-
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
SCC
Smart Cruise Control (SCC).
Διατηρήστε μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, καθώς το SCC μειώνει ή αυξάνει αυτόματα την ταχύτητά σας σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο επίπεδο. -
@antoniokon said in Hyundai Kona 2023:
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
SCC
Smart Cruise Control (SCC).
Διατηρήστε μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, καθώς το SCC μειώνει ή αυξάνει αυτόματα την ταχύτητά σας σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο επίπεδο.άρα το έχει απλά το ονομάζει διαφορετικά!!!
-
Υπερπλήρες όλες οι εκδόσεις, όλα τα ADAS από την πρώτη έκδοση με λίγες και καθόλου σημαντικές ελλείψεις.
Αν βάλει και καμιά προσφορά στο λανσάρισμα τα σχεδόν 31κ για αυτόματο με τα 120 άλογα θα πουλήσει καλά.
Κρίμα που δεν έχει και ένα μοτέρ Diesel.
Το χρώμα πόσο το χρεώνει?
Edit :Και 466 λιτρα port baggage
-
Τι είναι αυτά εγώ είχα εναποθέσει όλες μου τις ελπίδες στο να έχει blind spot monitoring…
-
@yem said in Hyundai Kona 2023:
Το χρώμα πόσο το χρεώνει?
500 ευρώ νομίζω μου απάντησε σήμερα, αν και το ελαφρύ γκρι χρώμα δεν έχει χρέωση. Το οποίο είναι και πολύ ωραίο.
+350 ευρώ νομίζω συνδυαστικά έξοδα πινακίδων με μεταφορά.
-
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antoniokon said in Hyundai Kona 2023:
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
SCC
Smart Cruise Control (SCC).
Διατηρήστε μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, καθώς το SCC μειώνει ή αυξάνει αυτόματα την ταχύτητά σας σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο επίπεδο.άρα το έχει απλά το ονομάζει διαφορετικά!!!
SCC το ονομάζει η Hyundai και επειδή το έχω στο Tucson εκτός από το προφανές να ακολουθεί τον μπροστινό, σε κίνηση φρενάρει μέχρι να σταματήσει μόνο του και αν ο μπροστινός ξεκινήσει σε διάστημα λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ξανα ξεκινάει χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα. Αν είναι περισσότερο από 4 τότε σου βγάζει μήνυμα στο ταμπλώ ότι ο μπροστινός ξεκίνησε και είτε πατάς το Resume στο τιμόνι για να τον ακολουθήσεις είτε το γκάζι. Απλά απίστευτο.
-
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antoniokon said in Hyundai Kona 2023:
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
SCC
Smart Cruise Control (SCC).
Διατηρήστε μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, καθώς το SCC μειώνει ή αυξάνει αυτόματα την ταχύτητά σας σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο επίπεδο.άρα το έχει απλά το ονομάζει διαφορετικά!!!
SCC το ονομάζει η Hyunduai και επειδή το έχω στο Tucson εκτός από το προφανές να ακολουθεί τον μπροστινό, σε κίνηση φρενάρει μέχρι να σταματήσει μόνο του και αν ο μπροστινός ξεκινήσει σε διάστημα λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ξανα ξεκινάει χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα. Αν είναι περισσότερο από 4 τότε σου βγάζει μήνυμα στο ταμπλώ ότι ο μπροστινός ξεκίνησε και είτε πατάς το Resume στο τιμόνι για να τον ακολουθήσεις είτε το γκάζι. Απλά απίστευτο.
Εντυπωσιακό ακούγεται. Έχεις και blind spot detection;
-
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@cirus said in Hyundai Kona 2023:
@antoniokon said in Hyundai Kona 2023:
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
SCC
Smart Cruise Control (SCC).
Διατηρήστε μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, καθώς το SCC μειώνει ή αυξάνει αυτόματα την ταχύτητά σας σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο επίπεδο.άρα το έχει απλά το ονομάζει διαφορετικά!!!
SCC το ονομάζει η Hyunduai και επειδή το έχω στο Tucson εκτός από το προφανές να ακολουθεί τον μπροστινό, σε κίνηση φρενάρει μέχρι να σταματήσει μόνο του και αν ο μπροστινός ξεκινήσει σε διάστημα λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ξανα ξεκινάει χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα. Αν είναι περισσότερο από 4 τότε σου βγάζει μήνυμα στο ταμπλώ ότι ο μπροστινός ξεκίνησε και είτε πατάς το Resume στο τιμόνι για να τον ακολουθήσεις είτε το γκάζι. Απλά απίστευτο.
Εντυπωσιακό ακούγεται. Έχεις και blind spot detection;
Όχι, γιατί ήταν σε ένα πακέτο με 780€ και τα τσιγκουνεύτηκα. Το SCC από την άλλη, έκανε 540€. Οδηγώ πολλά χρόνια χωρίς και το θεωρώ ως “nice to have” όχι απαραίτητο, ειδικά με τους μεγάλους καθρέπτες που έχει το Tucson.
-
Είδα αναλυτικά εξοπλισμό:
Στην υβριδική έκδοση, οι βασικές διαφορές είναι ο πίνακας οργάνων, οι ηλεκτρονικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ο ηλεκτροχρωματικος εσωτερικός καθρέφτης, οι αισθητήρες βροχής, οι ράγες οροφής, οι θήκες στις πλάτες των καθισματων, το ρυθμιζόμενο καθ' υψος κάθισμα συνοδηγού, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι ζάντες! Το πρώτο μόνο βασικα με ενοχλει...Στη μη υβριδικη έκδοση, όλα τα παραπάνω...συν το air condition!! Δεν έχει δλδ διζωνικο κλιματισμό στην απλή έκδοση...
Επίσης έχουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας και στις 3 εκδόσεις.... Και έχουν φιμε τζάμια πίσω κ πορτ παγκαζ μόνο στην Ν Line!
Τέλος, δεν πρέπει να έφεραν καθόλου Ελλάδα την ηλεκτρονική ρύθμιση καθισμάτων και το αυτόματο άνοιγμα πορτ παγκαζ (πολυτέλειες βέβαια)! Όπως επίσης και δεν εντόπισα κάπου την ηλιοροφή, που νομίζω είδα σε κορεάτικο βίντεο.
Μόνο και μόνο για την οθόνη του πίνακα οργάνων , θα πήγαινα στη 2η έκδοση!!! Ακούς εκεί οθόνη TFT 4" με....ροοστατη!! Ροοστατη έχω στο Seat του 2006!!
-
@notakis said in Hyundai Kona 2023:
Είδα αναλυτικά εξοπλισμό:
Στην υβριδική έκδοση, οι βασικές διαφορές είναι ο πίνακας οργάνων, οι ηλεκτρονικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ο ηλεκτροχρωματικος εσωτερικός καθρέφτης, οι αισθητήρες βροχής, οι ράγες οροφής, οι θήκες στις πλάτες των καθισματων, το ρυθμιζόμενο καθ' υψος κάθισμα συνοδηγού, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι ζάντες! Το πρώτο μόνο βασικα με ενοχλει...Στη μη υβριδικη έκδοση, όλα τα παραπάνω...συν το air condition!! Δεν έχει δλδ διζωνικο κλιματισμό στην απλή έκδοση...
Επίσης έχουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας και στις 3 εκδόσεις.... Και έχουν φιμε τζάμια πίσω κ πορτ παγκαζ μόνο στην Ν Line!
Τέλος, δεν πρέπει να έφεραν καθόλου Ελλάδα την ηλεκτρονική ρύθμιση καθισμάτων και το αυτόματο άνοιγμα πορτ παγκαζ (πολυτέλειες βέβαια)! Όπως επίσης και δεν εντόπισα κάπου την ηλιοροφή, που νομίζω είδα σε κορεάτικο βίντεο.
Μόνο και μόνο για την οθόνη του πίνακα οργάνων , θα πήγαινα στη 2η έκδοση!!! Ακούς εκεί οθόνη TFT 4" με....ροοστατη!! Ροοστατη έχω στο Seat του 2006!!
@notakis said in Hyundai Kona 2023:
Είδα αναλυτικά εξοπλισμό:
Στην υβριδική έκδοση, οι βασικές διαφορές είναι ο πίνακας οργάνων, οι ηλεκτρονικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ο ηλεκτροχρωματικος εσωτερικός καθρέφτης, οι αισθητήρες βροχής, οι ράγες οροφής, οι θήκες στις πλάτες των καθισματων, το ρυθμιζόμενο καθ' υψος κάθισμα συνοδηγού, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι ζάντες! Το πρώτο μόνο βασικα με ενοχλει...Στη μη υβριδικη έκδοση, όλα τα παραπάνω...συν το air condition!! Δεν έχει δλδ διζωνικο κλιματισμό στην απλή έκδοση...
Επίσης έχουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας και στις 3 εκδόσεις.... Και έχουν φιμε τζάμια πίσω κ πορτ παγκαζ μόνο στην Ν Line!
Τέλος, δεν πρέπει να έφεραν καθόλου Ελλάδα την ηλεκτρονική ρύθμιση καθισμάτων και το αυτόματο άνοιγμα πορτ παγκαζ (πολυτέλειες βέβαια)! Όπως επίσης και δεν εντόπισα κάπου την ηλιοροφή, που νομίζω είδα σε κορεάτικο βίντεο.
Μόνο και μόνο για την οθόνη του πίνακα οργάνων , θα πήγαινα στη 2η έκδοση!!! Ακούς εκεί οθόνη TFT 4" με....ροοστατη!! Ροοστατη έχω στο Seat του 2006!!
Δεν υπάρχει διαχωρισμός εξοπλισμού ανάλογα τον κινητήρα αλλά ανάλογα την έκδοση. Σε όλους τους κινητήρες η πρώτη έκδοση έχει απλή οθόνη και air condition.
-
@notakis said in Hyundai Kona 2023:
Είδα αναλυτικά εξοπλισμό:
Στην υβριδική έκδοση, οι βασικές διαφορές είναι ο πίνακας οργάνων, οι ηλεκτρονικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ο ηλεκτροχρωματικος εσωτερικός καθρέφτης, οι αισθητήρες βροχής, οι ράγες οροφής, οι θήκες στις πλάτες των καθισματων, το ρυθμιζόμενο καθ' υψος κάθισμα συνοδηγού, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι ζάντες! Το πρώτο μόνο βασικα με ενοχλει...Στη μη υβριδικη έκδοση, όλα τα παραπάνω...συν το air condition!! Δεν έχει δλδ διζωνικο κλιματισμό στην απλή έκδοση...
Επίσης έχουν ΟΛΑ τα συστήματα ασφαλείας και στις 3 εκδόσεις.... Και έχουν φιμε τζάμια πίσω κ πορτ παγκαζ μόνο στην Ν Line!
Τέλος, δεν πρέπει να έφεραν καθόλου Ελλάδα την ηλεκτρονική ρύθμιση καθισμάτων και το αυτόματο άνοιγμα πορτ παγκαζ (πολυτέλειες βέβαια)! Όπως επίσης και δεν εντόπισα κάπου την ηλιοροφή, που νομίζω είδα σε κορεάτικο βίντεο.
Μόνο και μόνο για την οθόνη του πίνακα οργάνων , θα πήγαινα στη 2η έκδοση!!! Ακούς εκεί οθόνη TFT 4" με....ροοστατη!! Ροοστατη έχω στο Seat του 2006!!
Η ηλιοροφή και τα ηλεκτρικά καθίσματα πιθανόν να προσφέρονται στον έξτρα εξοπλισμό όπως και στο Tucson.
-
@tkin73 said in Hyundai Kona 2023:
Δεν υπάρχει διαχωρισμός εξοπλισμού ανάλογα τον κινητήρα αλλά ανάλογα την έκδοση. Σε όλους τους κινητήρες η πρώτη έκδοση έχει απλή οθόνη και air condition.
Συνήθως όπως λες είναι,αλλά αν δεις το έντυπο που ποστάρισε το παιδί στην προηγ.σελίδα σ'αυτό το νέο Κοna υπάρχει διαφορά και με τον κινητήρα οπου η 1η έκδοση hybrid έχει κλιματισμό.
-
Ακριβώς αυτό που λέει ο Panormus772 είδα και εγώ ... Αν και μου φάνηκε περίεργο!
-
Δεν μπορώ να βρώ τον παραμικρό λόγο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το Xceed , στην top έκδοση του το Xceed gt line 1.5 160 άλογα αυτόματο είναι πιο φθηνό απο το χιλιάρι Kona αυτόματο Nline ( 31.190 vs 32990)
Το 1.6 dct gt line με 200 άλογα έχει 33790
το αντίστοιχο Kona 36090To 4x4 με τα 200 άλογα στα ... 37 εως 39.000 ;;;;
Το hybrid επίσης ... υπάρχει το CC που το σβήνει σε καλύτερες τιμές έίτε 1.8 είτε και δίλιτρο στην βασική του.
Δεν ψήνομαι με την σχεδιάση και το εσωτερικό του για τέτοια τιμολόγηση.
Δεν μπαίνει πλέον στα χωράφια του tuscon / sportage με τις τιμές αυτές;
-
Η φάση είναι οτι το Tuscon παραμένει καλύτερη all around επιλογή για μια οικογένεια, άσε που νομίζω ότι είναι και πιο ολοκληρωμένο, πιο εύπεπτο σαν σχέδιο από το Κοna.
Αμαξαρες όμως και οι δυο -
@vagkirk said in Hyundai Kona 2023:
Δεν μπορώ να βρώ τον παραμικρό λόγο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το Xceed , στην top έκδοση του το Xceed gt line 1.5 160 άλογα αυτόματο είναι πιο φθηνό απο το χιλιάρι Kona αυτόματο Nline ( 31.190 vs 32990)
Το 1.6 dct gt line με 200 άλογα έχει 33790
το αντίστοιχο Kona 36090To 4x4 με τα 200 άλογα στα ... 37 εως 39.000 ;;;;
Το hybrid επίσης ... υπάρχει το CC που το σβήνει σε καλύτερες τιμές έίτε 1.8 είτε και δίλιτρο στην βασική του.
Δεν ψήνομαι με την σχεδιάση και το εσωτερικό του για τέτοια τιμολόγηση.
Δεν μπαίνει πλέον στα χωράφια του tuscon / sportage με τις τιμές αυτές;
Θα προτιμήσει το Kona αν θέλει πιο σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας καθώς και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ στα 466 λίτρα. Για τον ίδιο λόγο που θα το προτιμήσει και από το CC το οποίο αν και μεγαλύτερο σε μάκρος έχει μικρότερο πορτ παγκαζ καθώς και μεγάλους χρόνους παράδοσης.
Νομίζω το tuscon είναι πάνω 2000 σε λεφτά.
-
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
@vagkirk said in Hyundai Kona 2023:
Δεν μπορώ να βρώ τον παραμικρό λόγο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το Xceed , στην top έκδοση του το Xceed gt line 1.5 160 άλογα αυτόματο είναι πιο φθηνό απο το χιλιάρι Kona αυτόματο Nline ( 31.190 vs 32990)
Το 1.6 dct gt line με 200 άλογα έχει 33790
το αντίστοιχο Kona 36090To 4x4 με τα 200 άλογα στα ... 37 εως 39.000 ;;;;
Το hybrid επίσης ... υπάρχει το CC που το σβήνει σε καλύτερες τιμές έίτε 1.8 είτε και δίλιτρο στην βασική του.
Δεν ψήνομαι με την σχεδιάση και το εσωτερικό του για τέτοια τιμολόγηση.
Δεν μπαίνει πλέον στα χωράφια του tuscon / sportage με τις τιμές αυτές;
Θα προτιμήσει το Kona αν θέλει πιο σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας καθώς και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ στα 466 λίτρα. Για τον ίδιο λόγο που θα το προτιμήσει και από το CC το οποίο αν και μεγαλύτερο σε μάκρος έχει μικρότερο πορτ παγκαζ καθώς και μεγάλους χρόνους παράδοσης.
Νομίζω το tuscon είναι πάνω 2000 σε λεφτά.
Μάλλον έχεις μπερδευτεί λίγο. Tο Tuscon έχει 577 λίτρα πορτ-μπαγκάζ και εννοείται πιο άνετη καμπίνα. Η πλατφόρμα adas της Hyundai είναι στάνταρ σε όλα της τα μοντέλα (δεν ξέρω αν μπήκε κάτι εξτρα). Όσον αφορά το CC, όταν τα άλλα θα καίνε 10αρια μέσα στη κίνηση, αυτό θα είναι ακριβώς στα μισά.
Λες να είναι τελικά ευκαιρία το 3008 στα 28Κ ;
(Ser Gatos is pleased not to comment) -
@v_a said in Hyundai Kona 2023:
@fotonios said in Hyundai Kona 2023:
@vagkirk said in Hyundai Kona 2023:
Δεν μπορώ να βρώ τον παραμικρό λόγο να το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με το Xceed , στην top έκδοση του το Xceed gt line 1.5 160 άλογα αυτόματο είναι πιο φθηνό απο το χιλιάρι Kona αυτόματο Nline ( 31.190 vs 32990)
Το 1.6 dct gt line με 200 άλογα έχει 33790
το αντίστοιχο Kona 36090To 4x4 με τα 200 άλογα στα ... 37 εως 39.000 ;;;;
Το hybrid επίσης ... υπάρχει το CC που το σβήνει σε καλύτερες τιμές έίτε 1.8 είτε και δίλιτρο στην βασική του.
Δεν ψήνομαι με την σχεδιάση και το εσωτερικό του για τέτοια τιμολόγηση.
Δεν μπαίνει πλέον στα χωράφια του tuscon / sportage με τις τιμές αυτές;
Θα προτιμήσει το Kona αν θέλει πιο σύγχρονες τεχνολογίες ασφάλειας καθώς και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ στα 466 λίτρα. Για τον ίδιο λόγο που θα το προτιμήσει και από το CC το οποίο αν και μεγαλύτερο σε μάκρος έχει μικρότερο πορτ παγκαζ καθώς και μεγάλους χρόνους παράδοσης.
Νομίζω το tuscon είναι πάνω 2000 σε λεφτά.
Μάλλον έχεις μπερδευτεί λίγο. Tο Tuscon έχει 577 λίτρα πορτ-μπαγκάζ και εννοείται πιο άνετη καμπίνα. Η πλατφόρμα adas της Hyundai είναι στάνταρ σε όλα της τα μοντέλα (δεν ξέρω αν μπήκε κάτι εξτρα). Όσον αφορά το CC, όταν τα άλλα θα καίνε 10αρια μέσα στη κίνηση, αυτό θα είναι ακριβώς στα μισά.
Λες να είναι τελικά ευκαιρία το 3008 στα 28Κ ;
(Ser Gatos is pleased not to comment)Μάλλον δεν ήμουν κατανοητός. Συγκρίνω το Kona με το xceed και μιλάω για πορτ παγκαζ. Όσο για το CC προφανώς και θα το συγκρίνουμε με το full hybrid kona που και αυτό θα είναι εξίσου οικονομικό. Επίσης το Kona παίζει να είναι και πιο φθηνό. Πάντως ρε παιδιά πραγματικά, το CC δεν είναι τραγικό σχεδιαστικά; δε σας βγάζει κάτι το παλιό χωρίς καμία ιδιαιτεροτητα;
-
@v_a said in Hyundai Kona 2023:
Λες να είναι τελικά ευκαιρία το 3008 στα 28Κ ;
(Ser Gatos is pleased not to comment)Εγώ γιατί βλέπω 3008 allure plus 1.2 EAT8 (130hp) με 41.600€?
-
@yem said in Hyundai Kona 2023:
@v_a said in Hyundai Kona 2023:
Λες να είναι τελικά ευκαιρία το 3008 στα 28Κ ;
(Ser Gatos is pleased not to comment)Εγώ γιατί βλέπω 3008 allure plus 1.2 EAT8 (130hp) με 41.600€?
Τα 28κ είναι για ετοιμοπαράδοτα - χειροκίνητα - active pack.
Hyundai Kona 2023