-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αγη παιξε τζοκερ. 2 να φορτιζουν ταυτογρονα δεν εχω πετυχει ποτέ. Μαλλον παρεα θα ηταν. Οι θερμικοι της παρεας των θα ηταν στη Στουπα για τσιπουρα.
Εγώ που περνάω πολύ συχνά από ψαθοπυργο σε πληροφορώ ότι πολλές φορές έχω δει 2 και 3 τέσλα να φορτίζουν. Ανάλογα με την ημέρα είτε στο ρεύμα προς Αθήνα είτε προς Πάτρα. Επίσης εθνική οδό όλο και πιο συχνά βλέπω ηλεκτρικά. Δεν πάνε τάπα (ούτε εγώ πάω πλέον) αλλά συνήθως κινούνται αξιοπρεπώς...
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.
ας ανοιξουμε ενα μπουκαλι κρασι και ας ξαναθυμηθειτε τις εποχες που πηγαινατε με 200 κανοντας το αθηνα θεσσαλονικη 1.5 ωρα και το αθηνα καλαματα 20'

-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
Εμένα σε ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα μου έβγαλε ότι θα χρειαζόταν μια φόρτιση στην Αμβρακιά για 6 λεπτά.
Και δεν είναι Tesla.
Άσχετα αν εγώ κάνω έτσι μια αλλιώς περισσότερες και μεγαλύτερες στάσεις.
Όταν έφτασα στον Ψαθόπυργο (με 130 χλμ CC, δεν έκατσα να ψάξω μέση ωριαία) είχα 47% μπαταρία. -
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.
Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη
-
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.
Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη
1.855
-
@dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.
Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;
ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα

Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.
Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη
ΧΑ! περιμενε τωρα σε λιγο να ποσταρει και ο γνωστος αγνωστος για να σε ενημερωσει για εταιρικο πρατηριο που βρηκε ντηζελ που δινει 1+1 λιτρο δωρο κερασμενο απο τον Τραμπ
-
Όσο και να είναι η τιμή και ότι και να καίει κάθε αυτοκίνητο, οι υψηλές ταχύτητες φέρνουν μεγάλη κατανάλωση σε όλα ανεξαιρέτως.
Το ζήτημα δεν είναι εκεί, αλλά στην πυκνότητα και ταχύτητα του δικτύου ανεφοδιασμού. -
Αν είναι να αποδείξουμε την ανωτερότητα των bev, θα κανονίσω να σταματάω μόνο ψαθόπυργο.

Και όχι στον γνωστό σκλαβενίτη ή μεσολόγγι.Τώρα για μαίναλο πού να σταματήσω;
Έλεγα Λεβίδι σε καμιά ταβέρνα. Είναι ΟΚ ; -
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είναι να αποδείξουμε την ανωτερότητα των bev, θα κανονίσω να σταματάω μόνο ψαθόπυργο.

Και όχι στον γνωστό σκλαβενίτη ή μεσολόγγι.Τώρα για μαίναλο πού να σταματήσω;
Έλεγα Λεβίδι σε καμιά ταβέρνα. Είναι ΟΚ ;Να κορναρεις στο δρομο και ιδανικα βαλε και φωτεινη επιγραφη "EV". Ισως να το γραψεις και "μπαταριοκινητο" ή "ηλεκτρονικο" ωστε να ειμαστε σιγουροι οτι θα το καταλαβουν.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
να ειμαστε σιγουροι οτι θα το καταλαβουν.
1 κακό έχει αυτή η μ.κία που φορτώθηκα...δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε καταλάβουν.

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
Schrödinger's
catBEV. Είναι ταυτόχρονα στην εθνική και εκτός εθνικής. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.
"Θα υπάρχουν EV, αλλά και δεν θα υπάρχουν"!!!

-
Γειά σου Σαράντη.
Εγώ να ξέρεις η κόντρα που είπα ήταν μέχρι 130 (με όριο 130).
Δεν πάει εύκολα παραπάνω το λεχτρικό μου.Για τον ντετόλ δεν παίρνω όρκο όμως, έχει ένα γρήγορο.
-
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γειά σου Σαράντη.
Εγώ να ξέρεις η κόντρα που είπα ήταν μέχρι 130 (με όριο 130).
Δεν πάει εύκολα παραπάνω το λεχτρικό μου.Για τον ντετόλ δεν παίρνω όρκο όμως, έχει ένα γρήγορο.
ο ντετολ εχει γρηγορο αλλα ο ιδιος ειναι αργος, οποτε ουτε για εμενα πηγαινε

Το αστειο με τον ψαθοπυργο ειναι οτι εχει το ονομα λογω του supercharger, στον οποιον ομως δεν φορτιζουν αλλα ηλεκτρικα. Εκτος του sc υπαρχει μονο ενας σαπιος 50αρης ελπε. Επομενως τσαμπα τον μνημονευουν. Και εδω κουβα εχουν παει

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
στον οποιον ομως δεν φορτιζουν αλλα ηλεκτρικα.
Δεν το θυμόμουν καν γιατί ποτέ δεν έχω σταματήσει.
Πάντα σταματούσαμε (και πριν λεχτρικού) Ρίο για καφεδάκι. -
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρίο για καφεδάκι.
Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ρίο για καφεδάκι.
Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;
Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω

Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ;

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης