Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 1146
    • 1147
    • 1148
    • 1149
    • 1150
    • 1150 / 1150
    Περί αυτοκίνησης
    183
    22999
    1062319
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso @jousis last edited by

      @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ρίο για καφεδάκι.

      Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

      Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

      Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

      τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @otso last edited by

        @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ρίο για καφεδάκι.

        Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

        Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

        Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

        τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .

        πηγαινε κανενας στην βυθιζομενη γεφυρα, απο τον παλιο δρομο, για μπακαλιαρο σκορδαλια στο ταβερνακι που ηταν διπλα ακριβως στην διωρυγα; Στενοχωρηθηκα παρα πολυ οταν περασα τελευταια φορα προ 5ετιας και ειδα οτι ειχε κλεισει.

        O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • O
          otso @dettol last edited by

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ρίο για καφεδάκι.

          Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

          Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

          Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

          τοτε πηγαιναμε απο ισθμο και τρωγαμε εκει σουβλακια και μετα γλυκο λαιδα απο τον πευκακι λουτρακιου .

          πηγαινε κανενας στην βυθιζομενη γεφυρα, απο τον παλιο δρομο, για μπακαλιαρο σκορδαλια στο ταβερνακι που ηταν διπλα ακριβως στην διωρυγα; Στενοχωρηθηκα παρα πολυ οταν περασα τελευταια φορα προ 5ετιας και ειδα οτι ειχε κλεισει.

          με τα παιδια να βλεπουμε και κανα πλοιο να περναει φανταστικα ηταν .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            wantone last edited by

            Στον Ψαθοπυργο δεν είχε τίποτα να δεις, ένα Έβερεστ είχε μόνο. Αν είναι να μείνει κάποιος 30 λεπτά θα έχει πρόβλημα βαρεμάρας.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @wantone last edited by

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Στον Ψαθοπυργο δεν είχε τίποτα να δεις, ένα Έβερεστ είχε μόνο. Αν είναι να μείνει κάποιος 30 λεπτά θα έχει πρόβλημα βαρεμάρας.

              μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • J
                jousis @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees

                Για DC είναι ότι πρέπει η μίνι σειρά μυστηρίου "Αναζήτηση διαδόχου" του tsimisde. Σασπένς μέχρι το τέλος.
                Για AC ο σουρεαλισμός του Μονόλογοι και η σειρά true crime του Stellantis Group.

                Αποθηκεύστε τα απο τώρα για τις καλοκαιρινές διακοπές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  super-t last edited by

                  In the first five months of 2026, 950,521 new battery-electric cars were registered, capturing 20% of the EU market. Three of the four largest EU markets, which together represented 63% of all battery-electric car registrations, posted strong growth: Italy (+75.7%), France (+55.4%), and Germany (+40.9%).

                  Επένδυση, εγκαταστάσεις τουαλετών στις εθνικές.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dettol @super-t last edited by

                    @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    In the first five months of 2026, 950,521 new battery-electric cars were registered, capturing 20% of the EU market. Three of the four largest EU markets, which together represented 63% of all battery-electric car registrations, posted strong growth: Italy (+75.7%), France (+55.4%), and Germany (+40.9%).

                    Επένδυση, εγκαταστάσεις τουαλετών στις εθνικές.

                    ΚΑΤΟΥΡΙΟΜΑCTE!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Σε λίγο καιρό θα τρέχουν όλοι να πάρουν ηλεκτρικό και θα παρακαλάνε να τους δώσουμε τη γνώση μας και να τους δείξουμε διάφορα πράγματα. 😁

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • J
                        jousis last edited by

                        Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
                        Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια.

                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          otso @jousis last edited by

                          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
                          Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια.

                          Eγω θα παρω μεταχειρο , μαλλον του dettol που κανει ελαχιστα χιλιομετρα και τα εχει στα οπα οπα . Ο jousis που γυρναει ολη την ελλαδα πουλωντας καλλυντικα , απο οποιο καροδρομο που θα δει να εχει στροφυλικι , εδω μεσα δεν θα καταφερει να το πουλησει , μιας και το εχει ξεζουμισει και το εκανε σαραβαλο πριν την ωρα του .

                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • J
                            jousis @otso last edited by

                            @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            τα εχει στα οπα οπα

                            Καινούργιος στο φόρουμ ε; 😀
                            Το δελφίνι μπορεί όντως να το έχει για την πόλη αλλά το άλλο το έχει λιώσει. Υπάρχουν τοκουμέντα.

                            Αλλά μάλλον δεν κάνει τις καφρίλες τις δικές μου που το πάω στο 1% για να το φορτίσω στα ταξίδια. Αν και πραγματικά δεν ξέρω πόσο το σκίζει αυτό αν το κάνεις περιστασιακά.

                            Τέλος, καρόδρομοι πλέον γιοκ γιατί με το που βλέπουν τα κοντινένταλ χαλικάκι λένε , peace, i'm out και σκάνε. σ.χτ.ρ.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @jousis last edited by

                              @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              τα εχει στα οπα οπα

                              Καινούργιος στο φόρουμ ε; 😀
                              Το δελφίνι μπορεί όντως να το έχει για την πόλη αλλά το άλλο το έχει λιώσει. Υπάρχουν τοκουμέντα.

                              Αλλά μάλλον δεν κάνει τις καφρίλες τις δικές μου που το πάω στο 1% για να το φορτίσω στα ταξίδια. Αν και πραγματικά δεν ξέρω πόσο το σκίζει αυτό αν το κάνεις περιστασιακά.

                              Τέλος, καρόδρομοι πλέον γιοκ γιατί με το που βλέπουν τα κοντινένταλ χαλικάκι λένε , peace, i'm out και σκάνε. σ.χτ.ρ.

                              Δυστυχώς το Υ έχει γίνει πλέον garage queen. Γράφω μεν χιλιόμετρα αλλά είναι σχεδόν αποκλειστικά σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση.

                              ef3c1690-074b-4d57-a0f1-0bf4f13fafe2-image.png

                              49fa6a40-c31e-4f67-aab5-05d69bdbb5b7-image.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by

                                Σε λίγο που θα φύγει η φαμίλια και θα μείνω μόνος, λέω να πάω μια βόλτα στο πέρασμα μπαρου. Το έχω κατά νου εδώ και πολύ καιρό.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • J
                                  jousis last edited by jousis

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  είναι σχεδόν αποκλειστικά σε βόλτες και όχι σε καθημερινή χρήση.

                                  Αποκλείεται γιατί τα ηλεκτρικά δεν κάνουν για ταξίδια.
                                  Ίδια χλμ έχουμε πάντως (ε, έχω κανει και 200-300χλμ στην Αθήνα), δεν καθεσαι στα αβγά σου κ εσύ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by

                                    Το πάνε αλλού οι Κινέζοι: Ετοιμάζουν μπαταρίες με αέρα που υπόσχονται 1.600 km αυτονομίας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Οταν σας λέμε ότι σας πουλάνε αέρα οι κινέζοι δεν το πιστεύετε...

                                      Φταίω εγώ να φωνάξω τον Λεβέντη ?...😊

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • W
                                        w202-amg @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Σε λίγο που θα φύγει η φαμίλια και θα μείνω μόνος, λέω να πάω μια βόλτα στο πέρασμα μπαρου. Το έχω κατά νου εδώ και πολύ καιρό.

                                        Κατέβασμα για Θεσσαλία έχω απορία αν θα μπορέσει να κάνει έντονο regen και πόσο % θα πάρει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @criuser last edited by

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Οι εκτιμητές των εταιρειών ληζινγκ έχουν άλλη άποψη..

                                          Οι οικονομολόγοι των λιζινγκ ;
                                          Η μόνη χρησιμότητα των οικονομικών προβλέψεων είναι να κάνουν την αστρολογία να δείχνει αξιοσέβαστη !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_monster @wantone last edited by

                                            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                                            Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

                                            Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

                                            Πήγα και ήρθα από Καλαμάτα, έκανα 600km και έκαψα ακριβώς 90 kWh με μπόλικο μποτιλιάρισμα στις παραλίες, φόρτισα 15 € όσο ψώνιζα στον Σκλαβενίτη, πήγαινα πιο γρήγορα από τη ροή του δρόμου αλλά όχι πάνω από τα όρια ! Είχα πρόγραμμα !
                                            Ολα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους από ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με το σπορ !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1146
                                            • 1147
                                            • 1148
                                            • 1149
                                            • 1150
                                            • 1150 / 1150
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr