Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 1146
    • 1147
    • 1148
    • 1149
    • 1150
    • 1149 / 1150
    Περί αυτοκίνησης
    183
    22984
    1059266
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 @spi_duster last edited by

      @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αγη παιξε τζοκερ. 2 να φορτιζουν ταυτογρονα δεν εχω πετυχει ποτέ. Μαλλον παρεα θα ηταν. Οι θερμικοι της παρεας των θα ηταν στη Στουπα για τσιπουρα.

      Εγώ που περνάω πολύ συχνά από ψαθοπυργο σε πληροφορώ ότι πολλές φορές έχω δει 2 και 3 τέσλα να φορτίζουν. Ανάλογα με την ημέρα είτε στο ρεύμα προς Αθήνα είτε προς Πάτρα. Επίσης εθνική οδό όλο και πιο συχνά βλέπω ηλεκτρικά. Δεν πάνε τάπα (ούτε εγώ πάω πλέον) αλλά συνήθως κινούνται αξιοπρεπώς...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone @dettol last edited by wantone

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

        Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

        Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

        D katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @wantone last edited by

          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

          Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

          Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

          ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

            Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

            Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

            ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

            Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.

            D D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @wantone last edited by

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

              Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

              Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

              ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

              Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.

              ας ανοιξουμε ενα μπουκαλι κρασι και ας ξαναθυμηθειτε τις εποχες που πηγαινατε με 200 κανοντας το αθηνα θεσσαλονικη 1.5 ωρα και το αθηνα καλαματα 20' 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • katafractos17
                katafractos17 @wantone last edited by

                @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

                Εμένα σε ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα μου έβγαλε ότι θα χρειαζόταν μια φόρτιση στην Αμβρακιά για 6 λεπτά.
                Και δεν είναι Tesla.
                Άσχετα αν εγώ κάνω έτσι μια αλλιώς περισσότερες και μεγαλύτερες στάσεις.
                Όταν έφτασα στον Ψαθόπυργο (με 130 χλμ CC, δεν έκατσα να ψάξω μέση ωριαία) είχα 47% μπαταρία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dg79 @wantone last edited by

                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                  Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

                  Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

                  ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

                  Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.

                  Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη

                  W D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    wantone @dg79 last edited by

                    @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                    Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

                    Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

                    ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

                    Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.

                    Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη

                    1.855

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @dg79 last edited by dettol

                      @dg79 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                      Γράφτηκε παραπάνω, εγώ πήγαινα προς Πάτρα και ο τζουσις πήγαινε προς Καλαμάτα. 117+ μέση ταχύτητα ποσό θα έκαιγε το Τεσλα; Εγώ έγραψα 7.5 και στο επόμενο ταξίδι θέλω να μειώσω λίγο την κατανάλωση γιατί έχασα 40 χμ από την αυτονομία και έπρεπε να βάλω λίγο βενζίνη για να γυρίσω Αθήνα.

                      Στα 4 λεπτά στάση στον Ψαθοπυργο που έκανα ποσο θα προλάβαινα να φορτίσω;

                      ισως εχουν μαζευτει ολα τα ηλεκτρικα στο δρομο προς σπαρτη για να προσπαθησουν να απαντησουν θετικα το γνωστο ερωτημα 🙂

                      Γενικά τα ηλεκτρικά δεν συμπαθούν τις υψηλές ταχύτητες σε ένα μοντέρνο αυτοκινητόδρομο.

                      Ούτε και τα θερμικά με 2€/λίτρο την αμόλυβδη

                      ΧΑ! περιμενε τωρα σε λιγο να ποσταρει και ο γνωστος αγνωστος για να σε ενημερωσει για εταιρικο πρατηριο που βρηκε ντηζελ που δινει 1+1 λιτρο δωρο κερασμενο απο τον Τραμπ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Όσο και να είναι η τιμή και ότι και να καίει κάθε αυτοκίνητο, οι υψηλές ταχύτητες φέρνουν μεγάλη κατανάλωση σε όλα ανεξαιρέτως.
                        Το ζήτημα δεν είναι εκεί, αλλά στην πυκνότητα και ταχύτητα του δικτύου ανεφοδιασμού.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jousis last edited by

                          Αν είναι να αποδείξουμε την ανωτερότητα των bev, θα κανονίσω να σταματάω μόνο ψαθόπυργο. ✊
                          Και όχι στον γνωστό σκλαβενίτη ή μεσολόγγι.

                          Τώρα για μαίναλο πού να σταματήσω;
                          Έλεγα Λεβίδι σε καμιά ταβέρνα. Είναι ΟΚ ;

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @jousis last edited by

                            @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Αν είναι να αποδείξουμε την ανωτερότητα των bev, θα κανονίσω να σταματάω μόνο ψαθόπυργο. ✊
                            Και όχι στον γνωστό σκλαβενίτη ή μεσολόγγι.

                            Τώρα για μαίναλο πού να σταματήσω;
                            Έλεγα Λεβίδι σε καμιά ταβέρνα. Είναι ΟΚ ;

                            Να κορναρεις στο δρομο και ιδανικα βαλε και φωτεινη επιγραφη "EV". Ισως να το γραψεις και "μπαταριοκινητο" ή "ηλεκτρονικο" ωστε να ειμαστε σιγουροι οτι θα το καταλαβουν.

                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              jousis @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              να ειμαστε σιγουροι οτι θα το καταλαβουν.

                              1 κακό έχει αυτή η μ.κία που φορτώθηκα...δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε καταλάβουν.

                              79354dd9-4b7b-40c4-b71e-e17f76618843-image.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                super-t @dettol last edited by

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                                Schrödinger's cat BEV. Είναι ταυτόχρονα στην εθνική και εκτός εθνικής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Πως γίνεται και να τα προσπερνάτε στην εθνική οδό και να μην υπάρχουν; Κάποια στιγμή ελπίζω να μου το εξηγήσετε αυτό.

                                  "Θα υπάρχουν EV, αλλά και δεν θα υπάρχουν"!!! 😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • J
                                    jousis last edited by

                                    Γειά σου Σαράντη.
                                    Εγώ να ξέρεις η κόντρα που είπα ήταν μέχρι 130 (με όριο 130).
                                    Δεν πάει εύκολα παραπάνω το λεχτρικό μου.

                                    Για τον ντετόλ δεν παίρνω όρκο όμως, έχει ένα γρήγορο.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol @jousis last edited by

                                      @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Γειά σου Σαράντη.
                                      Εγώ να ξέρεις η κόντρα που είπα ήταν μέχρι 130 (με όριο 130).
                                      Δεν πάει εύκολα παραπάνω το λεχτρικό μου.

                                      Για τον ντετόλ δεν παίρνω όρκο όμως, έχει ένα γρήγορο.

                                      ο ντετολ εχει γρηγορο αλλα ο ιδιος ειναι αργος, οποτε ουτε για εμενα πηγαινε 🙂

                                      Το αστειο με τον ψαθοπυργο ειναι οτι εχει το ονομα λογω του supercharger, στον οποιον ομως δεν φορτιζουν αλλα ηλεκτρικα. Εκτος του sc υπαρχει μονο ενας σαπιος 50αρης ελπε. Επομενως τσαμπα τον μνημονευουν. Και εδω κουβα εχουν παει 🙂

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        jousis @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        στον οποιον ομως δεν φορτιζουν αλλα ηλεκτρικα.

                                        Δεν το θυμόμουν καν γιατί ποτέ δεν έχω σταματήσει.
                                        Πάντα σταματούσαμε (και πριν λεχτρικού) Ρίο για καφεδάκι.

                                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          otso @jousis last edited by

                                          @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Ρίο για καφεδάκι.

                                          Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

                                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            jousis @otso last edited by

                                            @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Ρίο για καφεδάκι.

                                            Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

                                            Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

                                            Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1146
                                            • 1147
                                            • 1148
                                            • 1149
                                            • 1150
                                            • 1149 / 1150
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr