-
Όλα σχετικά είναι .Εγω με βλέπω στα 250.000 km να εχω κάνει μια αλλάγη συμπλέκτη και αν.
Η SLK με το πολυδιαφμισμένο 7G εμεινε στην εθνική στα 20.000κμ στο ΜΙΝΙ με το 6αρι steptronic κάηκε ο εγκέφαλος στα 60.000κμ ,στη 5αρα χαθηκαν τα υγρα στις 100.000km κοκ...
-
τελικα ο συδυασμος 1,3 150 με το tct ειναι αξιοπιστο συνολο?με max ζωη το κιβωτιο στα 100 χιλιαδεσ χλμ?τι χαλααει γραναζια η ηλεκτρονικα?παντως εχω ακουσει για το 500χ σπορτ πετρελαιο με tct ειχε αρκετα προβληματα για αυτο και πλεον δε βγαινει με χειροκινητο.εσυ kostis τι ειχες παθει ακριβως με το κιβωτιο.σε ειχε αφησει στο δρομο τι σου εκανε?
-
Και η δική μου ML έβγαλε πρόβλημα τα 7άρι κιβώτιο στα 20000 χλμ... Εβγαλε και άλλα προβλήματα βέβαια ... Ευτυχώς ήταν λήζινγκ γιατί με ένα χρόνο εγγύηση τότε...
-
sokstratos wrote:
Ρωτάω γιατί ψηνωμε για το 500χ σπορτ με το tct.τα παιδιά που το έχουν είναι αξιόπιστο;τι προβλήματα έχει βγάλει;και πόσα χιλιόμετρα το έχουν κάνει.αυτη τη στιγμή το σπορ με τον 1.3 έχει 24400.με fyll led acc δηλαδή πλήρη εξοπλισμό
Εμένα μου έβγαλε πρόβλημα σε ένα actuator ,αλλά δε ξέρω αν αυτό λέει κάτι για το κιβώτιο.Εχω μείνει με λιγότερα χιλιόμετρα(20.000 km ) σε κλασσικό με μετατροπέα ροπής και μάλιστα MB οπότε όλα είναι λίγο σχετικά..
Στις παρατηρήσεις του Yem εγώ δεν παρατηρώ δυσλειτουργία σε 1-2 αλλά στο F/L έχει αντικατασταθεί ο παλιός multiair ενώ και το κιβώτιο έχει υποστεί βελτιώσεις .Ήδη το δικό μου έχει πάρει ένα update που το βελτίωσε πολύ.
τι πρόβλημα ακριβώς σε είχε αφήσει στο δρόμο;σουβεβφαλε μύνημα;
-
Λοιπόν κάναμε τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και σε λίγες στροφές.
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά ευρύχωρο μέσα στην καμπίνα και για τους μπροστά αλλά και για τους πίσω, ίσως λίγο ποιο ευρύχωρο από το captur αλλά χάνει με τα μπουνιά από το port baggage το οποίο ναι μεν είναι τετραγωνισμενο αλλά είναι πολύ μικρό.
Στα της καμπίνας : εξαιρετικά καθίσματα σφικτά στα πλαϊνά σε κρατάνε καλά στις στροφές αλλά χάνουν στην άνεση, επίσης τα προσκέφαλα είναι τα ποιο σκληρά και άβολα που έχω ποτέ δοκιμάσει.
Η απόσταση μεταξύ οδηγού - συνοδηγού είναι αρκετή αλλά η έλλειψη τεμπέλη είναι ένα μείον το οποίο παραβλέπω λόγο των 2 τεραστίων ποτηρωθηκων. Εύγε Fiat. Επίσης τα 'μαξιλαράκια' για τον αγκώνα στην πόρτα είναι το πιο μαλακό υλικό που υπάρχει.
Για πίσω δεν έχω άποψη αλλά βλέποντας τα παιδιά στα καθισματακια τους τα βλέπω αρκετά άνετα με χώρο στα πόδια τους και ελάχιστο χώρο ανάμεσα τους που σίγουρα δεν χωράει όχι ενήλικας αλλά ούτε και παιδί.
Το port baggage όπως είπα μου φάνηκε πολύ μικρό αλλά χώρεσε την κλασική Ελληνική καλοκαιρινή μετακόμιση για το εξοχικό. Αν δεν είχε την ρεζέρβα θα είχε άλλα 40 λίτρα άνετα και θα κέρδιζε και σε ύψος, βέβαια μιλάμε για Bseg οπότε για την κατηγορία του είναι στην μέση (360 λίτρα νομίζω)
Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν θα σταθώ γιατί είναι βασική έκδοση και θα το αδικήσω, το μόνο που έχει είναι ηλ. Χειροφρενο και cc. Εκεί που θα σταθώ είναι πόσο εύκολα τα συνηθίζουμε σαν χρήστες και πόσο μας λείπουν όταν δεν τα έχουμε. Να πω και η οθόνη του είναι πολύ βολική και ευανάγνωστη με καλές λειτουργίες, το U connect δεν κατάφερα να το λειτουργήσω και δεν έχω βάλει ακόμα το a/a.
Στα του κινητήρα τα 140 το πάνε άνετα με καλές επιταχύνσεις και ρεπριζ, πάει καλά στις στροφές (για Suv) χωρίς να έχει τραγικές κλίσεις και μπαλαντζαρισμα, ακόμα λιγο το χρειάζομαι για να μάθω το αυτόματο (σε κάτι κατηφόρες κρατάει αχρείαστα πολλές στροφές το ίδιο κάνει και σε κάποιες προσπεράσεις).
ΑΛΛΆ μιας και καλό έμαθα με τα 8-10λ αερίου /100χλμ (5.5-7€) που τίμια μου ζητάει το Captur, μου κακοφάνηκε που γέμισα με 72€ (ωχ η καρδιά μου) βενζίνα και σύμφωνα με το trip computer θα κάνω περίπου 450-500χλμ (ωχ η καρδιά μου). Σημειωτέον στο trip πριν το μηδενισω είχε για τα τελευταία 8.450χλμ 12.5/100 και το μηδενισα και είμαι λίγο πάνω από 9λ/100 και αυτά με ρέγουλα.
Ή την τσιμπάει την βενζίνη του ή δεν έχω μάθει καλά το αυτόματο και το βασανίζω.
υγ :Αν είχε Συρόμενο κάθισμα πίσω θα χώραγε πολύ καλά τις αποσκευές.
υγ2: Όσοι πάτε εξοχικό κάνετε μετακόμιση ή μόνο εγώ έχω πρόβλημα?
-
Απίστευτα πρακτικό ποστ. Μπράβο Γιετου.
Καλέ μου Γιετου.... Γατάκι Γιετου.
Οταν πάμε εξοχικό πάμε δύο μέρες νωρίτερα δύο αυτοκίνητα γεμάτα μεχρι τον ουρανό και με ριγμένα τα πίσω καθισματα. Την τρίτη μέρα φορτώνουμε και επιβάτες που μιλάνε όλοι μαζί ασταμάτητα και πάλι με φουλ αποσκευές ξεκινάμε για το εξοχικο και τότε λέμε 'πήγαμε στο εξοχικό'
ΔΕΝ ΦΑΝΤΆΖΕΣΑΙ τι μεταφέρουμε. Ότι πιο σπάνιο υπάρχει σε ένα σπίτι ειναι φορτωμένο.
Οπως ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΌΛΑ αυτά ένα άτομο τα φορτώνει και τα πηγαινοφερνει και του δίνουν και μια σοκολατιτσα για να χαρεί. Μάντεψε ποιος;
-
-
That's right
-
Ναι βρε Lap, αυτό δεν μπορώ να καταλάβω... Πως σε γεμάτο σπίτι που πάμε σχεδόν κάθε 2ο Σ/Κ με γεμάτο πορτ μπαγκάζ πως γίνετε και στην τελική ευθεία δεν μας φτάνει ο χώρος.
Και σκέψου όλα τα παιχνίδια είναι εκεί...
Τελος πάντων! Δροσιά έχει αυτές τις μέρες αλλά και αρκετό κύμα και αέρα,
θα κάνω και review για την ομπρέλα Maui
Υ. Γ: δεν είπα ότι το FIAT 500x είναι μοντέλο του 2018 με τον 1.4 με 140 hp a/t
-
θα κάνω και review για την ομπρέλα Maui
Τούμπανο η ομπρέλα την έχω. Όλα τα λεφτά όμως το καλό κρουστικό κοντάρι το ακριβό το απ'αυτό που πρέπει το ορθόδοξο
-
Καλό το κρουστικό αλλά είναι ασήκωτο, εγώ που κουβαλάω και πλαστικά σκατακια και παπαρακια και ψυγειακια κτλ μου πέφτει βαρύ, βρήκα αυτή την σφήνα, το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις μαζί σου ένα ξυλάκι 555 για να χτυπάς με την πέτρα μην και στραβώσει το σίδερο.
-
@Yem bro sorry.. έχω πετάξει 3-4 τέτοια μέχρι να ειδώ το φώς το αληθινό.. Κατανοητό για το βάρος κτλ συν όλα αυτά που κουβαλάς αλλά είναι ανίκητο στη δουλειά του αυτό που χρησιμοποιώ, δε το αλλάζω με τίποτα.
-
Δεν έχω καρφώσει ποτέ ομπρέλα στη ζωή μου! Ή θα είναι οργανωμένη η παραλία ή θα έχει φυσική σκιά (π.χ. πεύκα ή αρμυρίκια). Αλλιώς είτε δεν πατάω στην παραλία είτε κάνω μια βουτιά και φεύγω.
-
Δεν έχω καρφώσει ποτέ ομπρέλα στη ζωή μου! Ή θα είναι οργανωμένη η παραλία ή θα έχει φυσική σκιά (π.χ. πεύκα ή αρμυρίκια). Αλλιώς είτε δεν πατάω στην παραλία είτε κάνω μια βουτιά και φεύγω.
πφφφφ.... αστος....
ΑρΕς
εχω καρφωσει πολλα πραγματα στην αμμο. ειδικα στις μοναξιες. και ομπρελα.
-
Υεμ, δεν ειναι να το μάθεις, τόσο καίει αυτό το μοτέρ. Και 11-12 το 170αρι με την 4κίνηση και το καλό αυτόματο.
-
@Gatoz Αμμοχωστος και εσύ?
@mastoras εντω μεταξύ το βλέπει η γυναίκα και μου λέει κράτα το το χειμώνα να πας για βαμπίρ... Χαχαχαχ παλούκι και αγιασμός
@harisma23 το κακό στο Fox Village είναι τα Σ/Κ πρέπει να έχεις βισμα για ξαπλώστρα οπότε για 2 φορές την βδομάδα χρειάζεται
@ Fanis βλέπω το 1.65€/λ και κλαίω
Καλά να παίρναμε παίδες
-
@ Fanis βλέπω το 1.65€/λ και κλαίω
Αχαχα!! Εδώ που είμαι 1.699 εχει το ντήζελ!! Η βενζίνη ειναι στο 1.90!
-
Αυτή η φωτό με την συγκεκριμένη ομπρέλα είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα για τον χώρο και το μέγεθος του αυτοκινήτου. Ένα οποιοδήποτε c hatchback θα την χωρέσει διαγώνια έστω και αν ακουμπά στο c pillar . Στο captur χωράει πιο άνετα;
Είναι όμως ωραίο suvaki το 500Χ , μπαμπατσικο , ογκώδες και αρχοντικό και μοντέρνο , όπου το βλέπω το ξεχωρίζω.
-
@VAGKIRK Στο Captur δεν την είχα δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι ούτε και εκεί θα χώραγε , ίσως αν είχα βγάλει το διαχωριστικό στο πάτωμα και είχα τραβήξει εμπρός τα καθίσματα...
@Cirus ναι είναι καλό το 500χ.
Ξέχασα να αναφέρω ότι μέχρι τα 120-130 δεν ακούς τίποτα ούτε μοτέρ ούτε θόρυβο από το οδόστρωμα ούτε αεροδυναμικους θορύβους. Μετά τα 130 ακούς σιγά σιγά διάφορα, επίσης για αυτοκίνητο με σχεδόν 60κ χλμ και όλα σε τεστ drive ή αντικατάσταση συνεργείου μπορώ να πω δεν τρίζει τίποτα μέσα και όταν λέω τίποτα εννοώ τίποτα. Good Job Fiat... Αλλά τι να το κάνεις τώρα έγινε stellantis...
-
@Yem έχεις την μεγάλη ομπρέλα την 2.20 αν διέκρινα σωστά. Δύσκολο να χωρέσει αυτή γενικότερα.
Από τα πιο υποτιμημένα αυτοκίνητα το 500Χ...
Fiat 500X