexandros-s said in Xiaomi forum:
Κοιτάξτε, εγώ ήμουν οπαδός της xiaomi. Μέχρι που στο κινητό μου έπαψε να λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας αυτιού. Έτσι, πολλές φορές όταν μιλάω, ανάβει η οθόνη και με το μάγουλό μου πατώ την σίγαση ή άλλες φορές την ανοιχτή ακρόαση.
Πολλοί νομίζουν ότι τους το έκλεισα.Συνεπώς, όχι. Η Xiaomi είναι εν μέρει κινέζικη και στην ποιότητα.
Ντάξει, αυτό μπορεί να συμβεί και στο πιο ακριβό Sony ή Samsung. Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να εμπιστευτείς την ζωή σου σε μια εταιρεία που φτιάχνει κινητά. Θα την εμπιστευτείς σε κάποια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα 50-100 χρόνια!
-
@vagkirk said in Xiaomi forum:
.. πρώτη φορά μετά απο χρόνια και αφου έχουν σφίξει οι κώλοι πήρα δωρεάν λόγω επιδότησης το A53 8/256 και είναι ότι πιο άθλιο έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και αυτή η αίσθηση μετά το ταπεινό RN10pro επίσης είχα πάρει δωρεάν.
Πήρα και εγώ για λίγο ένα Α53 (που συνάδελφος έλεγε ότι είναι τέλειο) και ήταν πολύ πιο αργό από το 3τιας μέτριο Huawei μου, στο οποίο γύρισα.
-
Το κατάλαβα απ’ την αρχή ότι αυτό το θέμα θα καταλήξει κουβέντα για κινητά και όχι για αυτοκίνητα.
-
Αν έχουν το ίδιο επίπεδο υποστήριξης και software, όπως τα κινητά της και τα drone της, καήκαμε.
-
@bassstarlet said in Xiaomi forum:
Αν έχουν το ίδιο επίπεδο υποστήριξης και software, όπως τα κινητά της και τα drone της, καήκαμε.
Μην ξεχνάς τα πατίνια.
Ε μάλλον ναι. -
Για το ηλεκτρικό ιχ της Xiaomi διαβάσατε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η αμετροέποια του τσέου της. Σε 10-25 χρόνια μας λέει θα είμαστε στο τοπ 5 των μεγαλύτερων κατασκευαστών ιχ παγκοσμίως.
-
@dstou said in Xiaomi forum:
Για το ηλεκτρικό ιχ της Xiaomi διαβάσατε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η αμετροέποια του τσέου της. Σε 10-25 χρόνια μας λέει θα είμαστε στο τοπ 5 των μεγαλύτερων κατασκευαστών ιχ παγκοσμίως.
Εντάξει δεν θα τους καταλόγιζα αμετροέπεια και τα 10-25 χρόνια είναι τεράστιο χρονικό διάστημα, τόσο που δεν ξέρουμε αν θα κυριαρχεί το ρεύμα ή το υδρογόνο στα αυτοκίνητα. Περισσότερο η δήλωση μου κάνει «ας πούμε την παπατζα μας να δείξουμε ότι είμαστε σοβαροί και σε 20 χρόνια ποιος ζει και ποιος πεθαίνει». Από εκεί και πέρα μην ξεχνάμε ότι η xiaomi είναι 3η στα κινητά τηλέφωνα όποτε έχει μια επιχειρηματική επιτυχία που βέβαια από τη μια δεν διασφαλίζει επιτυχία και σε άλλον τομέα αλλά από την λέει ότι δεν είναι και τυχάρπαστοι επιχειρηματικά.
-
@dstou said in Xiaomi forum:
Για το ηλεκτρικό ιχ της Xiaomi διαβάσατε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η αμετροέποια του τσέου της. Σε 10-25 χρόνια μας λέει θα είμαστε στο τοπ 5 των μεγαλύτερων κατασκευαστών ιχ παγκοσμίως.
Marketing λέγεται και είναι πολύ σωστό για την εταιρεία του. Δωρεαν διαφήμιση καθώς τα λεγόμενα του αναπαράγονται παντού σαν μεγαλεπιβολες δηλώσεις που για μένα προσωπικά δεν είναι και κάτι που δεν μπορει να καταφέρει ενας γίγαντας οπως η XIAOMI
Τα ηλεκτρικα πιο πολύ software εμπειρία στο χώρο χρειάζονται παρά κατι άλλο γιαυτό οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες δυσκολευονται περισσότερο.
-
Πόσα γιγα ραμ θα έχει;
Xiaomi forum