-
Κάπως έτσι, έχουν μια φιλοσοφία της απλοποίησης. Ακόμα και αν κοστίζει η εξέλιξη αυτή. Δηλαδή επιδιώκουν το αποτέλεσμα με την εξυπηρέτηση του μεσω ενός ευθύ τρόπου και όχι πλαγίου. Αυτό έχει ίσως και υψηλό κόστος εξέλιξης αλλά όπως το βλέπω είναι μια πρώιμη περιγραφή του μέλλοντος που οραματίζονται, όπου όλες οι μηχανές θα αποδίδουν το επιθυμητό με τον πιο απλό τρόπο.
Σημαντική λεπτομέρεια.
-
H Porsche έχει βάλει κιβώτιο 2 ταχυτήτων στο πίσω μοτέρ της Taycan.
-
@super-t said in NEW JEEP AVENGER:
@monman2 said in NEW JEEP AVENGER:
Όπως πάντα εχεις δίκιο @super-t
δείξε μας μόνο πόσα χλμ εχει το VW εκει που αρχίζει να πέφτει η ροπή (και γίνεται flat η ισχύς ) να δούμε εάν χρειάζεται ταχύτητεςΝα το δούμε.
Η επίπεδη περιοχή σταματά κάπου στις 400 wheel rpm. Ας πούμε 420, δηλαδή 25200 wheel rph. Με λάστιχα 215/55/R18 έχουμε 2,179 μέτρα περίμετρο, οπότε 25200×2,179=54910 ή 55 km/h σταματά η επίπεδη ροπή.Αν κρίνω απο το Α5 που εχω εμπειρία , το s-tronic έβαζε 6η μέσα στην πόλη με 60 χλμ , εντάξει είναι δεν χρειάζεται σασμάν
-
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη.
Σε χθεσινή συζήτηση τέθηκε το εξής ερώτημα αν γνωρίζει κανείς.
Τι επιβάρυνση έχει κάποιος αν αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από Ισπανία και το φέρει Ελλάδα οδικώς;
Υπήρξε μια ομοφωνία στο με τι κριτήρια θεωρούμαστε πιο προηγμένη τεχνολογικά (και οικονομικά ) Χώρα από Ιταλία και Ισπανία ώστε να έρχεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Ελλάδα μόνο Ηλεκτρικό.
Απαράδεκτη πολιτική κατ εμέ και όχι μόνο. Ειδικά στις τιμές της Ισπανίας, θα πούλαγε πολύ εδώ... -
@gomi said in NEW JEEP AVENGER:
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη.
Σε χθεσινή συζήτηση τέθηκε το εξής ερώτημα αν γνωρίζει κανείς.
Τι επιβάρυνση έχει κάποιος αν αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από Ισπανία και το φέρει Ελλάδα οδικώς;Εννοείς το θερμικό??
Θα πρέπει να:
- Πληρώσει το ΕΤΤ
- Να μιλήσει με την εισαγωγική για να κάνει τα γραφειοκρατικά για έγκριση τύπου, αφού δεν εισάγεται Ελλάδα και άρα δεν έχει έγκριση τύπου για Ελλάδα
-
@fanis75 said in NEW JEEP AVENGER:
@gomi said in NEW JEEP AVENGER:
Καλημέρα και Χριστός Ανέστη.
Σε χθεσινή συζήτηση τέθηκε το εξής ερώτημα αν γνωρίζει κανείς.
Τι επιβάρυνση έχει κάποιος αν αγοράσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από Ισπανία και το φέρει Ελλάδα οδικώς;Εννοείς το θερμικό??
Θα πρέπει να:
- Πληρώσει το ΕΤΤ
- Να μιλήσει με την εισαγωγική για να κάνει τα γραφειοκρατικά για έγκριση τύπου, αφού δεν εισάγεται Ελλάδα και άρα δεν έχει έγκριση τύπου για Ελλάδα
Ναι για το θερμικό...Ξέρεις πως περίπου υπολογίζεται το ΕΤΤ?
-
@gomi said in NEW JEEP AVENGER:
Ναι για το θερμικό...Ξέρεις πως περίπου υπολογίζεται το ΕΤΤ?
Υπάρχουν πίνακες. Είναι ένα % επί της ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων), που όμως δεν υπάρχει ΛΤΠΦ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Οπότε θα πρέπει η εισαγωγική να δώσει τιμές στο τελωνείο για να μπορεί να υπολογιστεί.
Το ΕΤΤ ειναι προοδευτικό και φαίνεται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:
Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/32298,Pws_8a_ypologisete_to_neo_telos_taxinomh.html
Τελείως χοντρικά και μπακάλικα το υπολογίζω στις €4.000. Αλλά εφόσον το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, θα παιδευτείς αρκετά τόσο με εγκριση τύπου όσο και με την ΛΤΠΦ.
-
Δλδ ρε Φάνη επειδή μου δημιούργησες απορία τώρα,αν εγώ αγοράσω στην Γερμανία ένα υβριδικό κορολα κρος καινούργιο,μπορώ να το φέρω στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσω τίποτα και να μην δώσω λογαριασμό κ σε κανέναν;
-
@argosxolos said in NEW JEEP AVENGER:
Δλδ ρε Φάνη επειδή μου δημιούργησες απορία τώρα,αν εγώ αγοράσω στην Γερμανία ένα υβριδικό κορολα κρος καινούργιο,μπορώ να το φέρω στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσω τίποτα και να μην δώσω λογαριασμό κ σε κανέναν;
Προφανώς και όχι. Έγραψα εγώ κάτι τέτοιο πουθενά? Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα από τα γραφόμενά μου?
-
Επειδή μιλάς για το τέλος ταξινόμησης
Ένα υβριδικό απαλλάσσεται του τέλους ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα,οπότε δεν χρειάζεται να ρωτήσεις την εισαγωγική όπως ανεφερες
Έτσι το συμπέρανα με συνεπαγωγή των όσων είπες στην πρώτη ερώτηση του gomi
Το τι ισχύει ακριβώς δεν το ξέρω ούτε και έχω ασχοληθεί ποτέ για να το μάθω
Παρόλαυτα έχω μπει πολλές φορές σε διαμορφωτή ξένων χωρών για αυτοκίνητα και επειδή έχω δει πολλές φορές τεράστιες διαφορές σε χρήματα των εκεί αυτοκινήτων με τα δικά μας,προς τα κάτω,την ίδια απορία την είχα κι εγώ
Θεωρούσα όμως ότι την διαφορά θα την πλήρωνες στο τελωνείο και στην εφορία μέσω ΦΠΑ η οποιουδήποτε άλλου φορολογικού τρόπου
Δεν θα μπορούσε να είναι τόσο απλο -
Τα υβριδικά απαλλάσσονται 50% του τέλους ταξινόμησης
Τα ηλεκτρικά απαλλάσσονται 100 % του τέλους ταξινόμησης -
Τα ήπια υβριδικά απαλλάσσονται 50%,τα υβριδικά είχα την εντύπωση 100%,αλλά μαλλον έχεις δίκιο και να μην είναι τέτοιο το ποσοστό
-
@fanis75 said in NEW JEEP AVENGER:
@gomi said in NEW JEEP AVENGER:
Ναι για το θερμικό...Ξέρεις πως περίπου υπολογίζεται το ΕΤΤ?
Υπάρχουν πίνακες. Είναι ένα % επί της ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων), που όμως δεν υπάρχει ΛΤΠΦ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Οπότε θα πρέπει η εισαγωγική να δώσει τιμές στο τελωνείο για να μπορεί να υπολογιστεί.
Το ΕΤΤ ειναι προοδευτικό και φαίνεται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:
Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/32298,Pws_8a_ypologisete_to_neo_telos_taxinomh.html
Τελείως χοντρικά και μπακάλικα το υπολογίζω στις €4.000. Αλλά εφόσον το αυτοκίνητο δεν εισάγεται στην Ελλάδα, θα παιδευτείς αρκετά τόσο με εγκριση τύπου όσο και με την ΛΤΠΦ.
Ευχαριστώ....δεν χάνουμε τπτ να το κοιτάξω
-
@argosxolos said in NEW JEEP AVENGER:
Επειδή μιλάς για το τέλος ταξινόμησης
Ένα υβριδικό απαλλάσσεται του τέλους ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα,οπότε δεν χρειάζεται να ρωτήσεις την εισαγωγική όπως ανεφερες
Θεωρούσα όμως ότι την διαφορά θα την πλήρωνες στο τελωνείο και στην εφορία μέσω ΦΠΑ η οποιουδήποτε άλλου φορολογικού τρόπου
Δεν θα μπορούσε να είναι τόσο απλο- Τα υβριδικά όπως το Corolla Cross πληρώνουν το 50% του ΕΤΤ.
- Δεν πληρώνουν ΕΤΤ τα ηλεκτρικά και τα PHEV.
- ΦΠΑ δεν πληρώνεις, εφόσον έχιε πληρωθεί σε άλλο μέλος της ΕΕ.
- Το 99% των αυτοκινήτων μέχρι 40-50.000€ είναι φτηνότερα στην Ελλάδα από ότι στις περισότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Για παράδειγμα η ΚΚ ξεκινάει στις €35.500 στην Γερμανία και στις €32.000 στην Ελλάδα. Εαν βάλεις τώρα και το κόστος μεταφοράς και το ΕΤΤ, εαν την φέρεις από Γερμανία θα σου κοστίσει κοντά 40.000€ και με πολύ μικρότερες εγγυήσεις.
-
Ήταν που θα έκανε θραύση σαν ηλεκτρικό:
-
@netgeo said in NEW JEEP AVENGER:
Ήταν που θα έκανε θραύση σαν ηλεκτρικό:
.....Για Γαλλία και Γερμανία....Η Ελλαδάρα δεν είναι μέσα φυσικά, γιατί ως γνωστόν είμαστε άρτια εξοπλισμένοι τεχνολογικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα....
Παρόλο αυτά, στα 27.000 νομίζω ότι πάλι είναι πολύ ακριβό, γιατί αν θυμάμαι καλά στην Ισπανία ξεκίναγε με 21.500 ως τιμή promo... -
Έκατσα λίγο να ξεκουραστώ και έπεσε το μάτι μου στον Σαριμπαλίδη. Ας δω, σκέφτηκα, το βίντεο για να περάσει λίγο η ώρα.
Ηλεκτρικό Avenger; Πολύ ταλαιπωρία αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πραγματικά πολύ κούραση. Μόνο που άκουσα για μπαταρίες, φορτίσεις, αυτονομίες της πλάκας, με κούρασε.Προσπαθεί ο Σαριμπαλίδης να το διαφημίσει, να το προωθήσει έμμεσα, αλλά ...
-
@storm said in NEW JEEP AVENGER:
Έκατσα λίγο να ξεκουραστώ και έπεσε το μάτι μου στον Σαριμπαλίδη. Ας δω, σκέφτηκα, το βίντεο για να περάσει λίγο η ώρα.
Ηλεκτρικό Avenger; Πολύ ταλαιπωρία αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πραγματικά πολύ κούραση. Μόνο που άκουσα για μπαταρίες, φορτίσεις, αυτονομίες της πλάκας, με κούρασε.Προσπαθεί ο Σαριμπαλίδης να το διαφημίσει, να το προωθήσει έμμεσα, αλλά ...
Αστεία τιμή για ένα τόσο μικρό αμαξι.
Προχτες έπαιρνες model 3 με 33.000... θα μου πεις είναι ολόκληρη μαούνα ενώ το αλλο οτι πρεπει για την Αθήνα. Και πάλι όμως ρε φίλε, σχεδόν με τα ίδια χρήματα παίρνεις 100 φορές καλύτερο αμάξι... -
31 παρά, όχι 33.
-
Αν έβγαζε η tesla μικρότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα έκανε 2πλασιες πωλήσεις τουλάχιστον!!!! και λίγα λέω
Φανταστείτε ότι τώρα που έχει μονο μαούνες που δεν βολεύουν τους περισσότερους μέσα σε πόλεις και πάλι πουλάει τρελά
JEEP AVENGER